آذر، عادل؛ غلامزاده، رسول. (1391). مدلسازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزئی (PLS-SEM) (نوشته جوزف هیر، توماسهالت، کریستین رینگل، مارکوسارستد). تهران، انتشارات نگاه دانش.
ابراهیمپور، حبیب؛ میرعلی، سیدنقوی؛ نورمحمد، یعقوبی. (1389). عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل (مطالعه موردی منطقه گردشگری سرعین). مطالعات مدیریت گردشگری، (14)، 69-92.
احمدی، محمدحسن؛ قرهچه، منیژه؛ اخوان خرازیان، مریم. (1393). تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری رضایت از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی. مطالعات مدیریت راهبردی، (18)، 133-153.
اسدی، محمد. (1391). بررسی تأثیر عوامل سهگانه استراتژی بازاریابی، ارزش ادراکشده توسط مشتری و کیفیت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان رستوران زنجیرهای در شهر تهران- مورد کاوی: رستوران زنجیرهای پدر خوب. پایاننامه منتشرنشده کارشناسی ارشد. دانشگاه بینالمللی امام خمینی (ره) قزوین، دانشکده علوم اجتماعی.
اعرابی، سیدمحمد؛ ورزشکار، محسن. (1384). بررسی عوامل مؤثر بر حفظ و تقویت وفاداری مشتریان. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، (46)، 1-28.
اعرابی، سیدمحمد؛ اسفندیاری، شهرام. (1382). تعیین و اندازهگیری شاخصهای کیفیت خدمات SERVQUAL. مطالعات مدیریت صنعتی، 1 (2)، 1-19.
امین بیدختی، علیاکبر؛ نظری، ماشاءالله. (1388). نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری. چشمانداز مدیریت، (32)، 49-68.
حقیقیکفاش، مهدی؛ باقری، حامد. (1391). کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتلهای چهار ستارهی شهر شیراز. مطالعات مدیریت گردشگری، 7(20)، 1-29.
حقیقینسب، منیژه؛ یزدانی، حمیدرضا؛ کریمی، انسیه. (1393). بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان. فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت بازرگانی، 6 (4)، 731-753.
حنفی زاده، پیام؛ زارع رواسان، احد. (1391). روش تحلیل ساختارهای چندسطحی با استفاده از نرم افزار Smart PLS، انتشارات ترمه، چاپ اول.
داوری، علی؛ رضازاده، آرش. (1395). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS. تهران: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، چاپ سوم.
دهدشتی شاهرخ، زهره؛ صالحی صدقیانی، جمشید؛ هرندی، آذین. (1391). تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت هتلداری (موردمطالعه: شرکت سرمایهگذاری هتلهای پارس). فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری، (71)، 7-23.
علامه، سید محسن؛ نکتهدان، ایمانه. (1389). بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی هتلهای چهار و پنج ستاره اصفهان). مدیریت بازرگانی، 2 (7)، 109-124.
فرجیسبکبار، حسنعلی؛ آزادی قطار، سعید؛ رضایی، عبدالعلی. (1391). خدمات مکانمبنا (LBS) در خدمت مدیریت بازاریابی گردشگری؛ (مطالعه موردی: شهر بابلسر)، اطلاعات جغرافیایی، (81)، 22- 29.
محمدی، اسفندیار؛ رضایی، زهرا؛ احمدی، میلاد. (1394). رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری. فصلنامه علمی- پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری، 10 (30)، 107-127.
مهدوینیا، سید محمد؛ قدرت پور، بهروز. (1384). کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری در افزایش فروش و حفظ مشتریان بیمه. فصلنامه صنعت بیمه، (77)، 45-60.
یوسفی، جواد. (1387). نقش انتظارات مهمانان و ابعاد کیفیت در استانداردسازی خدمات صنعت هتلداری. پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی دانشگاه علامه طباطبایی تهران.
Akbaba, A. (2006). Measuring service quality in the hotel industry: A study in a business hotel in Turkey. International Journal of Hospitality Management, 25(2), 170-192.
Amudha, R. & Banu, C. V. (2007). Service Quality in Banking with Special Reference to ICICI Bank Ltd. Tiruchirappalli District. Asia Pacific Business Review, 3(2), 18-26.
Andreu, L., Sánchez, I., & Mele, C. (2010). Value co-creation among retailers and consumers new insights into the furniture market. Journal of Retailing and Consumer Services, 17(4), 241-250.
Åslund, A. E. M., & Bäckström, I. (2017). Management processes and management’s role in customer value creation. International Journal of Quality and Service Sciences, 9(2).
Ceric, A., D'Alessandro, S., Soutar, G., & Johnson, L. (2016). Using blueprinting and benchmarking to identify marketing resources that help co-create customer value. Journal of Business Research, 69(12), 5653-5661.
Dursun, A., & Caber, M. (2016). Using data mining techniques for profiling profitable hotel customers: An application of RFM analysis. Tourism Management Perspectives, 18, 153-160.
Eggert, A., & Ulaga, W. (2002). Customer perceived value: a substitute for satisfaction in business markets?. Journal of Business & industrial marketing, 17(2/3), 107-118.
Hyun, S. S., & Perdue, R. R. (2017). Understanding the dimensions of customer relationships in the hotel and restaurant industries. International Journal of Hospitality Management, 64, 73-84.
Jamal, A., & Naser, K. (2002). Customer satisfaction and retail banking: an assessment of some of the key antecedents of customer satisfaction in retail banking. International journal of bank marketing, 20(4), 146-160.
Kim, H. J. (2011). Service orientation, service quality, customer satisfaction, and customer loyalty: Testing a structural model. Journal of Hospitality Marketing & Management, 20(6), 619-637.
Kotler, P. (2011). Marketing insights from A to Z: 80 concepts every manager needs to know. John Wiley & Sons.
Liang, C. J., & Wen-Hung, W. (2004). Attributes, benefits, customer satisfaction and behavioral loyalty-an integrative research of financial services industry in Taiwan. Journal of Services Research, 4(1), 57.
Markovic, S., Raspor Jankovic, S., & Dorcic, J. (2011). What are the key dimensions of restaurant service quality? An empirical study in the city restaurant settings.
Morgan, R. M., & Hunt, S. D. (1994). The commitment-trust theory of relationship marketing. The journal of marketing, 20-38.
Nyadzayo, M. W., & Khajehzadeh, S. (2016). The antecedents of customer loyalty: A moderated mediation model of customer relationship management quality and brand image. Journal of Retailing and Consumer Services, 30, 262-270.
Pullman, M. E., & Gross, M. A. (2004). Ability of experience design elements to elicit emotions and loyalty behaviors. Decision Sciences, 35(3), 551-578.
Quach, T. N., Thaichon, P., & Jebarajakirthy, C. (2016). Internet service providers' service quality and its effect on customer loyalty of different usage patterns. Journal of Retailing and Consumer Services, 29, 104-113.
Sirdeshmukh, D., Singh, J., & Sabol, B. (2002). Consumer trust, value, and loyalty in relational exchanges. Journal of marketing, 66(1), 15-37.
Turban, E., Volonino, L., & Pollard, C. (2008). Information technology for management: Transforming organizations in the digital economy.
Zeithaml, V. A., Berry, L. L., & Parasuraman, A. (1996). The behavioral consequences of service quality. The Journal of Marketing, 31-46.