آ
-
آماده، حمید
برآورد ارزش تفریحی باغ گیاه شناسی ارم با استفاده از روش ارزش گذاری مشروط [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 157-190]
ا
-
ابراهیم پور ازبری، مصطفی
بررسی تأثیر نوستالژی درک شده بر دلبستگی به مکان [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 171-190]
-
ارباب، حمیدرضا
برآورد ارزش تفریحی باغ گیاه شناسی ارم با استفاده از روش ارزش گذاری مشروط [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 157-190]
-
اسماعیلی، سعیده
تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند( مطالعه موردی: آژانسهای مسافرتی شهر تهران) [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 57-82]
-
اصلی پور، حسین
چالشهای سیاستگذاری در حوزه گردشگری سلامت ایران مبتنی بر رویکرد تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 1-40]
-
اقدامی تطفی، مریم
بررسی تأثیر نوستالژی درک شده بر دلبستگی به مکان [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 171-190]
-
اکبری، محسن
بررسی تأثیر نوستالژی درک شده بر دلبستگی به مکان [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 171-190]
-
الماسی سروستانی، راضیه
مطالعه رفتار مشتریان در رزرواسیون آنلاین با استفاده از تکنیک دادهکاوی و مدل کانو (مورد مطالعه: هتلهای چهار و پنج ستاره شهر تهران) [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 191-217]
-
الهی، علیرضا
مطالعه تعیین روابط علی انگیزهها و رضایت گردشگران رویداد ورزشی: نقش میانجی درگیری ذهنی [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 125-159]
-
ایمانی خوشخو، محمد حسین
بررسی ارتباط میان عناصر معناگرایی و ادراک گردشگر از سفر (مطالعه موردی گردشگران خارجی بازار تهران) [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 143-170]
-
امیری، زینب
شناسایی و اولویتبندی ویژگیهای مؤثر بر عملکرد راهنمایان تورهای ورودی از منظر گردشگران خارجی (موردمطالعه: راهنمایان تورهای ورودی فرهنگی شهر تهران) [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 41-55]
-
امینیان، ناصر
ارائه الگوی حکمروایی مطلوب گردشگری در ایران [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 27-102]
-
انصاری، آذرنوش
شناسایی و پیش بینی بازار گردشگران سالمند بر مبنای ارزشهای مورد انتظار [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 39-70]
-
انواری، ابراهیم
ارزشگذاری اقتصادی جاذبههای گردشگری آبشارهای باستانی شوشتر [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 21-39]
ب
-
باسره، هدی
ارزیابی و اولویتبندی روستاهای هدف گردشگری با استفاده از فنون تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 101-140]
-
باشی، مهناز
ارزشگذاری اقتصادی جاذبههای گردشگری آبشارهای باستانی شوشتر [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 21-39]
-
باشکوه اجیرلو، محمد
تحلیل همبستگی همهجانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتریمحور مقصد گردشگری سرعین [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 169-193]
-
بخشی زاده برج، کبری
نگاشت شبکه تداعیهای برند گردشگری منطقه آزاد کیش با استفاده از روش نقشه مفهومی برند [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 41-65]
-
برک پور، ناصر
تحلیل اثرات فضایی جاذبه های گردشگری شهری بر خدمات گردشگری مشهد [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 1-38]
پ
-
پناهی، حسین
عوامل موثر بر شکلگیری تصویر مقصد از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 83-107]
ت
-
تاجوران، مرضیه
ارائه مدل علی عوامل موثر بر رفتارهای حافظ محیط زیست (مورد مطالعه: گردشگران خارجی استان فارس) [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 35-55]
ج
-
جاهدی، پدرام
نگاشت شبکه تداعیهای برند گردشگری منطقه آزاد کیش با استفاده از روش نقشه مفهومی برند [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 41-65]
-
جلالی، سید محمد جعفر
ارزیابی تحلیلی حوزههای علمی در حال ظهور در صنعت گردشگری منطقه خاورمیانه با استفاده از الگوریتمهای متن کاوی [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 77-99]
-
جمشیدی، محمد جواد
تحلیل اثرات فضایی جاذبه های گردشگری شهری بر خدمات گردشگری مشهد [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 1-38]
-
جمعه پور، محمود
مکانیابی تفرجگاههای گردشگری در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی با رویکرد توسعه پایدار [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 1-19]
چ
-
چکین، میثم
چالشهای سیاستگذاری در حوزه گردشگری سلامت ایران مبتنی بر رویکرد تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 1-40]
ح
-
حیدری سورشجانی، رسول
ارزیابی و اولویتبندی روستاهای هدف گردشگری با استفاده از فنون تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 101-140]
خ
-
خاکپور، براتعلی
ارزیابی و تحلیل جایگاه برندگردشگری استان فارس بر پایه هویت رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 109-141]
د
-
دهقانان، حامد
تاثیر کدهای جهانی اخلاق گردشگری بر رضایتمندی و تبلیغات شفاهی گردشگران ورودی به ایران [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 103-124]
-
دهقانی سلطانی، مهدی
نقش رسانههای اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 141-169]
ذ
-
ذکاوت، کامران
مدل مفهومی برای تصویر ذهنی گردشگران داخلی از فضاهای شهری اصفهان [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 1-33]
ر
-
رستگار، احمد
ارائه مدل علی عوامل موثر بر رفتارهای حافظ محیط زیست (مورد مطالعه: گردشگران خارجی استان فارس) [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 35-55]
-
رئیسی وانانی، ایمان
ارزیابی تحلیلی حوزههای علمی در حال ظهور در صنعت گردشگری منطقه خاورمیانه با استفاده از الگوریتمهای متن کاوی [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 77-99]
-
رئوفی، مصطفی
نقش رسانههای اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 141-169]
ز
-
زارعی، عظیم
ارائه مدل پیش بینی کنندۀ بازگشت گردشگران سلامت بر اساس خوشههای سبک زندگی (با تاکید بر چشمههای آبگرم رامسر) [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 109-136]
-
زارعی، قاسم
تحلیل همبستگی همهجانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتریمحور مقصد گردشگری سرعین [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 169-193]
س
-
سادات اصل، زمزم
توزیع درآمد گردشگری روستایی بین بخشهای کلیدی اقتصاد [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 137-156]
-
سادات اصل، لاله
توزیع درآمد گردشگری روستایی بین بخشهای کلیدی اقتصاد [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 137-156]
-
سیاه سرانی کجوری، محمد علی
ارائه مدل پیش بینی کنندۀ بازگشت گردشگران سلامت بر اساس خوشههای سبک زندگی (با تاکید بر چشمههای آبگرم رامسر) [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 109-136]
-
سید نقوی، میرعلی
ارائه الگوی حکمروایی مطلوب گردشگری در ایران [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 27-102]
-
سعیدنیا، حمید رضا
عوامل موثر بر مقاصد رفتاری گردشگران در بازدید از پارک های آبی شهر مشهد [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 71-108]
-
سنگی نور پور، عباسقلی
نقش بازارگرائی در بهبود عملکرد مالی آژانسهای مسافرتی [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 171-203]
ش
-
شاکرمی، نعمت
ارزیابی و تحلیل جایگاه برندگردشگری استان فارس بر پایه هویت رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 109-141]
-
شیری، اردشیر
نقش رسانههای اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 141-169]
-
شکاری، فاطمه
رقابتپذیری مقصد گردشگری: تحلیل اهمیت- عملکرد (مورد مطالعه: شهر یزد و شهر شیراز) [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 219-247]
-
شهرابی فراهانی، مهدیه
بررسی ارتباط میان عناصر معناگرایی و ادراک گردشگر از سفر (مطالعه موردی گردشگران خارجی بازار تهران) [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 143-170]
ص
-
صالحی، صادق
تأثیر ویژگیهای اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان) [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 57-75]
-
صالح ترکستانی، محمد
نگاشت شبکه تداعیهای برند گردشگری منطقه آزاد کیش با استفاده از روش نقشه مفهومی برند [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 41-65]
-
صیف، محمد حسن
ارائه مدل علی عوامل موثر بر رفتارهای حافظ محیط زیست (مورد مطالعه: گردشگران خارجی استان فارس) [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 35-55]
-
صفاری، مرجان
مطالعه تعیین روابط علی انگیزهها و رضایت گردشگران رویداد ورزشی: نقش میانجی درگیری ذهنی [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 125-159]
-
صمدزاد، سعیده
عوامل موثر بر شکلگیری تصویر مقصد از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 83-107]
ط
-
طیبی، امیر
مدل مفهومی برای تصویر ذهنی گردشگران داخلی از فضاهای شهری اصفهان [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 1-33]
ع
-
عباسی، حامد
ارزیابی و تحلیل جایگاه برندگردشگری استان فارس بر پایه هویت رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 109-141]
-
عبداللهی، جاسم
برآورد ارزش تفریحی باغ گیاه شناسی ارم با استفاده از روش ارزش گذاری مشروط [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 157-190]
-
عبدلی، سیده فاطمه
تأثیر ویژگیهای اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان) [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 57-75]
-
عزیزی، فاطمه
رقابتپذیری مقصد گردشگری: تحلیل اهمیت- عملکرد (مورد مطالعه: شهر یزد و شهر شیراز) [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 219-247]
-
عمادزاده، مصطفی
شناسایی و پیش بینی بازار گردشگران سالمند بر مبنای ارزشهای مورد انتظار [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 39-70]
ف
-
فرزین، محمدرضا
رقابتپذیری مقصد گردشگری: تحلیل اهمیت- عملکرد (مورد مطالعه: شهر یزد و شهر شیراز) [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 219-247]
ق
-
قبادی، الهام
مطالعه رفتار مشتریان در رزرواسیون آنلاین با استفاده از تکنیک دادهکاوی و مدل کانو (مورد مطالعه: هتلهای چهار و پنج ستاره شهر تهران) [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 191-217]
-
قربان زاده، داوود
عوامل موثر بر مقاصد رفتاری گردشگران در بازدید از پارک های آبی شهر مشهد [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 71-108]
ک
-
کیانی سلمی، صدیقه
ارزیابی و اولویتبندی روستاهای هدف گردشگری با استفاده از فنون تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 101-140]
-
کریمی فرد، طاهره
ارائه مدل علی عوامل موثر بر رفتارهای حافظ محیط زیست (مورد مطالعه: گردشگران خارجی استان فارس) [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 35-55]
-
کروبی، مهدی
شناسایی و اولویتبندی ویژگیهای مؤثر بر عملکرد راهنمایان تورهای ورودی از منظر گردشگران خارجی (موردمطالعه: راهنمایان تورهای ورودی فرهنگی شهر تهران) [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 41-55]
-
کلانتری، خلیل
تحلیل اثرات فضایی جاذبه های گردشگری شهری بر خدمات گردشگری مشهد [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 1-38]
م
-
مالمیر، رضا
تاثیر کدهای جهانی اخلاق گردشگری بر رضایتمندی و تبلیغات شفاهی گردشگران ورودی به ایران [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 103-124]
-
محمدزاده، پرویز
عوامل موثر بر شکلگیری تصویر مقصد از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 83-107]
-
محمودی پاچال، زینب
تحلیل همبستگی همهجانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتریمحور مقصد گردشگری سرعین [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 169-193]
-
محمودزاده، سیدمجتبی
شناسایی و اولویتبندی ویژگیهای مؤثر بر عملکرد راهنمایان تورهای ورودی از منظر گردشگران خارجی (موردمطالعه: راهنمایان تورهای ورودی فرهنگی شهر تهران) [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 41-55]
-
میرا، سید ابوالقاسم
تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند( مطالعه موردی: آژانسهای مسافرتی شهر تهران) [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 57-82]
-
مرادی، عرفان
مطالعه تعیین روابط علی انگیزهها و رضایت گردشگران رویداد ورزشی: نقش میانجی درگیری ذهنی [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 125-159]
-
مرادی اصل، امیر
تأثیر ویژگیهای اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان) [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 57-75]
-
منتظرحجت، امیرحسین
ارزشگذاری اقتصادی جاذبههای گردشگری آبشارهای باستانی شوشتر [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 21-39]
-
مهدوی، شیرین
شناسایی و پیش بینی بازار گردشگران سالمند بر مبنای ارزشهای مورد انتظار [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 39-70]
-
موسوی، میرحسین
توزیع درآمد گردشگری روستایی بین بخشهای کلیدی اقتصاد [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 137-156]
ن
-
ناصر صدرآبادی، علیرضا
مطالعه رفتار مشتریان در رزرواسیون آنلاین با استفاده از تکنیک دادهکاوی و مدل کانو (مورد مطالعه: هتلهای چهار و پنج ستاره شهر تهران) [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 191-217]
-
نثاری، طاهره
نقش رسانههای اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 141-169]
-
نظری، محسن
تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند( مطالعه موردی: آژانسهای مسافرتی شهر تهران) [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 57-82]
و
-
واعظی، رضا
چالشهای سیاستگذاری در حوزه گردشگری سلامت ایران مبتنی بر رویکرد تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 1-40]
ی
-
یعقوبی فاز، صدیقه
مکانیابی تفرجگاههای گردشگری در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی با رویکرد توسعه پایدار [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 1-19]