آ
-
آذربایجانشرقی
ارزیابی پایداری زیست محیطی گردشگری در روستاهای هدف استان آذربایجانشرقی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 101-131]
-
آیندهپژوهی
چشمانداز گردشگری ماجراجویانه در ایران با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 153-193]
ا
-
اجرای خط مشی
الزامات کلیدی موثر بر اجرای خط مشی های گردشگری پزشکی در استان گلستان [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 199-233]
-
ارزشهای فرهنگی
تأثیر ارزشهای فرهنگی هافستد بر میزان رضایتمندی شهروندان از فعالیتهای گردشگری (موردمطالعه: شهر بابلسر) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 9-38]
-
ارزیابی پایداری
ارزیابی پایداری زیست محیطی گردشگری در روستاهای هدف استان آذربایجانشرقی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 101-131]
-
ارضای نیاز روانشناختی
تاثیر ادراک از کوید 19 و ارضای نیاز روانشناختی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان گردشگری با نقش میانجی پیشنگری و خوشبینی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 75-114]
-
استان اردبیل
نقش گردشگری ورزشی در ترویج رفتارهای سبز گردشگران [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 9-45]
-
استان گیلان
توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]
-
استراتژی های توسعه اکوتوریسم
مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]
-
اعتلای برند
مدل اعتلای برند مقصد گردشگری [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 207-237]
-
اعتماد
توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]
-
اعتماد گردشگران
توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]
-
اقامتگاههای نظیر به نظیر
مدل تجربه همآفرینی مشتری در صنعت میهماننوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 9-38]
-
اقتصاد چرخشی
فراترکیب رابطه بین اقتصاد چرخشی و اکوتوریسم کارآفرینانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 145-175]
-
اقتصادی مقاومتی
تحلیل عوامل مؤثر در توسعه گردشگری تاریخی در دوران بحران در تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 163-198]
-
اکوتوریسم
فراترکیب رابطه بین اقتصاد چرخشی و اکوتوریسم کارآفرینانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 145-175]
-
اکوسیستم کارآفرینی
شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]
-
اکوسیستم گردشگری
فراترکیب رابطه بین اقتصاد چرخشی و اکوتوریسم کارآفرینانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 145-175]
-
اکوسیستم گردشگری پایدار
ارائه مدل اکوسیستم گردشگری پایدار با رویکرد فراترکیب [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 179-206]
-
الزامات کلیدی
الزامات کلیدی موثر بر اجرای خط مشی های گردشگری پزشکی در استان گلستان [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 199-233]
-
الگوهای ذهنی
بهکارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 239-264]
-
امکانسنجی
شناسایی شاخصهای امکانسنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]
-
انگیزش برای خرید ناگهانی
بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 9-45]
-
ایران
مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]
ب
-
بافت تاریخی شهر بوشهر
شناسایی مسیر گردشگری در بافت تاریخی شهر بوشهر با رویکرد گردشگری فرهنگمبنا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 39-74]
-
برندسازی
توسعه و اعتبارسنجی الگوی همآفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 73-99]
-
برند مقصد
مدل اعتلای برند مقصد گردشگری [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 207-237]
-
برند مقصد گردشگری
مدل اعتلای برند مقصد گردشگری [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 207-237]
-
بروندادهای کالایی و غیرکالایی
تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغهای مرکبات (مورد مطالعه: استانهای حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]
پ
-
پتانسیلهای گردشگری
شناسایی مسیر گردشگری در بافت تاریخی شهر بوشهر با رویکرد گردشگری فرهنگمبنا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 39-74]
-
پرخاشگری مشتری
رابطه پرخاشگری مشتری و تمایل به ترک شغل کارکنان هتل ها، نقش میانجیگری خستگی عاطفی و تعدیلکنندگی عدالت توزیعی و غرور سازمانی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 177-207]
-
پویایی عقیده
پویایی عقاید ذینفعان گردشگری ایران در مواجهه با گردشگران چینی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 47-77]
-
پیشنگری
تاثیر ادراک از کوید 19 و ارضای نیاز روانشناختی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان گردشگری با نقش میانجی پیشنگری و خوشبینی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 75-114]
ت
-
تجارت الکترونیک
توسعه و اعتبارسنجی الگوی همآفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 73-99]
-
تجربه سفر
بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 9-45]
-
تجربه گردشگری
بهکارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 239-264]
-
تجربه گردشگری مذهبی
بهکارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 239-264]
-
تجربه همآفرینی
مدل تجربه همآفرینی مشتری در صنعت میهماننوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 9-38]
-
تحلیل کتاب سنجی
گردشگری و هویت ملی-قومی: تحلیل کتاب سنجی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 79-115]
-
تحلیل مضمون
مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]
-
تحلیل مضمون
تحلیل مضامین موثر بر گردشگری پایدار روستایی مناطق روستایی استان اصفهان [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 115-151]
-
تحلیل مضمون
مدل تجربه همآفرینی مشتری در صنعت میهماننوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 9-38]
-
تعامل آنلاین
نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانسهای مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 133-161]
-
تمایل به ترک شغل
رابطه پرخاشگری مشتری و تمایل به ترک شغل کارکنان هتل ها، نقش میانجیگری خستگی عاطفی و تعدیلکنندگی عدالت توزیعی و غرور سازمانی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 177-207]
-
توسعه
تحلیل عوامل مؤثر در توسعه گردشگری تاریخی در دوران بحران در تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 163-198]
-
توسعه اکوتوریسم
مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]
-
توسعه پایدار گردشگری
ارائه مدل اکوسیستم گردشگری پایدار با رویکرد فراترکیب [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 179-206]
-
توسعه گردشگری
ارائه مدل اکوسیستم گردشگری پایدار با رویکرد فراترکیب [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 179-206]
ج
-
جاذبههای گردشگری
شناسایی شاخصهای امکانسنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]
خ
-
خستگی عاطفی
رابطه پرخاشگری مشتری و تمایل به ترک شغل کارکنان هتل ها، نقش میانجیگری خستگی عاطفی و تعدیلکنندگی عدالت توزیعی و غرور سازمانی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 177-207]
-
خوشبینی
تاثیر ادراک از کوید 19 و ارضای نیاز روانشناختی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان گردشگری با نقش میانجی پیشنگری و خوشبینی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 75-114]
ر
-
رامسر
مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 113-146]
-
رزرو آنلاین
بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 9-45]
-
رضایتمندی شهروندان
تأثیر ارزشهای فرهنگی هافستد بر میزان رضایتمندی شهروندان از فعالیتهای گردشگری (موردمطالعه: شهر بابلسر) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 9-38]
-
رفتار خرید ناگهانی
بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 9-45]
-
رفتار سبز
نقش گردشگری ورزشی در ترویج رفتارهای سبز گردشگران [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 9-45]
-
روستاهای هدف
ارزیابی پایداری زیست محیطی گردشگری در روستاهای هدف استان آذربایجانشرقی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 101-131]
-
روش کیو
بهکارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 239-264]
-
رویکرد فراترکیب و مدلسازی ساختاری-تفسیری(ISM)
طراحی چارچوب سطح بندی معیارهای مدیریت عملکرد در صنعت هتلداری در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 195-244]
-
ریسک بیرونی
مدلی برای مدیریت ریسک در صنعت هتلداری ایران [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 39-71]
-
ریسک درونی
مدلی برای مدیریت ریسک در صنعت هتلداری ایران [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 39-71]
-
ریسک منفی
نقش انگیزه ها و ریسک های ادراک شده در دلبستگی به مقاصد گردشگری ورزشی ماجراجویانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 117-143]
ز
-
زیرساخت
شناسایی شاخصهای امکانسنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]
ش
-
شاخصهای زیستمحیطی
ارزیابی پایداری زیست محیطی گردشگری در روستاهای هدف استان آذربایجانشرقی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 101-131]
-
شبکه اجتماعی
نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانسهای مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 133-161]
-
شبکه های باور بیزی
پویایی عقاید ذینفعان گردشگری ایران در مواجهه با گردشگران چینی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 47-77]
-
شهر بابلسر.
تأثیر ارزشهای فرهنگی هافستد بر میزان رضایتمندی شهروندان از فعالیتهای گردشگری (موردمطالعه: شهر بابلسر) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 9-38]
-
شهرستان خلخال
شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]
ص
-
صنعت توریسم
چشمانداز گردشگری ماجراجویانه در ایران با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 153-193]
-
صنعت هتلداری
طراحی چارچوب سطح بندی معیارهای مدیریت عملکرد در صنعت هتلداری در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 195-244]
-
صنعت هتلداری
مدلی برای مدیریت ریسک در صنعت هتلداری ایران [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 39-71]
ع
-
عدالت توزیعی
رابطه پرخاشگری مشتری و تمایل به ترک شغل کارکنان هتل ها، نقش میانجیگری خستگی عاطفی و تعدیلکنندگی عدالت توزیعی و غرور سازمانی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 177-207]
-
عوامل پیشران گردشگری
چشمانداز گردشگری ماجراجویانه در ایران با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 153-193]
غ
-
غرور سازمانی
رابطه پرخاشگری مشتری و تمایل به ترک شغل کارکنان هتل ها، نقش میانجیگری خستگی عاطفی و تعدیلکنندگی عدالت توزیعی و غرور سازمانی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 177-207]
ف
-
فازی
پویایی عقاید ذینفعان گردشگری ایران در مواجهه با گردشگران چینی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 47-77]
-
فراترکیب
ارائه مدل اکوسیستم گردشگری پایدار با رویکرد فراترکیب [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 179-206]
-
فراترکیب
فراترکیب رابطه بین اقتصاد چرخشی و اکوتوریسم کارآفرینانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 145-175]
-
فعالیتهای گردشگری
تأثیر ارزشهای فرهنگی هافستد بر میزان رضایتمندی شهروندان از فعالیتهای گردشگری (موردمطالعه: شهر بابلسر) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 9-38]
ق
-
قصد کارآفرینانه
تاثیر ادراک از کوید 19 و ارضای نیاز روانشناختی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان گردشگری با نقش میانجی پیشنگری و خوشبینی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 75-114]
ک
-
کارآفرینی
تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغهای مرکبات (مورد مطالعه: استانهای حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]
-
کارآفرینی
فراترکیب رابطه بین اقتصاد چرخشی و اکوتوریسم کارآفرینانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 145-175]
-
کشاورزی تککارکردی
تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغهای مرکبات (مورد مطالعه: استانهای حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]
-
کشاورزی چندکارکردی
تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغهای مرکبات (مورد مطالعه: استانهای حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]
-
کمیابی
بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 9-45]
-
کوید19
تاثیر ادراک از کوید 19 و ارضای نیاز روانشناختی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان گردشگری با نقش میانجی پیشنگری و خوشبینی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 75-114]
گ
-
گردشگری
توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]
-
گردشگری
شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]
-
گردشگری
نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانسهای مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 133-161]
-
گردشگری
تحلیل مضامین موثر بر گردشگری پایدار روستایی مناطق روستایی استان اصفهان [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 115-151]
-
گردشگری
پویایی عقاید ذینفعان گردشگری ایران در مواجهه با گردشگران چینی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 47-77]
-
گردشگری
گردشگری و هویت ملی-قومی: تحلیل کتاب سنجی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 79-115]
-
گردشگری پایدار
چشمانداز گردشگری ماجراجویانه در ایران با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 153-193]
-
گردشگری پزشکی
الزامات کلیدی موثر بر اجرای خط مشی های گردشگری پزشکی در استان گلستان [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 199-233]
-
گردشگری تاریخی
تحلیل عوامل مؤثر در توسعه گردشگری تاریخی در دوران بحران در تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 163-198]
-
گردشگری فرهنگمبنا
شناسایی مسیر گردشگری در بافت تاریخی شهر بوشهر با رویکرد گردشگری فرهنگمبنا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 39-74]
-
گردشگری کشاورزی
تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغهای مرکبات (مورد مطالعه: استانهای حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]
-
گردشگری ماجراجویانه
چشمانداز گردشگری ماجراجویانه در ایران با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 153-193]
-
گردشگری ماجراجویانه
نقش انگیزه ها و ریسک های ادراک شده در دلبستگی به مقاصد گردشگری ورزشی ماجراجویانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 117-143]
-
گردشگری مذهبی
بهکارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 239-264]
-
گردشگری میراث فرهنگی
مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 113-146]
-
گردشگری ورزشی
شناسایی شاخصهای امکانسنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]
-
گردشگری ورزشی
نقش گردشگری ورزشی در ترویج رفتارهای سبز گردشگران [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 9-45]
-
گردشگری ورزشی
نقش انگیزه ها و ریسک های ادراک شده در دلبستگی به مقاصد گردشگری ورزشی ماجراجویانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 117-143]
م
-
متاسنتز
مدل تجربه همآفرینی مشتری در صنعت میهماننوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 9-38]
-
مجموعه های فازی مردد
مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]
-
مدیریت
پویایی عقاید ذینفعان گردشگری ایران در مواجهه با گردشگران چینی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 47-77]
-
مدیریت ریسک
مدلی برای مدیریت ریسک در صنعت هتلداری ایران [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 39-71]
-
مدیریت عملکرد در صنعت هتلداری
طراحی چارچوب سطح بندی معیارهای مدیریت عملکرد در صنعت هتلداری در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 195-244]
-
مسائل زیستمحیطی
نقش گردشگری ورزشی در ترویج رفتارهای سبز گردشگران [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 9-45]
-
مسیر گردشگری
شناسایی مسیر گردشگری در بافت تاریخی شهر بوشهر با رویکرد گردشگری فرهنگمبنا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 39-74]
-
مشارکت مشتری
توسعه و اعتبارسنجی الگوی همآفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 73-99]
-
مطالعه ترکیبی
نقش گردشگری ورزشی در ترویج رفتارهای سبز گردشگران [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 9-45]
-
مناطق آزاد
شناسایی شاخصهای امکانسنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]
-
موانع و چالشها
تحلیل مضامین موثر بر گردشگری پایدار روستایی مناطق روستایی استان اصفهان [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 115-151]
-
میراث فرهنگی ملموس و ناملموس
مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 113-146]
ن
-
نرمافزار میکمک
شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]
-
نظریه داده بنیاد
مدل اعتلای برند مقصد گردشگری [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 207-237]
-
نظریه داده بنیاد
الزامات کلیدی موثر بر اجرای خط مشی های گردشگری پزشکی در استان گلستان [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 199-233]
-
نگاشت شناختی فازی
نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانسهای مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 133-161]
-
نواحی روستایی
تحلیل مضامین موثر بر گردشگری پایدار روستایی مناطق روستایی استان اصفهان [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 115-151]
و
-
وفاداری
مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 113-146]
-
وفاداری مشتری
نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانسهای مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 133-161]
-
ویروس کووید 19
طراحی چارچوب سطح بندی معیارهای مدیریت عملکرد در صنعت هتلداری در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 195-244]
ه
-
هافستد
تأثیر ارزشهای فرهنگی هافستد بر میزان رضایتمندی شهروندان از فعالیتهای گردشگری (موردمطالعه: شهر بابلسر) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 9-38]
-
همآفرینی ارزش
توسعه و اعتبارسنجی الگوی همآفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 73-99]
-
همنوایی با مقصد
نقش انگیزه ها و ریسک های ادراک شده در دلبستگی به مقاصد گردشگری ورزشی ماجراجویانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 117-143]
-
هویت قومی
گردشگری و هویت ملی-قومی: تحلیل کتاب سنجی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 79-115]
-
هویت ملی
گردشگری و هویت ملی-قومی: تحلیل کتاب سنجی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 79-115]