دوره 20 (1404)
دوره 19 (1403)
دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
سامانه های اطلاعاتی
طراحی مدل بازاریابی گردشگری در بستر هوش مصنوعی

الهه محمدزاده لطفی؛ محمد حسین ایمانی خوشخو؛ سیدسعید هاشمی

دوره 20، شماره 70 ، تیر 1404

https://doi.org/10.22054/tms.2025.84067.3031

چکیده
  فناوری یکی از مؤثرترین نیروهایی است که زندگی مردم را شکل می‌دهد. صنعت گردشگری همواره در خط مقدم استفاده از فناوری بوده است. پژوهش حاضر یک مطالعه ترکیبی (کیفی - کمی) است. مصاحبه نیمه‌ساختاریافته تا حد اشباع (21 نفر) انجام شد. برای کدگذاری مصاحبه‌ها از روش براون و کلارک و با استفاده از نرم‌افزار MAXQDA تحلیل موضوعی انجام شد. همچنین برای اعتبارسنجی ...  بیشتر

تحلیل عوامل مؤثر در توسعه گردشگری تاریخی در دوران بحران در تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی

الهه محمدزاده لطفی؛ طاهره آشتیانی؛ فاطمه ایزدی یزدانی

دوره 17، شماره 58 ، تیر 1401، ، صفحه 163-198

https://doi.org/10.22054/tms.2022.67152.2717

چکیده
  صنعت گردشگری به عنوان یکی از ارکان‌های توسعه اقتصادی محسوب میگردد که نقش مؤثری در فرآیند توسعه اقتصادی جوامع دارد و یکی از مهمترین مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی می‌باشد. هدف مقاله بررسی عوامل مؤثر در توسعه گردشگری تاریخی دردوران بحران در تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی می‌باشد. روش مورد استفاده، روش توصیفی- تحلیلی است. حجم نمونه بر اساس ...  بیشتر