دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
دوره و شماره: مقالات آماده انتشار / پذیرفته شده
نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانسهای مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 فروردین 1401
چکیده
بهمنظور تابآوری و پایداری اقتصادی آژانسهای مسافرتی در شرایط رقابت شدید و همچنین مواجهه با بحران کرونا، پژوهش حاضر، با هدف بررسی تأثیر تعامل آنلاین (منفعل و فعال) در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر سطوح وفاداری (شناختی، عاطفی، کنشی و رفتاری) مشتریان آژانسهای مسافرتی انجام میگیرد. نمونه آماری پژوهش 12 نفر از جامعه خبرگان بودند که ... بیشترتأثیر ارزشهای فرهنگی هافستد بر میزان رضایتمندی شهروندان از فعالیتهای گردشگری (موردمطالعه: شهر بابلسر)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 اردیبهشت 1401
چکیده
این پژوهش، با هدف بررسی ارتباط میان ارزشهای فرهنگی شهروندان بابلسر و رضایتمندی آنها از فعالیتهای گردشگری، صورت گرفته است. پژوهش حاضر، ازنظر هدف، کاربردی و ازنظر ماهیت، توصیفی – تحلیلی است. جامعهی آماری موردمطالعه، شهروندان بابلسری میباشند که از طریق فرمول کوکران، 382 نفر از آنها انتخاب شدند.در پژوهش حاضر برای انجام آزمونهای ... بیشترتوسعه و اعتبارسنجی الگوی همآفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 اردیبهشت 1401
چکیده
پژوهش حاضر با هدف توسعه و اعتبارسنجی الگوی همآفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک انجام شده است. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی است که با رویکرد آمیخته (کیفی-کمی) انجام شده است. جامعه آماری در بخش کیفی شامل 15 نفر از متخصصان بازاریابی در صنعت گردشگری بوده و در بخش کمی نیز نمونهای متشکل از 311 نفر از کارکنان هتلهای تهران انتخاب شده ... بیشترارزیابی پایداری زیست محیطی گردشگری در روستاهای هدف استان آذربایجانشرقی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 خرداد 1401
چکیده
هدف از این پژوهش ارزیابی پایداری زیست محیطی گردشگری در روستاهای هدف استان آذربایجان شرقی بود. جامعه آماری پژوهش سرپرستان خانوارها در چهار روستای هدف گردشگری در استان آذربایجان شرقی بودند (819=N) که با استفاده از جدول کرجسی- مورگان حجم نمونه آماری 265 نفر محاسبه گردید. به منظور دستیابی به نمونه آماری در هر یک از روستاهای منتخب از روش نمونه ... بیشترمدلی برای مدیریت ریسک در صنعت هتلداری ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 تیر 1401