عباسی گرجی, علیرضا, هدایتی فر, صبا. (1397). بررسی تطبیقی متن شعارهای تبلیغاتی فروشگاه های اینترنتی صنایع غذایی داخلی و خارجی با استفاده از تکنیک متنکاوی و خوشه بندی. فصلنامه رسانه(4)29، 142-131.
رئیسی وانانی, ایمان, جلالی, سید محمد جعفر. (1397). ارزیابی تحلیلی حوزههای علمی در حال ظهور در صنعت گردشگری منطقه خاورمیانه با استفاده از الگوریتمهای متنکاوی. مطالعات مدیریت گردشگری,. doi: 10.22054/tms.2018.944899-77،(43)13.
سهرابی, بابک, رئیسی وانانی, ایمان, & خداپرست. (2016). تحلیل نظرات کاربران وبسایتهای تجارت اجتماعی بر اساس روشهای متنکاوی و دادهکاوی. فصلنامه جهانی رسانه-نسخه فارسی, 11(2).
الهی, شعبان, رضا نقی زاده,, سید سپهر قاضی نوری,, منوچهر منطقی,. (1391). شناسایی جریانهای غالب در حوزه توسعه نوآوری در مناطق با استفاده از روش تحلیل هم رخدادی کلمات. بهبود مدیریت،(17) 6 .
ناصری جزه محمود, طباطباییان سیدحبیب اله, و فاتح راد مهدی. ترسیم نقشه دانش مدیریت فناوری در ایران با هدف کمک به سیاست گذاری دانش در این حوزه.
کرمی مهتاب. کاربرد ابزارهای تحلیلگر دادهکاوی و متنکاوی در چابکی سازمانهای مراقبت بهداشتی و درمانی. فصلنامه مدیریت سلامت. ۱۳۸۶; ۱۰ (۳۰):۱۵-۲۰
قاضی نوری سیدسروش, روشنی سعید, & رضایی نیک نفیسه. 5 سال با سیاست علم و فناوری: تکامل و توسعه نظری فصلنامه سیاست علم و فناوری.
Fan, S., Lau, R. Y., & Zhao, J. L. (2015). Demystifying big data analytics for business intelligence through the lens of marketing mix. Big Data Research, 2(1), 28-32.
Erevelles, S., Fukawa, N., & Swayne, L. (2016). Big Data consumer analytics and the transformation of marketing. Journal of Business Research, 69(2), 897-904.
Park, S. B., Ok, C. M., & Chae, B. K. (2016). Using twitter data for cruise tourism marketing and research. Journal of Travel & Tourism Marketing, 33(6), 885-898.
Huang, Y. C., Backman, K. F., Backman, S. J., & Chang, L. L. (2016). Exploring the implications of virtual reality technology in tourism marketing: An integrated research framework. International Journal of Tourism Research, 18(2), 116-128.
Xu, F., Tian, F., Buhalis, D., Weber, J., & Zhang, H. (2016). Tourists as mobile gamers: Gamification for tourism marketing. Journal of Travel & Tourism Marketing, 33(8), 1124-1142.
Kotler, P., Bowen, J. T., Makens, J., & Baloglu, S. (2017). Marketing for hospitality and tourism.
Prebensen, N. K., Chen, J. S., & Uysal, M. (Eds.). (2018). Creating experience value in tourism.
Cabi. Tussyadiah, I. P., & Sigala, M. (2018). Shareable tourism: tourism marketing in the sharing economy.
Pike, S. (2018). Tourism marketing for small businesses. Goodfellow Publishers Limited.
Moutinho, L., & Vargas-Sanchez, A. (Eds.). (2018). Strategic Management in Tourism, CABI Tourism Texts. Cabi.
Tirunillai, S., & Tellis, G. J. (2014). Mining marketing meaning from online chatter: Strategic brand analysis of big data using latent dirichlet allocation. Journal of Marketing Research, 51(4), 463-479.
Churchill, G. A., & Iacobucci, D. (2006). Marketing research: methodological foundations. New York: Dryden Press.
Wrenn, B., Stevens, R. E., & Loudon, D. L. (2013). Marketing research: Text and cases. Routledge.
Balducci, B., & Marinova, D. (2018). Unstructured data in marketing. Journal of the Academy of Marketing Science, 46(4), 557-590.
Zhang, H., Rao, H., & Feng, J. (2018). Product innovation based on online review data mining: a case study of Huawei phones. Electronic Commerce Research, 18(1), 3-22.
Ducange, P., Pecori, R., & Mezzina, P. (2018). A glimpse on big data analytics in the framework of marketing strategies. Soft Computing, 22(1), 325-342.
Chiang, W. Y. (2018). Applying data mining for online CRM marketing strategy: An empirical case of coffee shop industry in Taiwan. British Food Journal, 120(3), 665-675.
Xu, Z., Frankwick, G. L., & Ramirez, E. (2016). Effects of big data analytics and traditional marketing analytics on new product success: A knowledge fusion perspective. Journal of Business Research, 69(5), 1562-1566.
Fan, S., Lau, R. Y., & Zhao, J. L. (2015). Demystifying big data analytics for business intelligence through the lens of marketing mix. Big Data Research, 2(1), 28-32.
Tirunillai, S., & Tellis, G. J. (2014). Mining marketing meaning from online chatter: Strategic brand analysis of big data using latent dirichlet allocation. Journal of Marketing Research, 51(4), 463-479.
Erevelles, S., Fukawa, N., & Swayne, L. (2016). Big Data consumer analytics and the transformation of marketing. Journal of Business Research, 69(2), 897-904.
Usai, A., Pironti, M., Mital, M., & Aouina Mejri, C. (2018). Knowledge discovery out of text data: a systematic review via text mining. Journal of Knowledge Management, 22(7), 1471-1488.
Mahr, D., Stead, S., & Odekerken-Schröder, G. (2019). Making sense of customer service experiences: a text mining review. Journal of Services Marketing.
Amado, A., Cortez, P., Rita, P., & Moro, S. (2018). Research trends on Big Data in Marketing: A text mining and topic modeling based literature analysis. European Research on Management and Business Economics, 24(1), 1-7
Xu, Z., Frankwick, G. L., & Ramirez, E. (2016). Effects of big data analytics and traditional marketing analytics on new product success: A knowledge fusion perspective. Journal of Business Research, 69(5), 1562-1566.
Van Der Aalst, W. (2016). Data Mining. In Process Mining (pp. 89-121). Springer, Berlin, Heidelberg.
Giudici, P., & Figini, S. (2009). Applied data mining for business and industry (pp. 147-162). Chichester: wiley.
Vercellis, C. (2009). Business intelligence: data mining and optimization for decision making. New York: Wiley.
Bose, I., & Mahapatra, R. K. (2001). Business data mining—a machine learning perspective. Information & management, 39(3), 211-225.