آ
-
آگاهی از برند
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 113-138]
ا
-
ادراکات
مقایسه ی ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد) [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 65-84]
-
ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 113-138]
-
ارزیابی پایداری
ارزیابی پایداری گردشگری در روستاهای تاریخی ـ فرهنگی ایران با تأکید بر پارادایم توسعه پایدار گردشگری [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 1-39]
-
ارزیابی گردشگری
تعیین ظرفیت پذیرش گردشگری در مناطق کویری و بیابانی ایران نمونۀ موردی شهداد، مرنجاب ـ بند ریگ و مصرـ فرحزاد [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 176-197]
-
امنیت
مطالعه ابعاد مختلف امنیت در گردشگری ورزشی ایران [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 47-64]
-
انتظارات
مقایسه ی ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد) [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 65-84]
-
اندازه گیری کیفیت خدمات
مقایسه ی ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد) [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 65-84]
-
انگاره مقصد گردشگری
فرایند و عوامل موثر در شکل گیری انگاره مقصد گردشگری [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 139-168]
-
اولویت بندی
بررسی و اولویت بندی انواع حمایت های دولتی از بنگاه های کوچک و متوسط با تاکید بر دفاتر خدمات گردشگری شهر تهران [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 85-112]
ب
-
بارومتر پایداری
ارزیابی پایداری گردشگری در روستاهای تاریخی ـ فرهنگی ایران با تأکید بر پارادایم توسعه پایدار گردشگری [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 1-39]
-
برنامه ریزی منطقه ای و سازمان دهی فضایی گردشگری
سطح بندی مقصدهای گردشگری: واکاوی مفهومی نو در برنامه ریزی فضایی گردشگری [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 25-46]
-
بندر انزلی
امکانسنجی خوشۀ گردشگری در شهرستان بندر انزلی [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 93-123]
ت
-
تحلیل عاملی
شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر سطح رضایت گردشگران خارجی در شیراز با استفاده از تکنیک های تحلیل عاملی و تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 1-24]
-
تصمیم گیری چند شاخصه
شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر سطح رضایت گردشگران خارجی در شیراز با استفاده از تکنیک های تحلیل عاملی و تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 1-24]
-
تصویر ذهنی برند
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 113-138]
-
توسعه پایدار گردشگری روستایی
ارزیابی پایداری گردشگری در روستاهای تاریخی ـ فرهنگی ایران با تأکید بر پارادایم توسعه پایدار گردشگری [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 1-39]
-
توسعه مناطق گردشگری
سطح بندی مقصدهای گردشگری: واکاوی مفهومی نو در برنامه ریزی فضایی گردشگری [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 25-46]
-
توسعه منطقهای
امکانسنجی خوشۀ گردشگری در شهرستان بندر انزلی [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 93-123]
ح
-
حمایت دولت
بررسی و اولویت بندی انواع حمایت های دولتی از بنگاه های کوچک و متوسط با تاکید بر دفاتر خدمات گردشگری شهر تهران [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 85-112]
خ
-
خدمات
عوامل مؤثر بر شاخصهای کیفیت خدمات در آژانسهای گردشگری جنوب شهر اصفهان [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 153-176]
-
خوشه گردشگری
امکانسنجی خوشۀ گردشگری در شهرستان بندر انزلی [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 93-123]
د
-
دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بند ب
بررسی و اولویت بندی انواع حمایت های دولتی از بنگاه های کوچک و متوسط با تاکید بر دفاتر خدمات گردشگری شهر تهران [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 85-112]
ر
-
رضایت
شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر سطح رضایت گردشگران خارجی در شیراز با استفاده از تکنیک های تحلیل عاملی و تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 1-24]
-
رضایت
عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل (مطالعۀ موردی منطقۀ گردشگری سرعین) [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 67-92]
-
رضایت مشتری
عوامل مؤثر بر شاخصهای کیفیت خدمات در آژانسهای گردشگری جنوب شهر اصفهان [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 153-176]
-
رقابت
عوامل مؤثر بر مزیت رقابتی مقصدهای گردشگری در ایران (مورد مطالعه: منطقۀ چابهار) [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 40-67]
-
رقابت پذیری
امکانسنجی خوشۀ گردشگری در شهرستان بندر انزلی [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 93-123]
-
روستاهای تاریخی- فرهنگی
ارزیابی پایداری گردشگری در روستاهای تاریخی ـ فرهنگی ایران با تأکید بر پارادایم توسعه پایدار گردشگری [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 1-39]
س
-
سروکوآل
مقایسه ی ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد) [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 65-84]
-
سروکوآل
عوامل مؤثر بر شاخصهای کیفیت خدمات در آژانسهای گردشگری جنوب شهر اصفهان [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 153-176]
-
سطح بندی مقصدهای گردشگری
سطح بندی مقصدهای گردشگری: واکاوی مفهومی نو در برنامه ریزی فضایی گردشگری [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 25-46]
ش
-
شهر یزد
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 113-138]
ظ
-
ظرفیت پذیرش گردشگری
تعیین ظرفیت پذیرش گردشگری در مناطق کویری و بیابانی ایران نمونۀ موردی شهداد، مرنجاب ـ بند ریگ و مصرـ فرحزاد [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 176-197]
ع
-
عوامل سازمانی
عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل (مطالعۀ موردی منطقۀ گردشگری سرعین) [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 67-92]
-
عوامل محیطی
عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل (مطالعۀ موردی منطقۀ گردشگری سرعین) [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 67-92]
ف
-
فرایند شکل گیری انگاره مقصد
فرایند و عوامل موثر در شکل گیری انگاره مقصد گردشگری [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 139-168]
ک
-
کیفیت
عوامل مؤثر بر شاخصهای کیفیت خدمات در آژانسهای گردشگری جنوب شهر اصفهان [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 153-176]
-
کیفیت ادراک شده
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 113-138]
-
کیفیت خدمات
مقایسه ی ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد) [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 65-84]
گ
-
گردشگر خارجی
شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر سطح رضایت گردشگران خارجی در شیراز با استفاده از تکنیک های تحلیل عاملی و تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 1-24]
-
گردشگری
مطالعه ابعاد مختلف امنیت در گردشگری ورزشی ایران [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 47-64]
-
گردشگری
عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل (مطالعۀ موردی منطقۀ گردشگری سرعین) [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 67-92]
-
گردشگری
عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت گردشگری مورد مطالعه: آژانسهای مسافرتی شهر تهران [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 125-151]
-
گردشگری پایدار
عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت گردشگری مورد مطالعه: آژانسهای مسافرتی شهر تهران [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 125-151]
-
گردشگری پایدار
تعیین ظرفیت پذیرش گردشگری در مناطق کویری و بیابانی ایران نمونۀ موردی شهداد، مرنجاب ـ بند ریگ و مصرـ فرحزاد [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 176-197]
م
-
مدل در شکل گیری انگاره مقصد
فرایند و عوامل موثر در شکل گیری انگاره مقصد گردشگری [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 139-168]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل مؤثر بر شاخصهای کیفیت خدمات در آژانسهای گردشگری جنوب شهر اصفهان [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 153-176]
-
مدیریت زنجیره تأمین سبز
عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت گردشگری مورد مطالعه: آژانسهای مسافرتی شهر تهران [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 125-151]
-
مدیریت زنجیره تأمین گردشگری
عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت گردشگری مورد مطالعه: آژانسهای مسافرتی شهر تهران [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 125-151]
-
مزیت رقابتی
عوامل مؤثر بر مزیت رقابتی مقصدهای گردشگری در ایران (مورد مطالعه: منطقۀ چابهار) [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 40-67]
-
مقصد گردشگری
عوامل مؤثر بر مزیت رقابتی مقصدهای گردشگری در ایران (مورد مطالعه: منطقۀ چابهار) [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 40-67]
-
منطقه بندی و نظام سلسله مراتبی گردشگری
سطح بندی مقصدهای گردشگری: واکاوی مفهومی نو در برنامه ریزی فضایی گردشگری [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 25-46]
و
-
ورزش
مطالعه ابعاد مختلف امنیت در گردشگری ورزشی ایران [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 47-64]
-
وفاداری
عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل (مطالعۀ موردی منطقۀ گردشگری سرعین) [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 67-92]
-
وفاداری به برند
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 113-138]
-
ویژگی های اثر گذار مقصد در شکل گیری انگاره
فرایند و عوامل موثر در شکل گیری انگاره مقصد گردشگری [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 139-168]
ه
-
هتل
مقایسه ی ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد) [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 65-84]