ا
- 
                ارزش ادراک شده 
                تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 1-21]
                
 
- 
                ارزش ادراک شده 
                تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]
                
 
- 
                ارزش ادراکشده مشتری 
                بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]
                
 
- 
                ارزش درک شده 
                رابطهی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]
                
 
- 
                ارزش ویژه برند 
                تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]
                
 
- 
                ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری 
                اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بینالمللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]
                
 
- 
                ارگ بم 
                بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]
                
 
- 
                الگوی مدیریت 
                طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]
                
 
- 
                انگیزه سفر 
                تاثیر توسعهی اماکن گردشگری بر رضایتمندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]
                
 
- 
                اولویتبندی 
                اولویت بندی و تعیین روابط بین شاخصهای سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]
                
 
ب
- 
                بازیگران 
                نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]
                
 
- 
                بحران 
                مدیریت بحران در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 21-40]
                
 
- 
                بی ثباتی اقتصادی 
                عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری کشورهای حوزه دریای خزر [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 63-81]
                
 
- 
                بیمارستان های شهر تبریز 
                تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستانهای شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]
                
 
پ
- 
                پایداری توسعه گردشگری 
                اولویت بندی و تعیین روابط بین شاخصهای سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]
                
 
ت
- 
                تبادل دانش 
                تاثیر رهبری توانمندساز بر بهبود عملکرد خدمات هتل ها؛ نقش میانجی قراردادهای روان شناختی و تبادل دانش [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 83-114]
                
 
- 
                تبلیغات شفاهی 
                بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]
                
 
- 
                تجانس خودپنداره ایده آل 
                عوامل موثر بر تمایل به انجام گردشگری پایدار و پرداخت بیشتر برای آن [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 23-43]
                
 
- 
                تجانس خودپنداره کارکردی 
                عوامل موثر بر تمایل به انجام گردشگری پایدار و پرداخت بیشتر برای آن [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 23-43]
                
 
- 
                تجانس خودپنداره واقعی 
                عوامل موثر بر تمایل به انجام گردشگری پایدار و پرداخت بیشتر برای آن [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 23-43]
                
 
- 
                تجربه مشتری 
                بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]
                
 
- 
                تجربیات زیسته 
                تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستانهای شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]
                
 
- 
                تحلیل اهمیت- عملکرد 
                سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]
                
 
- 
                تحول اقتصادی 
                نقش مناسبات شهرو روستا در توسعه گردشگری روستایی ( مطالعه موردی: بخش گلبهار - شهرستان چناران) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 45-61]
                
 
- 
                تصویر ذهنی از مقصد 
                تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 111-127]
                
 
- 
                تصویر ذهنی از مقصد گردشگری 
                تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 115-153]
                
 
- 
                تصویر مقصد 
                بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]
                
 
- 
                تطابق هویت مشتری با برند 
                تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]
                
 
- 
                تقاضای گردشگری 
                عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری کشورهای حوزه دریای خزر [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 63-81]
                
 
- 
                تکنیک تجزیه و تحلیل حالات خطا و آثار آن 
                مدیریت بحران در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 21-40]
                
 
- 
                تکنیکهای دلفی فازی 
                اولویت بندی و تعیین روابط بین شاخصهای سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]
                
 
- 
                تمایل به بازدید مجدد 
                بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]
                
 
- 
                تمایل به پرداخت بیشتر 
                عوامل موثر بر تمایل به انجام گردشگری پایدار و پرداخت بیشتر برای آن [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 23-43]
                
 
- 
                تمایل به گردشگری پایدار 
                عوامل موثر بر تمایل به انجام گردشگری پایدار و پرداخت بیشتر برای آن [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 23-43]
                
 
- 
                تهران 
                طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]
                
 
- 
                توانهای طبیعی 
                نقش مناسبات شهرو روستا در توسعه گردشگری روستایی ( مطالعه موردی: بخش گلبهار - شهرستان چناران) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 45-61]
                
 
- 
                توسعه اماکن گردشگری 
                تاثیر توسعهی اماکن گردشگری بر رضایتمندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]
                
 
ح
- 
                حکمروایی الکترونیکی 
                نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]
                
 
- 
                حکمروایی خوب 
                نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]
                
 
خ
- 
                خانههای دوم 
                نقش مناسبات شهرو روستا در توسعه گردشگری روستایی ( مطالعه موردی: بخش گلبهار - شهرستان چناران) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 45-61]
                
 
د
- 
                دادههای تابلویی 
                عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری کشورهای حوزه دریای خزر [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 63-81]
                
 
- 
                درگیری ذهنی گردشگری 
                اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بینالمللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]
                
 
- 
                درمان 
                تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستانهای شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]
                
 
- 
                دریای خزر 
                عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری کشورهای حوزه دریای خزر [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 63-81]
                
 
- 
                دلبستگی به مقصد 
                رفتار محیط دوستانه گردشگران طبیعت محور: مورد تالاب بین المللی آلاگل [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 155-170]
                
 
- 
                دینداری اسلامی 
                تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 1-21]
                
 
ر
- 
                رضایت گردشگر 
                رابطهی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]
                
 
- 
                رضایت گردشگر 
                تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 1-21]
                
 
- 
                رضایت گردشگر 
                رفتار محیط دوستانه گردشگران طبیعت محور: مورد تالاب بین المللی آلاگل [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 155-170]
                
 
- 
                رضایت گردشگران 
                تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 115-153]
                
 
- 
                رضایتمندی 
                تاثیر توسعهی اماکن گردشگری بر رضایتمندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]
                
 
- 
                رضایتمندی گردشگران 
                سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]
                
 
- 
                رفتار محیط دوستانه 
                رفتار محیط دوستانه گردشگران طبیعت محور: مورد تالاب بین المللی آلاگل [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 155-170]
                
 
- 
                رفتار مسئولانه زیستمحیطی 
                رابطهی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]
                
 
- 
                رهبری توانمندساز 
                تاثیر رهبری توانمندساز بر بهبود عملکرد خدمات هتل ها؛ نقش میانجی قراردادهای روان شناختی و تبادل دانش [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 83-114]
                
 
- 
                ریسک ادراک شده 
                بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]
                
 
ش
- 
                شاخصهای سنجش 
                اولویت بندی و تعیین روابط بین شاخصهای سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]
                
 
ص
- 
                صنعت هتلداری 
                تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژیهای بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]
                
 
ع
- 
                عملکرد بازیابی خدمات 
                بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]
                
 
- 
                عملکرد خدمات 
                تاثیر رهبری توانمندساز بر بهبود عملکرد خدمات هتل ها؛ نقش میانجی قراردادهای روان شناختی و تبادل دانش [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 83-114]
                
 
- 
                عملکرد سازمانی 
                تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبههای عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتلهای 3 تا 5 ستاره مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 27-48]
                
 
- 
                عملکرد کارکنان 
                تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژیهای بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]
                
 
- 
                عوامل مؤثر 
                شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران میراث از مجموعه جهانی شیخ صفیالدین اردبیلی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 95-114]
                
 
- 
                عوامل موثر 
                عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری کشورهای حوزه دریای خزر [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 63-81]
                
 
ف
- 
                فرایند تحلیل شبکهای و دیمتل 
                اولویت بندی و تعیین روابط بین شاخصهای سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]
                
 
- 
                فرسودگی هیجانی 
                تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژیهای بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]
                
 
ق
- 
                قراردادهای روان شناختی 
                تاثیر رهبری توانمندساز بر بهبود عملکرد خدمات هتل ها؛ نقش میانجی قراردادهای روان شناختی و تبادل دانش [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 83-114]
                
 
- 
                قصد بازدید 
                اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بینالمللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]
                
 
- 
                قصد سفر 
                تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 111-127]
                
 
- 
                قوانین و مقررات 
                نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]
                
 
ک
- 
                کارت امتیازی متوازن 
                تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبههای عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتلهای 3 تا 5 ستاره مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 27-48]
                
 
- 
                کار هیجانی 
                تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژیهای بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]
                
 
- 
                کوهستان شاهو 
                پتانسیلسنجی قابلیتهای ژئوسایتهای توده کوهستانی شاهو با بکارگیری مدل GAM [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 83-110]
                
 
- 
                کیفیت خدمات 
                سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]
                
 
- 
                کیفیت خدمات 
                تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]
                
 
- 
                کیفیت خدمات گردشگری 
                تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 115-153]
                
 
گ
- 
                گردشگر 
                تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 111-127]
                
 
- 
                گردشگران بینالمللی 
                اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بینالمللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]
                
 
- 
                گردشگران داخلی 
                اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بینالمللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]
                
 
- 
                گردشگر مذهبی 
                تاثیر توسعهی اماکن گردشگری بر رضایتمندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]
                
 
- 
                گردشگری 
                طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]
                
 
- 
                گردشگری 
                بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]
                
 
- 
                گردشگری الکترونیکی 
                نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]
                
 
- 
                گردشگری پزشکی 
                تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستانهای شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]
                
 
- 
                گردشگری روستایی 
                نقش مناسبات شهرو روستا در توسعه گردشگری روستایی ( مطالعه موردی: بخش گلبهار - شهرستان چناران) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 45-61]
                
 
- 
                گردشگری زیارتی 
                تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 1-21]
                
 
- 
                گردشگری شهری 
                طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]
                
 
- 
                گردشگری طبیعت محور 
                رفتار محیط دوستانه گردشگران طبیعت محور: مورد تالاب بین المللی آلاگل [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 155-170]
                
 
- 
                گردشگری میراث 
                شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران میراث از مجموعه جهانی شیخ صفیالدین اردبیلی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 95-114]
                
 
م
- 
                مدل GAM 
                پتانسیلسنجی قابلیتهای ژئوسایتهای توده کوهستانی شاهو با بکارگیری مدل GAM [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 83-110]
                
 
- 
                مدیریت ارتباط با مشتری 
                تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبههای عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتلهای 3 تا 5 ستاره مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 27-48]
                
 
- 
                مدیریت بحران گردشگری 
                مدیریت بحران در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 21-40]
                
 
- 
                مشارکت گردشگر 
                رابطهی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]
                
 
- 
                معادلات ساختاری 
                تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 111-127]
                
 
- 
                منابع اطلاعات 
                تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 111-127]
                
 
- 
                مناسبات شهر و روستا 
                نقش مناسبات شهرو روستا در توسعه گردشگری روستایی ( مطالعه موردی: بخش گلبهار - شهرستان چناران) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 45-61]
                
 
- 
                میراث جهانی 
                شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران میراث از مجموعه جهانی شیخ صفیالدین اردبیلی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 95-114]
                
 
- 
                میزان رضایت 
                شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران میراث از مجموعه جهانی شیخ صفیالدین اردبیلی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 95-114]
                
 
و
- 
                واکنش احساسی 
                بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]
                
 
- 
                وفاداری به برند 
                تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]
                
 
- 
                وفاداری به مقصد گردشگری 
                تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 115-153]
                
 
- 
                ویژگیهای جمعیت شناختی 
                تاثیر توسعهی اماکن گردشگری بر رضایتمندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]
                
 
ه
- 
                هتلهای سنتی 
                سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]
                
 
- 
                هوش هیجانی 
                تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژیهای بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]
                
 
ی
- 
                یزد 
                سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]
                
 
