آ
-
آگاهی محیطزیست
اثر جهتگیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیطزیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]
-
آینده پژوهی
تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 35-60]
-
آینده نگاری
آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 157-195]
ا
-
اتحادهای استراتژیک
شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 129-155]
-
ادراک تهدید
بررسی رفتار جامعه میزبان نسبت به گردشگران در دوران شیوع کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 115-143]
-
ارزش های توریسم آموزش
ارزشهای توریسم آموزش حلقه میانجی ارتباط فناوری اطلاعات بر جذب دانشجویان بینالمللی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 235-262]
-
ارزشهای محیطزیست
اثر جهتگیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیطزیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]
-
ارزیابی زیباییشناختی
مدلسازی ارزشهای زیباییشناختی مناظر روستاهای توریستی با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: محور توریستی صور- توتاخانه) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 145-172]
-
اسب سواری
الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]
-
استان فارس
ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در صنعت گردشگری استان فارس [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 175-208]
-
استحاله فرهنگی از درون
شناسایی اثرات منفی فرهنگی گردشگری بر جامعه میزبان (مورد مطالعه:روستای ده چشمه) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 263-308]
-
اشاعه نوآوری
نوآوری پایدار در صنعت مهمان نوازی: بررسی نقش اشاعه نوآوری، فشارهای محیطی،بازاریابی سبز و تعهد منابع [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 27-50]
-
اعتماد
سیستم توصیه گر گردشگری مبتنی بر اعتماد با استفاده از خوشه بندی زمینه-آگاه [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 309-344]
-
اکوتوریسم
امکانسنجی ایجاد کمپ اکوتوریستی تفرجگاه بالخلی بولاغی شهر گرماب [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 172-206]
-
اکوکمپ
امکانسنجی ایجاد کمپ اکوتوریستی تفرجگاه بالخلی بولاغی شهر گرماب [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 172-206]
-
الگو
رهنمودی جهت ارائه الگوی توسعه گردشگری ایران با تکنیک نگاشت ادراکی فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 307-327]
-
الگوهای ذهنی
شناسایی الگوهای ذهنی هم آفرینی صنعت گردشگری: کاربرد روششناسی کیو [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 209-234]
-
الگوی ساختاری
الگوی ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری ایران؛ نمونه موردی: بحران شیوع ویروس کووید- 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 59-89]
-
اماکن ورزشی
کوید 19 و گردشگری ورزشی: شناسایی پیامدها و ارائه راهکار [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 1-32]
-
انتخاب شریک
شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 129-155]
-
ایران
رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]
-
ایران
بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه گردشگری در بین سال های 1998 تا 2017 [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 79-110]
-
ایران
بازشناسی محرک های موثر بر رقابت پذیری سفر وگردشگری برای دوران پساکرونا (مطالعه موردی: ایران) [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 253-284]
ب
-
بازاریابی
عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 253-279]
-
بازاریابی سبز
نوآوری پایدار در صنعت مهمان نوازی: بررسی نقش اشاعه نوآوری، فشارهای محیطی،بازاریابی سبز و تعهد منابع [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 27-50]
-
بازاریابی محتوا
ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در صنعت گردشگری استان فارس [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 175-208]
-
بازاریابی وابسته
عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 253-279]
-
بازتولید کلیشهها
مسافرت گردشگران به کردستان: بازتولید کلیشه های قدیم یا برساخت ایماژهای جدید؟ [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 81-110]
-
بازدید پیوسته
مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]
-
بازطراحی مدل کسب و کار
شناسایی و تبیین آمیختۀ بازطراحی مدلهای کسب و کار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 253-276]
-
بالخلی بولاغی
امکانسنجی ایجاد کمپ اکوتوریستی تفرجگاه بالخلی بولاغی شهر گرماب [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 172-206]
-
بحران در گردشگری
شناسایی راهکارهایی جهت رونق اقامتگاه ها پس از بحران شیوع کوید 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 91-114]
-
بحران کووید- 19
الگوی ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری ایران؛ نمونه موردی: بحران شیوع ویروس کووید- 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 59-89]
-
برساخت ایماژها
مسافرت گردشگران به کردستان: بازتولید کلیشه های قدیم یا برساخت ایماژهای جدید؟ [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 81-110]
-
برند
طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]
-
برندسازی پایدار
آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 157-195]
-
برند مشهد
نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت) [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 1-32]
-
برند مقصد گردشگری مذهبی
نقشآفرینی معنویت و تجاریسازی در شکلگیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]
پ
-
پاسخ های هیجانی
واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 33-58]
-
پاندمی کرونا
چالشهای مدیریت منابعانسانی در دوران گذار از بحرانکرونا و ارائه راهکار در صنعت هتلداری ایران [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 217-252]
-
پایداری
تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]
-
پس از بحران
شناسایی راهکارهایی جهت رونق اقامتگاه ها پس از بحران شیوع کوید 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 91-114]
-
پساکرونا
بازشناسی محرک های موثر بر رقابت پذیری سفر وگردشگری برای دوران پساکرونا (مطالعه موردی: ایران) [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 253-284]
-
پساکرونا
نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در دوران پساکرونا؛ شرکتهای فعال در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 285-308]
ت
-
تئوری دادهبنیاد
نقشآفرینی معنویت و تجاریسازی در شکلگیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]
-
تبلیغات
واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 33-58]
-
تجاریسازی
نقشآفرینی معنویت و تجاریسازی در شکلگیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]
-
تجربه احساسی
تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنوارهها با نقش میانجی تجربه احساسی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 31-56]
-
تحقیقات گردشگری
تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متنکاوی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 97-127]
-
تحلیل رگرسیونی
تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]
-
تحلیل سلسله مراتبی
گردشگری مذهبی و شناسایی محدوده های احداث کمپ فراغتی شهری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی در GIS ( شهر مقدس قم) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 207-228]
-
تحلیل شبکه
مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]
-
تحلیل مضمون
شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 129-155]
-
تصویر مقصد
ارزیابی تقاضای گردشگری در مجموعه های تاریخی آسیب دیده:مورد مطالعه: ارگ بم [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 57-78]
-
تعهد منابع
نوآوری پایدار در صنعت مهمان نوازی: بررسی نقش اشاعه نوآوری، فشارهای محیطی،بازاریابی سبز و تعهد منابع [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 27-50]
-
تقاضای گردشگری
مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]
-
تکنیک زیمت
نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت) [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 1-32]
-
تکنیک نگاشت شناختی
بررسی تحلیلی زیرساختهای گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 227-297]
-
تمایل به بازگشت
رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]
-
تمایل به توصیه
رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]
-
تهاجم فرهنگی از بیرون
شناسایی اثرات منفی فرهنگی گردشگری بر جامعه میزبان (مورد مطالعه:روستای ده چشمه) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 263-308]
-
توسعه کارآفرینی
تبیین عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در ایران [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 1-26]
-
توسعه گردشگری
رهنمودی جهت ارائه الگوی توسعه گردشگری ایران با تکنیک نگاشت ادراکی فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 307-327]
-
تولیدات علمی
بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه گردشگری در بین سال های 1998 تا 2017 [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 79-110]
ج
-
جاذبههای گردشگری
مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]
-
جامعه میزبان
بررسی رفتار جامعه میزبان نسبت به گردشگران در دوران شیوع کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 115-143]
-
جذب دانشجویان بینالمللی
ارزشهای توریسم آموزش حلقه میانجی ارتباط فناوری اطلاعات بر جذب دانشجویان بینالمللی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 235-262]
-
جزیره هرمز
ارزیابی ریسکهای زیست محیطی فعالیتهای گردشگری به روش تجزیه و تحلیل حالات شکست زیست محیطی و اثرات آن(EFMEA) در راستای مدیریت پایدار گردشگری (مورد مطالعه: جزیره هرمز) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 345-372]
-
جغرافیای رفتاری
آینده پژوهی با رویکرد سناریونویسی تاثیرات جغرافیای رفتاری بر گردشگری در مواجهه با بیماریهای واگیردار و COVID-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 179-216]
چ
-
چابهار
آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 157-195]
ح
-
حس جمعی
تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنوارهها با نقش میانجی تجربه احساسی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 31-56]
-
حلال
طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]
-
حملونقل
تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حملونقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]
خ
-
خاورمیانه
بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه گردشگری در بین سال های 1998 تا 2017 [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 79-110]
-
خوشه بندی گراف
سیستم توصیه گر گردشگری مبتنی بر اعتماد با استفاده از خوشه بندی زمینه-آگاه [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 309-344]
د
-
دلبستگی ایمن
بررسی نقش دلبستگی ایمن در پیش بینی نیات تجربی گردشگران در سفر به مقاصد گردشگری در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 145-177]
-
دوران پسا کرونا
واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 33-58]
ر
-
رضایت از گردشگری محیطزیست
اثر جهتگیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیطزیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]
-
رضایت گردشگر
تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حملونقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]
-
رضایت گردشگران
تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنوارهها با نقش میانجی تجربه احساسی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 31-56]
-
رضایت و وفاداری
ارزیابی تقاضای گردشگری در مجموعه های تاریخی آسیب دیده:مورد مطالعه: ارگ بم [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 57-78]
-
رفتار گردشگری محیطزیستی دوستانه
اثر جهتگیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیطزیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]
-
رفتار منفی
بررسی رفتار جامعه میزبان نسبت به گردشگران در دوران شیوع کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 115-143]
-
رفتارهای حافظ محیطزیست
اثر جهتگیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیطزیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]
-
رقابتپذیری
عوامل مؤثر بر رقابتپذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]
-
رقابتپذیری گردشگری
بازشناسی محرک های موثر بر رقابت پذیری سفر وگردشگری برای دوران پساکرونا (مطالعه موردی: ایران) [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 253-284]
-
روش تجزیه و تحلیل حالات شکست زیست محیطی و اثرات آن
ارزیابی ریسکهای زیست محیطی فعالیتهای گردشگری به روش تجزیه و تحلیل حالات شکست زیست محیطی و اثرات آن(EFMEA) در راستای مدیریت پایدار گردشگری (مورد مطالعه: جزیره هرمز) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 345-372]
-
روش کیفی
الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]
-
رویداد ورزشی
کوید 19 و گردشگری ورزشی: شناسایی پیامدها و ارائه راهکار [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 1-32]
-
ریسک زیست محیطی
ارزیابی ریسکهای زیست محیطی فعالیتهای گردشگری به روش تجزیه و تحلیل حالات شکست زیست محیطی و اثرات آن(EFMEA) در راستای مدیریت پایدار گردشگری (مورد مطالعه: جزیره هرمز) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 345-372]
-
ریسک سیاسی
تاثیر شاخص نهادی ریسک سیاسی بر جذب گردشگران خارجی در کشورهای حوزه منا [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 229-251]
ز
-
زمینه-آگاه
سیستم توصیه گر گردشگری مبتنی بر اعتماد با استفاده از خوشه بندی زمینه-آگاه [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 309-344]
-
زیرساخت
بررسی تحلیلی زیرساختهای گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 227-297]
ژ
-
ژئوتوریسم
عوامل مؤثر بر رقابتپذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]
س
-
سایت TripAdvisor
سیستم توصیه گر گردشگری مبتنی بر اعتماد با استفاده از خوشه بندی زمینه-آگاه [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 309-344]
-
سناریونویسی
تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 35-60]
-
سناریونویسی
آینده پژوهی با رویکرد سناریونویسی تاثیرات جغرافیای رفتاری بر گردشگری در مواجهه با بیماریهای واگیردار و COVID-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 179-216]
-
سنجش عملکرد
عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 253-279]
-
سیستم توصیه گر گردشگری
سیستم توصیه گر گردشگری مبتنی بر اعتماد با استفاده از خوشه بندی زمینه-آگاه [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 309-344]
ش
-
شبکه عصبی
تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]
-
شبکه عصبی مصنوعی
مدلسازی ارزشهای زیباییشناختی مناظر روستاهای توریستی با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: محور توریستی صور- توتاخانه) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 145-172]
-
شخصیت مقصد
رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]
-
شکل گیری نگرش فرهنگی نا مطلوب به پدیده گردشگری
شناسایی اثرات منفی فرهنگی گردشگری بر جامعه میزبان (مورد مطالعه:روستای ده چشمه) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 263-308]
-
شهر اهواز
تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]
ص
-
صنعت توریسم
رهنمودی جهت ارائه الگوی توسعه گردشگری ایران با تکنیک نگاشت ادراکی فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 307-327]
-
صنعت رستوران داری
تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 61-94]
-
صنعت گردشگری
شناسایی و تبیین آمیختۀ بازطراحی مدلهای کسب و کار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 253-276]
-
صنعت گردشگری
نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در دوران پساکرونا؛ شرکتهای فعال در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 285-308]
-
صنعت گردشگری
ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در صنعت گردشگری استان فارس [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 175-208]
-
صنعتگردشگری و هتلداری
چالشهای مدیریت منابعانسانی در دوران گذار از بحرانکرونا و ارائه راهکار در صنعت هتلداری ایران [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 217-252]
ع
-
علم سنجی
بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه گردشگری در بین سال های 1998 تا 2017 [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 79-110]
ف
-
فرهنگ
الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]
-
فستیوال سنتی
الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]
-
فشار محیطی
نوآوری پایدار در صنعت مهمان نوازی: بررسی نقش اشاعه نوآوری، فشارهای محیطی،بازاریابی سبز و تعهد منابع [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 27-50]
-
فصلنامه مطالعات گردشگری
تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متنکاوی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 97-127]
-
فضای آگاهی
آینده پژوهی با رویکرد سناریونویسی تاثیرات جغرافیای رفتاری بر گردشگری در مواجهه با بیماریهای واگیردار و COVID-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 179-216]
-
فضای فراغتی
گردشگری مذهبی و شناسایی محدوده های احداث کمپ فراغتی شهری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی در GIS ( شهر مقدس قم) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 207-228]
-
فناوری اطلاعات
ارزشهای توریسم آموزش حلقه میانجی ارتباط فناوری اطلاعات بر جذب دانشجویان بینالمللی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 235-262]
ق
-
قیف پارادایم
مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]
ک
-
کارآفرینی استراتژیک
نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در دوران پساکرونا؛ شرکتهای فعال در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 285-308]
-
کارآفرینی سازمانی
شناسایی و تبیین آمیختۀ بازطراحی مدلهای کسب و کار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 253-276]
-
کرمان
تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 35-60]
-
کشورهای پیشرفته
رهنمودی جهت ارائه الگوی توسعه گردشگری ایران با تکنیک نگاشت ادراکی فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 307-327]
-
کلانشهر شیراز
آینده پژوهی با رویکرد سناریونویسی تاثیرات جغرافیای رفتاری بر گردشگری در مواجهه با بیماریهای واگیردار و COVID-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 179-216]
-
کمپ فراغتی شهری شهر قم
گردشگری مذهبی و شناسایی محدوده های احداث کمپ فراغتی شهری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی در GIS ( شهر مقدس قم) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 207-228]
-
کووید-19
بررسی نقش دلبستگی ایمن در پیش بینی نیات تجربی گردشگران در سفر به مقاصد گردشگری در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 145-177]
-
کووید19
بررسی رفتار جامعه میزبان نسبت به گردشگران در دوران شیوع کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 115-143]
-
کوید 19
کوید 19 و گردشگری ورزشی: شناسایی پیامدها و ارائه راهکار [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 1-32]
-
کوید 19
شناسایی راهکارهایی جهت رونق اقامتگاه ها پس از بحران شیوع کوید 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 91-114]
-
کیفیت خدمات
تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حملونقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]
-
کیفیت رابطه با مشتری
تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 61-94]
گ
-
گردشگر
تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حملونقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]
-
گردشگران خارجی
تاثیر شاخص نهادی ریسک سیاسی بر جذب گردشگران خارجی در کشورهای حوزه منا [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 229-251]
-
گردشگری
عوامل مؤثر بر رقابتپذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]
-
گردشگری
بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه گردشگری در بین سال های 1998 تا 2017 [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 79-110]
-
گردشگری
عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 253-279]
-
گردشگری
الگوی ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری ایران؛ نمونه موردی: بحران شیوع ویروس کووید- 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 59-89]
-
گردشگری
بررسی نقش دلبستگی ایمن در پیش بینی نیات تجربی گردشگران در سفر به مقاصد گردشگری در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 145-177]
-
گردشگری
آینده پژوهی با رویکرد سناریونویسی تاثیرات جغرافیای رفتاری بر گردشگری در مواجهه با بیماریهای واگیردار و COVID-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 179-216]
-
گردشگری
بازشناسی محرک های موثر بر رقابت پذیری سفر وگردشگری برای دوران پساکرونا (مطالعه موردی: ایران) [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 253-284]
-
گردشگری
ارزیابی ریسکهای زیست محیطی فعالیتهای گردشگری به روش تجزیه و تحلیل حالات شکست زیست محیطی و اثرات آن(EFMEA) در راستای مدیریت پایدار گردشگری (مورد مطالعه: جزیره هرمز) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 345-372]
-
گردشگری
مسافرت گردشگران به کردستان: بازتولید کلیشه های قدیم یا برساخت ایماژهای جدید؟ [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 81-110]
-
گردشگری
شناسایی الگوهای ذهنی هم آفرینی صنعت گردشگری: کاربرد روششناسی کیو [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 209-234]
-
گردشگری پایدار
تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 35-60]
-
گردشگری پزشکی
شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 129-155]
-
گردشگری درمانی
طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]
-
گردشگری روستایی
مدلسازی ارزشهای زیباییشناختی مناظر روستاهای توریستی با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: محور توریستی صور- توتاخانه) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 145-172]
-
گردشگری روستایی
تبیین عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در ایران [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 1-26]
-
گردشگری ساحلی
طراحی مدل فرآیندی کارآفرینی در حوزه گردشگری ساحلی استان بوشهر با استفاده از رویکرد تئوری بنیانی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 141-176]
-
گردشگری سلامت
بررسی تحلیلی زیرساختهای گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 227-297]
-
گردشگری شهری
تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]
-
گردشگری مجموعه های تاریخی آسیب دیده
ارزیابی تقاضای گردشگری در مجموعه های تاریخی آسیب دیده:مورد مطالعه: ارگ بم [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 57-78]
-
گردشگری مذهبی
گردشگری مذهبی و شناسایی محدوده های احداث کمپ فراغتی شهری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی در GIS ( شهر مقدس قم) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 207-228]
-
گردشگری مذهبی
نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت) [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 1-32]
-
گردشگری هوشمند
مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]
-
گردشگری ورزشی
کوید 19 و گردشگری ورزشی: شناسایی پیامدها و ارائه راهکار [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 1-32]
-
گردشگری ورزشی پایدار
الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]
م
-
متنکاوی
تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متنکاوی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 97-127]
-
محور صور-توتاخانه
مدلسازی ارزشهای زیباییشناختی مناظر روستاهای توریستی با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: محور توریستی صور- توتاخانه) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 145-172]
-
مدل فرآیندی کارآفرینی
طراحی مدل فرآیندی کارآفرینی در حوزه گردشگری ساحلی استان بوشهر با استفاده از رویکرد تئوری بنیانی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 141-176]
-
مدل یابی معادلات ساختاری
تبیین عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در ایران [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 1-26]
-
مدیریت بحران
الگوی ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری ایران؛ نمونه موردی: بحران شیوع ویروس کووید- 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 59-89]
-
مدیریت بحران
چالشهای مدیریت منابعانسانی در دوران گذار از بحرانکرونا و ارائه راهکار در صنعت هتلداری ایران [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 217-252]
-
مدیریت بحران گردشگری
الگوی ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری ایران؛ نمونه موردی: بحران شیوع ویروس کووید- 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 59-89]
-
مدیریت پایدار
ارزیابی ریسکهای زیست محیطی فعالیتهای گردشگری به روش تجزیه و تحلیل حالات شکست زیست محیطی و اثرات آن(EFMEA) در راستای مدیریت پایدار گردشگری (مورد مطالعه: جزیره هرمز) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 345-372]
-
مدیریت گردشگری
تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متنکاوی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 97-127]
-
مدیریت منابعانسانی
چالشهای مدیریت منابعانسانی در دوران گذار از بحرانکرونا و ارائه راهکار در صنعت هتلداری ایران [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 217-252]
-
مراکز اقامتی
شناسایی راهکارهایی جهت رونق اقامتگاه ها پس از بحران شیوع کوید 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 91-114]
-
مرکزیت فضایی
مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]
-
مرور سیستماتیک
مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]
-
مقاصد گردشگری هوشمند
مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]
-
مقالههای گردشگری
تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متنکاوی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 97-127]
-
مقصد
عوامل مؤثر بر رقابتپذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]
-
مقصدهای گردشگری ساحلی
آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 157-195]
-
مکانیابی
امکانسنجی ایجاد کمپ اکوتوریستی تفرجگاه بالخلی بولاغی شهر گرماب [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 172-206]
-
منطق فازی
گردشگری مذهبی و شناسایی محدوده های احداث کمپ فراغتی شهری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی در GIS ( شهر مقدس قم) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 207-228]
ن
-
نظریه بنیانی(زمینهای)
طراحی مدل فرآیندی کارآفرینی در حوزه گردشگری ساحلی استان بوشهر با استفاده از رویکرد تئوری بنیانی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 141-176]
-
نظریه پردازی داده بنیاد
چالشهای مدیریت منابعانسانی در دوران گذار از بحرانکرونا و ارائه راهکار در صنعت هتلداری ایران [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 217-252]
-
نقشه اجماعی
نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت) [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 1-32]
-
نگاشت ادراکی فازی(FCM)
رهنمودی جهت ارائه الگوی توسعه گردشگری ایران با تکنیک نگاشت ادراکی فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 307-327]
-
نگرش منفی
بررسی رفتار جامعه میزبان نسبت به گردشگران در دوران شیوع کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 115-143]
-
نوآوری پایدار
نوآوری پایدار در صنعت مهمان نوازی: بررسی نقش اشاعه نوآوری، فشارهای محیطی،بازاریابی سبز و تعهد منابع [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 27-50]
-
نوسازیاستراتژیک کارآفرینانه
نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در دوران پساکرونا؛ شرکتهای فعال در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 285-308]
-
نیات تجربی آتی
بررسی نقش دلبستگی ایمن در پیش بینی نیات تجربی گردشگران در سفر به مقاصد گردشگری در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 145-177]
-
نیات رفتاری
واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 33-58]
و
-
وفاداری
تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنوارهها با نقش میانجی تجربه احساسی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 31-56]
-
وفاداری مشتری
تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 61-94]
-
وندالیسم فرهنگی
شناسایی اثرات منفی فرهنگی گردشگری بر جامعه میزبان (مورد مطالعه:روستای ده چشمه) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 263-308]
-
ویروس کرونا
بازشناسی محرک های موثر بر رقابت پذیری سفر وگردشگری برای دوران پساکرونا (مطالعه موردی: ایران) [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 253-284]
ه
-
هبیتاس گردشگری
مسافرت گردشگران به کردستان: بازتولید کلیشه های قدیم یا برساخت ایماژهای جدید؟ [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 81-110]
-
هتل بیمارستان
طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]
-
همآفرینی
شناسایی الگوهای ذهنی هم آفرینی صنعت گردشگری: کاربرد روششناسی کیو [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 209-234]
-
هم خلقی تجربی
بررسی نقش دلبستگی ایمن در پیش بینی نیات تجربی گردشگران در سفر به مقاصد گردشگری در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 145-177]
-
هوش مصنوعی
ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در صنعت گردشگری استان فارس [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 175-208]
ی
-
یزد
بررسی تحلیلی زیرساختهای گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 227-297]