دوره 19 (1403)
دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
سامانه های اطلاعاتی
نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در تسهیل انتخاب مقصد گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در تهران)

نیلوفر یزدی اسماعیلی؛ زهرا نادعلی پور

دوره 18، شماره 62 ، تیر 1402، ، صفحه 85-122

https://doi.org/10.22054/tms.2023.68561.2840

چکیده
  امروزه، مشتری مداری یکی از مهمترین شاخص‌های بازاریابی درنظام گردشگری است. از سوی دیگر، یکی از به روزترین و کارآمدترین برنامه‌ها یا راهبردهای جذب، حفظ و جلب رضایت مشتری، مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری است. از این‌رو، شناخت نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در تسهیل انتخاب مقصد از نگاه مدیران و کارشناسان ارشد بازاریابی دفاتر ...  بیشتر

سامانه های اطلاعاتی
ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران

سید محسن لطفی آشتیانی؛ لیلا اندرواژ؛ ابراهیم آلبونعیمی

دوره 18، شماره 62 ، تیر 1402، ، صفحه 161-202

https://doi.org/10.22054/tms.2023.73715.2837

چکیده
  پژوهش حاضر از نظر هدف در حیطه تحقیقات توسعه‌ای می‌باشد که با روش کیفی انجام می‌شود. جامعه آماری در فاز کیفی شامل مدیران شرکت های تسهیل گر گردشگری پزشکی و مدیران بخش پذیریش بیماران بین المللی بیمارستان های شهر تهران می‌باشد که از این میان 15 نفر به صورت هدفمند غیرتصادفی بعنوان انتخاب شدند. ابزار اصلی گردآوری داده‌ها، مصاحبه عمیق ...  بیشتر