آ

  • آشتیانی، طاهره تحلیل عوامل مؤثر در توسعه گردشگری تاریخی در دوران بحران در تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 163-198]

ا

  • ایزدی یزدانی، فاطمه تحلیل عوامل مؤثر در توسعه گردشگری تاریخی در دوران بحران در تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 163-198]

  • اسماعیل زاده، سمیه توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]

  • البرزی، محمود پویایی عقاید ذینفعان گردشگری ایران در مواجهه با گردشگران چینی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 47-77]

ب

  • باقری، مسلم مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ‏ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]

  • باقری، هادی نقش انگیزه ها و ریسک های ادراک شده در دلبستگی به مقاصد گردشگری ورزشی ماجراجویانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 117-143]

پ

  • پیرجمادی، سحر شناسایی شاخص‌های امکان‌سنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]

  • پوراحمد، احمد مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 113-146]

ت

  • تبریزی، نازنین تأثیر ارزش‌های فرهنگی هافستد بر میزان رضایتمندی شهروندان از فعالیت‌های گردشگری (موردمطالعه: شهر بابلسر) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 9-38]

  • ترکستانی، محمد صالح مدلی برای مدیریت ریسک در صنعت هتلداری ایران [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 39-71]

  • تقوی‌فرد، محمد تقی مدلی برای مدیریت ریسک در صنعت هتلداری ایران [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 39-71]

چ

  • چیذری، محمد تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغ‌های مرکبات (مورد مطالعه: استان‌های حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]

ح

  • حجاریان، احمد تحلیل مضامین موثر بر گردشگری پایدار روستایی مناطق روستایی استان اصفهان [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 115-151]

  • حیدری، عباس توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 73-99]

  • حسینقلی زاده، رضا پویایی عقاید ذینفعان گردشگری ایران در مواجهه با گردشگران چینی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 47-77]

  • حقیقی نسب، منیژه مدل اعتلای برند مقصد گردشگری [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 207-237]

خ

  • خدابخشی گرگانی، فاطمه مدلی برای مدیریت ریسک در صنعت هتلداری ایران [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 39-71]

  • خیری، بهرام توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 73-99]

  • خزائی پول، امیر تاثیر ادراک از کوید 19 و ارضای نیاز روانشناختی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان گردشگری با نقش میانجی پیشنگری و خوشبینی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 75-114]

  • خزائی پول، مرتضی تاثیر ادراک از کوید 19 و ارضای نیاز روانشناختی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان گردشگری با نقش میانجی پیشنگری و خوشبینی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 75-114]

د

  • دل افروز، نرگس توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]

  • دهدشتی شاهرخ، زهره مدل تجربه هم‌آفرینی مشتری در صنعت میهمان‌نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 9-38]

  • دوستی ایرانی، مهناز نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانس‌های مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 133-161]

ر

  • ربیعی مندجین، محمدرضا شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]

  • رکن الدین افتخاری، عبدالرضا تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغ‌های مرکبات (مورد مطالعه: استان‌های حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]

ز

  • زیاری، کرامت اله مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 113-146]

  • زارع، رحیم نقش گردشگری ورزشی در ترویج رفتارهای سبز گردشگران [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 9-45]

  • زرگران خوزانی، فاطمه به‌کارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 239-264]

ش

  • شارع پور، محمود تأثیر ارزش‌های فرهنگی هافستد بر میزان رضایتمندی شهروندان از فعالیت‌های گردشگری (موردمطالعه: شهر بابلسر) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 9-38]

  • شاه جعفری، عطیه به‌کارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 239-264]

  • شعاران، افرا مدل تجربه هم‌آفرینی مشتری در صنعت میهمان‌نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 9-38]

  • شکاری، فاطمه مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ‏ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]

  • شکاری، فاطمه گردشگری و هویت ملی-قومی: تحلیل کتاب‏ سنجی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 79-115]

  • شهمرادی، مریم نقش انگیزه ها و ریسک های ادراک شده در دلبستگی به مقاصد گردشگری ورزشی ماجراجویانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 117-143]

ص

  • صادقی، حسین فراترکیب رابطه بین اقتصاد چرخشی و اکوتوریسم کارآفرینانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 145-175]

ض

  • ضیائی، محمود مدلی برای مدیریت ریسک در صنعت هتلداری ایران [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 39-71]

  • ضرغام بروجنی، حمید پویایی عقاید ذینفعان گردشگری ایران در مواجهه با گردشگران چینی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 47-77]

ط

  • طلوعی اشلقی، عباس پویایی عقاید ذینفعان گردشگری ایران در مواجهه با گردشگران چینی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 47-77]

ع

  • عبدلی، ناهید چشم‌انداز گردشگری ماجراجویانه در ایران با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 153-193]

  • عیدی، اسما ارزیابی پایداری زیست محیطی گردشگری در روستاهای هدف استان آذربایجان‌شرقی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 101-131]

  • عرفانیان، حامد رابطه پرخاشگری مشتری و تمایل به ترک شغل کارکنان هتل‌ ها، نقش میانجیگری خستگی عاطفی و تعدیل‌کنندگی عدالت توزیعی و غرور سازمانی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 177-207]

  • علی الحسابی، مهران شناسایی مسیر گردشگری در بافت تاریخی شهر بوشهر با رویکرد گردشگری فرهنگ‌مبنا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 39-74]

  • علیپور، پژمان توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 73-99]

  • علیزاده، محمد شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]

غ

  • غلامی، علی شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]

ف

  • فرهادی محلی، علی الزامات کلیدی موثر بر اجرای خط مشی های گردشگری پزشکی در استان گلستان [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 199-233]

  • فلاح تفتی، حامد نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانس‌های مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 133-161]

ق

  • قادری، اسماعیل مدل تجربه هم‌آفرینی مشتری در صنعت میهمان‌نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 9-38]

  • قلیپور، علی توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]

ک

  • کاظمیه، فاطمه ارزیابی پایداری زیست محیطی گردشگری در روستاهای هدف استان آذربایجان‌شرقی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 101-131]

  • کیانی، مهرداد مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ‏ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]

  • کریمی علویجه، محمد رضا بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 9-45]

  • کروبی، مهدی شناسایی شاخص‌های امکان‌سنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]

  • کلابی، امیرمحمد ارائه مدل اکوسیستم گردشگری پایدار با رویکرد فراترکیب [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 179-206]

  • کلانتری، خلیل تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغ‌های مرکبات (مورد مطالعه: استان‌های حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]

گ

  • گت بابایی لهه، فاطمه تأثیر ارزش‌های فرهنگی هافستد بر میزان رضایتمندی شهروندان از فعالیت‌های گردشگری (موردمطالعه: شهر بابلسر) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 9-38]

  • گلستانی، مریم بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 9-45]

ل

  • لیوانی، حسین الزامات کلیدی موثر بر اجرای خط مشی های گردشگری پزشکی در استان گلستان [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 199-233]

م

  • مباشری، علی اصغر مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ‏ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]

  • مبینی دهکردی، علی فراترکیب رابطه بین اقتصاد چرخشی و اکوتوریسم کارآفرینانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 145-175]

  • متولی، علی فراترکیب رابطه بین اقتصاد چرخشی و اکوتوریسم کارآفرینانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 145-175]

  • محمدی، مصطفی تاثیر ادراک از کوید 19 و ارضای نیاز روانشناختی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان گردشگری با نقش میانجی پیشنگری و خوشبینی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 75-114]

  • محمد زاده لاریجانی، فاطمه شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]

  • محمدزاده لطفی، الهه تحلیل عوامل مؤثر در توسعه گردشگری تاریخی در دوران بحران در تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 163-198]

  • محمودی، احمد شناسایی شاخص‌های امکان‌سنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]

  • محمودی، احمد نقش گردشگری ورزشی در ترویج رفتارهای سبز گردشگران [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 9-45]

  • محمودی، مریم تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغ‌های مرکبات (مورد مطالعه: استان‌های حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]

  • میرتقیان رودسری، سیّد محمّد مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 113-146]

  • میرزایی، وحید رابطه پرخاشگری مشتری و تمایل به ترک شغل کارکنان هتل‌ ها، نقش میانجیگری خستگی عاطفی و تعدیل‌کنندگی عدالت توزیعی و غرور سازمانی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 177-207]

  • میرزائیان خمسه، پیوند مدل اعتلای برند مقصد گردشگری [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 207-237]

  • میرسلیمانی، اعظم مدل اعتلای برند مقصد گردشگری [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 207-237]

  • میرفخرالدینی، فائزه السادات طراحی چارچوب سطح بندی معیارهای مدیریت عملکرد در صنعت هتل‌داری در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 195-244]

  • مزارعی، محبوبه شناسایی مسیر گردشگری در بافت تاریخی شهر بوشهر با رویکرد گردشگری فرهنگ‌مبنا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 39-74]

  • مطهری، مرتضی شناسایی شاخص‌های امکان‌سنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]

  • معاون، زهرا مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ‏ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]

  • معدنی، جواد نقش گردشگری ورزشی در ترویج رفتارهای سبز گردشگران [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 9-45]

  • معطوفی، علیرضا الزامات کلیدی موثر بر اجرای خط مشی های گردشگری پزشکی در استان گلستان [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 199-233]

  • ملائی، محمد حمید به‌کارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 239-264]

  • مولایی، نصرالله توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]

ن

  • ناصحی فر، وحید مدل تجربه هم‌آفرینی مشتری در صنعت میهمان‌نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 9-38]

login