ا
-
ارتباط موثر
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مسافران کثیرالسفر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 163-178]
-
ارزش الکترونیکی ادراک شده
عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 91-115]
-
ارزیابی اهمیت-عملکرد
ارزیابی گردشگران اروپایی از عملکرد راهنمایان تور در ایران [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 29-52]
-
اصفهان
رتبه بندی اماکن تاریخی شهر اصفهان از دیدگاه جهانگردان اروپای شرقی با استفاده از روش آریان [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 143-162]
-
اعتماد
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مسافران کثیرالسفر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 163-178]
-
الگو
الگوی مدیریت اثر بخش گردشگری ، مورد مطالعه: مقصد مذهبی مشهد [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 24-52]
-
اماکن تاریخی
رتبه بندی اماکن تاریخی شهر اصفهان از دیدگاه جهانگردان اروپای شرقی با استفاده از روش آریان [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 143-162]
-
انتخاب مقصد
رسانه های ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 111-136]
-
اوقات فراغت
فضاهای ویژه و مشارکت زنان در فعالیت های فراغتی [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 85-110]
-
ایران
ارزیابی گردشگران اروپایی از عملکرد راهنمایان تور در ایران [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 29-52]
ب
-
برنامه ریزی راهبردی
برنامه ریزی راهبردی موزه ملی ایران [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 53-90]
-
برون سپاری
بررسی عوامل موثر در برون سپاری فعالیت های هتل ها با استفاده از ویژگی دارایی های خاص در تئوری هزینه تراکنش [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 1-23]
-
بوستان بهشت مادران
فضاهای ویژه و مشارکت زنان در فعالیت های فراغتی [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 85-110]
ت
-
تئوری صرفه ناشی از هزینه تراکنش
بررسی عوامل موثر در برون سپاری فعالیت های هتل ها با استفاده از ویژگی دارایی های خاص در تئوری هزینه تراکنش [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 1-23]
-
تبلیغات
رسانه های ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 111-136]
-
تحلیل شکاف
بهبود کیفیت خدمات گردشگری شهر یزد از دیدگاه گردشگری خارجی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 116-142]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 91-115]
-
تصمیم سازی چند ویژگی
مدل سازی ظرفیت کشش و مدیریت آثار تاریخی در نواحی گردشگری، مطالعه موردی : معبد آناهیتای شهر کنگاور [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 137-178]
-
تصویر ذهنی
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مسافران کثیرالسفر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 163-178]
-
تصویر مقصد گردشگری
رسانه های ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 111-136]
-
تهران
الگوی توسعه گردشگری شهری در مرکز شهر تهران با رویکرد مدیریت شهری [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 53-84]
-
تورهای ورودی
ارزیابی گردشگران اروپایی از عملکرد راهنمایان تور در ایران [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 29-52]
ج
-
جهانگردی
رتبه بندی اماکن تاریخی شهر اصفهان از دیدگاه جهانگردان اروپای شرقی با استفاده از روش آریان [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 143-162]
د
-
داده های تلفیقی
اثرات درآمدی صنعت جهانگردی بر رشد اقتصادی کشورهای اسلامی عضو D8 [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 179-208]
-
دارایی های خاص
بررسی عوامل موثر در برون سپاری فعالیت های هتل ها با استفاده از ویژگی دارایی های خاص در تئوری هزینه تراکنش [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 1-23]
ر
-
راهبرد
برنامه ریزی راهبردی موزه ملی ایران [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 53-90]
-
راهنمای تور
ارزیابی گردشگران اروپایی از عملکرد راهنمایان تور در ایران [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 29-52]
-
رتبه بندی
رتبه بندی اماکن تاریخی شهر اصفهان از دیدگاه جهانگردان اروپای شرقی با استفاده از روش آریان [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 143-162]
-
رسانه ها
رسانه های ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 111-136]
-
رشد اقتصادی
اثرات درآمدی صنعت جهانگردی بر رشد اقتصادی کشورهای اسلامی عضو D8 [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 179-208]
-
رضایت گردشگر
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت در گردشگری زمستانی مورد مطالعه: دو مقصد زمستانی شمشک و دربندسر [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 1-28]
-
رضایت مشتری
بهبود کیفیت خدمات گردشگری شهر یزد از دیدگاه گردشگری خارجی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 116-142]
-
رضایت مشتری
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مسافران کثیرالسفر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 163-178]
-
روش تخمین غیر قطعی آریان
رتبه بندی اماکن تاریخی شهر اصفهان از دیدگاه جهانگردان اروپای شرقی با استفاده از روش آریان [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 143-162]
ز
-
زنان
فضاهای ویژه و مشارکت زنان در فعالیت های فراغتی [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 85-110]
ش
-
شمشک و دربندسر
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت در گردشگری زمستانی مورد مطالعه: دو مقصد زمستانی شمشک و دربندسر [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 1-28]
ص
-
صنعت گردشگری
اثرات درآمدی صنعت جهانگردی بر رشد اقتصادی کشورهای اسلامی عضو D8 [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 179-208]
-
صنعت هتلداری
بررسی عوامل موثر در برون سپاری فعالیت های هتل ها با استفاده از ویژگی دارایی های خاص در تئوری هزینه تراکنش [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 1-23]
-
صنعت هواپیمایی
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مسافران کثیرالسفر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 163-178]
ظ
-
ظرفیت های کشش گردشگری
مدل سازی ظرفیت کشش و مدیریت آثار تاریخی در نواحی گردشگری، مطالعه موردی : معبد آناهیتای شهر کنگاور [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 137-178]
ف
-
فضاهای شهری
فضاهای ویژه و مشارکت زنان در فعالیت های فراغتی [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 85-110]
ق
-
قانون بیز
مدل سازی ظرفیت کشش و مدیریت آثار تاریخی در نواحی گردشگری، مطالعه موردی : معبد آناهیتای شهر کنگاور [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 137-178]
ک
-
کشورهای اسلامی عضو D8
اثرات درآمدی صنعت جهانگردی بر رشد اقتصادی کشورهای اسلامی عضو D8 [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 179-208]
-
کیفیت الکترونیکی ادراک شده
عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 91-115]
-
کیفیت خدمات گردشگری
بهبود کیفیت خدمات گردشگری شهر یزد از دیدگاه گردشگری خارجی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 116-142]
گ
-
گردشگری
بهبود کیفیت خدمات گردشگری شهر یزد از دیدگاه گردشگری خارجی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 116-142]
-
گردشگری زمستانی
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت در گردشگری زمستانی مورد مطالعه: دو مقصد زمستانی شمشک و دربندسر [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 1-28]
-
گردشگری شهری
الگوی توسعه گردشگری شهری در مرکز شهر تهران با رویکرد مدیریت شهری [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 53-84]
-
گردشگری مذهبی
الگوی مدیریت اثر بخش گردشگری ، مورد مطالعه: مقصد مذهبی مشهد [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 24-52]
م
-
مدل QFD
بهبود کیفیت خدمات گردشگری شهر یزد از دیدگاه گردشگری خارجی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 116-142]
-
مدیریت سازگار اثر تاریخی
مدل سازی ظرفیت کشش و مدیریت آثار تاریخی در نواحی گردشگری، مطالعه موردی : معبد آناهیتای شهر کنگاور [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 137-178]
-
مدیریت شهری
الگوی توسعه گردشگری شهری در مرکز شهر تهران با رویکرد مدیریت شهری [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 53-84]
-
مدیریت مقصد
الگوی مدیریت اثر بخش گردشگری ، مورد مطالعه: مقصد مذهبی مشهد [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 24-52]
-
مرکز شهر
الگوی توسعه گردشگری شهری در مرکز شهر تهران با رویکرد مدیریت شهری [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 53-84]
-
مشهد
الگوی مدیریت اثر بخش گردشگری ، مورد مطالعه: مقصد مذهبی مشهد [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 24-52]
-
معبد آناهیتا
مدل سازی ظرفیت کشش و مدیریت آثار تاریخی در نواحی گردشگری، مطالعه موردی : معبد آناهیتای شهر کنگاور [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 137-178]
-
موزه
برنامه ریزی راهبردی موزه ملی ایران [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 53-90]
ن
-
نظریه مبنایی
الگوی توسعه گردشگری شهری در مرکز شهر تهران با رویکرد مدیریت شهری [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 53-84]
-
نگرش نسبت به خرید الکترونیکی
عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 91-115]
و
-
وفاداری الکترونیکی
عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 91-115]
-
وفاداری الکترونیکی نگرشی
عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 91-115]
-
وفاداری مشتری
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مسافران کثیرالسفر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 163-178]