ا
-
احمدی، ساسان
برنامهریزی راهبردی توسعه گردشگری پزشکی با استفاده از ماتریس سوات – و تکنیک تاپسیس- فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 1-30]
-
ارژنگ مهر، داود
الگوی ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری ایران؛ نمونه موردی: بحران شیوع ویروس کووید- 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 59-89]
-
اسدالله، هوشنگ
ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در صنعت گردشگری استان فارس [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 175-208]
-
اسعدی، میرمحمد
بررسی تحلیلی زیرساختهای گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 227-297]
-
اسعدی، میرمحمد
رهنمودی جهت ارائه الگوی توسعه گردشگری ایران با تکنیک نگاشت ادراکی فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 307-327]
-
اکبری، مجید
بازشناسی محرک های موثر بر رقابت پذیری سفر وگردشگری برای دوران پساکرونا (مطالعه موردی: ایران) [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 253-284]
-
امیدی، وحید
تاثیر شاخص نهادی ریسک سیاسی بر جذب گردشگران خارجی در کشورهای حوزه منا [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 229-251]
-
امیری فهلیانی، محمدرضا
آینده پژوهی با رویکرد سناریونویسی تاثیرات جغرافیای رفتاری بر گردشگری در مواجهه با بیماریهای واگیردار و COVID-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 179-216]
-
امین بیدختی، علی اکبر
عوامل مؤثر بر رقابتپذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]
-
انصاری، معصومه
بازشناسی محرک های موثر بر رقابت پذیری سفر وگردشگری برای دوران پساکرونا (مطالعه موردی: ایران) [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 253-284]
-
اوجی، محمد حسین
عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 253-279]
-
ایلدرمی، علیرضا
امکانسنجی ایجاد کمپ اکوتوریستی تفرجگاه بالخلی بولاغی شهر گرماب [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 172-206]
ب
-
باصولی، مهدی
بررسی تحلیلی زیرساختهای گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 227-297]
-
بافنده زنده، علیرضا
تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 255-291]
-
باقری مجد، روح اله
ارزشهای توریسم آموزش حلقه میانجی ارتباط فناوری اطلاعات بر جذب دانشجویان بینالمللی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 235-262]
-
بحرینی، زینب
طراحی مدل فرآیندی کارآفرینی در حوزه گردشگری ساحلی استان بوشهر با استفاده از رویکرد تئوری بنیانی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 141-176]
-
بخشی زاده برج، کبری
نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت) [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 1-32]
-
براهویی، طیبه
ارزشهای توریسم آموزش حلقه میانجی ارتباط فناوری اطلاعات بر جذب دانشجویان بینالمللی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 235-262]
-
بهادری، سید رضا
شناسایی راهکارهایی جهت رونق اقامتگاه ها پس از بحران شیوع کوید 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 91-114]
-
بهاری، جعفر
تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 61-94]
-
بهبودی، امید
نقشآفرینی معنویت و تجاریسازی در شکلگیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]
-
بهمنی، مهدی
بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه گردشگری در بین سال های 1998 تا 2017 [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 79-110]
-
بیشمی، بهار
طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]
پ
-
پرچکانی، پروانه
آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 157-195]
-
پرورش، حسین
ارزیابی ریسکهای زیست محیطی فعالیتهای گردشگری به روش تجزیه و تحلیل حالات شکست زیست محیطی و اثرات آن(EFMEA) در راستای مدیریت پایدار گردشگری (مورد مطالعه: جزیره هرمز) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 345-372]
-
پورنگ، علی
نقشآفرینی معنویت و تجاریسازی در شکلگیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]
-
پیرس، فیلیپ
رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]
ت
-
ترابی فارسانی، ندا
شناسایی راهکارهایی جهت رونق اقامتگاه ها پس از بحران شیوع کوید 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 91-114]
-
تقی زاده، هوشنگ
تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 255-291]
-
توکلی نغمه، مصطفی
گردشگری مذهبی و شناسایی محدوده های احداث کمپ فراغتی شهری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی در GIS ( شهر مقدس قم) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 207-228]
ج
-
جعفری، سکینه
عوامل مؤثر بر رقابتپذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]
-
جلال آبادی، لیلا
تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 35-60]
-
جهانیان، سعید
مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]
-
جوانشیر گیو، نسرین
نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت) [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 1-32]
ح
-
حسن پور، محمود
تحلیلی نهادگرایانه بر فضای کسب و کار و کارآفرینی بخش گردشگری ایران [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 1-34]
-
حسن پور، محمود
الگوی ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری ایران؛ نمونه موردی: بحران شیوع ویروس کووید- 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 59-89]
-
حسن پور قروقچی، اسماعیل
ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در صنعت گردشگری استان فارس [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 175-208]
-
حسن زاده، علیرضا
مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]
-
حسن زاده، یاسر
شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی خورهای شرق تنگه هرمز به منظورتوسعه پایدار گردشگری (از میناب تا جاسک) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 111-144]
-
حسینی، موسی
امکانسنجی ایجاد کمپ اکوتوریستی تفرجگاه بالخلی بولاغی شهر گرماب [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 172-206]
-
حق وردی زاده، ابوالفضل
تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنوارهها با نقش میانجی تجربه احساسی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 31-56]
-
حقیقت، حسن
عوامل مؤثر بر رقابتپذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]
-
حیاتی، خلیل
نوآوری پایدار در صنعت مهمان نوازی: بررسی نقش اشاعه نوآوری، فشارهای محیطی،بازاریابی سبز و تعهد منابع [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 27-50]
خ
-
خانی، سعیده
تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنوارهها با نقش میانجی تجربه احساسی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 31-56]
د
-
دارابی، غزاله
اثر جهتگیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیطزیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متنکاوی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 97-127]
-
دوستی ایرانی، مهناز
تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حملونقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]
ذ
-
ذبیحی، اسماعیل
کوید 19 و گردشگری ورزشی: شناسایی پیامدها و ارائه راهکار [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 1-32]
ر
-
رادفر، رضا
شناسایی الگوهای ذهنی هم آفرینی صنعت گردشگری: کاربرد روششناسی کیو [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 209-234]
-
راسخی، مهناز السادات
بررسی تحلیلی زیرساختهای گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 227-297]
-
رجب زاده قطری، علی
مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]
-
رجوعی، مرتضی
نقشآفرینی معنویت و تجاریسازی در شکلگیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]
-
رحمتی، مریم
شناسایی الگوهای ذهنی هم آفرینی صنعت گردشگری: کاربرد روششناسی کیو [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 209-234]
-
رضوی، سید محمد حسین
الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]
-
رضویان، محمدتقی
تبیین عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در ایران [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 1-26]
-
رکن الدین افتخاری، عبدالرضا
آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 157-195]
-
روانمهر، رضا
سیستم توصیه گر گردشگری مبتنی بر اعتماد با استفاده از خوشه بندی زمینه-آگاه [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 309-344]
ز
-
زارعی، عظیم
طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]
س
-
سجادی، ژیلا
تبیین عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در ایران [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 1-26]
ش
-
شالبافیان، علی
شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 129-155]
-
شاه آبادی، ابوالفضل
تاثیر شاخص نهادی ریسک سیاسی بر جذب گردشگران خارجی در کشورهای حوزه منا [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 229-251]
-
شاهی، طاهره
الگوی ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری ایران؛ نمونه موردی: بحران شیوع ویروس کووید- 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 59-89]
-
شفیعی، زاهد
تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حملونقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]
-
شفیعی، ُساناز
مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]
-
شهوازیان، سلاله
چالشهای مدیریت منابعانسانی در دوران گذار از بحرانکرونا و ارائه راهکار در صنعت هتلداری ایران [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 217-252]
-
شیرمحمدی، یزدان
اثر جهتگیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیطزیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]
ص
-
صادقی ده چشمه، مهرداد
شناسایی اثرات منفی فرهنگی گردشگری بر جامعه میزبان (مورد مطالعه:روستای ده چشمه) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 263-308]
-
صالحی، صادق
تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 61-94]
-
صالحی، صادق
تحلیلی بر تصویر و رفتار سازگار با محیطزیست در مقاصد طبیعت-پایه (مطالعهی موردی: شهرستان ماسال) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 51-79]
-
صنوبر، ناصر
تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنوارهها با نقش میانجی تجربه احساسی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 31-56]
ط
-
طغرایی، محمد تقی
تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حملونقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]
-
طهماسبی، اصغر
مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]
ع
-
عابدی، احسان
بررسی نقش دلبستگی ایمن در پیش بینی نیات تجربی گردشگران در سفر به مقاصد گردشگری در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 145-177]
-
عارفی، امین
طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]
-
عالی، صمد
تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 255-291]
-
عباسی، محمدجواد
تبیین عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در ایران [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 1-26]
-
عبدالهی، علی
تبیین عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در ایران [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 1-26]
-
عرب مازار ِزدی، علی
تحلیلی نهادگرایانه بر فضای کسب و کار و کارآفرینی بخش گردشگری ایران [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 1-34]
-
علوی، سلمان
کوید 19 و گردشگری ورزشی: شناسایی پیامدها و ارائه راهکار [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 1-32]
-
علوی، سید حسین
کوید 19 و گردشگری ورزشی: شناسایی پیامدها و ارائه راهکار [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 1-32]
-
علی اکبری، اسماعیل
تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 35-60]
-
علیزاده، مهرناز
رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]
-
علیزاده، هادی
تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]
غ
-
غضبانی، راحله
عوامل مؤثر بر رقابتپذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]
-
غیور باغبانی، سید مرتضی
نقشآفرینی معنویت و تجاریسازی در شکلگیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]
ف
-
فاضلی ورزنه، محسن
بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه گردشگری در بین سال های 1998 تا 2017 [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 79-110]
-
فتحیان بروجنی، محمد
عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 253-279]
-
فرخیان، فیروزه
بررسی رفتار جامعه میزبان نسبت به گردشگران در دوران شیوع کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 115-143]
-
فرزین، محمدرضا
تحلیلی نهادگرایانه بر فضای کسب و کار و کارآفرینی بخش گردشگری ایران [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 1-34]
-
فیروزی، محمد علی
بررسی و تحلیل موانع توسعه گردشگری آبی در استان خوزستان [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 111-140]
-
فیض، داود
طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]
-
فیضی زنگیر، سلمان
تحلیلی بر تصویر و رفتار سازگار با محیطزیست در مقاصد طبیعت-پایه (مطالعهی موردی: شهرستان ماسال) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 51-79]
ق
-
قائدامینی هارونی، عباس
شناسایی اثرات منفی فرهنگی گردشگری بر جامعه میزبان (مورد مطالعه:روستای ده چشمه) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 263-308]
-
قاسملوی سلطان آباد، جمیله
رهنمودی جهت ارائه الگوی توسعه گردشگری ایران با تکنیک نگاشت ادراکی فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 307-327]
-
قربان زاده، داود
بررسی نقش دلبستگی ایمن در پیش بینی نیات تجربی گردشگران در سفر به مقاصد گردشگری در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 145-177]
-
قربانی، محمد
امکانسنجی ایجاد کمپ اکوتوریستی تفرجگاه بالخلی بولاغی شهر گرماب [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 172-206]
-
قربی، علی
بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه گردشگری در بین سال های 1998 تا 2017 [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 79-110]
-
قرخلو، مهدی
گردشگری مذهبی و شناسایی محدوده های احداث کمپ فراغتی شهری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی در GIS ( شهر مقدس قم) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 207-228]
-
قزلسفلو، حمیدرضا
الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]
-
قلی پور، یاسر
تحلیلی بر تصویر و رفتار سازگار با محیطزیست در مقاصد طبیعت-پایه (مطالعهی موردی: شهرستان ماسال) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 51-79]
ک
-
کاملی فر، محمد جواد
تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]
-
کروبی، مهدی
برنامهریزی راهبردی توسعه گردشگری پزشکی با استفاده از ماتریس سوات – و تکنیک تاپسیس- فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 1-30]
-
کروبی، مهدی
کوید 19 و گردشگری ورزشی: شناسایی پیامدها و ارائه راهکار [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 1-32]
-
کریم زاده، حسین
مدلسازی ارزشهای زیباییشناختی مناظر روستاهای توریستی با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: محور توریستی صور- توتاخانه) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 145-172]
-
کریمی راد، سیمین
شناسایی و تبیین آمیختۀ بازطراحی مدلهای کسب و کار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 253-276]
-
کریمی راد، سیمین
نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در دوران پساکرونا؛ شرکتهای فعال در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 285-308]
-
کعب عمیر، کریمه
بررسی و تحلیل موانع توسعه گردشگری آبی در استان خوزستان [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 111-140]
-
کلابی، امیرمحمد
شناسایی و تبیین آمیختۀ بازطراحی مدلهای کسب و کار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 253-276]
-
کلابی، امیرمحمد
نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در دوران پساکرونا؛ شرکتهای فعال در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 285-308]
-
کلاته سیفری، معصومه
الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]
-
کیانی فیض آبادی، زهره
ارزیابی تقاضای گردشگری در مجموعه های تاریخی آسیب دیده:مورد مطالعه: ارگ بم [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 57-78]
گ
-
گروسی، علیرضا
گردشگری مذهبی و شناسایی محدوده های احداث کمپ فراغتی شهری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی در GIS ( شهر مقدس قم) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 207-228]
-
گودرزی، مجید
بررسی و تحلیل موانع توسعه گردشگری آبی در استان خوزستان [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 111-140]
م
-
مجنونی توتاخانه، علی
مدلسازی ارزشهای زیباییشناختی مناظر روستاهای توریستی با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: محور توریستی صور- توتاخانه) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 145-172]
-
محبتی، احمد
مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]
-
محمدی، جمال
مسافرت گردشگران به کردستان: بازتولید کلیشه های قدیم یا برساخت ایماژهای جدید؟ [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 81-110]
-
محمدی، فردین
مسافرت گردشگران به کردستان: بازتولید کلیشه های قدیم یا برساخت ایماژهای جدید؟ [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 81-110]
-
محمذی، سمیرا
تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 61-94]
-
محمودزاده، سید مجتبی
تحلیلی نهادگرایانه بر فضای کسب و کار و کارآفرینی بخش گردشگری ایران [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 1-34]
-
مرصوصی، نفیسه
تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 35-60]
-
معارفی، محمود
ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در صنعت گردشگری استان فارس [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 175-208]
-
مقصودی، مهران
شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی خورهای شرق تنگه هرمز به منظورتوسعه پایدار گردشگری (از میناب تا جاسک) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 111-144]
-
مقیمی، ابراهیم
شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی خورهای شرق تنگه هرمز به منظورتوسعه پایدار گردشگری (از میناب تا جاسک) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 111-144]
-
ملکی، سعید
تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]
-
ملکی، سعید
بررسی و تحلیل موانع توسعه گردشگری آبی در استان خوزستان [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 111-140]
-
منصوری مؤید، فرشته
واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 33-58]
-
مهری تلیابی، فریبا
تاثیر شاخص نهادی ریسک سیاسی بر جذب گردشگران خارجی در کشورهای حوزه منا [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 229-251]
-
موحد، علی
مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]
-
میرتقیان رودسری، سیّد محمّد
بررسی رفتار جامعه میزبان نسبت به گردشگران در دوران شیوع کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 115-143]
-
میرزائی، روزبه
رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]
-
میرغفوری، سید حبیب اله
رهنمودی جهت ارائه الگوی توسعه گردشگری ایران با تکنیک نگاشت ادراکی فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 307-327]
ن
-
نادری، نادر
طراحی مدل فرآیندی کارآفرینی در حوزه گردشگری ساحلی استان بوشهر با استفاده از رویکرد تئوری بنیانی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 141-176]
-
ناصر نصیر، الهه
ارزیابی ریسکهای زیست محیطی فعالیتهای گردشگری به روش تجزیه و تحلیل حالات شکست زیست محیطی و اثرات آن(EFMEA) در راستای مدیریت پایدار گردشگری (مورد مطالعه: جزیره هرمز) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 345-372]
-
نژاد دهبکری، اعظم
ارزیابی تقاضای گردشگری در مجموعه های تاریخی آسیب دیده:مورد مطالعه: ارگ بم [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 57-78]
-
نقوی، مریم
بررسی رفتار جامعه میزبان نسبت به گردشگران در دوران شیوع کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 115-143]
-
نوری، فاطمه
سیستم توصیه گر گردشگری مبتنی بر اعتماد با استفاده از خوشه بندی زمینه-آگاه [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 309-344]
-
نوریان اول، علی اکبر
سیستم توصیه گر گردشگری مبتنی بر اعتماد با استفاده از خوشه بندی زمینه-آگاه [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 309-344]
و
-
وثوقی، لیلا
ارزیابی تقاضای گردشگری در مجموعه های تاریخی آسیب دیده:مورد مطالعه: ارگ بم [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 57-78]
-
وهاب زاده، فهیمه
تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 255-291]
ه
-
هارون آبادی، علی
سیستم توصیه گر گردشگری مبتنی بر اعتماد با استفاده از خوشه بندی زمینه-آگاه [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 309-344]
-
هاشمی، سید سعید
آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 157-195]
-
هاشمی باغی، زینب
اثر جهتگیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیطزیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]
-
هاشمی قینانی، فیروزه
چالشهای مدیریت منابعانسانی در دوران گذار از بحرانکرونا و ارائه راهکار در صنعت هتلداری ایران [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 217-252]
ی
-
یاوری گهر، فاطمه
واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 33-58]
-
یاوری گهر، فاطمه
نوآوری پایدار در صنعت مهمان نوازی: بررسی نقش اشاعه نوآوری، فشارهای محیطی،بازاریابی سبز و تعهد منابع [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 27-50]
-
یمانی، مجتبی
شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی خورهای شرق تنگه هرمز به منظورتوسعه پایدار گردشگری (از میناب تا جاسک) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 111-144]