آ
-
آرمین، محسن
بررسی قابلیت توسعه گردشگری طبیعت در شهرستان دنا با استفاده از استراتژی تصمیمگیری AHP-OWA [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 105-137]
ا
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهانبهدهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 241-267]
-
ابراهیمی، سید عباس
استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 139-166]
-
ابراهیمی، مهدی
بخشبندی بازار گردشگری پزشکی ورودی ایران بر مبنای متغیرهای روانشناختی )مورد مطالعه: بیمارستانهای منتخب شهر تهران( [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 97-124]
-
احمدوند، مصطفی
ارزیابی اثرات گردشگری بر نواحی روستایی هدف گردشگری بخش مرکزی شهرستان فیروزآباد با استفاده از مدل تحلیل عاملی [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 221-247]
-
احمدی، محمدصالح
عوامل ضعف گردشگری در طرحهای توسعهی شهری استان کرمانشاه [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 1-23]
-
اسدیان اردکانی، فائزه
ارائه مدل تاثیر برند سازی بر شهرت شهر و نقش آن بر عملکرد شهری [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 211-240]
-
اصلانی افراشته، امیر
کاوشی بر تبیین پیشایندها(پیشزمینهها) و پیامدهای رضایت از تجربه سفر گردشگران سالمند [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 1-34]
-
الحسینی المدرسی، سید مهدی
استخراج ساختارشناختی گردشگران سالمند ایرانی نسبت به مراکز اقامتی با استفاده از رویکرد نظریه زنجیره هدف-وسیله [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 179-210]
ب
-
باسخا، مهدی
نقش اقتصاد تجربه گردشگری روستایی بر دلبستگی مکان و نیات رفتاری گردشگران روستایی )مورد مطالعه : مناطق ییلاقی رامسر و چالوس( [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 125-156]
-
باقری، مسلم
الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهانبهدهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 241-267]
-
بحرینی زاد، منیژه
ارائه مدل بومی وفاداری به مقصد گردشگری با رویکرد کیفی مبتنی بر داده بنیاد: بندر بوشهر مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 193-220]
-
بخشی زاده برج، کبری
بخش بندی بازار گردشگری منطقه آزاد کیش: رویکردی نو به روش نقشه مفهومی برند [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 29-63]
-
بذرافشان، مرتضی
عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری کشاورزی )مورد مطالعه : شهرستان جهرم( [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 193-220]
-
برک پور، ناصر
تبیین اثرات اقتصاد سیاسی گردشگری مذهبی بر توزیع نامتوازن خدمات گردشگری مشهد [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 221-260]
-
بهروان، حسین
تحلیل جامعهشناختی گردشگری ازدواج در ایران [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 157-191]
-
بوشهری سنگی زاد، بابک
ارائه مدل بومی وفاداری به مقصد گردشگری با رویکرد کیفی مبتنی بر داده بنیاد: بندر بوشهر مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 193-220]
پ
-
پاشایی، سجاد
بررسی نقش میانجیگری عوامل نهادی در تاثیر عوامل اجتماعی، اقتصادی، محیطی بر توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ماکو [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 57-80]
-
پاکدلیان، آمنه
الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهانبهدهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 241-267]
-
پزشکی نجف آبادی، فرشته
استخراج ساختارشناختی گردشگران سالمند ایرانی نسبت به مراکز اقامتی با استفاده از رویکرد نظریه زنجیره هدف-وسیله [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 179-210]
-
پورسعید، محمدمهدی
گردشگری علمی؛ فهم پدیدارشناسانۀ تجربه زیسته گردشگران خارجی دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 91-116]
ت
-
تاج زاده نمین، ابوالفضل
بازاریابی کارآفرینانه هتلداری در ج.ا.ا. یک الگوی کاربردی [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 1-46]
-
ترکستانی، محمد صالح
بخش بندی بازار گردشگری منطقه آزاد کیش: رویکردی نو به روش نقشه مفهومی برند [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 29-63]
-
تسلیمی بابلی، امین
تبیین تأثیر ریسکهای ادراکشده گردشگر بر تمایل به بازدید مجدد از مقصد گردشگری با نقش میانجیگری تصویر ذهنی مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 137-164]
-
تقوی گودرزی، سعید
تهیه تقویم اکو توریسم حوزه خلیج فارس بر اساس شاخصهای زیستاقلیمی مدل MEMI (مطالعه موردی: بوشهر) [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 245-282]
-
توکلی نیا، جمیله
ارزیابی ظرفیت مدیریت یکپارچه توسعه گردشگری شهرستان کاشان [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 81-103]
ث
-
ثانوی گروسیان، وحید
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی خدمات در حوزه توریسم سلامت شهر مشهد با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 249-269]
ج
-
جاهدی، پدرام
بخش بندی بازار گردشگری منطقه آزاد کیش: رویکردی نو به روش نقشه مفهومی برند [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 29-63]
-
جلیلیان، نگار
امکان سنجی توسعه گردشگری رویداد ؤ(با تاکید بر رویدادهای فرهنگی )و تاثیر آن بر تعدیل فصلی بودن مقصدهای گردشگری (مطالعه موردی: شهر همدان) [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 35-56]
-
جمشیدی، محمدجواد
تبیین اثرات اقتصاد سیاسی گردشگری مذهبی بر توزیع نامتوازن خدمات گردشگری مشهد [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 221-260]
ح
-
حاجری، زینب
تهیه تقویم اکو توریسم حوزه خلیج فارس بر اساس شاخصهای زیستاقلیمی مدل MEMI (مطالعه موردی: بوشهر) [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 245-282]
-
حسن پور، اسماعیل
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی خدمات در حوزه توریسم سلامت شهر مشهد با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 249-269]
-
حسینی، فریده سادات
استخراج ساختارشناختی گردشگران سالمند ایرانی نسبت به مراکز اقامتی با استفاده از رویکرد نظریه زنجیره هدف-وسیله [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 179-210]
-
حسینی امیری، سید محمود
نقش اقتصاد تجربه گردشگری روستایی بر دلبستگی مکان و نیات رفتاری گردشگران روستایی )مورد مطالعه : مناطق ییلاقی رامسر و چالوس( [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 125-156]
خ
-
خزائی پول، مرتضی
بازاریابی کارآفرینانه هتلداری در ج.ا.ا. یک الگوی کاربردی [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 1-46]
-
خلیل نژاد، شهرام
تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی ادراکشده بر تمایل به استفاده از سیستمهای خدمات الکترونیکی: نقش میانجی رضایت الکترونیکی، تصویر ذهنی برند و ریسک ادراکی [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 261-287]
-
خوارزمی، امیدعلی
تأثیر تصویر شهر بر انتخاب زمان و فصلی بودن سفرهای گردشگری به شهر مشهد و نحوۀ مواجهه با آن [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 57-90]
د
-
دانشور دیلمی، محمدرضا
تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی ادراکشده بر تمایل به استفاده از سیستمهای خدمات الکترونیکی: نقش میانجی رضایت الکترونیکی، تصویر ذهنی برند و ریسک ادراکی [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 261-287]
ر
-
رحمانی فضلی، عبدالرضا
تحلیل عوامل مؤثر بر تشدید فرایند کالایی شدن فضای گردشگری (مطالعه موردی: عرصههای روستایی شهرستان محمود آباد) [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 1-28]
-
رضوانی، محمد رضا
تحلیل تطبیقی برنامه ریزی فضایی توسعه مقصد های گردشگری روستایی در کشورهای ایران، پرتغال، صربستان و ترکیه [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 117-148]
-
رضویان، محمد تقی
ارزیابی ظرفیت مدیریت یکپارچه توسعه گردشگری شهرستان کاشان [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 81-103]
-
رنجبریان، بهرام
تبیین تأثیر ریسکهای ادراکشده گردشگر بر تمایل به بازدید مجدد از مقصد گردشگری با نقش میانجیگری تصویر ذهنی مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 137-164]
-
رهنمایی، محمدتقی
عوامل ضعف گردشگری در طرحهای توسعهی شهری استان کرمانشاه [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 1-23]
-
روحی نژاد، سالومه
نقش اقتصاد تجربه گردشگری روستایی بر دلبستگی مکان و نیات رفتاری گردشگران روستایی )مورد مطالعه : مناطق ییلاقی رامسر و چالوس( [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 125-156]
-
روزافزون، عبدالرضا
بررسی نقش میانجیگری عوامل نهادی در تاثیر عوامل اجتماعی، اقتصادی، محیطی بر توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ماکو [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 57-80]
-
رومیانی، احمد
تحلیل تطبیقی برنامه ریزی فضایی توسعه مقصد های گردشگری روستایی در کشورهای ایران، پرتغال، صربستان و ترکیه [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 117-148]
ز
-
زارع، رحیم
گردشگری علمی؛ فهم پدیدارشناسانۀ تجربه زیسته گردشگران خارجی دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 91-116]
-
زالی، نادر
ارزیابی ابعاد زیستمحیطی مؤثر بر تحقق گردشگری پایدار (مطالعه موردی: رودخانه زرچوب شهر رشت) [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 289-323]
س
-
سامانی، سحر
عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری کشاورزی )مورد مطالعه : شهرستان جهرم( [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 193-220]
-
سجادی، ژیلا
تحلیل عوامل مؤثر بر تشدید فرایند کالایی شدن فضای گردشگری (مطالعه موردی: عرصههای روستایی شهرستان محمود آباد) [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 1-28]
-
سجاسی قیداری، حمدللله
تحلیل تطبیقی برنامه ریزی فضایی توسعه مقصد های گردشگری روستایی در کشورهای ایران، پرتغال، صربستان و ترکیه [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 117-148]
-
سرخیل، رضا
اثر فرهنگ طبیعتگردی بر حفاظت از پارکهای ملّی [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 25-56]
-
سعیدا اردکانی، سعید
استخراج ساختارشناختی گردشگران سالمند ایرانی نسبت به مراکز اقامتی با استفاده از رویکرد نظریه زنجیره هدف-وسیله [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 179-210]
-
سلطانی فرد، هادی
برآورد ظرفیت برد اجتماعی و تعیین عوامل مؤثر بر آن در دریاچه چیتگر (شهدای خلیجفارس) تهران [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 111-135]
-
سلطانی نژاد، نیما
گردشگری علمی؛ فهم پدیدارشناسانۀ تجربه زیسته گردشگران خارجی دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 91-116]
-
سلطانی هوراند، امین
تأثیر تبلیغات دهانبهدهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 223-244]
-
سیدنقوی، میرعلی
الگوی برندسازی درونسازمانی در بخش خدمات و گردشگری تهران [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 79-109]
-
سیدی، پیمان
شخصیت برند مقصدگردشگری تهران و اعتماد به مقصد گردشگری: با نقش میانجی همخوانی خودپنداره گردشگر [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 65-96]
ش
-
شایان، حمید
تحلیل تطبیقی برنامه ریزی فضایی توسعه مقصد های گردشگری روستایی در کشورهای ایران، پرتغال، صربستان و ترکیه [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 117-148]
-
شریف زاده، مریم
ارزیابی اثرات گردشگری بر نواحی روستایی هدف گردشگری بخش مرکزی شهرستان فیروزآباد با استفاده از مدل تحلیل عاملی [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 221-247]
-
شفیعا، سعید
الگوی برندسازی درونسازمانی در بخش خدمات و گردشگری تهران [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 79-109]
-
شفیعی، مرتضی
ارزیابی عملکرد هتلهای وابسته به شهرداری شیراز در راستای ارتقای صنعت گردشگری [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 283-308]
-
شیر خدایی، میثم
عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 167-192]
-
شیرمحمدی، پگاه
اثر درآمدهای گردشگری بر نابرابری درآمد با رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل (مطالعه موردی: منتخب کشورهای درحالتوسعه) [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 197-222]
ص
-
صابری، امیر
ارزیابی ظرفیت مدیریت یکپارچه توسعه گردشگری شهرستان کاشان [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 81-103]
-
صدیقی، صابر
تحلیل عوامل مؤثر بر تشدید فرایند کالایی شدن فضای گردشگری (مطالعه موردی: عرصههای روستایی شهرستان محمود آباد) [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 1-28]
-
صفدری، المیرا
شناسایی و ارزیابی پیش ژئوسایت های استان زنجان و ارزیابی تاثیر آن بر توسعه گردشگری پایدار [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 149-178]
ض
-
ضرغام بروجنی، حمید
بازاریابی کارآفرینانه هتلداری در ج.ا.ا. یک الگوی کاربردی [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 1-46]
ط
-
طباطبایی نسب، سید محمد
ارائه مدل تاثیر برند سازی بر شهرت شهر و نقش آن بر عملکرد شهری [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 211-240]
-
طیبی ابوالحسنی، سید امیرحسین
بخشبندی بازار گردشگری پزشکی ورودی ایران بر مبنای متغیرهای روانشناختی )مورد مطالعه: بیمارستانهای منتخب شهر تهران( [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 97-124]
ع
-
عابدینی، علی
گردشگری علمی؛ فهم پدیدارشناسانۀ تجربه زیسته گردشگران خارجی دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 91-116]
-
عبداللهی، الهام
ارزیابی کانونهای گردشگری مستعد سرمایه گذاری با استفاده از مدل یکپارچه آنتروپی شانون فازی و روش ARAS فازی [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 269-302]
-
عبدالملکی، میلاد
شناسایی و ارزیابی پیش ژئوسایت های استان زنجان و ارزیابی تاثیر آن بر توسعه گردشگری پایدار [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 149-178]
-
عرب، محبوبه
عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 167-192]
-
عسکریان، فریبا
بررسی نقش میانجیگری عوامل نهادی در تاثیر عوامل اجتماعی، اقتصادی، محیطی بر توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ماکو [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 57-80]
-
علی اکبری، اسماعیل
عوامل ضعف گردشگری در طرحهای توسعهی شهری استان کرمانشاه [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 1-23]
-
علی گلی فیرزوجایی، فاطمه
عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 167-192]
-
علی یاری، ویدا
ارزیابی اثرات گردشگری بر نواحی روستایی هدف گردشگری بخش مرکزی شهرستان فیروزآباد با استفاده از مدل تحلیل عاملی [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 221-247]
غ
-
غفاری، محمد
تبیین تأثیر ریسکهای ادراکشده گردشگر بر تمایل به بازدید مجدد از مقصد گردشگری با نقش میانجیگری تصویر ذهنی مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 137-164]
ف
-
فخر، میلاد
ارزیابی عملکرد هتلهای وابسته به شهرداری شیراز در راستای ارتقای صنعت گردشگری [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 283-308]
-
فیروزی، محمد علی
مکانیابی هتلهای شهر اهواز با استفاده از GIS و AHP [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 165-195]
ق
-
قادری، اسماعیل
امکان سنجی توسعه گردشگری رویداد ؤ(با تاکید بر رویدادهای فرهنگی )و تاثیر آن بر تعدیل فصلی بودن مقصدهای گردشگری (مطالعه موردی: شهر همدان) [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 35-56]
-
قربان پور، مریم
ارزیابی ابعاد زیستمحیطی مؤثر بر تحقق گردشگری پایدار (مطالعه موردی: رودخانه زرچوب شهر رشت) [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 289-323]
-
قربان نیا خیبری، وجیهه
بررسی قابلیت توسعه گردشگری طبیعت در شهرستان دنا با استفاده از استراتژی تصمیمگیری AHP-OWA [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 105-137]
-
قربانی، سعید
شخصیت برند مقصدگردشگری تهران و اعتماد به مقصد گردشگری: با نقش میانجی همخوانی خودپنداره گردشگر [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 65-96]
-
قلیچی پور، زهرا
برآورد ظرفیت برد اجتماعی و تعیین عوامل مؤثر بر آن در دریاچه چیتگر (شهدای خلیجفارس) تهران [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 111-135]
ک
-
کاظمیان، غلامرضا
تأثیر تصویر شهر بر انتخاب زمان و فصلی بودن سفرهای گردشگری به شهر مشهد و نحوۀ مواجهه با آن [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 57-90]
-
کراچی، هادی
برآورد ظرفیت برد اجتماعی و تعیین عوامل مؤثر بر آن در دریاچه چیتگر (شهدای خلیجفارس) تهران [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 111-135]
-
کراقلی، مرضیه
تأثیر محرکهای ارتباط با برند بر وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 47-77]
-
کردلویی، حمیدرضا
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی خدمات در حوزه توریسم سلامت شهر مشهد با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 249-269]
-
کروبی، مهدی
امکان سنجی توسعه گردشگری رویداد ؤ(با تاکید بر رویدادهای فرهنگی )و تاثیر آن بر تعدیل فصلی بودن مقصدهای گردشگری (مطالعه موردی: شهر همدان) [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 35-56]
-
کروبی، مهدی
بازاریابی کارآفرینانه هتلداری در ج.ا.ا. یک الگوی کاربردی [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 1-46]
-
کروبی، مهدی
اثر فرهنگ طبیعتگردی بر حفاظت از پارکهای ملّی [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 25-56]
-
کریمی علویجه، محمد رضا
کاوشی بر تبیین پیشایندها(پیشزمینهها) و پیامدهای رضایت از تجربه سفر گردشگران سالمند [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 1-34]
-
کلانتری، خلیل
تبیین اثرات اقتصاد سیاسی گردشگری مذهبی بر توزیع نامتوازن خدمات گردشگری مشهد [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 221-260]
-
کوهی حبیبی، نازنین
ارزیابی کانونهای گردشگری مستعد سرمایه گذاری با استفاده از مدل یکپارچه آنتروپی شانون فازی و روش ARAS فازی [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 269-302]
گ
-
گلستانه، رضوان
استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 139-166]
-
گنجائیان، حمید
شناسایی و ارزیابی پیش ژئوسایت های استان زنجان و ارزیابی تاثیر آن بر توسعه گردشگری پایدار [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 149-178]
ل
-
لیاقتی، هومان
بررسی قابلیت توسعه گردشگری طبیعت در شهرستان دنا با استفاده از استراتژی تصمیمگیری AHP-OWA [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 105-137]
م
-
مؤمنی صدر، منصوره
برآورد ظرفیت برد اجتماعی و تعیین عوامل مؤثر بر آن در دریاچه چیتگر (شهدای خلیجفارس) تهران [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 111-135]
-
ماه آورپور، فهیمه
ارائه مدل تاثیر برند سازی بر شهرت شهر و نقش آن بر عملکرد شهری [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 211-240]
-
مجاور جورابچی، مصطفی
تأثیر تصویر شهر بر انتخاب زمان و فصلی بودن سفرهای گردشگری به شهر مشهد و نحوۀ مواجهه با آن [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 57-90]
-
محمدیان، محمود
شخصیت برند مقصدگردشگری تهران و اعتماد به مقصد گردشگری: با نقش میانجی همخوانی خودپنداره گردشگر [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 65-96]
-
محمدیان محمودجیق، نسیم
تأثیر تبلیغات دهانبهدهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 223-244]
-
مسعودی، حمید
تحلیل جامعهشناختی گردشگری ازدواج در ایران [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 157-191]
-
مقصودی، مهران
شناسایی و ارزیابی پیش ژئوسایت های استان زنجان و ارزیابی تاثیر آن بر توسعه گردشگری پایدار [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 149-178]
-
مهرآرا، محسن
اثر درآمدهای گردشگری بر نابرابری درآمد با رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل (مطالعه موردی: منتخب کشورهای درحالتوسعه) [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 197-222]
-
مولوی، مهرناز
ارزیابی ابعاد زیستمحیطی مؤثر بر تحقق گردشگری پایدار (مطالعه موردی: رودخانه زرچوب شهر رشت) [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 289-323]
-
میرابی، وحیدرضا
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی خدمات در حوزه توریسم سلامت شهر مشهد با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 249-269]
-
میرسنجری، میرمهرداد
بررسی قابلیت توسعه گردشگری طبیعت در شهرستان دنا با استفاده از استراتژی تصمیمگیری AHP-OWA [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 105-137]
ن
-
نائلی، مریم
کاوشی بر تبیین پیشایندها(پیشزمینهها) و پیامدهای رضایت از تجربه سفر گردشگران سالمند [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 1-34]
-
ناصرزاده، محمدحسین
تهیه تقویم اکو توریسم حوزه خلیج فارس بر اساس شاخصهای زیستاقلیمی مدل MEMI (مطالعه موردی: بوشهر) [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 245-282]
-
نجارزاده، محمد
استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 139-166]
-
نعمت پور، محمد
شخصیت برند مقصدگردشگری تهران و اعتماد به مقصد گردشگری: با نقش میانجی همخوانی خودپنداره گردشگر [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 65-96]
-
نوغانی، محسن
تحلیل جامعهشناختی گردشگری ازدواج در ایران [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 157-191]
ه
-
هاتفی، سید مرتضی
ارزیابی کانونهای گردشگری مستعد سرمایه گذاری با استفاده از مدل یکپارچه آنتروپی شانون فازی و روش ARAS فازی [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 269-302]
ی
-
یاوریگهر، فاطمه
تأثیر محرکهای ارتباط با برند بر وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 47-77]
-
یاوری گهر، فاطمه
اثر فرهنگ طبیعتگردی بر حفاظت از پارکهای ملّی [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 25-56]