آ
-
آشتیانی، طاهره
تحلیل عوامل مؤثر در توسعه گردشگری تاریخی در دوران بحران در تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 163-198]
ا
-
اسماعیل زاده، سمیه
توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]
-
البرزی، محمود
پویایی عقاید ذینفعان گردشگری ایران در مواجهه با گردشگران چینی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 47-77]
-
ایزدی یزدانی، فاطمه
تحلیل عوامل مؤثر در توسعه گردشگری تاریخی در دوران بحران در تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 163-198]
ب
-
باقری، مسلم
مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]
-
باقری، هادی
نقش انگیزه ها و ریسک های ادراک شده در دلبستگی به مقاصد گردشگری ورزشی ماجراجویانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 117-143]
پ
-
پوراحمد، احمد
مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 113-146]
-
پیرجمادی، سحر
شناسایی شاخصهای امکانسنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]
ت
-
تبریزی، نازنین
تأثیر ارزشهای فرهنگی هافستد بر میزان رضایتمندی شهروندان از فعالیتهای گردشگری (موردمطالعه: شهر بابلسر) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 9-38]
-
ترکستانی، محمد صالح
مدلی برای مدیریت ریسک در صنعت هتلداری ایران [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 39-71]
-
تقویفرد، محمد تقی
مدلی برای مدیریت ریسک در صنعت هتلداری ایران [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 39-71]
چ
-
چیذری، محمد
تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغهای مرکبات (مورد مطالعه: استانهای حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]
ح
-
حجاریان، احمد
تحلیل مضامین موثر بر گردشگری پایدار روستایی مناطق روستایی استان اصفهان [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 115-151]
-
حسینقلی زاده، رضا
پویایی عقاید ذینفعان گردشگری ایران در مواجهه با گردشگران چینی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 47-77]
-
حقیقی نسب، منیژه
مدل اعتلای برند مقصد گردشگری [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 207-237]
-
حیدری، عباس
توسعه و اعتبارسنجی الگوی همآفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 73-99]
خ
-
خدابخشی گرگانی، فاطمه
مدلی برای مدیریت ریسک در صنعت هتلداری ایران [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 39-71]
-
خزائی پول، امیر
تاثیر ادراک از کوید 19 و ارضای نیاز روانشناختی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان گردشگری با نقش میانجی پیشنگری و خوشبینی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 75-114]
-
خزائی پول، مرتضی
تاثیر ادراک از کوید 19 و ارضای نیاز روانشناختی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان گردشگری با نقش میانجی پیشنگری و خوشبینی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 75-114]
-
خیری، بهرام
توسعه و اعتبارسنجی الگوی همآفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 73-99]
د
-
دل افروز، نرگس
توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
مدل تجربه همآفرینی مشتری در صنعت میهماننوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 9-38]
-
دوستی ایرانی، مهناز
نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانسهای مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 133-161]
ر
-
ربیعی مندجین، محمدرضا
شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]
-
رکن الدین افتخاری، عبدالرضا
تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغهای مرکبات (مورد مطالعه: استانهای حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]
ز
-
زارع، رحیم
نقش گردشگری ورزشی در ترویج رفتارهای سبز گردشگران [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 9-45]
-
زرگران خوزانی، فاطمه
بهکارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 239-264]
-
زیاری، کرامت اله
مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 113-146]
ش
-
شارع پور، محمود
تأثیر ارزشهای فرهنگی هافستد بر میزان رضایتمندی شهروندان از فعالیتهای گردشگری (موردمطالعه: شهر بابلسر) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 9-38]
-
شاه جعفری، عطیه
بهکارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 239-264]
-
شعاران، افرا
مدل تجربه همآفرینی مشتری در صنعت میهماننوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 9-38]
-
شکاری، فاطمه
مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]
-
شکاری، فاطمه
گردشگری و هویت ملی-قومی: تحلیل کتاب سنجی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 79-115]
-
شهمرادی، مریم
نقش انگیزه ها و ریسک های ادراک شده در دلبستگی به مقاصد گردشگری ورزشی ماجراجویانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 117-143]
ص
-
صادقی، حسین
فراترکیب رابطه بین اقتصاد چرخشی و اکوتوریسم کارآفرینانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 145-175]
ض
-
ضرغام بروجنی، حمید
پویایی عقاید ذینفعان گردشگری ایران در مواجهه با گردشگران چینی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 47-77]
-
ضیائی، محمود
مدلی برای مدیریت ریسک در صنعت هتلداری ایران [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 39-71]
ط
-
طلوعی اشلقی، عباس
پویایی عقاید ذینفعان گردشگری ایران در مواجهه با گردشگران چینی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 47-77]
ع
-
عبدلی، ناهید
چشمانداز گردشگری ماجراجویانه در ایران با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 153-193]
-
عرفانیان، حامد
رابطه پرخاشگری مشتری و تمایل به ترک شغل کارکنان هتل ها، نقش میانجیگری خستگی عاطفی و تعدیلکنندگی عدالت توزیعی و غرور سازمانی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 177-207]
-
علی الحسابی، مهران
شناسایی مسیر گردشگری در بافت تاریخی شهر بوشهر با رویکرد گردشگری فرهنگمبنا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 39-74]
-
علیپور، پژمان
توسعه و اعتبارسنجی الگوی همآفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 73-99]
-
علیزاده، محمد
شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]
-
عیدی، اسما
ارزیابی پایداری زیست محیطی گردشگری در روستاهای هدف استان آذربایجانشرقی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 101-131]
غ
-
غلامی، علی
شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]
ف
-
فرهادی محلی، علی
الزامات کلیدی موثر بر اجرای خط مشی های گردشگری پزشکی در استان گلستان [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 199-233]
-
فلاح تفتی، حامد
نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانسهای مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 133-161]
ق
-
قادری، اسماعیل
مدل تجربه همآفرینی مشتری در صنعت میهماننوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 9-38]
-
قلیپور، علی
توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]
ک
-
کاظمیه، فاطمه
ارزیابی پایداری زیست محیطی گردشگری در روستاهای هدف استان آذربایجانشرقی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 101-131]
-
کروبی، مهدی
شناسایی شاخصهای امکانسنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]
-
کریمی علویجه، محمد رضا
بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 9-45]
-
کلابی، امیرمحمد
ارائه مدل اکوسیستم گردشگری پایدار با رویکرد فراترکیب [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 179-206]
-
کلانتری، خلیل
تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغهای مرکبات (مورد مطالعه: استانهای حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]
-
کیانی، مهرداد
مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]
گ
-
گت بابایی لهه، فاطمه
تأثیر ارزشهای فرهنگی هافستد بر میزان رضایتمندی شهروندان از فعالیتهای گردشگری (موردمطالعه: شهر بابلسر) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 9-38]
-
گلستانی، مریم
بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 9-45]
ل
-
لیوانی، حسین
الزامات کلیدی موثر بر اجرای خط مشی های گردشگری پزشکی در استان گلستان [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 199-233]
م
-
مباشری، علی اصغر
مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]
-
مبینی دهکردی، علی
فراترکیب رابطه بین اقتصاد چرخشی و اکوتوریسم کارآفرینانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 145-175]
-
متولی، علی
فراترکیب رابطه بین اقتصاد چرخشی و اکوتوریسم کارآفرینانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 145-175]
-
محمد زاده لاریجانی، فاطمه
شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]
-
محمدزاده لطفی، الهه
تحلیل عوامل مؤثر در توسعه گردشگری تاریخی در دوران بحران در تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 163-198]
-
محمدی، مصطفی
تاثیر ادراک از کوید 19 و ارضای نیاز روانشناختی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان گردشگری با نقش میانجی پیشنگری و خوشبینی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 75-114]
-
محمودی، احمد
شناسایی شاخصهای امکانسنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]
-
محمودی، احمد
نقش گردشگری ورزشی در ترویج رفتارهای سبز گردشگران [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 9-45]
-
محمودی، مریم
تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغهای مرکبات (مورد مطالعه: استانهای حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]
-
مزارعی، محبوبه
شناسایی مسیر گردشگری در بافت تاریخی شهر بوشهر با رویکرد گردشگری فرهنگمبنا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 39-74]
-
مطهری، مرتضی
شناسایی شاخصهای امکانسنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]
-
معاون، زهرا
مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]
-
معدنی، جواد
نقش گردشگری ورزشی در ترویج رفتارهای سبز گردشگران [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 9-45]
-
معطوفی، علیرضا
الزامات کلیدی موثر بر اجرای خط مشی های گردشگری پزشکی در استان گلستان [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 199-233]
-
ملائی، محمد حمید
بهکارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 239-264]
-
مولایی، نصرالله
توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]
-
میرتقیان رودسری، سیّد محمّد
مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 113-146]
-
میرزائیان خمسه، پیوند
مدل اعتلای برند مقصد گردشگری [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 207-237]
-
میرزایی، وحید
رابطه پرخاشگری مشتری و تمایل به ترک شغل کارکنان هتل ها، نقش میانجیگری خستگی عاطفی و تعدیلکنندگی عدالت توزیعی و غرور سازمانی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 177-207]
-
میرسلیمانی، اعظم
مدل اعتلای برند مقصد گردشگری [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 207-237]
-
میرفخرالدینی، فائزه السادات
طراحی چارچوب سطح بندی معیارهای مدیریت عملکرد در صنعت هتلداری در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 195-244]
ن
-
ناصحی فر، وحید
مدل تجربه همآفرینی مشتری در صنعت میهماننوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 9-38]