آ
- 
                آرا، هایده  
                ارزیابی پتانسیل گردشگری لندفرم های انحلالی بر اساس مدل اصلاح شده پرالونگ کوچین( و مدل پرالونگ )مطالعه موردی: سه غار سرآب، سید عیسی و چهل پله در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 142-158]
                
 
- 
                آزادی، عباس  
                برآورد ارزش اقتصادی طاق بستان با استفاده از روش B (CVM) ارزش گذاری مشروط [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 83-96]
                
 
- 
                آزادی، فرهاد  
                برآورد ارزش اقتصادی طاق بستان با استفاده از روش B (CVM) ارزش گذاری مشروط [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 83-96]
                
 
ا
- 
                ابراهیمی، مهدی  
                ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی در هتل ها B 1B (مورد مطالعه: هتل های 3 و 4 ستاره استان یزد) [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 103-123]
                
 
- 
                اجلی، امین  
                نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 34-68]
                
 
- 
                امامی میبدی، علی  
                برآورد ارزش اقتصادی طاق بستان با استفاده از روش B (CVM) ارزش گذاری مشروط [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 83-96]
                
 
- 
                امین بیدختی، علی اکبر  
                رابطه تعلق اجتماعی و مشارکت اجتماعی با توسعه گردشگری B پایدار: نقش میانجی اثرات ادراک شده [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 7-30]
                
 
ب
- 
                باقریه مشهدی، امیرحسین  
                عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 23-46]
                
 
- 
                براتی، جواد  
                نقش صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال در استان خراسان رضوی [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 106-141]
                
 
- 
                برزکار، محسن  
                ارزیابی توانمندیهای ژئوتوریسمی ژئومورفوسایتهای شهرستان مهاباد [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 88-114]
                
 
پ
- 
                پورعیدی وند، لاله  
                روند شاخص اقلیمی گردشگری در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 143-164]
                
 
- 
                پوریزدی، سمانه  
                تحلیل عوامل موثر بر گردشگری در پارک های شهری: مورد مطالعه بوستان علوی قم [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 73-94]
                
 
ت
- 
                تاج زاده نمین، ابولفضل  
                نقش جشنواره های موسیقی محلی در توسعه گردشگری از دید گاه گردشگران بالقوه [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 31-58]
                
 
- 
                تقی میرترابی، محمد  
                عوامل موثر بر توسعه مقصدهای گردشگری نجوم [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 93-115]
                
 
ج
- 
                جعفری، سکینه  
                رابطه تعلق اجتماعی و مشارکت اجتماعی با توسعه گردشگری B پایدار: نقش میانجی اثرات ادراک شده [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 7-30]
                
 
- 
                جلالی، سید حسین  
                ارزیابی موانع پیاده سازی استراتژی در صنعت گردشگری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 7-33]
                
 
- 
                جهانبازی، ندا  
                رده بندی استانهای کشور بر حسب جاذبه های گردشگری [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 17-37]
                
 
ح
- 
                حدادیان، علیرضا  
                عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 23-46]
                
 
- 
                حسینی، سید صادق  
                ارزیابی وضعیت آموزش راهنمایان گردشگری در ایران با رویکرد ارایه الگوی آموزشی در سطح دانشگاهی [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 115-144]
                
 
- 
                حشمتی، فرزانه  
                گونه شناسی مشتریان در گردشگری پزشکی [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 60-82]
                
 
- 
                حلبیان، امیرحسین  
                روند شاخص اقلیمی گردشگری در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 143-164]
                
 
خ
- 
                خاکساری، علی  
                ظرفیت گردشگری ماجراجویانه درکویرهای ایران با استفاده از تکنیکS.W.O.T [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 1-22]
                
 
- 
                خاکساری، مهدی  
                برآورد ارزش اقتصادی طاق بستان با استفاده از روش B (CVM) ارزش گذاری مشروط [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 83-96]
                
 
- 
                خانی، سجاد  
                نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 34-68]
                
 
- 
                خرازی، پوریا  
                ارزیابی پتانسیل گردشگری لندفرم های انحلالی بر اساس مدل اصلاح شده پرالونگ کوچین( و مدل پرالونگ )مطالعه موردی: سه غار سرآب، سید عیسی و چهل پله در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 142-158]
                
 
د
- 
                دلاور، علی  
                جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 1-16]
                
 
- 
                دهدشتی، زهره  
                نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 34-68]
                
 
- 
                دهقانی، معصومه  
                ظرفیت گردشگری ماجراجویانه درکویرهای ایران با استفاده از تکنیکS.W.O.T [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 1-22]
                
 
ر
- 
                رشیدی، محمد رضا  
                عوامل موثر بر توسعه مقصدهای گردشگری نجوم [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 93-115]
                
 
- 
                رفیعی دارانی، هادی  
                نقش صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال در استان خراسان رضوی [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 106-141]
                
 
ز
- 
                زحمت کش، زینب  
                تاثیرات گردشگری بر توسعه پایدار شهری از نظر ساکنان (مورد مطالعه: جزیره قشم) [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 39-72]
                
 
س
- 
                سعیدا اردکانی، سعید  
                واکاوی هوش تجاری در دفاتر خدمات گردشگری با رویکرد فازی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 117-142]
                
 
- 
                سیدنقوی، میرعلی  
                بررسی شکاف میان اخلاق سازمانی حاکم و اخلاق سازمانی کلامی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 47-92]
                
 
ش
- 
                شاهوردی قهفرخی، شعله  
                ارزیابی پتانسیل گردشگری لندفرم های انحلالی بر اساس مدل اصلاح شده پرالونگ کوچین( و مدل پرالونگ )مطالعه موردی: سه غار سرآب، سید عیسی و چهل پله در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 142-158]
                
 
- 
                شفیعی رودپشتی، میثم  
                واکاوی هوش تجاری در دفاتر خدمات گردشگری با رویکرد فازی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 117-142]
                
 
- 
                شورج، فردین  
                بررسی رابطه میان مدیریت دانش، کارآفرینی و عملکرد در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 95-113]
                
 
ص
- 
                صابری، امیر  
                توان ها و قابلیت های اکوتوریستی مناطق حفاظت شده محیط زیست در جهت توسعه پایدار بررسی (مطالعه موردی: منطقه ی حفاظت شده جهان نمای گرگان) [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 70-86]
                
 
- 
                صالح زاده، رضا  
                بررسی رابطه میان مدیریت دانش، کارآفرینی و عملکرد در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 95-113]
                
 
- 
                صالحی کارونیان، زینب  
                توان ها و قابلیت های اکوتوریستی مناطق حفاظت شده محیط زیست در جهت توسعه پایدار بررسی (مطالعه موردی: منطقه ی حفاظت شده جهان نمای گرگان) [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 70-86]
                
 
- 
                صالحی کارونیان، علیرضا  
                توان ها و قابلیت های اکوتوریستی مناطق حفاظت شده محیط زیست در جهت توسعه پایدار بررسی (مطالعه موردی: منطقه ی حفاظت شده جهان نمای گرگان) [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 70-86]
                
 
- 
                صفری، سعید  
                شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینانه در صنعت گردشگری شهرستان یزد [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 131-147]
                
 
- 
                صفری، علی  
                بررسی رابطه میان مدیریت دانش، کارآفرینی و عملکرد در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 95-113]
                
 
ض
- 
                ضرغام بروجنی، حمید  
                عوامل موثر بر توسعه مقصدهای گردشگری نجوم [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 93-115]
                
 
ط
- 
                طباطبایی، سید محمد  
                گونه شناسی مشتریان در گردشگری پزشکی [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 60-82]
                
 
ع
- 
                عباسی، موسی  
                ارزیابی توانمندیهای ژئوتوریسمی ژئومورفوسایتهای شهرستان مهاباد [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 88-114]
                
 
- 
                علیزاده طولی، محمد  
                تاثیرات گردشگری بر توسعه پایدار شهری از نظر ساکنان (مورد مطالعه: جزیره قشم) [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 39-72]
                
 
ف
- 
                فرهادی، وحید رضا  
                رابطه تعلق اجتماعی و مشارکت اجتماعی با توسعه گردشگری B پایدار: نقش میانجی اثرات ادراک شده [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 7-30]
                
 
- 
                فنی، زهره  
                تاثیرات گردشگری بر توسعه پایدار شهری از نظر ساکنان (مورد مطالعه: جزیره قشم) [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 39-72]
                
 
ق
- 
                قادری، اسماعیل  
                جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 1-16]
                
 
ک
- 
                کروبی، مهدی  
                ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی در هتل ها B 1B (مورد مطالعه: هتل های 3 و 4 ستاره استان یزد) [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 103-123]
                
 
- 
                کیانیان، محمد کیا  
                ارزیابی پتانسیل گردشگری لندفرم های انحلالی بر اساس مدل اصلاح شده پرالونگ کوچین( و مدل پرالونگ )مطالعه موردی: سه غار سرآب، سید عیسی و چهل پله در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 142-158]
                
 
م
- 
                مجدی، نیما  
                جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 1-16]
                
 
- 
                محمد موسوی، سید  
                واکاوی هوش تجاری در دفاتر خدمات گردشگری با رویکرد فازی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 117-142]
                
 
- 
                محمد میرزایی بافقی، ملیحه  
                شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینانه در صنعت گردشگری شهرستان یزد [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 131-147]
                
 
- 
                محمد نوری، زهره  
                گونه شناسی مشتریان در گردشگری پزشکی [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 60-82]
                
 
- 
                محمدی، زهره  
                ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی در هتل ها B 1B (مورد مطالعه: هتل های 3 و 4 ستاره استان یزد) [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 103-123]
                
 
- 
                مرادی، انور  
                ارزیابی توانمندیهای ژئوتوریسمی ژئومورفوسایتهای شهرستان مهاباد [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 88-114]
                
 
- 
                مظلومی، نادر  
                ارزیابی موانع پیاده سازی استراتژی در صنعت گردشگری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 7-33]
                
 
- 
                مقصودی، مهران  
                ارزیابی توانمندیهای ژئوتوریسمی ژئومورفوسایتهای شهرستان مهاباد [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 88-114]
                
 
- 
                ملکیان، منصوره  
                تحلیل عوامل موثر بر گردشگری در پارک های شهری: مورد مطالعه بوستان علوی قم [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 73-94]
                
 
- 
                میرتقیان رودسری، سید محمد  
                بررسی شکاف میان اخلاق سازمانی حاکم و اخلاق سازمانی کلامی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 47-92]
                
 
ن
- 
                ناصری، طاهره  
                رده بندی استانهای کشور بر حسب جاذبه های گردشگری [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 17-37]
                
 
- 
                نصراللهی، زهرا  
                رده بندی استانهای کشور بر حسب جاذبه های گردشگری [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 17-37]
                
 
- 
                نوری، ابوالفضل  
                گونه شناسی مشتریان در گردشگری پزشکی [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 60-82]
                
 
ه
- 
                هاشم زاده، ژاله  
                نقش جشنواره های موسیقی محلی در توسعه گردشگری از دید گاه گردشگران بالقوه [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 31-58]
                
 
- 
                هنرور باوجدان، فاطمه  
                عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 23-46]
                
 
