آ
-
آشنایی با مقاصد
تاثیر مدل پذیرش فناوری گشت های مجازی بر تمایل به بازدید حضوری از جاذبه ها و مقاصد گردشگری مبتنی بر آشنایی با مقصد [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 111-138]
-
آیندهنگاری
شناسایی عوامل کلیدی گردشگری روستایی در شهرستان هریس [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 73-104]
ا
-
ایران
تحلیلی بر تجربه معنوی گردشگران زن خارجی درایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 7-34]
-
استارتآپهای گردشگری
طراحی مدل هوشمندی برند در استارتآپهای گردشگری: رویکردی آمیخته [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 123-159]
-
استان کرمانشاه
مفهومپردازی الگوی توسعه گردشگری مذهبی با تأکید بر بُقاع متبرکه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 149-192]
-
اقتصاد محلی
عوامل جذب گردشگران رویداد به جشنوارههای محلی (مورد مطالعه: جشنواره گل و گلاب میمند فارس) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 41-72]
-
الگوی توسعه
مفهومپردازی الگوی توسعه گردشگری مذهبی با تأکید بر بُقاع متبرکه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 149-192]
-
انتخاب مقصد گردشگری
نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در تسهیل انتخاب مقصد گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در تهران) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 85-122]
-
انگیزه بیرونی و درونی
واقعیت مجازی در گردشگری: تصمیم به سفر بر اساس نظریه انگیزش بیرونی و درونی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 207-237]
ب
-
بازاریابی الکترونیکی
مدل بازاریابی داده محور در گردشگری هوشمند؛ رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 169-206]
-
بازاریابی داده محور
مدل بازاریابی داده محور در گردشگری هوشمند؛ رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 169-206]
-
بازاریابی دیجیتال
ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 161-202]
-
بازاریابی رویدادها
عوامل جذب گردشگران رویداد به جشنوارههای محلی (مورد مطالعه: جشنواره گل و گلاب میمند فارس) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 41-72]
-
بازی مبتنی بر مکان
ارزیابی مزایای بازیوارسازی در گردشگری (مطالعه موردی: سایت تخت جمشید) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 229-263]
-
بازی وارسازی
ارزیابی مزایای بازیوارسازی در گردشگری (مطالعه موردی: سایت تخت جمشید) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 229-263]
-
بُقاع و اماکن متبرکه
مفهومپردازی الگوی توسعه گردشگری مذهبی با تأکید بر بُقاع متبرکه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 149-192]
ت
-
تجربیات بیادماندنی
استخراج تجربیات بیادماندنی گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: شهرستانهای مشهد، نیشابور و طرقبهشاندیز) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 37-84]
-
تجربه
تحلیلی بر تجربه معنوی گردشگران زن خارجی درایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 7-34]
-
تجربه گردشگر
ارائه چارچوب مفهومی چندوجهی برای تجربه گردشگران مذهبی: مرور نظام مند [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 105-148]
-
تجربه معنوی
تحلیلی بر تجربه معنوی گردشگران زن خارجی درایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 7-34]
-
تحلیل مضمون
تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 7-36]
-
تحلیل مضمون
ارائه چارچوب مفهومی چندوجهی برای تجربه گردشگران مذهبی: مرور نظام مند [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 105-148]
-
تحلیل همآیندی واژگان
مرور کتاب سنجی بر پژوهشهای گردشگری مذهبی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 139-168]
-
تخت جمشید
ارزیابی مزایای بازیوارسازی در گردشگری (مطالعه موردی: سایت تخت جمشید) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 229-263]
-
تغییر نگرش
واقعیت مجازی در گردشگری: تصمیم به سفر بر اساس نظریه انگیزش بیرونی و درونی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 207-237]
-
تمایل به بازدید
تاثیر مدل پذیرش فناوری گشت های مجازی بر تمایل به بازدید حضوری از جاذبه ها و مقاصد گردشگری مبتنی بر آشنایی با مقصد [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 111-138]
-
تهران
نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در تسهیل انتخاب مقصد گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در تهران) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 85-122]
-
توانمندسازی
تحلیل مؤلفههای توسعه گردشگری اجتماعمحور در مناطق روستایی؛ مطالعه موردی: شهرستان های مریوان و سروآباد [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 241-268]
-
توسعه روستایی
عوامل جذب گردشگران رویداد به جشنوارههای محلی (مورد مطالعه: جشنواره گل و گلاب میمند فارس) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 41-72]
-
توسعه گردشگری
مفهومپردازی الگوی توسعه گردشگری مذهبی با تأکید بر بُقاع متبرکه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 149-192]
ج
-
جامعه محلی
تحلیل مؤلفههای توسعه گردشگری اجتماعمحور در مناطق روستایی؛ مطالعه موردی: شهرستان های مریوان و سروآباد [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 241-268]
-
جشنواره گل و گلاب میمند
عوامل جذب گردشگران رویداد به جشنوارههای محلی (مورد مطالعه: جشنواره گل و گلاب میمند فارس) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 41-72]
-
جشنوارههای محلی
عوامل جذب گردشگران رویداد به جشنوارههای محلی (مورد مطالعه: جشنواره گل و گلاب میمند فارس) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 41-72]
-
جهتگیری سبز
شناسایی و تبیین مصادیق سبزشویی در صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 35-64]
-
جهتگیری کارآفرینانه
تحلیل نقش جهتگیری کارآفرینانه در تقویت عملکرد شرکت در صنعت گردشگری [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 193-228]
د
-
دفاتر خدمات مسافرتی
نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در تسهیل انتخاب مقصد گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در تهران) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 85-122]
ر
-
رستوران گارگوپ
پیشبینی قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدلکسبوکار دایرهای از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 203-240]
-
رفتار مشتریان
پیشبینی قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدلکسبوکار دایرهای از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 203-240]
-
رقابت پذیری
ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 161-202]
-
روش تحلیل مضمون
شناسایی و تبیین مصادیق سبزشویی در صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 35-64]
-
روش زیمت
استخراج تجربیات بیادماندنی گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: شهرستانهای مشهد، نیشابور و طرقبهشاندیز) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 37-84]
-
رویکرد آمیخته
طراحی مدل هوشمندی برند در استارتآپهای گردشگری: رویکردی آمیخته [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 123-159]
ز
-
زیارت
ارائه چارچوب مفهومی چندوجهی برای تجربه گردشگران مذهبی: مرور نظام مند [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 105-148]
-
زنان گردشگر خارجی
تحلیلی بر تجربه معنوی گردشگران زن خارجی درایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 7-34]
س
-
سازمان های غیرانتفاعی مردم نهاد
تببین نقش مشارکت سازمان های مردم نهاد و موزه ها در فرایند ترویج گردشگری پایدار [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 7-40]
-
سبزشویی
شناسایی و تبیین مصادیق سبزشویی در صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 35-64]
-
سند چشم انداز توسعه گردشگری
تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 7-36]
ش
-
شاخصهای مکانی
شناسایی فعالیتهای تفرجی و بررسی شاخصهای مکانی برای توسعه طبیعتگردی در منطقه حفاظت شده حرا [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 65-110]
-
شبکه عصبی مصنوعی
پیشبینی قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدلکسبوکار دایرهای از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 203-240]
-
شهرستانهای مشهد
استخراج تجربیات بیادماندنی گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: شهرستانهای مشهد، نیشابور و طرقبهشاندیز) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 37-84]
-
شهرستان هریس
شناسایی عوامل کلیدی گردشگری روستایی در شهرستان هریس [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 73-104]
ص
-
صنعت گردشگری
شناسایی و تبیین مصادیق سبزشویی در صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 35-64]
-
صنعت هتلداری
شناسایی و تبیین مصادیق سبزشویی در صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 35-64]
ط
-
طبیعتگردی
شناسایی فعالیتهای تفرجی و بررسی شاخصهای مکانی برای توسعه طبیعتگردی در منطقه حفاظت شده حرا [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 65-110]
ف
-
فرهنگ سازمانی
تحلیل نقش جهتگیری کارآفرینانه در تقویت عملکرد شرکت در صنعت گردشگری [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 193-228]
-
فعالیتهای تفرجی
شناسایی فعالیتهای تفرجی و بررسی شاخصهای مکانی برای توسعه طبیعتگردی در منطقه حفاظت شده حرا [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 65-110]
ق
-
قابلیت بازاریابی
تحلیل نقش جهتگیری کارآفرینانه در تقویت عملکرد شرکت در صنعت گردشگری [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 193-228]
-
قصد خرید اخلاقی
پیشبینی قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدلکسبوکار دایرهای از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 203-240]
ک
-
کتابسنجی
مرور کتاب سنجی بر پژوهشهای گردشگری مذهبی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 139-168]
-
کیفیت زندگی
تحلیل مؤلفههای توسعه گردشگری اجتماعمحور در مناطق روستایی؛ مطالعه موردی: شهرستان های مریوان و سروآباد [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 241-268]
-
کلان داده
مدل بازاریابی داده محور در گردشگری هوشمند؛ رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 169-206]
گ
-
گردشگری
واقعیت مجازی در گردشگری: تصمیم به سفر بر اساس نظریه انگیزش بیرونی و درونی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 207-237]
-
گردشگری
ارزیابی مزایای بازیوارسازی در گردشگری (مطالعه موردی: سایت تخت جمشید) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 229-263]
-
گردشگری اجتماعمحور
تحلیل مؤلفههای توسعه گردشگری اجتماعمحور در مناطق روستایی؛ مطالعه موردی: شهرستان های مریوان و سروآباد [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 241-268]
-
گردشگری ایران
تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 7-36]
-
گردشگری پایدار
تببین نقش مشارکت سازمان های مردم نهاد و موزه ها در فرایند ترویج گردشگری پایدار [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 7-40]
-
گردشگری پزشکی
ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 161-202]
-
گردشگری روستایی
شناسایی عوامل کلیدی گردشگری روستایی در شهرستان هریس [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 73-104]
-
گردشگری زیارتی
مرور کتاب سنجی بر پژوهشهای گردشگری مذهبی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 139-168]
-
گردشگری مذهبی
مرور کتاب سنجی بر پژوهشهای گردشگری مذهبی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 139-168]
-
گردشگری مذهبی
مفهومپردازی الگوی توسعه گردشگری مذهبی با تأکید بر بُقاع متبرکه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 149-192]
-
گردشگری مذهبی
ارائه چارچوب مفهومی چندوجهی برای تجربه گردشگران مذهبی: مرور نظام مند [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 105-148]
-
گردشگری معنوی
مرور کتاب سنجی بر پژوهشهای گردشگری مذهبی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 139-168]
-
گردشگری هوشمند
مدل بازاریابی داده محور در گردشگری هوشمند؛ رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 169-206]
-
گشتهای مجازی
تاثیر مدل پذیرش فناوری گشت های مجازی بر تمایل به بازدید حضوری از جاذبه ها و مقاصد گردشگری مبتنی بر آشنایی با مقصد [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 111-138]
م
-
مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری
نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در تسهیل انتخاب مقصد گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در تهران) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 85-122]
-
مدل پذیرش فنآوری
تاثیر مدل پذیرش فناوری گشت های مجازی بر تمایل به بازدید حضوری از جاذبه ها و مقاصد گردشگری مبتنی بر آشنایی با مقصد [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 111-138]
-
مدل کسبوکار دایرهای
پیشبینی قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدلکسبوکار دایرهای از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 203-240]
-
مرور نظام مند
ارائه چارچوب مفهومی چندوجهی برای تجربه گردشگران مذهبی: مرور نظام مند [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 105-148]
-
مشارکت
تببین نقش مشارکت سازمان های مردم نهاد و موزه ها در فرایند ترویج گردشگری پایدار [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 7-40]
-
مقاصد گردشگری روستایی
استخراج تجربیات بیادماندنی گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: شهرستانهای مشهد، نیشابور و طرقبهشاندیز) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 37-84]
-
میکمک
شناسایی عوامل کلیدی گردشگری روستایی در شهرستان هریس [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 73-104]
-
منطقه حفاظت شده حرا
شناسایی فعالیتهای تفرجی و بررسی شاخصهای مکانی برای توسعه طبیعتگردی در منطقه حفاظت شده حرا [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 65-110]
-
موزه
تببین نقش مشارکت سازمان های مردم نهاد و موزه ها در فرایند ترویج گردشگری پایدار [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 7-40]
ن
-
نیشابور و طرقبهشاندیز
استخراج تجربیات بیادماندنی گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: شهرستانهای مشهد، نیشابور و طرقبهشاندیز) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 37-84]
-
نظریه دادهبنیاد
طراحی مدل هوشمندی برند در استارتآپهای گردشگری: رویکردی آمیخته [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 123-159]
-
نظریه های برنامه ریزی
تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 7-36]
-
نواحی روستایی
تحلیل مؤلفههای توسعه گردشگری اجتماعمحور در مناطق روستایی؛ مطالعه موردی: شهرستان های مریوان و سروآباد [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 241-268]
و
-
واقعیت مجازی
واقعیت مجازی در گردشگری: تصمیم به سفر بر اساس نظریه انگیزش بیرونی و درونی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 207-237]
ه
-
همآفرینی ارزش
مدل بازاریابی داده محور در گردشگری هوشمند؛ رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 169-206]
-
هویت برند
ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 161-202]
-
هوشمندی برند
طراحی مدل هوشمندی برند در استارتآپهای گردشگری: رویکردی آمیخته [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 123-159]