آ
-
آسمان تاریک
عوامل موثر بر توسعه مقصدهای گردشگری نجوم [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 93-115]
-
آموزش
ارزیابی وضعیت آموزش راهنمایان گردشگری در ایران با رویکرد ارایه الگوی آموزشی در سطح دانشگاهی [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 115-144]
ا
-
اخلاق سازمانی
بررسی شکاف میان اخلاق سازمانی حاکم و اخلاق سازمانی کلامی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 47-92]
-
ارزش گذاری مشروط
انتخاب دوگانه- دوبعدی
برآورد ارزش اقتصادی طاق بستان با استفاده از روش B (CVM) ارزش گذاری مشروط [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 83-96]
-
ارزش ویژه
برند مقصد
نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 34-68]
-
استان مازندران
بررسی شکاف میان اخلاق سازمانی حاکم و اخلاق سازمانی کلامی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 47-92]
-
استراتژی در صنعت گردشگری 2
ارزیابی موانع پیاده سازی استراتژی در صنعت گردشگری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 7-33]
-
اشتغال زایی
نقش صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال در استان خراسان رضوی [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 106-141]
-
اصفهان
روند شاخص اقلیمی گردشگری در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 143-164]
-
اعتماد
عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 23-46]
-
ایران
ظرفیت گردشگری ماجراجویانه درکویرهای ایران با استفاده از تکنیکS.W.O.T [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 1-22]
ب
-
بازاریابی گردشگری الکترونیکی
جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 1-16]
-
بلوغ هوشمندی رقابتی
ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی در هتل ها B 1B (مورد مطالعه: هتل های 3 و 4 ستاره استان یزد) [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 103-123]
پ
-
پارک شهری
تحلیل عوامل موثر بر گردشگری در پارک های شهری: مورد مطالعه بوستان علوی قم [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 73-94]
-
پذیرش الکترونیکی
عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 23-46]
-
پیاده سازی
استراتژی 3
ارزیابی موانع پیاده سازی استراتژی در صنعت گردشگری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 7-33]
ت
-
تبلیغات
نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 34-68]
-
تبلیغات شفاهی
نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 34-68]
-
تجربه مشتری
نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 34-68]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
عوامل موثر بر توسعه مقصدهای گردشگری نجوم [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 93-115]
-
تصویر برند مقصد
نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 34-68]
-
تعلق اجتماعی
رابطه تعلق اجتماعی و مشارکت اجتماعی با توسعه گردشگری B پایدار: نقش میانجی اثرات ادراک شده [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 7-30]
-
تفرج
تحلیل عوامل موثر بر گردشگری در پارک های شهری: مورد مطالعه بوستان علوی قم [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 73-94]
-
تقاضای گردشگری
تحلیل عوامل موثر بر گردشگری در پارک های شهری: مورد مطالعه بوستان علوی قم [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 73-94]
-
توانمندسازهای مدیریت دانش
بررسی رابطه میان مدیریت دانش، کارآفرینی و عملکرد در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 95-113]
-
توسعه پایدار شهری
تاثیرات گردشگری بر توسعه پایدار شهری از نظر ساکنان (مورد مطالعه: جزیره قشم) [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 39-72]
-
توسعه مقصد
عوامل موثر بر توسعه مقصدهای گردشگری نجوم [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 93-115]
-
توسعهی گردشگری
نقش جشنواره های موسیقی محلی در توسعه گردشگری از دید گاه گردشگران بالقوه [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 31-58]
-
توسعه ی گردشگری
پایدار
رابطه تعلق اجتماعی و مشارکت اجتماعی با توسعه گردشگری B پایدار: نقش میانجی اثرات ادراک شده [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 7-30]
ج
-
جاذبه های گردشگری
رده بندی استانهای کشور بر حسب جاذبه های گردشگری [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 17-37]
-
جهان نمای گرگان
توان ها و قابلیت های اکوتوریستی مناطق حفاظت شده محیط زیست در جهت توسعه پایدار بررسی (مطالعه موردی: منطقه ی حفاظت شده جهان نمای گرگان) [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 70-86]
چ
-
چرخه زندگی گردشگری
گونه شناسی مشتریان در گردشگری پزشکی [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 60-82]
خ
-
خراسان رضوی
نقش صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال در استان خراسان رضوی [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 106-141]
د
-
داده ستانده
نقش صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال در استان خراسان رضوی [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 106-141]
-
دفاتر خدمات گردشگری فازی
واکاوی هوش تجاری در دفاتر خدمات گردشگری با رویکرد فازی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 117-142]
ر
-
راهنمایان تور
ارزیابی وضعیت آموزش راهنمایان گردشگری در ایران با رویکرد ارایه الگوی آموزشی در سطح دانشگاهی [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 115-144]
-
روش
پرالونگ
ارزیابی پتانسیل گردشگری لندفرم های انحلالی بر اساس مدل اصلاح شده پرالونگ کوچین( و مدل پرالونگ )مطالعه موردی: سه غار سرآب، سید عیسی و چهل پله در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 142-158]
-
روش کامنسکو
ارزیابی توانمندیهای ژئوتوریسمی ژئومورفوسایتهای شهرستان مهاباد [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 88-114]
-
روند
روند شاخص اقلیمی گردشگری در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 143-164]
-
ریسک درک شده
عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 23-46]
ز
-
زئومورفوسایت
ارزیابی توانمندیهای ژئوتوریسمی ژئومورفوسایتهای شهرستان مهاباد [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 88-114]
ژ
-
ژئوتوریست
ارزیابی پتانسیل گردشگری لندفرم های انحلالی بر اساس مدل اصلاح شده پرالونگ کوچین( و مدل پرالونگ )مطالعه موردی: سه غار سرآب، سید عیسی و چهل پله در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 142-158]
-
ژئومورفوتوریسم
ارزیابی توانمندیهای ژئوتوریسمی ژئومورفوسایتهای شهرستان مهاباد [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 88-114]
-
ژئومورفوسایت
ارزیابی پتانسیل گردشگری لندفرم های انحلالی بر اساس مدل اصلاح شده پرالونگ کوچین( و مدل پرالونگ )مطالعه موردی: سه غار سرآب، سید عیسی و چهل پله در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 142-158]
س
-
سرمایه گذاری
نقش صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال در استان خراسان رضوی [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 106-141]
-
سودمندی
عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 23-46]
-
سیاست گذاری گردشگری 1
ارزیابی موانع پیاده سازی استراتژی در صنعت گردشگری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 7-33]
ش
-
شاخص اقلیمی گردشگری
روند شاخص اقلیمی گردشگری در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 143-164]
-
شاخص های رشد اقتصاد
رده بندی استانهای کشور بر حسب جاذبه های گردشگری [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 17-37]
-
شبکههای اجتماعی
جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 1-16]
-
شهرستان مهاباد
ارزیابی توانمندیهای ژئوتوریسمی ژئومورفوسایتهای شهرستان مهاباد [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 88-114]
-
شهر قشم
تاثیرات گردشگری بر توسعه پایدار شهری از نظر ساکنان (مورد مطالعه: جزیره قشم) [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 39-72]
-
شهریزد
شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینانه در صنعت گردشگری شهرستان یزد [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 131-147]
ص
-
صنعت گردشگری
ارزیابی پتانسیل گردشگری لندفرم های انحلالی بر اساس مدل اصلاح شده پرالونگ کوچین( و مدل پرالونگ )مطالعه موردی: سه غار سرآب، سید عیسی و چهل پله در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 142-158]
-
صنعت هتلداری
بررسی شکاف میان اخلاق سازمانی حاکم و اخلاق سازمانی کلامی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 47-92]
ع
-
عرضه و تقاضای گردشگری پزشکی
گونه شناسی مشتریان در گردشگری پزشکی [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 60-82]
-
عملکرد سازمانی
بررسی رابطه میان مدیریت دانش، کارآفرینی و عملکرد در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 95-113]
ف
-
فرآیند مدیریت دانش
بررسی رابطه میان مدیریت دانش، کارآفرینی و عملکرد در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 95-113]
ق
-
قابلیت گردشگری
ارزیابی توانمندیهای ژئوتوریسمی ژئومورفوسایتهای شهرستان مهاباد [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 88-114]
-
قابلیت های اکوتوریستی
توان ها و قابلیت های اکوتوریستی مناطق حفاظت شده محیط زیست در جهت توسعه پایدار بررسی (مطالعه موردی: منطقه ی حفاظت شده جهان نمای گرگان) [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 70-86]
-
قم
تحلیل عوامل موثر بر گردشگری در پارک های شهری: مورد مطالعه بوستان علوی قم [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 73-94]
-
قیمت
عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 23-46]
ک
-
کارآفرینی سازمانی. ∗
بررسی رابطه میان مدیریت دانش، کارآفرینی و عملکرد در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 95-113]
-
کامیونیتهای محتوایی
جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 1-16]
-
کلاوسون
تحلیل عوامل موثر بر گردشگری در پارک های شهری: مورد مطالعه بوستان علوی قم [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 73-94]
-
کویر
ظرفیت گردشگری ماجراجویانه درکویرهای ایران با استفاده از تکنیکS.W.O.T [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 1-22]
-
کیفیت وب سایت
عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 23-46]
گ
-
گردشگر
واکاوی هوش تجاری در دفاتر خدمات گردشگری با رویکرد فازی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 117-142]
-
گردشگری
نقش صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال در استان خراسان رضوی [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 106-141]
-
گردشگری
شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینانه در صنعت گردشگری شهرستان یزد [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 131-147]
-
گردشگری
روند شاخص اقلیمی گردشگری در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 143-164]
-
گردشگری ایران
ارزیابی وضعیت آموزش راهنمایان گردشگری در ایران با رویکرد ارایه الگوی آموزشی در سطح دانشگاهی [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 115-144]
-
گردشگری پزشکی
گونه شناسی مشتریان در گردشگری پزشکی [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 60-82]
-
گردشگری شهری
تاثیرات گردشگری بر توسعه پایدار شهری از نظر ساکنان (مورد مطالعه: جزیره قشم) [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 39-72]
-
گردشگری ماجراجویانه
ظرفیت گردشگری ماجراجویانه درکویرهای ایران با استفاده از تکنیکS.W.O.T [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 1-22]
-
گردشگری موسیقی
نقش جشنواره های موسیقی محلی در توسعه گردشگری از دید گاه گردشگران بالقوه [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 31-58]
-
گردشگری نجوم
عوامل موثر بر توسعه مقصدهای گردشگری نجوم [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 93-115]
ل
-
لندفرم انحلالی
ارزیابی پتانسیل گردشگری لندفرم های انحلالی بر اساس مدل اصلاح شده پرالونگ کوچین( و مدل پرالونگ )مطالعه موردی: سه غار سرآب، سید عیسی و چهل پله در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 142-158]
م
-
مدل سوات
ظرفیت گردشگری ماجراجویانه درکویرهای ایران با استفاده از تکنیکS.W.O.T [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 1-22]
-
مراکز آموزشی.سازمانی
ارزیابی وضعیت آموزش راهنمایان گردشگری در ایران با رویکرد ارایه الگوی آموزشی در سطح دانشگاهی [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 115-144]
-
مشارکت اجتماعی
رابطه تعلق اجتماعی و مشارکت اجتماعی با توسعه گردشگری B پایدار: نقش میانجی اثرات ادراک شده [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 7-30]
-
مناطق حفاظت شده
توان ها و قابلیت های اکوتوریستی مناطق حفاظت شده محیط زیست در جهت توسعه پایدار بررسی (مطالعه موردی: منطقه ی حفاظت شده جهان نمای گرگان) [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 70-86]
-
منافع و هزینه های درک شده
رابطه تعلق اجتماعی و مشارکت اجتماعی با توسعه گردشگری B پایدار: نقش میانجی اثرات ادراک شده [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 7-30]
-
موسیقی آذربایجان (عاشیقلر)
نقش جشنواره های موسیقی محلی در توسعه گردشگری از دید گاه گردشگران بالقوه [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 31-58]
-
موسیقی محلی
نقش جشنواره های موسیقی محلی در توسعه گردشگری از دید گاه گردشگران بالقوه [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 31-58]
-
مولفه های هوشمندی رقابتی
ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی در هتل ها B 1B (مورد مطالعه: هتل های 3 و 4 ستاره استان یزد) [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 103-123]
و
-
واژگان کلیدی: کشف و اولویت بندی فرصت های کارآفرینی
شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینانه در صنعت گردشگری شهرستان یزد [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 131-147]
-
واژگان کلیدی: هوش تجاری
واکاوی هوش تجاری در دفاتر خدمات گردشگری با رویکرد فازی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 117-142]
-
وبلاگها
جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 1-16]
-
وفاداری
گونه شناسی مشتریان در گردشگری پزشکی [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 60-82]
ه
-
هتل های استان یزد
ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی در هتل ها B 1B (مورد مطالعه: هتل های 3 و 4 ستاره استان یزد) [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 103-123]
-
هتلهای بینالمللی پارسیان
بررسی شکاف میان اخلاق سازمانی حاکم و اخلاق سازمانی کلامی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 47-92]
-
هوشمندی رقابتی
ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی در هتل ها B 1B (مورد مطالعه: هتل های 3 و 4 ستاره استان یزد) [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 103-123]