آ
-
آگاهی از برند
اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 35-58]
ا
-
ائتلاف استراتژیک
رتبه بندی عوامل مؤثر بر موفقیت ائتلاف استراتژیک شرکت های هواپیمایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 27-50]
-
ابزارهای سیاستگذاری
عوامل موثر بر اجرای سیاستهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 183-207]
-
اخلاق حرفها ی
اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت هتل داری [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 107-143]
-
ارزش ادراک شده
نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 58-79]
-
ارزشهای استراتژیک ادراکی
مدل ساختاری جهت شناسایی مؤلفه های استراتژیک اثربخش بر نهادینه سازی گردشگری الکترونیک [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 170-197]
-
ارزش ویژه
اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 35-58]
-
ارزش ویژه ادراکی
ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 89-106]
-
ارزش ویژه برند
ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 89-106]
-
ارزش ویژه مبتنی بر
رابطه
ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 89-106]
-
ارزشیابی
سازگاری با تجارت الکترونیکی در صنعت هتل داری ایران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 167-187]
-
ارزیابی اثرات
ارزیابی اثرات گردشگری روستایی شهرستان فومن از دیدگاه جامعه روستایی [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 155-175]
-
استان ایلام
برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری جنگ هم پیوند با سایر جاذبه ها در استان ایلام [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 142-168]
-
اعتماد الکترونیک
مولفه های مؤثر بر اعتماد گردشگران در حوزه گردشگری الکترونیک [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 1-27]
-
الگوی خود توضیح با وقفه های گسترده
عوامل موثر بر تقاضای گردشگری بین المللی ایران: رهیافت خود توضیح با وقفه های گسترده (ARDL) [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 131-154]
-
انگیزه
شناخت انگیزه ها و عوامل مؤثر بر میزان رضایت طبیعت گردها از سفر به قشم [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 145-182]
-
انگیزه سفر
بخش بندی بازار طبیعت گردی داخلی بر مبنای انگیزه سفر [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 121-143]
-
ایران
عوامل موثر بر تقاضای گردشگری بین المللی ایران: رهیافت خود توضیح با وقفه های گسترده (ARDL) [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 131-154]
ب
-
بازدیدکنندگان
رهنمودهای توسعهی مسیرهای پیادهروی در مناطق تفرجگاهی [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 145-165]
-
بازیگران سیاست گذاری
عوامل موثر بر اجرای سیاستهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 183-207]
-
بخشبندی بازار
بخش بندی بازار طبیعت گردی داخلی بر مبنای انگیزه سفر [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 121-143]
-
برنامهریزی راهبردی
راهبردهای گردشگری پیشگیرانهی چشمههای آبگرم و معدنی رامسر [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 97-129]
-
برنامه ریزی راهبردی
برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری جنگ هم پیوند با سایر جاذبه ها در استان ایلام [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 142-168]
پ
-
پایگاه میراث
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدار کننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 7-30]
-
پایگاه میراث جهانی
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدار کننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 7-30]
-
پذیرش الکترونیک
مدل ساختاری جهت شناسایی مؤلفه های استراتژیک اثربخش بر نهادینه سازی گردشگری الکترونیک [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 170-197]
ت
-
تجربه خدمات
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدار کننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 7-30]
-
تحلیل عاملی
تحلیل عوامل موثر بر توسعه گردشگری در نواحی برگزاری جشنواره های مذهبی، مطالعه موردی: روستای شاه شهیدان رودبار، مراسم علَم واچینی [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 51-69]
-
تصویر ذهنی برند
اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 35-58]
-
تعهد محیطی
سطح تعهد محیطی در هتل های شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 88-59]
-
تقاضای گردشگری بین المللی
عوامل موثر بر تقاضای گردشگری بین المللی ایران: رهیافت خود توضیح با وقفه های گسترده (ARDL) [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 131-154]
-
تکنیک SWOT و AHP
برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری جنگ هم پیوند با سایر جاذبه ها در استان ایلام [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 142-168]
-
تهران
سطح تعهد محیطی در هتل های شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 88-59]
-
توسعه پایدار گردشگری
ارزیابی ظرفیت جامعه محلی برای توسعهی پایدار گردشگری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 59-88]
-
توسعه منطقه ای
اولویت بندی مناطق نمونه گردشگری جهت سرمایه گذاری و توسعه منطقه ای درشمال غربی استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 80-107]
ج
-
جامعه شناسی زیست محیطی
شکاف نگرش، دانش و رفتار زیست محیطی گردشگران [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 142-168]
چ
-
چشمههای آبگرم و معدنی رامسر
راهبردهای گردشگری پیشگیرانهی چشمههای آبگرم و معدنی رامسر [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 97-129]
ح
-
حوضه ی آبخیز زیارت
رهنمودهای توسعهی مسیرهای پیادهروی در مناطق تفرجگاهی [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 145-165]
خ
-
خدمات الکترونیک
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 209-232]
د
-
درجه باز بودن اقتصاد
عوامل موثر بر تقاضای گردشگری بین المللی ایران: رهیافت خود توضیح با وقفه های گسترده (ARDL) [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 131-154]
ر
-
رزش ویژه مشتری
ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 89-106]
-
رضایت
شناخت انگیزه ها و عوامل مؤثر بر میزان رضایت طبیعت گردها از سفر به قشم [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 145-182]
-
رضایت
نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 58-79]
-
رضایت الکترونیک
مولفه های مؤثر بر اعتماد گردشگران در حوزه گردشگری الکترونیک [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 1-27]
-
رضایت مشتری
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 209-232]
-
رضایتمندی
ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 89-106]
-
رفتار زیست محیطی
شکاف نگرش، دانش و رفتار زیست محیطی گردشگران [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 142-168]
-
رفتار مسافرتی
شناخت انگیزه ها و عوامل مؤثر بر میزان رضایت طبیعت گردها از سفر به قشم [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 145-182]
-
رفتار و شخصیت مجریان
عوامل موثر بر اجرای سیاستهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 183-207]
-
روستا
ارزیابی اثرات گردشگری روستایی شهرستان فومن از دیدگاه جامعه روستایی [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 155-175]
ژ
-
ژئوپارک قشم
شناخت انگیزه ها و عوامل مؤثر بر میزان رضایت طبیعت گردها از سفر به قشم [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 145-182]
س
-
سرمایه گذاری
اولویت بندی مناطق نمونه گردشگری جهت سرمایه گذاری و توسعه منطقه ای درشمال غربی استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 80-107]
-
سواحل جنوب ایران
رتبهبندی سواحل گردشگری جنوب ایران با استفاده از روش AHP [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 71-96]
-
سیاستگذاری گردشگری
عوامل موثر بر اجرای سیاستهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 183-207]
ش
-
شبکههای عصبی فازی
مدل سازی پیش بینی گردشگری ورودی به ایران با استفاده از روش هایARIMA و شبکه های عصبی فازی [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 1-33]
-
شبکههای عصبی مصنوعی
مدل سازی پیش بینی گردشگری ورودی به ایران با استفاده از روش هایARIMA و شبکه های عصبی فازی [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 1-33]
-
شرکت هواپیمایی
رتبه بندی عوامل مؤثر بر موفقیت ائتلاف استراتژیک شرکت های هواپیمایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 27-50]
-
شمال غرب استان کرمانشاه
اولویت بندی مناطق نمونه گردشگری جهت سرمایه گذاری و توسعه منطقه ای درشمال غربی استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 80-107]
-
شهرت
نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 58-79]
-
شهر زنجان
ارزیابی قابلیتهای گردشگری شهر زنجان و راهبردهای تقویت جذب گردشگر [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 29-57]
-
شهرستان فومن
ارزیابی اثرات گردشگری روستایی شهرستان فومن از دیدگاه جامعه روستایی [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 155-175]
ص
-
صنعت هتل داری
سازگاری با تجارت الکترونیکی در صنعت هتل داری ایران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 167-187]
ط
-
طبیعت گردها
شناخت انگیزه ها و عوامل مؤثر بر میزان رضایت طبیعت گردها از سفر به قشم [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 145-182]
-
طبیعتگردی
بخش بندی بازار طبیعت گردی داخلی بر مبنای انگیزه سفر [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 121-143]
ظ
-
ظرفیتسازی
ارزیابی ظرفیت جامعه محلی برای توسعهی پایدار گردشگری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 59-88]
ع
-
عملکرد سازمانی
رابطه مدیریت دانش و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 89-119]
-
عملکرد محیطی
اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت هتل داری [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 107-143]
-
عوامل بحرانی موفقیت
ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی مطالعه موردی:هتل های منتخب استان یزد [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 31-72]
-
عوامل تأثیرگذار
سطح تعهد محیطی در هتل های شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 88-59]
-
عوامل کلیدی موفقیت و معیارهای موفقیت
رتبه بندی عوامل مؤثر بر موفقیت ائتلاف استراتژیک شرکت های هواپیمایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 27-50]
ف
-
فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
رتبهبندی سواحل گردشگری جنوب ایران با استفاده از روش AHP [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 71-96]
ق
-
قابلیت استفاده
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 209-232]
-
قابلیت تعامل
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 209-232]
-
قابلیت سنجی گردشگری؛راهبردهای تقویت
ارزیابی قابلیتهای گردشگری شهر زنجان و راهبردهای تقویت جذب گردشگر [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 29-57]
ک
-
کارت امتیازی متوازن
ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی مطالعه موردی:هتل های منتخب استان یزد [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 31-72]
-
کارکردگرایی
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 209-232]
-
کلان شهر شیراز
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در کلان شهر شیراز [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 1-25]
-
کیفیت ادراک شده
اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 35-58]
-
کیفیت الکترونیک
مولفه های مؤثر بر اعتماد گردشگران در حوزه گردشگری الکترونیک [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 1-27]
-
کیفیت خدمات
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدار کننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 7-30]
-
کیفیت خدمات هتل
ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی مطالعه موردی:هتل های منتخب استان یزد [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 31-72]
گ
-
گردشگران خارجی
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در کلان شهر شیراز [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 1-25]
-
گردشگران داخلی
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در کلان شهر شیراز [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 1-25]
-
گردشگری
شکاف نگرش، دانش و رفتار زیست محیطی گردشگران [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 142-168]
-
گردشگری
رتبهبندی سواحل گردشگری جنوب ایران با استفاده از روش AHP [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 71-96]
-
گردشگری
الکترونیک
مدل ساختاری جهت شناسایی مؤلفه های استراتژیک اثربخش بر نهادینه سازی گردشگری الکترونیک [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 170-197]
-
گردشگری الکترونیک
مولفه های مؤثر بر اعتماد گردشگران در حوزه گردشگری الکترونیک [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 1-27]
-
گردشگری الکترونیکی
سازگاری با تجارت الکترونیکی در صنعت هتل داری ایران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 167-187]
-
گردشگری پزشکی
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در کلان شهر شیراز [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 1-25]
-
گردشگری پیشگیرانه
راهبردهای گردشگری پیشگیرانهی چشمههای آبگرم و معدنی رامسر [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 97-129]
-
گردشگری جنگ
برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری جنگ هم پیوند با سایر جاذبه ها در استان ایلام [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 142-168]
-
گردشگری روستایی
ارزیابی اثرات گردشگری روستایی شهرستان فومن از دیدگاه جامعه روستایی [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 155-175]
-
گردشگریساحلی
رتبهبندی سواحل گردشگری جنوب ایران با استفاده از روش AHP [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 71-96]
-
گردشگری مذهبی
تحلیل عوامل موثر بر توسعه گردشگری در نواحی برگزاری جشنواره های مذهبی، مطالعه موردی: روستای شاه شهیدان رودبار، مراسم علَم واچینی [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 51-69]
-
گردشگری ورودی
مدل سازی پیش بینی گردشگری ورودی به ایران با استفاده از روش هایARIMA و شبکه های عصبی فازی [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 1-33]
-
گیلان
تحلیل عوامل موثر بر توسعه گردشگری در نواحی برگزاری جشنواره های مذهبی، مطالعه موردی: روستای شاه شهیدان رودبار، مراسم علَم واچینی [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 51-69]
م
-
محیط زیست
شکاف نگرش، دانش و رفتار زیست محیطی گردشگران [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 142-168]
-
مدل EFQM
رابطه مدیریت دانش و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 89-119]
-
مدل های تصمیم گیری چند شاخصه
ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی مطالعه موردی:هتل های منتخب استان یزد [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 31-72]
-
مدیریت دانش
رابطه مدیریت دانش و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 89-119]
-
مدیریت محیطی
سطح تعهد محیطی در هتل های شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 88-59]
-
مدیریت منابع انسانی
اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت هتل داری [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 107-143]
-
مراسم آئینی
تحلیل عوامل موثر بر توسعه گردشگری در نواحی برگزاری جشنواره های مذهبی، مطالعه موردی: روستای شاه شهیدان رودبار، مراسم علَم واچینی [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 51-69]
-
مسئولیت پذیری اجتماعی
اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت هتل داری [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 107-143]
-
مسیرهای پیاده روی
رهنمودهای توسعهی مسیرهای پیادهروی در مناطق تفرجگاهی [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 145-165]
-
مشارکت اجتماعی
اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت هتل داری [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 107-143]
-
مشارکت جامعه محلی
ارزیابی ظرفیت جامعه محلی برای توسعهی پایدار گردشگری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 59-88]
-
مناطق تفرجگاهی
رهنمودهای توسعهی مسیرهای پیادهروی در مناطق تفرجگاهی [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 145-165]
-
مناطق نمونه گردشگری
اولویت بندی مناطق نمونه گردشگری جهت سرمایه گذاری و توسعه منطقه ای درشمال غربی استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 80-107]
-
منطقه الموت
بخش بندی بازار طبیعت گردی داخلی بر مبنای انگیزه سفر [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 121-143]
-
منطقه نمونه
ارزیابی ظرفیت جامعه محلی برای توسعهی پایدار گردشگری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 59-88]
-
مهارت مجریان
عوامل موثر بر اجرای سیاستهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 183-207]
ن
-
نرخ ارز
عوامل موثر بر تقاضای گردشگری بین المللی ایران: رهیافت خود توضیح با وقفه های گسترده (ARDL) [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 131-154]
-
نظاماداریوبورکراسی
عوامل موثر بر اجرای سیاستهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 183-207]
-
نهادینه سازی الکترونیک
مدل ساختاری جهت شناسایی مؤلفه های استراتژیک اثربخش بر نهادینه سازی گردشگری الکترونیک [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 170-197]
-
نوآوری
نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 58-79]
و
-
واژگان کلیدی: پیشبینی تقاضا
مدل سازی پیش بینی گردشگری ورودی به ایران با استفاده از روش هایARIMA و شبکه های عصبی فازی [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 1-33]
-
وب سایت
سازگاری با تجارت الکترونیکی در صنعت هتل داری ایران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 167-187]
-
وفاداری
نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 58-79]
-
وفاداری به برند
اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 35-58]
ه
-
هتل
سطح تعهد محیطی در هتل های شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 88-59]
-
هتل های 4 و 5 ستاره شهر تهران
رابطه مدیریت دانش و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 89-119]
-
هزینه مالی
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدار کننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 7-30]
-
هزینه های
غیر مالی
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدار کننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 7-30]