ا
-
ابعاد تجربه
مدل سازی رویکردهای مدیریت تجربه محور در صنعت گردشگری [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 131-171]
-
ادراک خطر
شناسایی عوامل موثر بر ادراک گردشگران روستایی از ریسک مخاطرات محیطی و تاثیر آن بر رفتار سفر گردشگر (مطالعه موردی: روستاهای بخش طرقبه، شهرستان بینالود) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 293-318]
-
ارزش تفریحی
برآورد ارزش اقتصادی جاذبههای گردشگری با استفاده از روش هزینه سفر (مطالعه موردی: باغ نمیر استان یزد) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 309-339]
-
ارزش های مصرف چندگانه گردشگران
بررسی تاثیر ارزشهای چندگانه مصرف غذاهای محلی ایران بر قصد گردشگران به بازدید مجدد و توصیه به دیگران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 341-380]
-
ارزیابی تکنولوژی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی توانمندی فناورانه در صنعت هتلداری مطالعه موردی: هتل های زنجیره ای پارسیان تهران [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 73-107]
-
استان تهران
سنجش رضایت گردشگران از کیفیت اقامتگاههای گردشگری روستایی با استفاده از شاخص CSM مطالعه موردی(اقامتگاهای گردشگری روستایی استان تهران) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 33-72]
-
استان زنجان
تقویت زیرساختهای حمل و نقل و مدلسازی اثرات آن بر توسعۀ پایدار گردشگری مورد پژوهی: نواحی گردشگری شیت- ولیدر و شیرینسو، شهرستان طارم [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 131-158]
-
اشتغال
اثرات همه گیری کرونا بر اشتغال نیروی کار در صنایع مرتبط با گردشگری ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 279-308]
-
اشتیاق برند مقصد
تأثیر تجربه برند مقصد بر رفتار شهروندی گردشگران: با تأکید بر نقش اشتیاق، نگرش و تعهد برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 95-126]
-
اصفهان
تحلیل نقش توسعه گردشگری خلاق شهری در افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 319-355]
-
اقامتگاه بومگردی
تبیین مدل توسعه سیستم اقامتگاههای بومگردی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: شهرستان خلخال) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 359-392]
-
اقامتگاههای بومگردی
سنجش رضایت گردشگران از کیفیت اقامتگاههای گردشگری روستایی با استفاده از شاخص CSM مطالعه موردی(اقامتگاهای گردشگری روستایی استان تهران) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 33-72]
-
اقتصاد شهری
برآورد ارزش اقتصادی جاذبههای گردشگری با استفاده از روش هزینه سفر (مطالعه موردی: باغ نمیر استان یزد) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 309-339]
-
اقتصاد گردشگری
برآورد ارزش اقتصادی جاذبههای گردشگری با استفاده از روش هزینه سفر (مطالعه موردی: باغ نمیر استان یزد) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 309-339]
-
الگوهای ردیابی چشم
بررسی توجه مصرفکننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 201-232]
-
الگوی ساختاری تفسیری
ارائه الگوی ساختاری تفسیری عوامل مقصدمحور موثر بر جذب و ماندگاری گردشگران (مطالعه موردی: شهر مشهد) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 393-430]
-
انگیزه سفر
تأثیر نوستالژی فیلم بر بازدید از جاذبههای مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: فیلم در دنیای تو ساعت چند است) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 173-209]
-
اولویت بندی
اولویت بندی و سنجش مولفه های کیفیت محیط از دید گردشگران بر پایه تکنیک های MCDM(مطالعه موردی: بخش آسارا (محور کرج – چالوس) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 293-330]
-
ایران
مدل مفهومی مسئولیت اجتماعی شرکتها در حوزه گردشگری ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 109-171]
-
ایران
اثرات همه گیری کرونا بر اشتغال نیروی کار در صنایع مرتبط با گردشگری ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 279-308]
ب
-
بابلسر
ارزیابی عوامل موثر بر گردشگری در بافت تاریخی با رویکرد بازآفرینی فرهنگ مبنا (محدوده مورد مطالعه: شهر بابلسر) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 265-292]
-
بازآفرینی شهری
ارزیابی قابلیتهای گردشگری بافتهای تاریخی در جهت بازآفرینی شهری (مطالعهی موردی: شهر تبریز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 201-232]
-
بازآفرینی فرهنگ مبنا
ارزیابی عوامل موثر بر گردشگری در بافت تاریخی با رویکرد بازآفرینی فرهنگ مبنا (محدوده مورد مطالعه: شهر بابلسر) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 265-292]
-
بازاریابی
بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 357-388]
-
بازاریابی
تأثیر نوستالژی فیلم بر بازدید از جاذبههای مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: فیلم در دنیای تو ساعت چند است) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 173-209]
-
بازاریابی داخلی
تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تأثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 235-277]
-
بازاریابی گردشگری
بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 357-388]
-
بازیهای بومی و محلی
الگوی توسعه گردشگری ورزشی پایدار با رویکرد ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 257-291]
-
باغهای ایرانی
برآورد ارزش اقتصادی جاذبههای گردشگری با استفاده از روش هزینه سفر (مطالعه موردی: باغ نمیر استان یزد) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 309-339]
-
بافت تاریخی
ارزیابی عوامل موثر بر گردشگری در بافت تاریخی با رویکرد بازآفرینی فرهنگ مبنا (محدوده مورد مطالعه: شهر بابلسر) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 265-292]
-
بافت تاریخی
ارزیابی قابلیتهای گردشگری بافتهای تاریخی در جهت بازآفرینی شهری (مطالعهی موردی: شهر تبریز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 201-232]
-
بخش آسارا
اولویت بندی و سنجش مولفه های کیفیت محیط از دید گردشگران بر پایه تکنیک های MCDM(مطالعه موردی: بخش آسارا (محور کرج – چالوس) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 293-330]
-
برساختگرایی اجتماعی
شناسایی عناصر تجربهی مطلوب صرف غذاهای محلی در گردشگری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 75-94]
-
برند
ارائه مدل تاثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفرگردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 347-374]
-
برند
واکاوی عوامل موثر در برندسازی داخلی هتل های منتخب شهر یزد با رویکرد کیفی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 41-77]
-
برندسازی
واکاوی عوامل موثر در برندسازی داخلی هتل های منتخب شهر یزد با رویکرد کیفی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 41-77]
-
برندسازی داخلی
واکاوی عوامل موثر در برندسازی داخلی هتل های منتخب شهر یزد با رویکرد کیفی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 41-77]
-
برندسازی مقصدهای گردشگری
واکاوی برندسازی و مدیریت برند گردشگری ایران در اسناد پایه و فرادستی ج. ا. ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 45-82]
-
برندسازی ملی گردشگری
واکاوی برندسازی و مدیریت برند گردشگری ایران در اسناد پایه و فرادستی ج. ا. ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 45-82]
-
برند گردشگری
تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی، نمونه موردمطالعه ;کلانشهر اصفهان [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 173-200]
-
برند مقصد
تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی، نمونه موردمطالعه ;کلانشهر اصفهان [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 173-200]
-
برند منظر
تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی، نمونه موردمطالعه ;کلانشهر اصفهان [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 173-200]
-
بومگردی
تبیین مدل توسعه سیستم اقامتگاههای بومگردی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: شهرستان خلخال) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 359-392]
-
بومگردی
ارائه چارچوبی برای تبیین پیشایندهای ورود موفق کارآفرینان به حوزه بومگردی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 165-200]
پ
-
پارادایم
بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 357-388]
-
پاسخ های رفتاری گردشگران
بررسی تاثیر ارزشهای چندگانه مصرف غذاهای محلی ایران بر قصد گردشگران به بازدید مجدد و توصیه به دیگران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 341-380]
-
پیامدها
واکاوی پیامدهای منفی گردشگری پزشکی به منظور توسعه پایدار این بخش (موردمطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 313-346]
ت
-
تبریز
ارزیابی قابلیتهای گردشگری بافتهای تاریخی در جهت بازآفرینی شهری (مطالعهی موردی: شهر تبریز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 201-232]
-
تبلیغات
بررسی توجه مصرفکننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 201-232]
-
تجربه
شبکه مضامینِ تجربه میهمانان هتل با استفاده از تکنیک متن کاوی (مورد مطالعه: هتلهای چهار ستاره شهر تهران) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 79-104]
-
تجربه برند مقصد
تأثیر تجربه برند مقصد بر رفتار شهروندی گردشگران: با تأکید بر نقش اشتیاق، نگرش و تعهد برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 95-126]
-
تحلیل خطی سلسله مراتبی (HLM)
تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تأثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 235-277]
-
تحلیل کتابسنجی
تحلیل کتابسنجی و مصورسازی پژوهشهای منتشر شده در زمینه رسانههای اجتماعی و گردشگری [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 105-138]
-
تحلیل مضمون
واکاوی برندسازی و مدیریت برند گردشگری ایران در اسناد پایه و فرادستی ج. ا. ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 45-82]
-
تصمیم سفرگردشگر
ارائه مدل تاثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفرگردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 347-374]
-
تصویر مقصد
شناسایی عوامل موثر بر ادراک گردشگران روستایی از ریسک مخاطرات محیطی و تاثیر آن بر رفتار سفر گردشگر (مطالعه موردی: روستاهای بخش طرقبه، شهرستان بینالود) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 293-318]
-
تصویر مقصد گردشگری غذا
بررسی تاثیر ارزشهای چندگانه مصرف غذاهای محلی ایران بر قصد گردشگران به بازدید مجدد و توصیه به دیگران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 341-380]
-
تعهد
تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تأثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 235-277]
-
تعهد برند مقصد
تأثیر تجربه برند مقصد بر رفتار شهروندی گردشگران: با تأکید بر نقش اشتیاق، نگرش و تعهد برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 95-126]
-
تکنولوژی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی توانمندی فناورانه در صنعت هتلداری مطالعه موردی: هتل های زنجیره ای پارسیان تهران [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 73-107]
-
تکنیک
بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 357-388]
-
تکنیک نگاشت شناختی فازی (FCM)
شناسایی و اولویتبندی عوامل ریسک و تدوین استراتژی مدیریت آن در گردشگری ایران با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 139-163]
-
توانمندسازی
ارائه چارچوبی برای تبیین پیشایندهای ورود موفق کارآفرینان به حوزه بومگردی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 165-200]
-
توانمندی فناورانه
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی توانمندی فناورانه در صنعت هتلداری مطالعه موردی: هتل های زنجیره ای پارسیان تهران [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 73-107]
-
توجه
بررسی توجه مصرفکننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 201-232]
-
توسعه گردشگری
ارزیابی قابلیتهای گردشگری بافتهای تاریخی در جهت بازآفرینی شهری (مطالعهی موردی: شهر تبریز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 201-232]
-
توسعه گردشگری روستایی
تبیین مدل توسعه سیستم اقامتگاههای بومگردی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: شهرستان خلخال) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 359-392]
-
توسعه مقاصد گردشگری
نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی و سنجش ابعاد آن در توسعه مقاصد گردشگری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 375-409]
ج
-
جذب گردشگر
ارائه الگوی ساختاری تفسیری عوامل مقصدمحور موثر بر جذب و ماندگاری گردشگران (مطالعه موردی: شهر مشهد) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 393-430]
ح
-
حقوق گردشگری
شناسایی رویه های ضدرقابتی در بازار گردشگری، مطالعه موردی: دفاتر خدمات سفر و گردشگری شهر تهران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 159-202]
-
حمایت سازمانی
تاثیر مسئولیت اجتماعی سازمان بر هویت یابی و عجین شدگی کارکنان هتل ها؛ نقش تعدیل کننده حمایت سازمانی [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 11-39]
خ
-
خطمشیگذاری
تدوین الگوی مطلوب خطمشیگذاری زیستمحیطی در بستر گردشگری سبز [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 251-278]
-
خطمشیگذاری زیستمحیطی
تدوین الگوی مطلوب خطمشیگذاری زیستمحیطی در بستر گردشگری سبز [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 251-278]
-
خوشهبندی عوامل
ارائه الگوی ساختاری تفسیری عوامل مقصدمحور موثر بر جذب و ماندگاری گردشگران (مطالعه موردی: شهر مشهد) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 393-430]
د
-
داده- ستانده
اثرات همه گیری کرونا بر اشتغال نیروی کار در صنایع مرتبط با گردشگری ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 279-308]
-
داستانسرایی
نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی و سنجش ابعاد آن در توسعه مقاصد گردشگری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 375-409]
-
دموکراسی کردن
نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی و سنجش ابعاد آن در توسعه مقاصد گردشگری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 375-409]
-
دهستان طرقبه
شناسایی عوامل موثر بر ادراک گردشگران روستایی از ریسک مخاطرات محیطی و تاثیر آن بر رفتار سفر گردشگر (مطالعه موردی: روستاهای بخش طرقبه، شهرستان بینالود) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 293-318]
ر
-
رسانههای اجتماعی
تحلیل کتابسنجی و مصورسازی پژوهشهای منتشر شده در زمینه رسانههای اجتماعی و گردشگری [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 105-138]
-
رسانههای اجتماعی آنلاین
نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی و سنجش ابعاد آن در توسعه مقاصد گردشگری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 375-409]
-
رضایت مشتریان و صنعت هتلداری
تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تأثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 235-277]
-
رضایتمندی
سنجش رضایت گردشگران از کیفیت اقامتگاههای گردشگری روستایی با استفاده از شاخص CSM مطالعه موردی(اقامتگاهای گردشگری روستایی استان تهران) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 33-72]
-
رفتار حامی محیطزیست
شناسایی و طبقهبندی عوامل مؤثر در واکنش گردشگران نسبت به محیطزیست از طریق فرایند تطبیقی- مقایسهای [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 9-44]
-
رفتار حامی محیطزیست
اثر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار شهروندی زیست محیطی و رفتارهای حامی محیط زیست کارکنان هتل [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 211-249]
-
رفتارشهروندی
اثر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار شهروندی زیست محیطی و رفتارهای حامی محیط زیست کارکنان هتل [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 211-249]
-
رفتار شهروندی گردشگران
تأثیر تجربه برند مقصد بر رفتار شهروندی گردشگران: با تأکید بر نقش اشتیاق، نگرش و تعهد برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 95-126]
-
رقابت
شناسایی رویه های ضدرقابتی در بازار گردشگری، مطالعه موردی: دفاتر خدمات سفر و گردشگری شهر تهران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 159-202]
-
رقابت پذیری مقصد
تحلیل تاثیر ظرفیت سازمانی در رقابت پذیری مقصد گردشگری آبگرم، مورد مطالعه: شهر سرعین [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 83-129]
-
روش Fuzzy ANOVA
ارزیابی موفقیت کارافزارهای گردشگری از طریق بررسی معیارهای عملکردی با استفاده از روش تحلیل واریانس فازی [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 421-461]
-
روش ترکیبی
تدوین الگوی مطلوب خطمشیگذاری زیستمحیطی در بستر گردشگری سبز [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 251-278]
-
روششناسی کیو
گونهشناسی ذهنی گردشگران از منظر معنای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 233-264]
-
روش هزینه سفر فردی
برآورد ارزش اقتصادی جاذبههای گردشگری با استفاده از روش هزینه سفر (مطالعه موردی: باغ نمیر استان یزد) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 309-339]
-
رویکرد
بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 357-388]
-
رویکردهای مدیریت تجربه
مدل سازی رویکردهای مدیریت تجربه محور در صنعت گردشگری [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 131-171]
-
رویههای ضدرقابتی
شناسایی رویه های ضدرقابتی در بازار گردشگری، مطالعه موردی: دفاتر خدمات سفر و گردشگری شهر تهران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 159-202]
ز
-
زیر ساخت های گردشگری
تقویت زیرساختهای حمل و نقل و مدلسازی اثرات آن بر توسعۀ پایدار گردشگری مورد پژوهی: نواحی گردشگری شیت- ولیدر و شیرینسو، شهرستان طارم [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 131-158]
س
-
سایت تریپادوایزر
شبکه مضامینِ تجربه میهمانان هتل با استفاده از تکنیک متن کاوی (مورد مطالعه: هتلهای چهار ستاره شهر تهران) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 79-104]
-
سه سوسازی
تبیین اثر نگاه فن سالارانه در طرح های توسعه شهری بر گردشگری با روش سه سوسازی( مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 1-31]
-
سیاستگذاری گردشگری
واکاوی برندسازی و مدیریت برند گردشگری ایران در اسناد پایه و فرادستی ج. ا. ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 45-82]
-
سیستم یکپارچه مدیریت بحران
شناسایی و اولویتبندی عوامل ریسک و تدوین استراتژی مدیریت آن در گردشگری ایران با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 139-163]
ش
-
شاخص CSM
سنجش رضایت گردشگران از کیفیت اقامتگاههای گردشگری روستایی با استفاده از شاخص CSM مطالعه موردی(اقامتگاهای گردشگری روستایی استان تهران) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 33-72]
-
شبکههای اجتماعی
بررسی توجه مصرفکننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 201-232]
-
شبکه همرخدادی
تحلیل کتابسنجی و مصورسازی پژوهشهای منتشر شده در زمینه رسانههای اجتماعی و گردشگری [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 105-138]
-
شبکه همکاری
تحلیل کتابسنجی و مصورسازی پژوهشهای منتشر شده در زمینه رسانههای اجتماعی و گردشگری [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 105-138]
-
شهرتهران
شناسایی رویه های ضدرقابتی در بازار گردشگری، مطالعه موردی: دفاتر خدمات سفر و گردشگری شهر تهران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 159-202]
-
شهرستان بینالود
بررسی و تحلیل سطح مسئولیت پذیری کارآفرینان گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 41-73]
-
شهرستان خلخال
تبیین مدل توسعه سیستم اقامتگاههای بومگردی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: شهرستان خلخال) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 359-392]
-
شهر سرعین
تحلیل تاثیر ظرفیت سازمانی در رقابت پذیری مقصد گردشگری آبگرم، مورد مطالعه: شهر سرعین [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 83-129]
ص
-
صنعت رستورانداری
واکاوی چالشها و موانع توسعه گردشگری غذای بومی (سنتی) در صنعت رستورانداری [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 381-419]
-
صنعت گردشگری
مدل مفهومی مسئولیت اجتماعی شرکتها در حوزه گردشگری ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 109-171]
-
صنعت گردشگری
شناسایی و طبقهبندی عوامل مؤثر در واکنش گردشگران نسبت به محیطزیست از طریق فرایند تطبیقی- مقایسهای [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 9-44]
-
صنعت گردشگری
مدل سازی رویکردهای مدیریت تجربه محور در صنعت گردشگری [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 131-171]
-
صنعت هتلداری
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی توانمندی فناورانه در صنعت هتلداری مطالعه موردی: هتل های زنجیره ای پارسیان تهران [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 73-107]
ط
-
طراحی مدل کسب و کار
طراحی مدل کسب و کار در گردشگری الکترونیک [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 331-357]
-
طرح های شهری
تبیین اثر نگاه فن سالارانه در طرح های توسعه شهری بر گردشگری با روش سه سوسازی( مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 1-31]
-
طول مدت اقامت گردشگر
ارائه الگوی ساختاری تفسیری عوامل مقصدمحور موثر بر جذب و ماندگاری گردشگران (مطالعه موردی: شهر مشهد) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 393-430]
ظ
-
ظرفیت سازمانی
تحلیل تاثیر ظرفیت سازمانی در رقابت پذیری مقصد گردشگری آبگرم، مورد مطالعه: شهر سرعین [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 83-129]
-
ظرفیتسازی
ارائه چارچوبی برای تبیین پیشایندهای ورود موفق کارآفرینان به حوزه بومگردی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 165-200]
ع
-
عجین شدگی
تاثیر مسئولیت اجتماعی سازمان بر هویت یابی و عجین شدگی کارکنان هتل ها؛ نقش تعدیل کننده حمایت سازمانی [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 11-39]
-
عوامل اقتصادی
موانع توسعه گردشگری ورزشهایآبی-ساحلی در ایران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 203-234]
-
عوامل بازدارنده
موانع توسعه گردشگری ورزشهایآبی-ساحلی در ایران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 203-234]
-
عوامل زیر ساختی
موانع توسعه گردشگری ورزشهایآبی-ساحلی در ایران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 203-234]
-
عوامل سیاسی
موانع توسعه گردشگری ورزشهایآبی-ساحلی در ایران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 203-234]
-
عوامل فرهنگی
موانع توسعه گردشگری ورزشهایآبی-ساحلی در ایران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 203-234]
-
عوامل مقصدمحور
ارائه الگوی ساختاری تفسیری عوامل مقصدمحور موثر بر جذب و ماندگاری گردشگران (مطالعه موردی: شهر مشهد) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 393-430]
غ
-
غذاهای محلی
شناسایی عناصر تجربهی مطلوب صرف غذاهای محلی در گردشگری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 75-94]
ف
-
فناوریهای قدرت
نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی و سنجش ابعاد آن در توسعه مقاصد گردشگری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 375-409]
-
فناوری واقعیت مجازی
عوامل مؤثر بر پذیرش واقعیت مجازی در گردشگری (براساس مدل پذیرش فناوری) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 279-311]
-
فن سالارانه
تبیین اثر نگاه فن سالارانه در طرح های توسعه شهری بر گردشگری با روش سه سوسازی( مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 1-31]
ق
-
قیمت
بررسی توجه مصرفکننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 201-232]
ک
-
کارآفرینان گردشگری
بررسی و تحلیل سطح مسئولیت پذیری کارآفرینان گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 41-73]
-
کارآفرینی سازمانی
طراحی مدل کسب و کار در گردشگری الکترونیک [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 331-357]
-
کارافزارهای گردشگری
ارزیابی موفقیت کارافزارهای گردشگری از طریق بررسی معیارهای عملکردی با استفاده از روش تحلیل واریانس فازی [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 421-461]
-
کرمانشاه
واکاوی پیامدهای منفی گردشگری پزشکی به منظور توسعه پایدار این بخش (موردمطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 313-346]
-
کشور مبدأ
شناسایی و طبقهبندی عوامل مؤثر در واکنش گردشگران نسبت به محیطزیست از طریق فرایند تطبیقی- مقایسهای [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 9-44]
-
کشور مقصد
شناسایی و طبقهبندی عوامل مؤثر در واکنش گردشگران نسبت به محیطزیست از طریق فرایند تطبیقی- مقایسهای [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 9-44]
-
کیفیت
سنجش رضایت گردشگران از کیفیت اقامتگاههای گردشگری روستایی با استفاده از شاخص CSM مطالعه موردی(اقامتگاهای گردشگری روستایی استان تهران) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 33-72]
-
کیفیت خدمات ارائهشده
تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تأثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 235-277]
-
کیفیت محیط
اولویت بندی و سنجش مولفه های کیفیت محیط از دید گردشگران بر پایه تکنیک های MCDM(مطالعه موردی: بخش آسارا (محور کرج – چالوس) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 293-330]
گ
-
گردشگر
گونهشناسی ذهنی گردشگران از منظر معنای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 233-264]
-
گردشگر
شناسایی و طبقهبندی عوامل مؤثر در واکنش گردشگران نسبت به محیطزیست از طریق فرایند تطبیقی- مقایسهای [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 9-44]
-
گردشگران
اولویت بندی و سنجش مولفه های کیفیت محیط از دید گردشگران بر پایه تکنیک های MCDM(مطالعه موردی: بخش آسارا (محور کرج – چالوس) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 293-330]
-
گردشگران روستایی
سنجش رضایت گردشگران از کیفیت اقامتگاههای گردشگری روستایی با استفاده از شاخص CSM مطالعه موردی(اقامتگاهای گردشگری روستایی استان تهران) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 33-72]
-
گردشگری
تبیین اثر نگاه فن سالارانه در طرح های توسعه شهری بر گردشگری با روش سه سوسازی( مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 1-31]
-
گردشگری
شناسایی عناصر تجربهی مطلوب صرف غذاهای محلی در گردشگری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 75-94]
-
گردشگری
عوامل مؤثر بر پذیرش واقعیت مجازی در گردشگری (براساس مدل پذیرش فناوری) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 279-311]
-
گردشگری
واکاوی عوامل موثر در برندسازی داخلی هتل های منتخب شهر یزد با رویکرد کیفی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 41-77]
-
گردشگری
تحلیل کتابسنجی و مصورسازی پژوهشهای منتشر شده در زمینه رسانههای اجتماعی و گردشگری [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 105-138]
-
گردشگری
تأثیر نوستالژی فیلم بر بازدید از جاذبههای مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: فیلم در دنیای تو ساعت چند است) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 173-209]
-
گردشگری
اثرات همه گیری کرونا بر اشتغال نیروی کار در صنایع مرتبط با گردشگری ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 279-308]
-
گردشگری
واکاوی چالشها و موانع توسعه گردشگری غذای بومی (سنتی) در صنعت رستورانداری [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 381-419]
-
گردشگری آبگرم
تحلیل تاثیر ظرفیت سازمانی در رقابت پذیری مقصد گردشگری آبگرم، مورد مطالعه: شهر سرعین [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 83-129]
-
گردشگری الکترونیک
طراحی مدل کسب و کار در گردشگری الکترونیک [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 331-357]
-
گردشگری پایدار
تقویت زیرساختهای حمل و نقل و مدلسازی اثرات آن بر توسعۀ پایدار گردشگری مورد پژوهی: نواحی گردشگری شیت- ولیدر و شیرینسو، شهرستان طارم [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 131-158]
-
گردشگری پزشکی
واکاوی پیامدهای منفی گردشگری پزشکی به منظور توسعه پایدار این بخش (موردمطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 313-346]
-
گردشگری خلاق
تحلیل نقش توسعه گردشگری خلاق شهری در افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 319-355]
-
گردشگری روستایی
بررسی و تحلیل سطح مسئولیت پذیری کارآفرینان گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 41-73]
-
گردشگری روستایی
شناسایی عوامل موثر بر ادراک گردشگران روستایی از ریسک مخاطرات محیطی و تاثیر آن بر رفتار سفر گردشگر (مطالعه موردی: روستاهای بخش طرقبه، شهرستان بینالود) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 293-318]
-
گردشگری سبز
تدوین الگوی مطلوب خطمشیگذاری زیستمحیطی در بستر گردشگری سبز [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 251-278]
-
گردشگری سلامت
واکاوی پیامدهای منفی گردشگری پزشکی به منظور توسعه پایدار این بخش (موردمطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 313-346]
-
گردشگری شهری
تبیین اثر نگاه فن سالارانه در طرح های توسعه شهری بر گردشگری با روش سه سوسازی( مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 1-31]
-
گردشگری شهری
ارزیابی عوامل موثر بر گردشگری در بافت تاریخی با رویکرد بازآفرینی فرهنگ مبنا (محدوده مورد مطالعه: شهر بابلسر) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 265-292]
-
گردشگری غذای بومی (سنتی)
واکاوی چالشها و موانع توسعه گردشگری غذای بومی (سنتی) در صنعت رستورانداری [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 381-419]
-
گردشگری غذایی
شناسایی عناصر تجربهی مطلوب صرف غذاهای محلی در گردشگری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 75-94]
-
گردشگری منظر
تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی، نمونه موردمطالعه ;کلانشهر اصفهان [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 173-200]
-
گردشگری ورزشی پایدار
الگوی توسعه گردشگری ورزشی پایدار با رویکرد ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 257-291]
-
گونهشناسی ذهنی
گونهشناسی ذهنی گردشگران از منظر معنای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 233-264]
م
-
متن کاوی
شبکه مضامینِ تجربه میهمانان هتل با استفاده از تکنیک متن کاوی (مورد مطالعه: هتلهای چهار ستاره شهر تهران) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 79-104]
-
محله دردشت
تحلیل نقش توسعه گردشگری خلاق شهری در افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 319-355]
-
مخاطرات
شناسایی عوامل موثر بر ادراک گردشگران روستایی از ریسک مخاطرات محیطی و تاثیر آن بر رفتار سفر گردشگر (مطالعه موردی: روستاهای بخش طرقبه، شهرستان بینالود) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 293-318]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
تقویت زیرساختهای حمل و نقل و مدلسازی اثرات آن بر توسعۀ پایدار گردشگری مورد پژوهی: نواحی گردشگری شیت- ولیدر و شیرینسو، شهرستان طارم [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 131-158]
-
مدیریت بحران
شناسایی و اولویتبندی عوامل ریسک و تدوین استراتژی مدیریت آن در گردشگری ایران با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 139-163]
-
مدیریت برند ملی گردشگری
واکاوی برندسازی و مدیریت برند گردشگری ایران در اسناد پایه و فرادستی ج. ا. ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 45-82]
-
مدیریت منابع انسانی سبز
اثر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار شهروندی زیست محیطی و رفتارهای حامی محیط زیست کارکنان هتل [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 211-249]
-
مزیت رقابتی در گردشگری
ارزیابی موفقیت کارافزارهای گردشگری از طریق بررسی معیارهای عملکردی با استفاده از روش تحلیل واریانس فازی [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 421-461]
-
مسئولیت اجتماعی سازمان
تاثیر مسئولیت اجتماعی سازمان بر هویت یابی و عجین شدگی کارکنان هتل ها؛ نقش تعدیل کننده حمایت سازمانی [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 11-39]
-
مسئولیت اجتماعی شرکت
مدل مفهومی مسئولیت اجتماعی شرکتها در حوزه گردشگری ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 109-171]
-
مسئولیت پذیری اجتماعی
بررسی و تحلیل سطح مسئولیت پذیری کارآفرینان گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 41-73]
-
مشارکت اجتماعی
تحلیل نقش توسعه گردشگری خلاق شهری در افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 319-355]
-
مشارکت زیستمحیطی
اثر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار شهروندی زیست محیطی و رفتارهای حامی محیط زیست کارکنان هتل [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 211-249]
-
معنا
گونهشناسی ذهنی گردشگران از منظر معنای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 233-264]
-
معیارهای عملکردی کارافزارها
ارزیابی موفقیت کارافزارهای گردشگری از طریق بررسی معیارهای عملکردی با استفاده از روش تحلیل واریانس فازی [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 421-461]
-
مقصد گردشگری
گونهشناسی ذهنی گردشگران از منظر معنای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 233-264]
-
منظر شهری
تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی، نمونه موردمطالعه ;کلانشهر اصفهان [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 173-200]
ن
-
نظام غذایی
واکاوی چالشها و موانع توسعه گردشگری غذای بومی (سنتی) در صنعت رستورانداری [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 381-419]
-
نظریه پذیرش فناوری
عوامل مؤثر بر پذیرش واقعیت مجازی در گردشگری (براساس مدل پذیرش فناوری) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 279-311]
-
نظریه داده بنیاد
مدل مفهومی مسئولیت اجتماعی شرکتها در حوزه گردشگری ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 109-171]
-
نظریه داده بنیاد
الگوی توسعه گردشگری ورزشی پایدار با رویکرد ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 257-291]
-
نظریه زمینهای کلاسیک
ارائه چارچوبی برای تبیین پیشایندهای ورود موفق کارآفرینان به حوزه بومگردی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 165-200]
-
نگرش برند مقصد
تأثیر تجربه برند مقصد بر رفتار شهروندی گردشگران: با تأکید بر نقش اشتیاق، نگرش و تعهد برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 95-126]
-
نگرش نسبت به غذا های محلی
بررسی تاثیر ارزشهای چندگانه مصرف غذاهای محلی ایران بر قصد گردشگران به بازدید مجدد و توصیه به دیگران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 341-380]
-
نوستالژی برند
ارائه مدل تاثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفرگردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 347-374]
-
نوستالژی فیلم
تأثیر نوستالژی فیلم بر بازدید از جاذبههای مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: فیلم در دنیای تو ساعت چند است) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 173-209]
و
-
ورزشهای روستایی
الگوی توسعه گردشگری ورزشی پایدار با رویکرد ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 257-291]
-
وفاداری
ارائه مدل تاثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفرگردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 347-374]
ه
-
هتلداری
شبکه مضامینِ تجربه میهمانان هتل با استفاده از تکنیک متن کاوی (مورد مطالعه: هتلهای چهار ستاره شهر تهران) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 79-104]
-
هتلداری
اثر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار شهروندی زیست محیطی و رفتارهای حامی محیط زیست کارکنان هتل [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 211-249]
-
هتلهای زنجیره ای پارسیان
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی توانمندی فناورانه در صنعت هتلداری مطالعه موردی: هتل های زنجیره ای پارسیان تهران [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 73-107]
-
همافزایی پویا
ارائه چارچوبی برای تبیین پیشایندهای ورود موفق کارآفرینان به حوزه بومگردی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 165-200]
-
همهگیری کرونا
اثرات همه گیری کرونا بر اشتغال نیروی کار در صنایع مرتبط با گردشگری ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 279-308]
-
هویت یابی
تاثیر مسئولیت اجتماعی سازمان بر هویت یابی و عجین شدگی کارکنان هتل ها؛ نقش تعدیل کننده حمایت سازمانی [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 11-39]