اسعدی،میر محمد.برومند زاد،یاسمین.مالکی نژاد،آسیه.(1396). بررسی تحلیلی توسعه گردشگری سالمندی با رویکرد نگاشت شناختی(موردمطالعه:استان یزد)،فصلنامه برنامهریزی و توسعه گردشگری،دوره 6 ،شماره 22،صفحه 96-77.
ایزدی، مرتضی. ایوبیان، علی. نصیری، طه. خبیری، نعمتالله. فاضل، مژگان. حسین پور فرد، محمدجواد. (1391). وضعیت گردشگری سلامت در ایران، فرصت یا تهدید. مجله طب نظامی، دوره 14، شماره 2، صفحه 75- 69.
تقی زاده یزدی، محمدرضا. شامی زنجانی، مهدی. حقیقی، محمد. ابوهاشم آبادی، فرزانه.(1395).مؤلفهها و محتوای وبسایتهای تسهیل گر گردشگری پزشکی، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، سال یازدهم، شماره 33، صفحه 18-1
آذر، عادل.خسروانی، فرزانه. جلالی،رضا.(1392). تحقیق در عملیات نرم رویکردهای ساختاردهی مسئله،سازمان مدیریت صنعتی،صفحه212-193
حسنپور، محمود. عزیزی، عذرا. (1393). مطالعه تطبیقی وضعیت گردشگری درمانی ایران و جهان در استان قزوین راهبردهای توسعه محصول، دبیرخانه کمیسیونهای تخصصی اتاق بازرگانی ایران، کمسیون گردشگری و خدمات، شماره 68.
رضوی، سید مصطفی. اکبری، مرتضی. جعفر زاده، مرتضی.زالی، محمدرضا.(1392). بازکاوی روش تحقیق آمیخته،انتشارات دانشگاه تهران
سقایی، مهدی؛ علیزاده، سید دانا ( 1392 ). "امکانسنجی محصول گردشگری روستایی در شهرستان پاوه". فصلنامه فضای جغرافیایی، دوره 13، شماره 41، صفحات 20
شالبافیان، علیاصغر. (1394). گردشگری سلامت در رویکردی جامع. تهران: انتشارات مهکامه
شالبافیان، علیاصغر. (1385). راهکارهای توسعه گردشگری سلامت: با رویکرد گردشگری پزشکی. (پایاننامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه علامه طباطبائی.
ضرغامی فرد،مژگان.آذر، عادل. (1393).تحلیلی بر شیوه نگاشت شناختی در ساختاربندی دادههای کیفی مطالعات سازمانی: فصلنامهی مطالعات رفتار سازمانی،سال سوم،شماره 1و2،صفحه:185-159
ملکی، سعید. مودت، الیاس. (1393). تحلیلی بر توزیع و اولویتبندی زیرساخت گردشگری استان یزد با استفاده از تکنیکهای برنامهریزی، نشریه تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی، سال چهارم، شماره 34، صفحه 68-47.
میر فخرالدینی سید حیدر، میر فخرالدینی فائزه السادات، صدر بافقی سید مهدی، (1391)، بررسی میزان رضایتمندی گردشگران درمانی شهر یزد و اولویتبندی عوامل مؤثر بر آن با روش تاپسیس فازی، مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، 20(5): 678 - 668
نعمتی، ولی. ابراهیم پور، حبیب. بابایی، یاور. عباسقلی زاده، ناطق. (1395). ارزیابی موانع توسعه گردشگری پزشکی مطالعه موردی: شهر اردبیل. دوره 7، شماره 2، صفحه 133-118.
Abubakar, A. M., & Ilkan, M. (2016).Impact of online WOM on destination trust and intention to travel: A medical tourism perspective. Journal of Destination Marketing & Management, 1-10.
Alsharif, M., Labonte. R.,& Zuxun, Lu. (2010). Patients beyond borders: A study of medical tourists in four countries.Global Social Policy, 315-336.
A. Ayoubian.(2018). Health Tourism in Iran: Medical Tourism: Breakthroughs in Research and Practice, page 352-374
Ackermann, F., Eden, C., Cropper, S. (1992). Getting Started with Cognitive Mapping, ٧th Young OR Conference, University of Warwick, (13-15) pp.65-82.
Battistoni,G.Genco,M.,Marsilio,M.,Pancotti,ch.Rossi, S.,&Vignetti, s. (2016). Cost-benefit analysis of applied research infrastructure,Evidence from health care. Technologocal forecasting & social change.
Creswell, John, Qualitative inquirey and research design: choosing among five approaches, sage, 2007. pp. 201-220.
Cassell, C., G. Simon. (٢٠٠٤). Essential guide to qualitative methods in organizational research, Sage Publications.
Cormany, D., & Baloglu, S. (2011).Medical travel facilitator websites: An exploratory study of web page contents and services offered to the prospective medical tourist. Tourism management, 32(4), 709-716.
Crooks, V. A., Turner, L., Snyder, J., Johnston, R., & Kingsbury, P. (2011).Promoting medical tourism to India: Messages, images, and the marketing of international patient travel. Social Science & Medicine, 72(5), 726-732.
Collins, K.M.T. Onwuegbuzie, A.J. and Jiao, Q.G. (2007). A Mixed Methods Investigation of Mixed Methods Sampling Designs in Social and Health Science Research. Journal of Mixed Methods Research. 13 July 200 267-294.
Eden, C., F. Ackermann (2004). Cognitive mapping expert views for policy analysis in the public sector, European Journal of Operational Research, 152(3), pp 615-630
Esiyok, B., Çakar, M. & Kurtulmuşoğlu, F. B. (2016).The effect of cultural distance on medical tourism. Journal of Destination Marketing & Management.
Gürcü.M, Tengilimoğlu.T.(2017).Health Tourism-Based Destination Marketing.journal of Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction,chapter15,308-331
Hanefeld, J., Lunt, N., Smith, R., & Horsfall, D. (2015).Why do medical tourists travel to where they do? The role of networks in etermining medical travel. Social Science & Medicine, 124, 356-363.
Maniklal Adhikary (The University of Burdwan, India) and Melisha Khatun (The University of Burdwan, India).(2017). Infrastructural Development: An Engine of Growth – An Empirical Study in SAARC Countries. Handbook of Research on Economic, Financial, and Industrial Impacts on Infrastructure Development , page1-22.
Medhekar,A.,Wong,H.,&Hall,J.(2015).Innovation in Medical Tourism Service Marketing: A Case of India.journal of Hospitality, Travel, and Tourism: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications,1587-1605.
Sourav Kumar Das, Tonmoy Chatterjee.(2017). Infrastructure and Tourism Development: A Panel Data Analysis. Handbook of Research on Economic, Financial, and Industrial Impacts on Infrastructure Development .pages 224-237.
Papageorgiou, E. I. and., Stylios, C. D. (2008). Fuzzy Cognitive Maps, in Handbook of Granular Computing (Eds W. Pedrycz, A. Skowron and V.Kreinovich), John Wiley & Sons Ltd,Chichester, UK.