بادآورنهندی، یونس.، برادران حسنزاده، رسول و جلالیفر، ژیلا. (1393). بررسی ارتباط بین مسئولیتپذیری اجتماعی و عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. مجله مدیریت بهرهوری، 7(28)، 164-139.
جلیلی، صابر و قیصری، فرزاد. (1393). بررسی ارتباط بین کیفیت سود و مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. مجله دانش حسابرسی، 14(57)، 170-147.
جعفری، سکینه؛ نجارزاده، محمد؛ جعفری، نرگس؛ و رجبی، نگار (1396)، رابطه ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 12(37)، 151-115.
دهقانی سلطانی، مهدی؛ شیری، اردشیر؛ فرجی، الهام؛ و فارسیزاده، حسین (1396)، تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژیهای بازیگری و فرسودگی هیجانی. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 12(37)، 94-71.
رستگار، عباسعلی؛ دهقانی سلطانی، مهدی؛ فارسیزاده، حسین؛ و بلوچی، حسین (1394)، تبیین اثر هوش ساختاری-سازمانی بر کسب مزیت رقابتی: نقش میانجی هوش رقابتی. فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، ویژهنامه نخستین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات (با تأکید بر چالشها و راهکارهای بازاریابی در صنعت بیمه)، 82-65.
سازمان میراث فرهنگی و گردشگری. (1396).
سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس؛ و حجازی، الهه (1395)، روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: موسسه انتشارات آگاه.
صفرنیا، حسن.، دهقانی سلطامی، مهدی.، فارسیزاده، حسین و همتی، امیت. (1396). طراحی مدل راهبردی عوامل موثر بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در صنعت بانکداری جمهوری اسلامی ایران. مجله مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی، 7(23)، 93-73.
ضیایی، محمود؛ عباسی کارجگان، داود؛ کاظمیان، غلامرضا؛ و کروبی، مهدی (1396)، طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 12(37)، 23-1.
فتحاللهزاده، فرحناز. (1394). رسانههای اجتماعی و تجارت الکترونیک؛ سرمایهگذاری بر اذهان در قرن 21. فصلنامه تحلیلی پژوهشی کتاب مهر، 17، 61-46.
ماسوری، مهدی.، اکبریان، اکرم و رستمی، مجید. (1395). مسئولیت اجتماعی شرکت و عملکرد مالی، ارائه یک مدل مفهومی، کنفرانس بینالمللی نخبگان مدیریت.
ملکی مینباشرزگاه، مرتضی.، دهقانی سلطانی، مهدی.، فارسیزاده، حسین و باغانی، علی. (1394). بررسی تأثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری. فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، 5(4): 138-119.
مومنی، منصور و فعال قیومی، علی. (1396). تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS. تهران، انتشارات مؤلف.
نیکو، حسین؛ و مروتی شریف آبادی، حسین (1396)، تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبههای عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتلهای 3 تا 5 ستاره مشهد). فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 12(39)، 48-27.
Aaker, D.A. (1996). Building Strong Brands. The Free Press, New York.
Alden, D., Kelleey, J.B.,Youn, J.B. & Chen, Q. (2016). Understanding consumer motivations to interact on brand websites in the international marketplace: Evidence from the U.S., China, and South Korea. Journal of Business Research, 69(12), 5909-5916.
Annacker, D. & Hildebrandt, L. (2004). Unobservable effects in structural models of business performance. Journal of Business Research, 57(5), 507-517.
Becker-Olsen, K.L. & Hill, R.P. (2006). The impact of perceived corporate social responsibility of consumer behavior. Journal of Business Research, 59(1), 46-61.
Berggren, E. & Bernshteyn, R. (2007). Organizational transparency drives company performance. Journal of Management Development, 26(5), 411-417
Blackwell, D., Leaman, C., Tramposch, R., Osborne, C. & Liss, M. (2017). Extraversion, neuroticism, attachment style and fear of missing out as predictors of social media use and addiction. Personality and Individual Differences, 116, 69-72.
Bowen, H. (1995). Social Responsibilities of Businessman. Harper, New York.
Brandes, L. & Darai, D. (2017). The value and motivating mechanism of transparency in organizations. European Economic Review, 98, 189-198.
Carroll, A.B. (1979). A three-dimensional conceptional model of corporate performance. Academy Management Review, 4(4), 497-505.
Chan-Olmsted, S. & Kim, Y. (2001). Perception of branding among television station managers: an exploratory analysis. Journal of Broadcasting & Electronic Media, 45(1), 75-91.
Cornett, M.M., Erhemjamts, O. & Tehranian, H. (2016). Greed or good deeds: An examination of the relation between corporate social responsibility and the financial performance of U.S. commercial banks around the financial crisis. Journal of Banking & Finance, 70, 137-159.
Correa, T., Hinsley, A.W. & DeZú~niga, H.G. (2010). Who interacts on the web? the intersection of users' personality and social media use. Computers in Human Behavior, 26(2), 247-253.
Danko, Dori; Goldberg, Jennifer S.; Goldberg, Stephen R. & Grant, Rita. (2008). Corporate social responsibility: The united states vs. Europe. The Journal of Corporate Accounting & Finance, 19(6), 41-47.
Ghezzi, A., Gastaldi, L., Lettieri, E., Martini, A. & Corso, M. (2016). A role for startups in unleashing the disruptive power of social media. International Journal of Information Management, 36(6), 1152-1159.
Ghoul, S.E., Guedhami, O., Wang, H. & Kwok, C.C.Y. (2016). Family control and corporate social responsibility. Journal of Banking & Finance, 73, 131-146.
Green, T. (2016). A methodological review of structural equation modeling in higher education research. Studies in Higher Education, 41, 2125-2155.
Halpern, N. (2012). Use of social medial by airports. Journal of Airline and Airport Management, 2(2), 67-85.
Kaplan, A.M. & Haenlein, M. (2010). Users of the world unite! The challenges and opportunities of social media. Business Horizons, 53(1), 59-68
Keller, K.L., Parameswaran, M.G. & Jacob, I. (2011). Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity. Pearson Education, India.
Kotler, P. & Armstrong, G. (2006). Principles of Marketing, 11th international edition. Prentice Hall, New Jersey.
Kotler, P. & Keller, K.L. (2009). Marketing Management, 12th edition. Prentice Hall, New Jersey.
Lee, Y.K. & Park, J.W. (2016). Impact of a sustainable brand on improving business performance of airport enterprises: The case of Incheon International Airport. Journal of Air Transport Management, 53, 46-53.
Lindsay, B.R. (2011). Social Media and Disasters: Current Uses, Future Options, and Policy Consideration. Congressional Research Services Report, 21, 7-5700.
McWilliams, A. & Siegel, D. (2001). Corporate social responsibility: theory of the firm perspective. Academy Management Review, 26(1), 117-127.
Mehralian, G., Nazari, J.A., Zarei, L. & Rasekh, H.R. (2016). The effects of corporate social responsibility on organizational performance in the Iranian pharmaceutical industry: The mediating role of TQM. Journal of Cleaner Production, 135, 689-698.
Menon, S. & Kahn, B., (2003). Corporate sponsorships of philanthropic activities: when do they impact perception of sponsor brand?. Journal of Consumer Psychology, 13(3), 316-327.
Mohr, L.A. & Webb, D.J. (2005). The effects of corporate social responsibility and price on consumer responses. The Journal of Consumer Affairs, 39(1), 121-147.
Nguyen, B., Yu, X., Melewar, T.C. & Chen, J. (2015). Brand innovation and social media: Knowledge acquisition from social media, market orientation, and the moderating role of social media strategic capability. Industrial Marketing Management, 51, 11-25.
Nigam, S., Cook, R. & Stark, C. (2011). Putting the joy back into the airport experience: can social networking platforms make a genuine contribution to increasing commercial revenues and engaging customers?. Journal of airline and airport management, 6(1), 7-11.
Oberoi, P., Patel, C. & Haon, C. (2017). Technology sourcing for website personalization and social media marketing: A study of e-retailing industry. Journal of Business Research, 80, 10-23.
Patel, S.A., Balic, A. & Bwakira, L. (2002). Measuring transparency and disclosure at firm-level in emerging markets. Emerging Markets Review, 3(4), 325-337.
Porter, M.E. & Kramer, M.R. (2002). The competitive advantage of corporate philanthropy. Harvard Business Review, 80(12), 56-59.
Price, J.M. & Sun, W. (2017). Doing good and doing bad: The impact of corporate social responsibility and irresponsibility on firm performance. Journal of Business Research, 80, 82-97.
Samy, Martin; Odemilin, Godwin; Bampton, Roberta. (2010). Corporate social responsibility: a strategy for sustainable business success. An analysis of 20 selected British companies. Journal of Corporate Governance, 10 (2), 203-217.
Seifert, B., Morris, S.A. & Bartkus, B.R. (2004). Having, giving, and getting: slack resource, corporate philanthropy and firm financial performance. Business and Society, 43(2), 135-161.
Sen, S. & Bhattacharta, C.B. (2001). Does doing good always Lead to doing better?. Consumer reactions to corporate social responsibility. Journal of Marketing Research, 38(2), 225-243.
Sheikh, S.R & beise, R. (2011). Corporate social responsibility or cause-related marketing? The role of cause specificity of CSR. Journal of Consumer Marketing, 28(1), 27-39.
Takata, H. (2016). Effects of industry forces, market orientation, and marketing capabilities on business performance: An empirical analysis of Japanese manufacturers from 2009 to 2011. Journal of Business Research, 69(12), 5611-5619.
Tilde, H., Charlotte, F.K. & Mogens, B. (2009). Brand Management: Research Theory and Practice. Routledge, New York.
Twentyman, J. (2010). Twitter time. Airpt World, 14(1), 34-36.
Villeneuve, J.P. (2014). Transparency of Transparency: The pro-active disclosure of the rules governing Access to Information as a gauge of organisational cultural transformation. The case of the Swiss transparency regime. Government Information Quarterly, 31(4), 556-562.
Wang, D.H.M., Chen, P.H., Yu, T.H.K. & Hsiao, C.Y. (2015). The effects of corporate social responsibility on brand equity and firm performance. Journal of Business Research, 68(11), 2232-2236.
Weinberg, B.D. & Pehlivan, E. (2011). Social spending: managing the social mix. Business Horizons, 54(3), 275-282.
Wei, Z., Song, X. & Wang, D. (2017). Manufacturing flexibility, business model design, and firm performance. International Journal of Production Economics, 193, 87-97.
Yang, S.Y., Li, T. & Heck, E. (2015). Information transparency in prediction markets. Decision Support Systems, 78, 69-79.