ا
-
ارزش ادراک شده
تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 1-21]
-
ارزش ادراک شده
تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]
-
ارزش ادراکشده مشتری
بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]
-
ارزش درک شده
رابطهی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]
-
ارزش ویژه برند
تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]
-
ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری
اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بینالمللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]
-
ارگ بم
بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]
-
الگوی مدیریت
طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]
-
انگیزه سفر
تاثیر توسعهی اماکن گردشگری بر رضایتمندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]
-
اولویتبندی
اولویت بندی و تعیین روابط بین شاخصهای سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]
ب
-
بازیگران
نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]
-
بحران
مدیریت بحران در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 21-40]
-
بی ثباتی اقتصادی
عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری کشورهای حوزه دریای خزر [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 63-81]
-
بیمارستان های شهر تبریز
تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستانهای شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]
پ
-
پایداری توسعه گردشگری
اولویت بندی و تعیین روابط بین شاخصهای سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]
ت
-
تبادل دانش
تاثیر رهبری توانمندساز بر بهبود عملکرد خدمات هتل ها؛ نقش میانجی قراردادهای روان شناختی و تبادل دانش [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 83-114]
-
تبلیغات شفاهی
بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]
-
تجانس خودپنداره ایده آل
عوامل موثر بر تمایل به انجام گردشگری پایدار و پرداخت بیشتر برای آن [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 23-43]
-
تجانس خودپنداره کارکردی
عوامل موثر بر تمایل به انجام گردشگری پایدار و پرداخت بیشتر برای آن [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 23-43]
-
تجانس خودپنداره واقعی
عوامل موثر بر تمایل به انجام گردشگری پایدار و پرداخت بیشتر برای آن [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 23-43]
-
تجربه مشتری
بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]
-
تجربیات زیسته
تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستانهای شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]
-
تحلیل اهمیت- عملکرد
سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]
-
تحول اقتصادی
نقش مناسبات شهرو روستا در توسعه گردشگری روستایی ( مطالعه موردی: بخش گلبهار - شهرستان چناران) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 45-61]
-
تصویر ذهنی از مقصد
تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 111-127]
-
تصویر ذهنی از مقصد گردشگری
تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 115-153]
-
تصویر مقصد
بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]
-
تطابق هویت مشتری با برند
تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]
-
تقاضای گردشگری
عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری کشورهای حوزه دریای خزر [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 63-81]
-
تکنیک تجزیه و تحلیل حالات خطا و آثار آن
مدیریت بحران در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 21-40]
-
تکنیکهای دلفی فازی
اولویت بندی و تعیین روابط بین شاخصهای سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]
-
تمایل به بازدید مجدد
بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]
-
تمایل به پرداخت بیشتر
عوامل موثر بر تمایل به انجام گردشگری پایدار و پرداخت بیشتر برای آن [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 23-43]
-
تمایل به گردشگری پایدار
عوامل موثر بر تمایل به انجام گردشگری پایدار و پرداخت بیشتر برای آن [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 23-43]
-
تهران
طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]
-
توانهای طبیعی
نقش مناسبات شهرو روستا در توسعه گردشگری روستایی ( مطالعه موردی: بخش گلبهار - شهرستان چناران) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 45-61]
-
توسعه اماکن گردشگری
تاثیر توسعهی اماکن گردشگری بر رضایتمندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]
ح
-
حکمروایی الکترونیکی
نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]
-
حکمروایی خوب
نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]
خ
-
خانههای دوم
نقش مناسبات شهرو روستا در توسعه گردشگری روستایی ( مطالعه موردی: بخش گلبهار - شهرستان چناران) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 45-61]
د
-
دادههای تابلویی
عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری کشورهای حوزه دریای خزر [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 63-81]
-
درگیری ذهنی گردشگری
اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بینالمللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]
-
درمان
تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستانهای شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]
-
دریای خزر
عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری کشورهای حوزه دریای خزر [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 63-81]
-
دلبستگی به مقصد
رفتار محیط دوستانه گردشگران طبیعت محور: مورد تالاب بین المللی آلاگل [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 155-170]
-
دینداری اسلامی
تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 1-21]
ر
-
رضایت گردشگر
رابطهی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]
-
رضایت گردشگر
تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 1-21]
-
رضایت گردشگر
رفتار محیط دوستانه گردشگران طبیعت محور: مورد تالاب بین المللی آلاگل [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 155-170]
-
رضایت گردشگران
تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 115-153]
-
رضایتمندی
تاثیر توسعهی اماکن گردشگری بر رضایتمندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]
-
رضایتمندی گردشگران
سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]
-
رفتار محیط دوستانه
رفتار محیط دوستانه گردشگران طبیعت محور: مورد تالاب بین المللی آلاگل [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 155-170]
-
رفتار مسئولانه زیستمحیطی
رابطهی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]
-
رهبری توانمندساز
تاثیر رهبری توانمندساز بر بهبود عملکرد خدمات هتل ها؛ نقش میانجی قراردادهای روان شناختی و تبادل دانش [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 83-114]
-
ریسک ادراک شده
بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]
ش
-
شاخصهای سنجش
اولویت بندی و تعیین روابط بین شاخصهای سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]
ص
-
صنعت هتلداری
تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژیهای بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]
ع
-
عملکرد بازیابی خدمات
بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]
-
عملکرد خدمات
تاثیر رهبری توانمندساز بر بهبود عملکرد خدمات هتل ها؛ نقش میانجی قراردادهای روان شناختی و تبادل دانش [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 83-114]
-
عملکرد سازمانی
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبههای عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتلهای 3 تا 5 ستاره مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 27-48]
-
عملکرد کارکنان
تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژیهای بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]
-
عوامل مؤثر
شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران میراث از مجموعه جهانی شیخ صفیالدین اردبیلی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 95-114]
-
عوامل موثر
عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری کشورهای حوزه دریای خزر [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 63-81]
ف
-
فرایند تحلیل شبکهای و دیمتل
اولویت بندی و تعیین روابط بین شاخصهای سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]
-
فرسودگی هیجانی
تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژیهای بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]
ق
-
قراردادهای روان شناختی
تاثیر رهبری توانمندساز بر بهبود عملکرد خدمات هتل ها؛ نقش میانجی قراردادهای روان شناختی و تبادل دانش [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 83-114]
-
قصد بازدید
اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بینالمللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]
-
قصد سفر
تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 111-127]
-
قوانین و مقررات
نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]
ک
-
کارت امتیازی متوازن
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبههای عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتلهای 3 تا 5 ستاره مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 27-48]
-
کار هیجانی
تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژیهای بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]
-
کوهستان شاهو
پتانسیلسنجی قابلیتهای ژئوسایتهای توده کوهستانی شاهو با بکارگیری مدل GAM [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 83-110]
-
کیفیت خدمات
سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]
-
کیفیت خدمات
تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]
-
کیفیت خدمات گردشگری
تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 115-153]
گ
-
گردشگر
تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 111-127]
-
گردشگران بینالمللی
اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بینالمللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]
-
گردشگران داخلی
اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بینالمللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]
-
گردشگر مذهبی
تاثیر توسعهی اماکن گردشگری بر رضایتمندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]
-
گردشگری
طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]
-
گردشگری
بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]
-
گردشگری الکترونیکی
نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]
-
گردشگری پزشکی
تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستانهای شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]
-
گردشگری روستایی
نقش مناسبات شهرو روستا در توسعه گردشگری روستایی ( مطالعه موردی: بخش گلبهار - شهرستان چناران) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 45-61]
-
گردشگری زیارتی
تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 1-21]
-
گردشگری شهری
طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]
-
گردشگری طبیعت محور
رفتار محیط دوستانه گردشگران طبیعت محور: مورد تالاب بین المللی آلاگل [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 155-170]
-
گردشگری میراث
شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران میراث از مجموعه جهانی شیخ صفیالدین اردبیلی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 95-114]
م
-
مدل GAM
پتانسیلسنجی قابلیتهای ژئوسایتهای توده کوهستانی شاهو با بکارگیری مدل GAM [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 83-110]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبههای عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتلهای 3 تا 5 ستاره مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 27-48]
-
مدیریت بحران گردشگری
مدیریت بحران در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 21-40]
-
مشارکت گردشگر
رابطهی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]
-
معادلات ساختاری
تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 111-127]
-
منابع اطلاعات
تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 111-127]
-
مناسبات شهر و روستا
نقش مناسبات شهرو روستا در توسعه گردشگری روستایی ( مطالعه موردی: بخش گلبهار - شهرستان چناران) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 45-61]
-
میراث جهانی
شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران میراث از مجموعه جهانی شیخ صفیالدین اردبیلی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 95-114]
-
میزان رضایت
شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران میراث از مجموعه جهانی شیخ صفیالدین اردبیلی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 95-114]
و
-
واکنش احساسی
بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]
-
وفاداری به برند
تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]
-
وفاداری به مقصد گردشگری
تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 115-153]
-
ویژگیهای جمعیت شناختی
تاثیر توسعهی اماکن گردشگری بر رضایتمندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]
ه
-
هتلهای سنتی
سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]
-
هوش هیجانی
تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژیهای بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]
ی
-
یزد
سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]