ا
-
ابراهیم پور، حبیب
رفتار شهروندی سازمانی و وفاداری گردشگران [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 73-92]
-
اسکندر پور، مجید
سنجش میزان رضایت مندی گردشگران شهر گرگان [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 31-48]
-
اسماعیلی، محمودرضا
تدوین و اولویت بندی استراتژی های مناسب توسعه گردشگری پایدار(مطالعه موردی: استان لرستان) [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 69-89]
-
امین بیدختی، علی اکبر
بررسی رابطه بین رونق گردشگری و سرمایه اجتماعی در مناطق ساحلی دریای خزر [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 93-110]
ب
-
باباخانزاده، ادریس
ارزیابی اثرات گردشگری بر روستای قوری قلعه [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 81-116]
-
باقری، حامد
کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل های چهار ستاره ی شهر شیراز [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 1-29]
-
برغمدی، مجتبی
سنجش میزان رضایت مندی گردشگران شهر گرگان [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 31-48]
-
بنی کمالی، سهند
تحلیل رفتار انتخاب مسیر توسط گردشگران در بازار تاریخی تبریز [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 91-116]
-
بیگی فیروزی، الله یار
تدوین و اولویت بندی استراتژی های مناسب توسعه گردشگری پایدار(مطالعه موردی: استان لرستان) [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 69-89]
پ
-
پدرام نیا، مینو
عوامل مؤثر بر واکنش های رفتاری بازدیدکنندگان از مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 141-166]
-
پور فرج، اکبر
نقش تمدن اسلامی در توسعه گردشگری مقصدهای مذهبی(مورد مطالعه شهری مقدس قم) [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 1-23]
-
پور مصطفی خشکرودی، مهدی
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در صنعت گردشگری [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 133-156]
-
پویا، علیرضا
پیکربندی راهبردهای عملیات خدماتی در صنعت هتلداری ایران ، مورد مطالعه: هتل ها و هتل آپارتمان های شهرستان مشهد [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 33-90]
ت
-
تاج زاده نمین، آیدین
نگرشی بر آمیزه ی بازاریابی گردشگری ورزشی استان اردبیل از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 49-80]
-
تاج زاده نمین، ابوالفضل
نگرشی بر آمیزه ی بازاریابی گردشگری ورزشی استان اردبیل از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 49-80]
-
تراب احمدی، مژگان
جایگاه گردشگری در نظام آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 61-86]
-
تقوی فرد، محمدتقی
اولویت بندی سرمایه گذاری درشرکتهای خدمات مسافرتی [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 117-139]
-
تقی پور، علی اکبر
آثار تجارت خارجی بر تقاضای بین المللی گردشگری ایران (مطالعه موردی: هند و ترکیه) [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 117-137]
ج
-
جاوید، سید داریوش
ارتقای ظرفیت گردشگری جمهوری اسلامی ایران: تحلیلی بر ابزارهای خط مشی گذاری ملی گردشگری [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 1-24]
-
جلالی، سید حسن
شبکه های اجتماعی و موفقیت سیاستگذاری گردشگری ایران [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 25-48]
-
جمعه پور، محمود
بررسی اثرات گردشگری بر دارایی ها و فعالیت های معیشتی مردم در چارچوب معیشت پایدار گردشگری، مطالعه موردی روستای زیارت [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 73-92]
-
جهانگیری، خلیل
برآورد تمایل به پرداخت گردشگران سلامت آب گرم های سرعین [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 111-133]
ح
-
حسن زاده، محمد
رفتار شهروندی سازمانی و وفاداری گردشگران [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 73-92]
-
حقیقی کفاش، مهدی
کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل های چهار ستاره ی شهر شیراز [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 1-29]
-
حیدری، رحیم
آثار تجارت خارجی بر تقاضای بین المللی گردشگری ایران (مطالعه موردی: هند و ترکیه) [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 117-137]
-
حیدری، محمد
نقش تمدن اسلامی در توسعه گردشگری مقصدهای مذهبی(مورد مطالعه شهری مقدس قم) [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 1-23]
خ
-
خاکسارآستانه، حمیده
برآورد تمایل به پرداخت بازدیدکنندگان مجموعه تاریخی شهر (CVM) سوخته با استفاده از روش ارزش گذاری مشروط [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 167-184]
-
خزایی پول، جواد
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در صنعت گردشگری [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 133-156]
-
خسروانی دهکردی، افروز
اثرات توسعه ی گردشگری بر شاخص های صلح جهانی [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 25-47]
د
-
دانایی فرد، حسن
ارتقای ظرفیت گردشگری جمهوری اسلامی ایران: تحلیلی بر ابزارهای خط مشی گذاری ملی گردشگری [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 1-24]
-
دانشمندی، علی اکبر
اولویت بندی سرمایه گذاری درشرکتهای خدمات مسافرتی [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 117-139]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
تاثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت هتل داری [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 1-32]
ر
-
رحیمی هر آبادی، سعید
ارزیابی قابلیت ژئومورفوسایت های گردشگری در پارک ملی کویر [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 49-68]
ز
-
زارعی، عظیم
عوامل مؤثر بر واکنش های رفتاری بازدیدکنندگان از مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 141-166]
س
-
سردار شهرکی، علی
برآورد تمایل به پرداخت بازدیدکنندگان مجموعه تاریخی شهر (CVM) سوخته با استفاده از روش ارزش گذاری مشروط [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 167-184]
-
سعیدی، علی اصغر
جایگاه گردشگری در نظام آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 61-86]
-
سقایی، عباس
اولویت بندی سرمایه گذاری درشرکتهای خدمات مسافرتی [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 117-139]
-
سلیمانی، سمیرا
ابزارهای بازاریابی و تصویر ذهنی گردشگران از مقصد [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 93-110]
-
سلیمانی، منصور
سنجش میزان رضایت مندی گردشگران شهر گرگان [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 31-48]
ش
-
شریعتی، سید صدرالدین
نقش تمدن اسلامی در توسعه گردشگری مقصدهای مذهبی(مورد مطالعه شهری مقدس قم) [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 1-23]
-
شریفی، نوید
بررسی رابطه بین رونق گردشگری و سرمایه اجتماعی در مناطق ساحلی دریای خزر [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 93-110]
-
شریفی تهرانی، محمد
برآورد تمایل به پرداخت بازدید کنندگان داخلی و خارجی برای بلیط ورودی موزه ی ملی ایران [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 49-72]
ص
-
صادقی، سید کمال
برآورد تمایل به پرداخت گردشگران سلامت آب گرم های سرعین [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 111-133]
-
صالحی، صادق
بررسی عوامل موثر در شکل گیری رابطه متضاد میان بخش کشاورزی و گردشگری،( نمونه مورد مطالعه: چالوس، نوشهر) [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 173-203]
-
صالحی صدقیانی، جمشید
تاثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت هتل داری [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 1-32]
ض
-
ضرغام بروجنی، حمید
اثرات توسعه ی گردشگری بر شاخص های صلح جهانی [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 25-47]
-
ضیایی، محمود
جایگاه گردشگری در نظام آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 61-86]
ع
-
عطافر، علی
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در صنعت گردشگری [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 133-156]
-
علیزاده، محمد
ارزیابی قابلیت ژئومورفوسایت های گردشگری در پارک ملی کویر [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 49-68]
-
عیسی زاده، سعید
محاسبه ضرایب اشتغال زایی بخش گردشگری در اقتصاد ایران: با استفاده از مدل داده – ستانده [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 151-172]
ف
-
فانی، علی اصغر
ارتقای ظرفیت گردشگری جمهوری اسلامی ایران: تحلیلی بر ابزارهای خط مشی گذاری ملی گردشگری [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 1-24]
-
فرزین، محمدرضا
برآورد تمایل به پرداخت بازدید کنندگان داخلی و خارجی برای بلیط ورودی موزه ی ملی ایران [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 49-72]
-
فشاری، مجید
آثار تجارت خارجی بر تقاضای بین المللی گردشگری ایران (مطالعه موردی: هند و ترکیه) [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 117-137]
-
فنی، زهره
سنجش میزان رضایت مندی گردشگران شهر گرگان [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 31-48]
-
فیض پور، محمد علی
توسعه اقتصادی صنعت گردشگری در ایران و مقایسه ی آن با کشورهای منطقه سند چشم انداز [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 139-177]
ق
-
قدسی، سوده
محاسبه ضرایب اشتغال زایی بخش گردشگری در اقتصاد ایران: با استفاده از مدل داده – ستانده [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 151-172]
-
قدمی، مصطفی
بررسی عوامل موثر در شکل گیری رابطه متضاد میان بخش کشاورزی و گردشگری،( نمونه مورد مطالعه: چالوس، نوشهر) [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 173-203]
-
قربانی، فاطمه
عوامل مؤثر بر واکنش های رفتاری بازدیدکنندگان از مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 141-166]
ک
-
کاظمی، مهدی
تدوین و اولویت بندی استراتژی های مناسب توسعه گردشگری پایدار(مطالعه موردی: استان لرستان) [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 69-89]
-
کروبی، مهدی
تحلیل رفتار انتخاب مسیر توسط گردشگران در بازار تاریخی تبریز [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 91-116]
-
کلاته عربی، وحید
برآورد تمایل به پرداخت بازدیدکنندگان مجموعه تاریخی شهر (CVM) سوخته با استفاده از روش ارزش گذاری مشروط [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 167-184]
-
کیومرث، نرگس
بررسی اثرات گردشگری بر دارایی ها و فعالیت های معیشتی مردم در چارچوب معیشت پایدار گردشگری، مطالعه موردی روستای زیارت [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 73-92]
ل
-
لطفی، صدیقه
ارزیابی اثرات گردشگری بر روستای قوری قلعه [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 81-116]
م
-
مبیدی، مهدی امامی
توسعه اقتصادی صنعت گردشگری در ایران و مقایسه ی آن با کشورهای منطقه سند چشم انداز [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 139-177]
-
مختاری، حامد
پیکربندی راهبردهای عملیات خدماتی در صنعت هتلداری ایران ، مورد مطالعه: هتل ها و هتل آپارتمان های شهرستان مشهد [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 33-90]
-
مظلومی، نادر
شبکه های اجتماعی و موفقیت سیاستگذاری گردشگری ایران [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 25-48]
-
مقصودی، مهران
ارزیابی قابلیت ژئومورفوسایت های گردشگری در پارک ملی کویر [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 49-68]
-
منادی، هدی
تحلیل رفتار انتخاب مسیر توسط گردشگران در بازار تاریخی تبریز [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 91-116]
-
منصوری موید، فرشته
ابزارهای بازاریابی و تصویر ذهنی گردشگران از مقصد [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 93-110]
ن
-
نعمتی، ولی
رفتار شهروندی سازمانی و وفاداری گردشگران [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 73-92]
-
نیکنام، کامبیز
نگرشی بر آمیزه ی بازاریابی گردشگری ورزشی استان اردبیل از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 49-80]
ه
-
هدایی آرانی، مجتبی
ارزیابی قابلیت ژئومورفوسایت های گردشگری در پارک ملی کویر [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 49-68]
-
هرندی، آزین
تاثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت هتل داری [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 1-32]