آ
-
آسرایی، محمدباقر
اولویت بندی و سنجش مولفه های کیفیت محیط از دید گردشگران بر پایه تکنیک های MCDM(مطالعه موردی: بخش آسارا (محور کرج – چالوس) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 293-330]
ا
-
اپرا جونقانی، الهام
برآورد ارزش اقتصادی جاذبههای گردشگری با استفاده از روش هزینه سفر (مطالعه موردی: باغ نمیر استان یزد) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 309-339]
-
احمدی، محمدصالح
تبیین اثر نگاه فن سالارانه در طرح های توسعه شهری بر گردشگری با روش سه سوسازی( مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 1-31]
-
اخوان خرازیان، مریم
تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تأثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 235-277]
-
ارغان، عباس
اولویت بندی و سنجش مولفه های کیفیت محیط از دید گردشگران بر پایه تکنیک های MCDM(مطالعه موردی: بخش آسارا (محور کرج – چالوس) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 293-330]
-
اروجی، حسن
تبیین مدل توسعه سیستم اقامتگاههای بومگردی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: شهرستان خلخال) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 359-392]
-
اسعدی، میرمحمد
شناسایی و اولویتبندی عوامل ریسک و تدوین استراتژی مدیریت آن در گردشگری ایران با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 139-163]
-
اسماعیلی، سعیده
بررسی توجه مصرفکننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 201-232]
-
اکبری، محسن
شناسایی و طبقهبندی عوامل مؤثر در واکنش گردشگران نسبت به محیطزیست از طریق فرایند تطبیقی- مقایسهای [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 9-44]
-
اکبری کجانی، عاطفه
واکاوی چالشها و موانع توسعه گردشگری غذای بومی (سنتی) در صنعت رستورانداری [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 381-419]
-
امراللهی بیوکی، ناهید
واکاوی عوامل موثر در برندسازی داخلی هتل های منتخب شهر یزد با رویکرد کیفی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 41-77]
-
امیدی نجف آبادی، مریم
الگوی توسعه گردشگری ورزشی پایدار با رویکرد ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 257-291]
-
ایلچی، سارا
تحلیل کتابسنجی و مصورسازی پژوهشهای منتشر شده در زمینه رسانههای اجتماعی و گردشگری [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 105-138]
ب
-
بابائی، یاور
اثر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار شهروندی زیست محیطی و رفتارهای حامی محیط زیست کارکنان هتل [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 211-249]
-
باسخا، مهدی
اثرات همه گیری کرونا بر اشتغال نیروی کار در صنایع مرتبط با گردشگری ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 279-308]
-
بافنده زنده، علیرضا
مدل سازی رویکردهای مدیریت تجربه محور در صنعت گردشگری [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 131-171]
-
بخشی زاده برج، کبری
شبکه مضامینِ تجربه میهمانان هتل با استفاده از تکنیک متن کاوی (مورد مطالعه: هتلهای چهار ستاره شهر تهران) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 79-104]
-
بقایی نیا، فاطمه
واکاوی عوامل موثر در برندسازی داخلی هتل های منتخب شهر یزد با رویکرد کیفی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 41-77]
-
بهجتی اردکانی، علی
واکاوی عوامل موثر در برندسازی داخلی هتل های منتخب شهر یزد با رویکرد کیفی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 41-77]
-
بهور، شهین
واکاوی پیامدهای منفی گردشگری پزشکی به منظور توسعه پایدار این بخش (موردمطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 313-346]
پ
-
پوراحمد، احمد
ارزیابی قابلیتهای گردشگری بافتهای تاریخی در جهت بازآفرینی شهری (مطالعهی موردی: شهر تبریز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 201-232]
-
پورسعید، محمدمهدی
بررسی تاثیر ارزشهای چندگانه مصرف غذاهای محلی ایران بر قصد گردشگران به بازدید مجدد و توصیه به دیگران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 341-380]
-
پورطاهری، مهدی
سنجش رضایت گردشگران از کیفیت اقامتگاههای گردشگری روستایی با استفاده از شاخص CSM مطالعه موردی(اقامتگاهای گردشگری روستایی استان تهران) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 33-72]
-
پورنگ، علی
ارائه الگوی ساختاری تفسیری عوامل مقصدمحور موثر بر جذب و ماندگاری گردشگران (مطالعه موردی: شهر مشهد) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 393-430]
-
پورنگ، ناهید
ارائه الگوی ساختاری تفسیری عوامل مقصدمحور موثر بر جذب و ماندگاری گردشگران (مطالعه موردی: شهر مشهد) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 393-430]
ت
-
ترکستانی، محمد صالح
مدل مفهومی مسئولیت اجتماعی شرکتها در حوزه گردشگری ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 109-171]
-
تقی پور، صغری
مدل سازی رویکردهای مدیریت تجربه محور در صنعت گردشگری [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 131-171]
-
تولایی، سیمین
تحلیل تاثیر ظرفیت سازمانی در رقابت پذیری مقصد گردشگری آبگرم، مورد مطالعه: شهر سرعین [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 83-129]
ج
-
جاهدی، پدرام
شناسایی عناصر تجربهی مطلوب صرف غذاهای محلی در گردشگری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 75-94]
-
جاودان، مجتبی
تحلیل تاثیر ظرفیت سازمانی در رقابت پذیری مقصد گردشگری آبگرم، مورد مطالعه: شهر سرعین [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 83-129]
-
جعفری، عزیزاله
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی توانمندی فناورانه در صنعت هتلداری مطالعه موردی: هتل های زنجیره ای پارسیان تهران [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 73-107]
-
جعفری، فهیمه
بررسی و تحلیل سطح مسئولیت پذیری کارآفرینان گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 41-73]
-
جلالی، سید مهدی
ارائه مدل تاثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفرگردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 347-374]
-
جهانشاهی، مرضیه
بررسی تاثیر ارزشهای چندگانه مصرف غذاهای محلی ایران بر قصد گردشگران به بازدید مجدد و توصیه به دیگران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 341-380]
ح
-
حاتمی ورزنه، ابوالفضل
ارائه چارچوبی برای تبیین پیشایندهای ورود موفق کارآفرینان به حوزه بومگردی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 165-200]
-
حاجی پور، بهمن
بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 357-388]
-
حسین پور، داود
دستورگذاری مسائل گردشگری در فرایند خطمشیگذاری عمومی ایران [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 11-40]
-
حسینی، سیدعلی
تأثیر نوستالژی فیلم بر بازدید از جاذبههای مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: فیلم در دنیای تو ساعت چند است) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 173-209]
-
حسینی، مینا
شناسایی رویه های ضدرقابتی در بازار گردشگری، مطالعه موردی: دفاتر خدمات سفر و گردشگری شهر تهران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 159-202]
خ
-
خلیلنژاد، شهرام
گونهشناسی ذهنی گردشگران از منظر معنای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 233-264]
د
-
درزیان عزیزی، عبدالهادی
عوامل مؤثر بر پذیرش واقعیت مجازی در گردشگری (براساس مدل پذیرش فناوری) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 279-311]
-
درفشی، خه بات
اثرات همه گیری کرونا بر اشتغال نیروی کار در صنایع مرتبط با گردشگری ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 279-308]
-
درمنکی فراهانی، فاطمه
تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تأثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 235-277]
-
دل افروز، نرگس
نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی و سنجش ابعاد آن در توسعه مقاصد گردشگری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 375-409]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
شناسایی عناصر تجربهی مطلوب صرف غذاهای محلی در گردشگری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 75-94]
-
دهقان بنادکوکی، فرناز
برآورد ارزش اقتصادی جاذبههای گردشگری با استفاده از روش هزینه سفر (مطالعه موردی: باغ نمیر استان یزد) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 309-339]
-
دوستی، مرتضی
موانع توسعه گردشگری ورزشهایآبی-ساحلی در ایران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 203-234]
ر
-
ربیعی مندجین، محمدرضا
تبیین مدل توسعه سیستم اقامتگاههای بومگردی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: شهرستان خلخال) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 359-392]
-
رحیمیان، مهدی
راهکارهای توسعه ظرفیتهای گردشگری پایدار روستایی در شهرستان خرمآباد [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 233-256]
-
رضاخانی، ام البنین
شناسایی رویه های ضدرقابتی در بازار گردشگری، مطالعه موردی: دفاتر خدمات سفر و گردشگری شهر تهران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 159-202]
-
رضایی، طاهره
ارائه چارچوبی برای تبیین پیشایندهای ورود موفق کارآفرینان به حوزه بومگردی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 165-200]
-
رضایی، ناصر
اثرات همه گیری کرونا بر اشتغال نیروی کار در صنایع مرتبط با گردشگری ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 279-308]
-
رفیعیان، مجتبی
اولویت بندی و سنجش مولفه های کیفیت محیط از دید گردشگران بر پایه تکنیک های MCDM(مطالعه موردی: بخش آسارا (محور کرج – چالوس) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 293-330]
-
رکن الدین افتخاری، عبدالرضا
سنجش رضایت گردشگران از کیفیت اقامتگاههای گردشگری روستایی با استفاده از شاخص CSM مطالعه موردی(اقامتگاهای گردشگری روستایی استان تهران) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 33-72]
-
رنجبر متعلق، فرانک
دستورگذاری مسائل گردشگری در فرایند خطمشیگذاری عمومی ایران [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 11-40]
-
رهنمایی، محمدتقی
تبیین اثر نگاه فن سالارانه در طرح های توسعه شهری بر گردشگری با روش سه سوسازی( مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 1-31]
ز
-
زاهدی، شمس السادات
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی توانمندی فناورانه در صنعت هتلداری مطالعه موردی: هتل های زنجیره ای پارسیان تهران [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 73-107]
-
زنگنه شهرکی، سعید
ارزیابی قابلیتهای گردشگری بافتهای تاریخی در جهت بازآفرینی شهری (مطالعهی موردی: شهر تبریز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 201-232]
-
زنگی آبادی، علی
تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی، نمونه موردمطالعه ;کلانشهر اصفهان [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 173-200]
س
-
ساریخانی خرمی، مریم
بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 357-388]
-
سپهوند، فاطمه
راهکارهای توسعه ظرفیتهای گردشگری پایدار روستایی در شهرستان خرمآباد [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 233-256]
-
سجادی، ژیلا
تقویت زیرساختهای حمل و نقل و مدلسازی اثرات آن بر توسعۀ پایدار گردشگری مورد پژوهی: نواحی گردشگری شیت- ولیدر و شیرینسو، شهرستان طارم [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 131-158]
-
سجاسی قیداری، حمدالله
بررسی و تحلیل سطح مسئولیت پذیری کارآفرینان گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 41-73]
-
سعیدا اردکانی، سعید
تأثیر تجربه برند مقصد بر رفتار شهروندی گردشگران: با تأکید بر نقش اشتیاق، نگرش و تعهد برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 95-126]
-
سلطانی، مرتضی
بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 357-388]
-
سلطانی بابوکانی، افسانه
برآورد ارزش اقتصادی جاذبههای گردشگری با استفاده از روش هزینه سفر (مطالعه موردی: باغ نمیر استان یزد) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 309-339]
-
سلیمان زاده، امید
گونهشناسی ذهنی گردشگران از منظر معنای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 233-264]
-
سلیمان زاده، امید
شبکه مضامینِ تجربه میهمانان هتل با استفاده از تکنیک متن کاوی (مورد مطالعه: هتلهای چهار ستاره شهر تهران) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 79-104]
-
سلیمانیان، ساجد
ارزیابی عوامل موثر بر گردشگری در بافت تاریخی با رویکرد بازآفرینی فرهنگ مبنا (محدوده مورد مطالعه: شهر بابلسر) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 265-292]
-
سیوندیان، مصباح
تحلیل کتابسنجی و مصورسازی پژوهشهای منتشر شده در زمینه رسانههای اجتماعی و گردشگری [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 105-138]
ش
-
شاکر اردکانی، محمد
واکاوی عوامل موثر در برندسازی داخلی هتل های منتخب شهر یزد با رویکرد کیفی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 41-77]
-
شاه حسینی، محمدعلی
مدل مفهومی مسئولیت اجتماعی شرکتها در حوزه گردشگری ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 109-171]
-
شایان، حمید
بررسی و تحلیل سطح مسئولیت پذیری کارآفرینان گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 41-73]
-
شفاعت قراملکی، طهورا
ارزیابی قابلیتهای گردشگری بافتهای تاریخی در جهت بازآفرینی شهری (مطالعهی موردی: شهر تبریز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 201-232]
-
شفیعی، میثم
بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 357-388]
ص
-
صادقلو، طاهره
شناسایی عوامل موثر بر ادراک گردشگران روستایی از ریسک مخاطرات محیطی و تاثیر آن بر رفتار سفر گردشگر (مطالعه موردی: روستاهای بخش طرقبه، شهرستان بینالود) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 293-318]
ض
-
ضرابخانه، فرزانه
تأثیر تجربه برند مقصد بر رفتار شهروندی گردشگران: با تأکید بر نقش اشتیاق، نگرش و تعهد برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 95-126]
-
ضیائی، محمود
دستورگذاری مسائل گردشگری در فرایند خطمشیگذاری عمومی ایران [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 11-40]
ط
-
طاهری آزاد، فاطمه
بررسی تاثیر ارزشهای چندگانه مصرف غذاهای محلی ایران بر قصد گردشگران به بازدید مجدد و توصیه به دیگران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 341-380]
-
طاهری کیا، فریز
ارائه مدل تاثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفرگردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 347-374]
ع
-
عابدی، محبوبه
موانع توسعه گردشگری ورزشهایآبی-ساحلی در ایران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 203-234]
-
عالی، صمد
مدل سازی رویکردهای مدیریت تجربه محور در صنعت گردشگری [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 131-171]
-
عباسی، رسول
واکاوی چالشها و موانع توسعه گردشگری غذای بومی (سنتی) در صنعت رستورانداری [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 381-419]
-
عباسی، محمدجواد
تقویت زیرساختهای حمل و نقل و مدلسازی اثرات آن بر توسعۀ پایدار گردشگری مورد پژوهی: نواحی گردشگری شیت- ولیدر و شیرینسو، شهرستان طارم [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 131-158]
-
عبدالهی، علی
تقویت زیرساختهای حمل و نقل و مدلسازی اثرات آن بر توسعۀ پایدار گردشگری مورد پژوهی: نواحی گردشگری شیت- ولیدر و شیرینسو، شهرستان طارم [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 131-158]
-
عطف، زهرا
ارائه مدل تاثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفرگردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 347-374]
-
علی اکبری، اسماعیل
تبیین اثر نگاه فن سالارانه در طرح های توسعه شهری بر گردشگری با روش سه سوسازی( مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 1-31]
-
علیزاده، محمد
تبیین مدل توسعه سیستم اقامتگاههای بومگردی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: شهرستان خلخال) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 359-392]
-
عیوضی نژاد، سلمان
شناسایی و طبقهبندی عوامل مؤثر در واکنش گردشگران نسبت به محیطزیست از طریق فرایند تطبیقی- مقایسهای [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 9-44]
غ
-
غیور باغبانی، سید مرتضی
ارائه الگوی ساختاری تفسیری عوامل مقصدمحور موثر بر جذب و ماندگاری گردشگران (مطالعه موردی: شهر مشهد) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 393-430]
ف
-
فانی، مریم
اثر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار شهروندی زیست محیطی و رفتارهای حامی محیط زیست کارکنان هتل [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 211-249]
-
فرج الله حسینی، سیدجمال
الگوی توسعه گردشگری ورزشی پایدار با رویکرد ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 257-291]
-
فرزان، فرزام
موانع توسعه گردشگری ورزشهایآبی-ساحلی در ایران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 203-234]
-
فرهودی، رحمت اله
ارزیابی قابلیتهای گردشگری بافتهای تاریخی در جهت بازآفرینی شهری (مطالعهی موردی: شهر تبریز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 201-232]
-
فضلی، نفیسه
سنجش رضایت گردشگران از کیفیت اقامتگاههای گردشگری روستایی با استفاده از شاخص CSM مطالعه موردی(اقامتگاهای گردشگری روستایی استان تهران) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 33-72]
-
فکور یوسفآباد، محسن
شبکه مضامینِ تجربه میهمانان هتل با استفاده از تکنیک متن کاوی (مورد مطالعه: هتلهای چهار ستاره شهر تهران) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 79-104]
-
فلاح، محمدرضا
ارائه چارچوبی برای تبیین پیشایندهای ورود موفق کارآفرینان به حوزه بومگردی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 165-200]
-
فلاح تفتی، حامد
شناسایی و اولویتبندی عوامل ریسک و تدوین استراتژی مدیریت آن در گردشگری ایران با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 139-163]
-
فنی، زهره
ارزیابی عوامل موثر بر گردشگری در بافت تاریخی با رویکرد بازآفرینی فرهنگ مبنا (محدوده مورد مطالعه: شهر بابلسر) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 265-292]
ق
-
قاسملوی سلطان آباد، جمیله
شناسایی و اولویتبندی عوامل ریسک و تدوین استراتژی مدیریت آن در گردشگری ایران با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 139-163]
-
قاسمی همدانی، ایمان
ارائه مدل تاثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفرگردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 347-374]
-
قربانی، فاطمه
مدل مفهومی مسئولیت اجتماعی شرکتها در حوزه گردشگری ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 109-171]
-
قلی پور سلیمانی، علی
نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی و سنجش ابعاد آن در توسعه مقاصد گردشگری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 375-409]
ک
-
کراقلی، مرضیه
گونهشناسی ذهنی گردشگران از منظر معنای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 233-264]
-
کروبی، مهدی
واکاوی برندسازی و مدیریت برند گردشگری ایران در اسناد پایه و فرادستی ج. ا. ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 45-82]
-
کلابی، امیرمحمد
طراحی مدل کسب و کار در گردشگری الکترونیک [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 331-357]
-
کنجکاو منفرد، امیررضا
تأثیر تجربه برند مقصد بر رفتار شهروندی گردشگران: با تأکید بر نقش اشتیاق، نگرش و تعهد برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 95-126]
گ
-
گروسی، عطیه
شناسایی عوامل موثر بر ادراک گردشگران روستایی از ریسک مخاطرات محیطی و تاثیر آن بر رفتار سفر گردشگر (مطالعه موردی: روستاهای بخش طرقبه، شهرستان بینالود) [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 293-318]
-
گلی، آرمین
نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی و سنجش ابعاد آن در توسعه مقاصد گردشگری [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 375-409]
م
-
مالکی، عالیه
عوامل مؤثر بر پذیرش واقعیت مجازی در گردشگری (براساس مدل پذیرش فناوری) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 279-311]
-
مجیدی فر، محمد مسعود
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی توانمندی فناورانه در صنعت هتلداری مطالعه موردی: هتل های زنجیره ای پارسیان تهران [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 73-107]
-
محمدی، زینب
بررسی توجه مصرفکننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 201-232]
-
محمدیان محمودجیق، نسیم
واکاوی برندسازی و مدیریت برند گردشگری ایران در اسناد پایه و فرادستی ج. ا. ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 45-82]
-
محمودزاده، سید مجتبی محمود زاده
واکاوی برندسازی و مدیریت برند گردشگری ایران در اسناد پایه و فرادستی ج. ا. ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 45-82]
-
مرادی، غلامحسین
برآورد ارزش اقتصادی جاذبههای گردشگری با استفاده از روش هزینه سفر (مطالعه موردی: باغ نمیر استان یزد) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 309-339]
-
مسائلی، ارشک
اثرات همه گیری کرونا بر اشتغال نیروی کار در صنایع مرتبط با گردشگری ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 279-308]
-
مسیبی، سمانه
تحلیل نقش توسعه گردشگری خلاق شهری در افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 319-355]
-
مسیبیان ریزی، مهدی
تحلیل نقش توسعه گردشگری خلاق شهری در افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 319-355]
-
مشیری لنگرودی، نیما
تأثیر نوستالژی فیلم بر بازدید از جاذبههای مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: فیلم در دنیای تو ساعت چند است) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 173-209]
-
معدنی، جواد
تدوین الگوی مطلوب خطمشیگذاری زیستمحیطی در بستر گردشگری سبز [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 251-278]
-
مهربان، فاطمه
تحلیل تاثیر ظرفیت سازمانی در رقابت پذیری مقصد گردشگری آبگرم، مورد مطالعه: شهر سرعین [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 83-129]
-
موحدی، رضا
راهکارهای توسعه ظرفیتهای گردشگری پایدار روستایی در شهرستان خرمآباد [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 233-256]
-
موسوی، رضا
الگوی توسعه گردشگری ورزشی پایدار با رویکرد ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 257-291]
-
موسوی نقابی، سیدمجتبی
تأثیر نوستالژی فیلم بر بازدید از جاذبههای مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: فیلم در دنیای تو ساعت چند است) [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 173-209]
-
میردامادی، مهدی
الگوی توسعه گردشگری ورزشی پایدار با رویکرد ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 257-291]
ن
-
نادری، نادر
واکاوی پیامدهای منفی گردشگری پزشکی به منظور توسعه پایدار این بخش (موردمطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 313-346]
-
نادعلی پور، زهرا
شناسایی رویه های ضدرقابتی در بازار گردشگری، مطالعه موردی: دفاتر خدمات سفر و گردشگری شهر تهران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 159-202]
-
نظری، محسن
مدل مفهومی مسئولیت اجتماعی شرکتها در حوزه گردشگری ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 109-171]
-
نظری، محسن
بررسی توجه مصرفکننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 201-232]
-
نظری شیرکوهی، سلمان
ارزیابی موفقیت کارافزارهای گردشگری از طریق بررسی معیارهای عملکردی با استفاده از روش تحلیل واریانس فازی [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 421-461]
-
نیکی، حکیمه
مدل سازی رویکردهای مدیریت تجربه محور در صنعت گردشگری [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 131-171]
و
-
واعظی، رضا
دستورگذاری مسائل گردشگری در فرایند خطمشیگذاری عمومی ایران [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 11-40]
-
وحیدزادگان، فریبا
تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی، نمونه موردمطالعه ;کلانشهر اصفهان [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 173-200]
-
ونکی، امیرسالار
تحلیل کتابسنجی و مصورسازی پژوهشهای منتشر شده در زمینه رسانههای اجتماعی و گردشگری [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 105-138]
ه
-
هادیانفر، نیلوفر
عوامل مؤثر بر پذیرش واقعیت مجازی در گردشگری (براساس مدل پذیرش فناوری) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 279-311]
-
هاشمی، سیدسعید
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی توانمندی فناورانه در صنعت هتلداری مطالعه موردی: هتل های زنجیره ای پارسیان تهران [دوره 16، شماره 53، 1400، صفحه 73-107]
-
همتی آسیابرکی، مرتضی
ارزیابی موفقیت کارافزارهای گردشگری از طریق بررسی معیارهای عملکردی با استفاده از روش تحلیل واریانس فازی [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 421-461]
-
هندیجانی، روزا
بررسی توجه مصرفکننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم [دوره 16، شماره 55، 1400، صفحه 201-232]
-
هنرور، افشار
موانع توسعه گردشگری ورزشهایآبی-ساحلی در ایران [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 203-234]
ی
-
یاوری گهر، فاطمه
واکاوی برندسازی و مدیریت برند گردشگری ایران در اسناد پایه و فرادستی ج. ا. ایران [دوره 16، شماره 56، 1400، صفحه 45-82]
-
یزدان شناس، مهدی
تاثیر مسئولیت اجتماعی سازمان بر هویت یابی و عجین شدگی کارکنان هتل ها؛ نقش تعدیل کننده حمایت سازمانی [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 11-39]
-
یزدانی، رسول
واکاوی پیامدهای منفی گردشگری پزشکی به منظور توسعه پایدار این بخش (موردمطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 16، شماره 54، 1400، صفحه 313-346]