آ
-
آلبونعیمی، ابراهیم
ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 161-202]
ا
-
احمدی، سمانه
واقعیت مجازی در گردشگری: تصمیم به سفر بر اساس نظریه انگیزش بیرونی و درونی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 207-237]
-
احمدی، مرتضی
تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 7-36]
-
ایرانی، حمیدرضا
مرور کتاب سنجی بر پژوهشهای گردشگری مذهبی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 139-168]
-
اسدی، احمد
ارزیابی و پهنهبندی توانمندیهای ژئوتوریستی شهرستان طارم [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 33-60]
-
اسماعیلی مهیاری، مصطفی
مرور کتاب سنجی بر پژوهشهای گردشگری مذهبی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 139-168]
-
اصغری زاده، عزت الله
طراحی مدل پایداری زنجیره تأمین صنعت گردشگری ایران با تأکید بر شرایط همهگیری ویروس کرونا [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 103-144]
-
اندرواژ، لیلا
ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 161-202]
ب
-
باقرنژاد حمزه کلائی، محمد ابراهیم
شناسایی و تبیین مصادیق سبزشویی در صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 35-64]
-
بذرافشان، مرتضی
مدل هتل یادگیرنده برای صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 1-32]
-
بهور، شهین
ارائه الگوی پارادایمی توسعه گردشگری خلاق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 217-259]
پ
-
پرتوی نیا، پیام
تاثیر مدل پذیرش فناوری گشت های مجازی بر تمایل به بازدید حضوری از جاذبه ها و مقاصد گردشگری مبتنی بر آشنایی با مقصد [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 111-138]
-
پژوهان، ایوب
مفهومپردازی الگوی توسعه گردشگری مذهبی با تأکید بر بُقاع متبرکه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 149-192]
-
پژوهان، ایوب
ارائه الگوی پارادایمی توسعه گردشگری خلاق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 217-259]
ت
-
تبریزی، نازنین
ارزیابی مزایای بازیوارسازی در گردشگری (مطالعه موردی: سایت تخت جمشید) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 229-263]
-
ترابی فارسانی، ندا
تببین نقش مشارکت سازمان های مردم نهاد و موزه ها در فرایند ترویج گردشگری پایدار [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 7-40]
ج
-
جهاندیده، امیرحسین
طراحی مدل پایداری زنجیره تأمین صنعت گردشگری ایران با تأکید بر شرایط همهگیری ویروس کرونا [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 103-144]
ح
-
حیدری، الهام
تحلیل نقش جهتگیری کارآفرینانه در تقویت عملکرد شرکت در صنعت گردشگری [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 193-228]
-
حکمت، مرضیه
تببین نقش مشارکت سازمان های مردم نهاد و موزه ها در فرایند ترویج گردشگری پایدار [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 7-40]
خ
-
خادمی، نیما
عوامل جذب گردشگران رویداد به جشنوارههای محلی (مورد مطالعه: جشنواره گل و گلاب میمند فارس) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 41-72]
-
خدیور، آمنه
پیشبینی قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدلکسبوکار دایرهای از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 203-240]
-
خسروی، سلیمه السادات
مدل بازاریابی داده محور در گردشگری هوشمند؛ رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 169-206]
د
-
دادگر، کیمیا
ارزیابی و پهنهبندی توانمندیهای ژئوتوریستی شهرستان طارم [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 33-60]
-
دانه کار، افشین
شناسایی فعالیتهای تفرجی و بررسی شاخصهای مکانی برای توسعه طبیعتگردی در منطقه حفاظت شده حرا [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 65-110]
-
داودیان دهکردی، آیدا
تببین نقش مشارکت سازمان های مردم نهاد و موزه ها در فرایند ترویج گردشگری پایدار [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 7-40]
ر
-
رزمی، زهرا
واقعیت مجازی در گردشگری: تصمیم به سفر بر اساس نظریه انگیزش بیرونی و درونی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 207-237]
-
رئیسی فر، کامیار
تحلیل نقش جهتگیری کارآفرینانه در تقویت عملکرد شرکت در صنعت گردشگری [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 193-228]
ز
-
زارع، رحیم
تحلیل و ارزیابی مولفههای کلیدی در ایجاد گردشگری سلامت پایدار در شهر تهران با کاربست مدل پادین [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 61-102]
-
زارعی، عظیم
طراحی مدل هوشمندی برند در استارتآپهای گردشگری: رویکردی آمیخته [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 123-159]
-
زارعی، قاسم
مدل سازی و شبیه سازی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی استان یزد [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 145-190]
س
-
سبحانی، پروانه
شناسایی فعالیتهای تفرجی و بررسی شاخصهای مکانی برای توسعه طبیعتگردی در منطقه حفاظت شده حرا [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 65-110]
-
سجاسی قیداری، حمداله
استخراج تجربیات بیادماندنی گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: شهرستانهای مشهد، نیشابور و طرقبهشاندیز) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 37-84]
-
سید کلالی، نادر
تحلیل نقش جهتگیری کارآفرینانه در تقویت عملکرد شرکت در صنعت گردشگری [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 193-228]
-
سیفی، سیامک
استخراج تجربیات بیادماندنی گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: شهرستانهای مشهد، نیشابور و طرقبهشاندیز) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 37-84]
-
سلیمانی، زهرا
استخراج تجربیات بیادماندنی گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: شهرستانهای مشهد، نیشابور و طرقبهشاندیز) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 37-84]
ش
-
شایان، حمید
استخراج تجربیات بیادماندنی گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: شهرستانهای مشهد، نیشابور و طرقبهشاندیز) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 37-84]
-
شایق، محمد آصف
تحلیل مؤلفههای توسعه گردشگری اجتماعمحور در مناطق روستایی؛ مطالعه موردی: شهرستان های مریوان و سروآباد [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 241-268]
-
شفیعی، مرتضی
شناسایی استراتژی های فرهنگی مراکز بوم گردی استان مازندران با رویکردی بر تحلیل مضمون [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 191-216]
-
شکاری، فاطمه
ارائه چارچوب مفهومی چندوجهی برای تجربه گردشگران مذهبی: مرور نظام مند [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 105-148]
ص
-
صابری، عطیه
شناسایی و تبیین مصادیق سبزشویی در صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 35-64]
-
صادقی شاهدانی، حسین
تببین نقش مشارکت سازمان های مردم نهاد و موزه ها در فرایند ترویج گردشگری پایدار [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 7-40]
ض
-
ضیائی، محمود
تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 7-36]
-
ضرغام بروجنی، حمید
مدل هتل یادگیرنده برای صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 1-32]
ط
-
طهماسبی، اصغر
تحلیلی بر تجربه معنوی گردشگران زن خارجی درایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 7-34]
ع
-
عباسی، عباس
عوامل جذب گردشگران رویداد به جشنوارههای محلی (مورد مطالعه: جشنواره گل و گلاب میمند فارس) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 41-72]
-
عباس پور، نیلوفر
تاثیر مدل پذیرش فناوری گشت های مجازی بر تمایل به بازدید حضوری از جاذبه ها و مقاصد گردشگری مبتنی بر آشنایی با مقصد [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 111-138]
-
عسکری فر، کاظم
عوامل جذب گردشگران رویداد به جشنوارههای محلی (مورد مطالعه: جشنواره گل و گلاب میمند فارس) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 41-72]
غ
-
غلامعلی فرد، نسرین
تحلیلی بر تجربه معنوی گردشگران زن خارجی درایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 7-34]
ف
-
فتحی، مرضیه
تحلیل مؤلفههای توسعه گردشگری اجتماعمحور در مناطق روستایی؛ مطالعه موردی: شهرستان های مریوان و سروآباد [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 241-268]
-
فرهادی، پدرام
ارزیابی مزایای بازیوارسازی در گردشگری (مطالعه موردی: سایت تخت جمشید) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 229-263]
-
فرهادی نژاد، محسن
شناسایی و تبیین مصادیق سبزشویی در صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 35-64]
-
فیض، داوود
طراحی مدل هوشمندی برند در استارتآپهای گردشگری: رویکردی آمیخته [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 123-159]
-
فلاحی، مسلم
مفهومپردازی الگوی توسعه گردشگری مذهبی با تأکید بر بُقاع متبرکه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 149-192]
ک
-
کاظمیان، غلامرضا
تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 7-36]
-
کاظمیه، فاطمه
شناسایی عوامل کلیدی گردشگری روستایی در شهرستان هریس [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 73-104]
-
کرمی، فریبا
ارزیابی و پهنهبندی توانمندیهای ژئوتوریستی شهرستان طارم [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 33-60]
-
کروبی، مهدی
مدل هتل یادگیرنده برای صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 1-32]
-
کلانتری، خلیل
تحلیل مؤلفههای توسعه گردشگری اجتماعمحور در مناطق روستایی؛ مطالعه موردی: شهرستان های مریوان و سروآباد [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 241-268]
-
کوهستانی، حسین
شناسایی عوامل کلیدی گردشگری روستایی در شهرستان هریس [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 73-104]
گ
-
گلستانی، مریم
پیشبینی قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدلکسبوکار دایرهای از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 203-240]
-
گلشنی، فهیمه
پیشبینی قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدلکسبوکار دایرهای از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 203-240]
ل
-
لاریجانی، نرگس
شناسایی استراتژی های فرهنگی مراکز بوم گردی استان مازندران با رویکردی بر تحلیل مضمون [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 191-216]
-
لطفی آشتیانی، سید محسن
ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 161-202]
م
-
مختاری، داود
ارزیابی و پهنهبندی توانمندیهای ژئوتوریستی شهرستان طارم [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 33-60]
-
ملکی، حجت اله
ارائه الگوی پارادایمی توسعه گردشگری خلاق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 217-259]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
طراحی مدل هوشمندی برند در استارتآپهای گردشگری: رویکردی آمیخته [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 123-159]
-
موحد، علی
تحلیلی بر تجربه معنوی گردشگران زن خارجی درایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 7-34]
ن
-
نادری، نادر
مدل بازاریابی داده محور در گردشگری هوشمند؛ رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 169-206]
-
نادعلی پور، زهرا
نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در تسهیل انتخاب مقصد گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در تهران) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 85-122]
-
نجفی، سید اسماعیل
شناسایی استراتژی های فرهنگی مراکز بوم گردی استان مازندران با رویکردی بر تحلیل مضمون [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 191-216]
-
نقوی، سیدعلی
مدل سازی و شبیه سازی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی استان یزد [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 145-190]
-
نورمندیپور، وحید
مرور کتاب سنجی بر پژوهشهای گردشگری مذهبی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 139-168]
و
-
واعظی، رضا
تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 7-36]
-
ورمزیاری، حجت
تحلیل مؤلفههای توسعه گردشگری اجتماعمحور در مناطق روستایی؛ مطالعه موردی: شهرستان های مریوان و سروآباد [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 241-268]
-
ورمقانی، مریم
طراحی مدل هوشمندی برند در استارتآپهای گردشگری: رویکردی آمیخته [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 123-159]
-
وظیفه، امیرعلی
شناسایی عوامل کلیدی گردشگری روستایی در شهرستان هریس [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 73-104]
ی
-
یزدی اسماعیلی، نیلوفر
نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در تسهیل انتخاب مقصد گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در تهران) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 85-122]