ا
-
اسماعیل زاده، سمیه
توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]
ب
-
باقری، مسلم
مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]
پ
-
پیرجمادی، سحر
شناسایی شاخصهای امکانسنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]
-
پوراحمد، احمد
مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 113-146]
چ
-
چیذری، محمد
تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغهای مرکبات (مورد مطالعه: استانهای حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]
ح
-
حقیقی نسب، منیژه
مدل اعتلای برند مقصد گردشگری [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 207-237]
د
-
دل افروز، نرگس
توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]
ر
-
ربیعی مندجین، محمدرضا
شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]
-
رکن الدین افتخاری، عبدالرضا
تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغهای مرکبات (مورد مطالعه: استانهای حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]
ز
-
زیاری، کرامت اله
مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 113-146]
-
زرگران خوزانی، فاطمه
بهکارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 239-264]
ش
-
شاه جعفری، عطیه
بهکارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 239-264]
-
شکاری، فاطمه
مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]
ع
-
علیزاده، محمد
شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]
غ
-
غلامی، علی
شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]
ق
-
قلیپور، علی
توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]
ک
-
کیانی، مهرداد
مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]
-
کریمی علویجه، محمد رضا
بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 9-45]
-
کروبی، مهدی
شناسایی شاخصهای امکانسنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]
-
کلابی، امیرمحمد
ارائه مدل اکوسیستم گردشگری پایدار با رویکرد فراترکیب [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 179-206]
-
کلانتری، خلیل
تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغهای مرکبات (مورد مطالعه: استانهای حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]
گ
-
گلستانی، مریم
بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 9-45]
م
-
مباشری، علی اصغر
مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]
-
محمد زاده لاریجانی، فاطمه
شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]
-
محمودی، احمد
شناسایی شاخصهای امکانسنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]
-
محمودی، مریم
تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغهای مرکبات (مورد مطالعه: استانهای حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]
-
میرتقیان رودسری، سیّد محمّد
مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 113-146]
-
میرزائیان خمسه، پیوند
مدل اعتلای برند مقصد گردشگری [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 207-237]
-
میرسلیمانی، اعظم
مدل اعتلای برند مقصد گردشگری [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 207-237]
-
مطهری، مرتضی
شناسایی شاخصهای امکانسنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]
-
معاون، زهرا
مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]
-
ملائی، محمد حمید
بهکارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 239-264]
-
مولایی، نصرالله
توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]