دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
دوره و شماره: مقالات آماده انتشار
1. نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانسهای مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 فروردین 1401
چکیده
بهمنظور تابآوری و پایداری اقتصادی آژانسهای مسافرتی در شرایط رقابت شدید و همچنین مواجهه با بحران کرونا، پژوهش حاضر، با هدف بررسی تأثیر تعامل آنلاین (منفعل و فعال) در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر سطوح وفاداری (شناختی، عاطفی، کنشی و رفتاری) مشتریان آژانسهای مسافرتی انجام میگیرد. نمونه آماری پژوهش 12 نفر از جامعه خبرگان بودند که ... بیشتر2. تأثیر ارزشهای فرهنگی هافستد بر میزان رضایتمندی شهروندان از فعالیتهای گردشگری (موردمطالعه: شهر بابلسر)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 اردیبهشت 1401
چکیده
این پژوهش، با هدف بررسی ارتباط میان ارزشهای فرهنگی شهروندان بابلسر و رضایتمندی آنها از فعالیتهای گردشگری، صورت گرفته است. پژوهش حاضر، ازنظر هدف، کاربردی و ازنظر ماهیت، توصیفی – تحلیلی است. جامعهی آماری موردمطالعه، شهروندان بابلسری میباشند که از طریق فرمول کوکران، 382 نفر از آنها انتخاب شدند.در پژوهش حاضر برای انجام آزمونهای ... بیشتر3. توسعه و اعتبارسنجی الگوی همآفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 اردیبهشت 1401