آ
-
آخوندنژاد، آرمان
رفتار محیط دوستانه گردشگران طبیعت محور: مورد تالاب بین المللی آلاگل [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 155-170]
-
آذر، عادل
سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]
ا
-
ابراهیمی، مهدی
تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 1-21]
-
ابوهاشم آبادی، فرزانه
اولویت بندی و تعیین روابط بین شاخصهای سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]
-
ادیب پور، محمدرضا
تاثیر رهبری توانمندساز بر بهبود عملکرد خدمات هتل ها؛ نقش میانجی قراردادهای روان شناختی و تبادل دانش [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 83-114]
-
اروجی، حسن
شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران میراث از مجموعه جهانی شیخ صفیالدین اردبیلی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 95-114]
-
اسعدی، میرمحمد
سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]
-
افخمی، بهروز
شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران میراث از مجموعه جهانی شیخ صفیالدین اردبیلی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 95-114]
-
ایمان زاده، علی
تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستانهای شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]
ب
-
بابایی، پگاه
عوامل موثر بر تمایل به انجام گردشگری پایدار و پرداخت بیشتر برای آن [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 23-43]
-
بهبودی عیسی لو، سولماز
تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 1-21]
پ
-
پورسعید، محمدمهدی
بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]
ج
-
جباری، کامران
تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستانهای شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]
-
جعفری، سکینه
رابطهی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]
-
جعفری، نرگس
رابطهی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]
-
جعفریان، وحیده
تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستانهای شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]
ح
-
حسینی، سیدعلی
تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 115-153]
-
حیدرزاده، کامبیز
تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 115-153]
د
-
دارابی، غزاله
اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بینالمللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]
-
داز، بی بی سارا
رفتار محیط دوستانه گردشگران طبیعت محور: مورد تالاب بین المللی آلاگل [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 155-170]
-
دلشاد، علی
اولویت بندی و تعیین روابط بین شاخصهای سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]
-
دهقانی سلطانی، مهدی
تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژیهای بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]
ر
-
راسخی، سعید
عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری کشورهای حوزه دریای خزر [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 63-81]
-
رجبی، نگار
رابطهی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]
-
رجوعی، مرتضی
تاثیر توسعهی اماکن گردشگری بر رضایتمندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]
-
رحیمی، حسین
نقش مناسبات شهرو روستا در توسعه گردشگری روستایی ( مطالعه موردی: بخش گلبهار - شهرستان چناران) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 45-61]
-
رضوانی، محمد رضا
نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]
-
ریاهی، سمانه
پتانسیلسنجی قابلیتهای ژئوسایتهای توده کوهستانی شاهو با بکارگیری مدل GAM [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 83-110]
ز
-
زارع، رحیم
بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]
س
-
سلطانی نژاد، نیما
بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]
-
سلیمان زاده، امید
تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]
ش
-
شاهمیرزایی، وحیدرضا
تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]
-
شفیعا، سعید
نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]
-
شیرمحمدی، یزدان
اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بینالمللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]
-
شیری، اردشیر
تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژیهای بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]
ص
-
صباغ پور آذریان، مهدیه
نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]
ض
-
ضیایی، محمود
طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]
ط
-
طولابی، زینب
تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 111-127]
ع
-
عباسی کارجگان، داود
طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]
-
علیزاده، محمد
شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران میراث از مجموعه جهانی شیخ صفیالدین اردبیلی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 95-114]
ف
-
فارسی زاده، حسین
تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژیهای بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]
-
فرجی، الهام
تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژیهای بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]
ق
-
قاسمیان صاحبی، ایمن
اولویت بندی و تعیین روابط بین شاخصهای سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]
ک
-
کاظمیان، غلامرضا
طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]
-
کاظمی نیا، آزاده
عوامل موثر بر تمایل به انجام گردشگری پایدار و پرداخت بیشتر برای آن [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 23-43]
-
کروبی، مهدی
طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]
م
-
محمدخان، شیرین
پتانسیلسنجی قابلیتهای ژئوسایتهای توده کوهستانی شاهو با بکارگیری مدل GAM [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 83-110]
-
محمدی، ثریا
عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری کشورهای حوزه دریای خزر [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 63-81]
-
مرادی، محسن
تاثیر توسعهی اماکن گردشگری بر رضایتمندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]
-
مرادی، محمد
بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]
-
مروتی شریف آبادی، علی
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبههای عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتلهای 3 تا 5 ستاره مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 27-48]
-
ملازم الحسینی، محمد کاظم
تاثیر توسعهی اماکن گردشگری بر رضایتمندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]
-
ملایی، فاطمه
بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]
-
منصوری مؤید، فرشته
بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]
-
منصوری مؤید، فرشته
مدیریت بحران در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 21-40]
ن
-
نجارزاده، محمد
رابطهی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]
-
نجفی، کبری
تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 115-153]
-
نصرالهی وسطی، سیمین
تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 111-127]
-
نقوی، سیدعلی
سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]
-
نیکو، حسین
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبههای عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتلهای 3 تا 5 ستاره مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 27-48]
و
-
ویسی، عبدالکریم
پتانسیلسنجی قابلیتهای ژئوسایتهای توده کوهستانی شاهو با بکارگیری مدل GAM [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 83-110]
ه
-
هاشمی باغی، زینب
اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بینالمللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]
-
همراه زاده، ملیکا
تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستانهای شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]
ی
-
یاوری گهر، فاطمه
تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 1-21]
-
یاوری گهر، فاطمه
مدیریت بحران در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 21-40]
-
یزدان شناس، مهدی
تاثیر رهبری توانمندساز بر بهبود عملکرد خدمات هتل ها؛ نقش میانجی قراردادهای روان شناختی و تبادل دانش [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 83-114]