آ

  • آسرایی، محمدباقر اولویت بندی و سنجش مولفه های کیفیت محیط از دید گردشگران بر پایه تکنیک های MCDM(مطالعه موردی: بخش آسارا (محور کرج – چالوس) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 293-330]

ا

  • اپرا جونقانی، الهام برآورد ارزش اقتصادی جاذبه‌های گردشگری با استفاده از روش هزینه سفر (مطالعه موردی: باغ نمیر استان یزد) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 309-339]

  • احمدی، محمدصالح تبیین اثر نگاه فن سالارانه در طرح های توسعه شهری بر گردشگری با روش سه سوسازی( مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 1-31]

  • اخوان خرازیان، مریم تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تأثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 235-277]

  • ارغان، عباس اولویت بندی و سنجش مولفه های کیفیت محیط از دید گردشگران بر پایه تکنیک های MCDM(مطالعه موردی: بخش آسارا (محور کرج – چالوس) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 293-330]

  • اروجی، حسن تبیین مدل توسعه سیستم اقامتگاه‌های بوم‌گردی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: شهرستان خلخال) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 359-392]

  • اسعدی، میرمحمد شناسایی و اولویت‌بندی عوامل ریسک و تدوین استراتژی مدیریت آن در گردشگری ایران با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 139-163]

  • اسماعیلی، سعیده بررسی توجه مصرف‌کننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 201-232]

  • اکبری، محسن شناسایی و طبقه‌بندی عوامل مؤثر در واکنش گردشگران نسبت به محیط‌زیست از طریق فرایند تطبیقی- مقایسه‌ای [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 9-44]

  • اکبری کجانی، عاطفه واکاوی چالش‌ها و موانع توسعه گردشگری غذای بومی (سنتی) در صنعت رستوران‌داری [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 381-419]

  • ایلچی، سارا تحلیل کتاب‌سنجی و مصورسازی پژوهش‌های منتشر شده در زمینه رسانه‌های اجتماعی و گردشگری [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 105-138]

  • امیدی نجف آبادی، مریم الگوی توسعه گردشگری ورزشی پایدار با رویکرد ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 257-291]

  • امراللهی بیوکی، ناهید واکاوی عوامل موثر در برندسازی داخلی هتل های منتخب شهر یزد با رویکرد کیفی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 41-77]

ب

  • بابائی، یاور اثر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار شهروندی زیست محیطی و رفتارهای حامی محیط زیست کارکنان هتل [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 211-249]

  • باسخا، مهدی اثرات همه گیری کرونا بر اشتغال نیروی کار در صنایع مرتبط با گردشگری ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 279-308]

  • بافنده زنده، علیرضا مدل سازی رویکردهای مدیریت تجربه محور در صنعت گردشگری [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 131-171]

  • بخشی زاده برج، کبری شبکه مضامینِ تجربه میهمانان هتل با استفاده از تکنیک متن کاوی (مورد مطالعه: هتل‌های چهار ستاره شهر تهران) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 79-104]

  • بقایی نیا، فاطمه واکاوی عوامل موثر در برندسازی داخلی هتل های منتخب شهر یزد با رویکرد کیفی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 41-77]

  • بهجتی اردکانی، علی واکاوی عوامل موثر در برندسازی داخلی هتل های منتخب شهر یزد با رویکرد کیفی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 41-77]

  • بهور، شهین واکاوی پیامدهای منفی گردشگری پزشکی به منظور توسعه پایدار این بخش (موردمطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 313-346]

پ

  • پوراحمد، احمد ارزیابی قابلیت‌های گردشگری بافت‌های تاریخی در جهت بازآفرینی شهری (مطالعه‌ی موردی: شهر تبریز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 201-232]

  • پورسعید، محمدمهدی بررسی تاثیر ارزشهای چندگانه مصرف غذاهای محلی ایران بر قصد گردشگران به بازدید مجدد و توصیه به دیگران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 341-380]

  • پورطاهری، مهدی سنجش رضایت گردشگران از کیفیت اقامتگاه‌های گردشگری روستایی با استفاده از شاخص CSM مطالعه موردی(اقامتگاهای گردشگری روستایی استان تهران) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 33-72]

  • پورنگ، علی ارائه الگوی ساختاری تفسیری عوامل مقصدمحور موثر بر جذب و ماندگاری گردشگران (مطالعه موردی: شهر مشهد) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 393-430]

  • پورنگ، ناهید ارائه الگوی ساختاری تفسیری عوامل مقصدمحور موثر بر جذب و ماندگاری گردشگران (مطالعه موردی: شهر مشهد) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 393-430]

ت

  • ترکستانی، محمد صالح مدل مفهومی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه گردشگری ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 109-171]

  • تقی پور، صغری مدل سازی رویکردهای مدیریت تجربه محور در صنعت گردشگری [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 131-171]

  • تولایی، سیمین تحلیل تاثیر ظرفیت سازمانی در رقابت پذیری مقصد گردشگری آبگرم، مورد مطالعه: شهر سرعین [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 83-129]

ج

  • جاهدی، پدرام شناسایی عناصر تجربه‎ی مطلوب صرف غذاهای محلی در گردشگری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 75-94]

  • جاودان، مجتبی تحلیل تاثیر ظرفیت سازمانی در رقابت پذیری مقصد گردشگری آبگرم، مورد مطالعه: شهر سرعین [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 83-129]

  • جعفری، عزیزاله شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی توانمندی فناورانه در صنعت هتلداری مطالعه موردی: هتل های زنجیره ای پارسیان تهران [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 73-107]

  • جعفری، فهیمه بررسی و تحلیل سطح مسئولیت پذیری کارآفرینان گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 41-73]

  • جلالی، سید مهدی ارائه مدل تاثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفرگردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 347-374]

  • جهانشاهی، مرضیه بررسی تاثیر ارزشهای چندگانه مصرف غذاهای محلی ایران بر قصد گردشگران به بازدید مجدد و توصیه به دیگران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 341-380]

ح

  • حاتمی ورزنه، ابوالفضل ارائه چارچوبی برای تبیین پیشایندهای ورود موفق کارآفرینان به حوزه بوم‌گردی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 165-200]

  • حاجی پور، بهمن بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 357-388]

  • حسینی، سیدعلی تأثیر نوستالژی فیلم بر بازدید از جاذبه‌های مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: فیلم در دنیای تو ساعت چند است) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 173-209]

  • حسینی، مینا شناسایی رویه های ضدرقابتی در بازار گردشگری، مطالعه موردی: دفاتر خدمات سفر و گردشگری شهر تهران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 159-202]

  • حسین پور، داود دستورگذاری مسائل گردشگری در فرایند خط‌مشی‌گذاری عمومی ایران [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 11-40]

خ

  • خلیل‌نژاد، شهرام گونه‌شناسی ذهنی گردشگران از منظر معنای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 233-264]

د

  • درزیان عزیزی، عبدالهادی عوامل مؤثر بر پذیرش واقعیت مجازی در گردشگری (براساس مدل پذیرش فناوری) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 279-311]

  • درفشی، خه بات اثرات همه گیری کرونا بر اشتغال نیروی کار در صنایع مرتبط با گردشگری ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 279-308]

  • درمنکی فراهانی، فاطمه تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تأثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 235-277]

  • دل افروز، نرگس نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی و سنجش ابعاد آن در توسعه مقاصد گردشگری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 375-409]

  • دهدشتی شاهرخ، زهره شناسایی عناصر تجربه‎ی مطلوب صرف غذاهای محلی در گردشگری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 75-94]

  • دهقان بنادکوکی، فرناز برآورد ارزش اقتصادی جاذبه‌های گردشگری با استفاده از روش هزینه سفر (مطالعه موردی: باغ نمیر استان یزد) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 309-339]

  • دوستی، مرتضی موانع توسعه گردشگری ورزش‌های‌آبی-ساحلی در ایران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 203-234]

ر

  • ربیعی مندجین، محمدرضا تبیین مدل توسعه سیستم اقامتگاه‌های بوم‌گردی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: شهرستان خلخال) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 359-392]

  • رحیمیان، مهدی راهکارهای توسعه ظرفیت‌های گردشگری پایدار روستایی در شهرستان خرم‌آباد [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 233-256]

  • رضایی، طاهره ارائه چارچوبی برای تبیین پیشایندهای ورود موفق کارآفرینان به حوزه بوم‌گردی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 165-200]

  • رضایی، ناصر اثرات همه گیری کرونا بر اشتغال نیروی کار در صنایع مرتبط با گردشگری ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 279-308]

  • رضاخانی، ام البنین شناسایی رویه های ضدرقابتی در بازار گردشگری، مطالعه موردی: دفاتر خدمات سفر و گردشگری شهر تهران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 159-202]

  • رفیعیان، مجتبی اولویت بندی و سنجش مولفه های کیفیت محیط از دید گردشگران بر پایه تکنیک های MCDM(مطالعه موردی: بخش آسارا (محور کرج – چالوس) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 293-330]

  • رکن الدین افتخاری، عبدالرضا سنجش رضایت گردشگران از کیفیت اقامتگاه‌های گردشگری روستایی با استفاده از شاخص CSM مطالعه موردی(اقامتگاهای گردشگری روستایی استان تهران) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 33-72]

  • رنجبر متعلق، فرانک دستورگذاری مسائل گردشگری در فرایند خط‌مشی‌گذاری عمومی ایران [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 11-40]

  • رهنمایی، محمدتقی تبیین اثر نگاه فن سالارانه در طرح های توسعه شهری بر گردشگری با روش سه سوسازی( مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 1-31]

ز

  • زاهدی، شمس السادات شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی توانمندی فناورانه در صنعت هتلداری مطالعه موردی: هتل های زنجیره ای پارسیان تهران [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 73-107]

  • زنگی آبادی، علی تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی، نمونه موردمطالعه ;کلانشهر اصفهان [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 173-200]

  • زنگنه شهرکی، سعید ارزیابی قابلیت‌های گردشگری بافت‌های تاریخی در جهت بازآفرینی شهری (مطالعه‌ی موردی: شهر تبریز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 201-232]

س

  • ساریخانی خرمی، مریم بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 357-388]

  • سپهوند، فاطمه راهکارهای توسعه ظرفیت‌های گردشگری پایدار روستایی در شهرستان خرم‌آباد [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 233-256]

  • سجادی، ژیلا تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل و مدل‌سازی اثرات آن بر توسعۀ پایدار گردشگری مورد پژوهی: نواحی گردشگری شیت- ولیدر و شیرین‌سو، شهرستان طارم [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 131-158]

  • سجاسی قیداری، حمدالله بررسی و تحلیل سطح مسئولیت پذیری کارآفرینان گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 41-73]

  • سعیدا اردکانی، سعید تأثیر تجربه برند مقصد بر رفتار شهروندی گردشگران: با تأکید بر نقش اشتیاق، نگرش و تعهد برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 95-126]

  • سلطانی، مرتضی بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 357-388]

  • سلطانی بابوکانی، افسانه برآورد ارزش اقتصادی جاذبه‌های گردشگری با استفاده از روش هزینه سفر (مطالعه موردی: باغ نمیر استان یزد) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 309-339]

  • سلیمانیان، ساجد ارزیابی عوامل موثر بر گردشگری در بافت تاریخی با رویکرد بازآفرینی فرهنگ مبنا (محدوده مورد مطالعه: شهر بابلسر) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 265-292]

  • سلیمان زاده، امید گونه‌شناسی ذهنی گردشگران از منظر معنای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 233-264]

  • سلیمان زاده، امید شبکه مضامینِ تجربه میهمانان هتل با استفاده از تکنیک متن کاوی (مورد مطالعه: هتل‌های چهار ستاره شهر تهران) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 79-104]

  • سیوندیان، مصباح تحلیل کتاب‌سنجی و مصورسازی پژوهش‌های منتشر شده در زمینه رسانه‌های اجتماعی و گردشگری [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 105-138]

ش

  • شایان، حمید بررسی و تحلیل سطح مسئولیت پذیری کارآفرینان گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 41-73]

  • شاکر اردکانی، محمد واکاوی عوامل موثر در برندسازی داخلی هتل های منتخب شهر یزد با رویکرد کیفی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 41-77]

  • شاه حسینی، محمدعلی مدل مفهومی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه گردشگری ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 109-171]

  • شفاعت قراملکی، طهورا ارزیابی قابلیت‌های گردشگری بافت‌های تاریخی در جهت بازآفرینی شهری (مطالعه‌ی موردی: شهر تبریز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 201-232]

  • شفیعی، میثم بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 357-388]

ص

  • صادقلو، طاهره شناسایی عوامل موثر بر ادراک گردشگران روستایی از ریسک مخاطرات محیطی و تاثیر آن بر رفتار سفر گردشگر (مطالعه موردی: روستاهای بخش طرقبه، شهرستان بینالود) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 293-318]

ض

  • ضیائی، محمود دستورگذاری مسائل گردشگری در فرایند خط‌مشی‌گذاری عمومی ایران [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 11-40]

  • ضرابخانه، فرزانه تأثیر تجربه برند مقصد بر رفتار شهروندی گردشگران: با تأکید بر نقش اشتیاق، نگرش و تعهد برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 95-126]

ط

  • طاهری آزاد، فاطمه بررسی تاثیر ارزشهای چندگانه مصرف غذاهای محلی ایران بر قصد گردشگران به بازدید مجدد و توصیه به دیگران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 341-380]

  • طاهری کیا، فریز ارائه مدل تاثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفرگردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 347-374]

ع

  • عابدی، محبوبه موانع توسعه گردشگری ورزش‌های‌آبی-ساحلی در ایران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 203-234]

  • عالی، صمد مدل سازی رویکردهای مدیریت تجربه محور در صنعت گردشگری [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 131-171]

  • عباسی، رسول واکاوی چالش‌ها و موانع توسعه گردشگری غذای بومی (سنتی) در صنعت رستوران‌داری [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 381-419]

  • عباسی، محمدجواد تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل و مدل‌سازی اثرات آن بر توسعۀ پایدار گردشگری مورد پژوهی: نواحی گردشگری شیت- ولیدر و شیرین‌سو، شهرستان طارم [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 131-158]

  • عبدالهی، علی تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل و مدل‌سازی اثرات آن بر توسعۀ پایدار گردشگری مورد پژوهی: نواحی گردشگری شیت- ولیدر و شیرین‌سو، شهرستان طارم [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 131-158]

  • عطف، زهرا ارائه مدل تاثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفرگردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 347-374]

  • علی اکبری، اسماعیل تبیین اثر نگاه فن سالارانه در طرح های توسعه شهری بر گردشگری با روش سه سوسازی( مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 1-31]

  • علیزاده، محمد تبیین مدل توسعه سیستم اقامتگاه‌های بوم‌گردی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: شهرستان خلخال) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 359-392]

  • عیوضی نژاد، سلمان شناسایی و طبقه‌بندی عوامل مؤثر در واکنش گردشگران نسبت به محیط‌زیست از طریق فرایند تطبیقی- مقایسه‌ای [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 9-44]

غ

  • غیور باغبانی، سید مرتضی ارائه الگوی ساختاری تفسیری عوامل مقصدمحور موثر بر جذب و ماندگاری گردشگران (مطالعه موردی: شهر مشهد) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 393-430]

ف

  • فانی، مریم اثر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار شهروندی زیست محیطی و رفتارهای حامی محیط زیست کارکنان هتل [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 211-249]

  • فرج الله حسینی، سیدجمال الگوی توسعه گردشگری ورزشی پایدار با رویکرد ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 257-291]

  • فرزان، فرزام موانع توسعه گردشگری ورزش‌های‌آبی-ساحلی در ایران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 203-234]

  • فرهودی، رحمت اله ارزیابی قابلیت‌های گردشگری بافت‌های تاریخی در جهت بازآفرینی شهری (مطالعه‌ی موردی: شهر تبریز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 201-232]

  • فضلی، نفیسه سنجش رضایت گردشگران از کیفیت اقامتگاه‌های گردشگری روستایی با استفاده از شاخص CSM مطالعه موردی(اقامتگاهای گردشگری روستایی استان تهران) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 33-72]

  • فکور یوسف‌آباد، محسن شبکه مضامینِ تجربه میهمانان هتل با استفاده از تکنیک متن کاوی (مورد مطالعه: هتل‌های چهار ستاره شهر تهران) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 79-104]

  • فلاح، محمدرضا ارائه چارچوبی برای تبیین پیشایندهای ورود موفق کارآفرینان به حوزه بوم‌گردی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 165-200]

  • فلاح تفتی، حامد شناسایی و اولویت‌بندی عوامل ریسک و تدوین استراتژی مدیریت آن در گردشگری ایران با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 139-163]

  • فنی، زهره ارزیابی عوامل موثر بر گردشگری در بافت تاریخی با رویکرد بازآفرینی فرهنگ مبنا (محدوده مورد مطالعه: شهر بابلسر) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 265-292]

ق

  • قاسملوی سلطان آباد، جمیله شناسایی و اولویت‌بندی عوامل ریسک و تدوین استراتژی مدیریت آن در گردشگری ایران با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 139-163]

  • قاسمی همدانی، ایمان ارائه مدل تاثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفرگردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 347-374]

  • قربانی، فاطمه مدل مفهومی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه گردشگری ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 109-171]

  • قلی پور سلیمانی، علی نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی و سنجش ابعاد آن در توسعه مقاصد گردشگری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 375-409]

ک

  • کراقلی، مرضیه گونه‌شناسی ذهنی گردشگران از منظر معنای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 233-264]

  • کروبی، مهدی واکاوی برندسازی و مدیریت برند گردشگری ایران در اسناد پایه و فرادستی ج. ا. ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 45-82]

  • کلابی، امیرمحمد طراحی مدل کسب و کار در گردشگری الکترونیک [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 331-357]

  • کنجکاو منفرد، امیررضا تأثیر تجربه برند مقصد بر رفتار شهروندی گردشگران: با تأکید بر نقش اشتیاق، نگرش و تعهد برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 95-126]

گ

  • گروسی، عطیه شناسایی عوامل موثر بر ادراک گردشگران روستایی از ریسک مخاطرات محیطی و تاثیر آن بر رفتار سفر گردشگر (مطالعه موردی: روستاهای بخش طرقبه، شهرستان بینالود) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 293-318]

  • گلی، آرمین نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی و سنجش ابعاد آن در توسعه مقاصد گردشگری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 375-409]

م

  • مالکی، عالیه عوامل مؤثر بر پذیرش واقعیت مجازی در گردشگری (براساس مدل پذیرش فناوری) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 279-311]

  • مجیدی فر، محمد مسعود شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی توانمندی فناورانه در صنعت هتلداری مطالعه موردی: هتل های زنجیره ای پارسیان تهران [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 73-107]

  • محمدی، زینب بررسی توجه مصرف‌کننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 201-232]

  • محمدیان محمودجیق، نسیم واکاوی برندسازی و مدیریت برند گردشگری ایران در اسناد پایه و فرادستی ج. ا. ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 45-82]

  • محمودزاده، سید مجتبی محمود زاده واکاوی برندسازی و مدیریت برند گردشگری ایران در اسناد پایه و فرادستی ج. ا. ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 45-82]

  • مرادی، غلامحسین برآورد ارزش اقتصادی جاذبه‌های گردشگری با استفاده از روش هزینه سفر (مطالعه موردی: باغ نمیر استان یزد) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 309-339]

  • میردامادی، مهدی الگوی توسعه گردشگری ورزشی پایدار با رویکرد ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 257-291]

  • مسائلی، ارشک اثرات همه گیری کرونا بر اشتغال نیروی کار در صنایع مرتبط با گردشگری ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 279-308]

  • مسیبی، سمانه تحلیل نقش توسعه گردشگری خلاق شهری در افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 319-355]

  • مسیبیان ریزی، مهدی تحلیل نقش توسعه گردشگری خلاق شهری در افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 319-355]

  • مشیری لنگرودی، نیما تأثیر نوستالژی فیلم بر بازدید از جاذبه‌های مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: فیلم در دنیای تو ساعت چند است) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 173-209]

  • معدنی، جواد تدوین الگوی مطلوب خط‌مشی‌گذاری زیست‌محیطی در بستر گردشگری سبز [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 251-278]

  • مهربان، فاطمه تحلیل تاثیر ظرفیت سازمانی در رقابت پذیری مقصد گردشگری آبگرم، مورد مطالعه: شهر سرعین [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 83-129]

  • موحدی، رضا راهکارهای توسعه ظرفیت‌های گردشگری پایدار روستایی در شهرستان خرم‌آباد [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 233-256]

  • موسوی، رضا الگوی توسعه گردشگری ورزشی پایدار با رویکرد ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 257-291]

  • موسوی نقابی، سیدمجتبی تأثیر نوستالژی فیلم بر بازدید از جاذبه‌های مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: فیلم در دنیای تو ساعت چند است) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 173-209]

ن

  • نادری، نادر واکاوی پیامدهای منفی گردشگری پزشکی به منظور توسعه پایدار این بخش (موردمطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 313-346]

  • نادعلی پور، زهرا شناسایی رویه های ضدرقابتی در بازار گردشگری، مطالعه موردی: دفاتر خدمات سفر و گردشگری شهر تهران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 159-202]

  • نظری، محسن مدل مفهومی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه گردشگری ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 109-171]

  • نظری، محسن بررسی توجه مصرف‌کننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 201-232]

  • نظری شیرکوهی، سلمان ارزیابی موفقیت کارافزارهای گردشگری از طریق بررسی معیارهای عملکردی با استفاده از روش تحلیل واریانس فازی [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 421-461]

  • نیکی، حکیمه مدل سازی رویکردهای مدیریت تجربه محور در صنعت گردشگری [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 131-171]

و

  • واعظی، رضا دستورگذاری مسائل گردشگری در فرایند خط‌مشی‌گذاری عمومی ایران [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 11-40]

  • وحیدزادگان، فریبا تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی، نمونه موردمطالعه ;کلانشهر اصفهان [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 173-200]

  • ونکی، امیرسالار تحلیل کتاب‌سنجی و مصورسازی پژوهش‌های منتشر شده در زمینه رسانه‌های اجتماعی و گردشگری [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 105-138]

ه

  • هادیانفر، نیلوفر عوامل مؤثر بر پذیرش واقعیت مجازی در گردشگری (براساس مدل پذیرش فناوری) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 279-311]

  • هاشمی، سیدسعید شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی توانمندی فناورانه در صنعت هتلداری مطالعه موردی: هتل های زنجیره ای پارسیان تهران [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 73-107]

  • همتی آسیابرکی، مرتضی ارزیابی موفقیت کارافزارهای گردشگری از طریق بررسی معیارهای عملکردی با استفاده از روش تحلیل واریانس فازی [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 421-461]

  • هندیجانی، روزا بررسی توجه مصرف‌کننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 201-232]

  • هنرور، افشار موانع توسعه گردشگری ورزش‌های‌آبی-ساحلی در ایران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 203-234]

ی

  • یاوری گهر، فاطمه واکاوی برندسازی و مدیریت برند گردشگری ایران در اسناد پایه و فرادستی ج. ا. ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 45-82]

  • یزدانی، رسول واکاوی پیامدهای منفی گردشگری پزشکی به منظور توسعه پایدار این بخش (موردمطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 313-346]

  • یزدان شناس، مهدی تاثیر مسئولیت اجتماعی سازمان بر هویت یابی و عجین شدگی کارکنان هتل ها؛ نقش تعدیل کننده حمایت سازمانی [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 11-39]

login