آ
-
آرا، هایده
ارزیابی پتانسیل گردشگری لندفرم های انحلالی بر اساس مدل اصلاح شده پرالونگ کوچین( و مدل پرالونگ )مطالعه موردی: سه غار سرآب، سید عیسی و چهل پله در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 142-158]
-
آزادی، عباس
برآورد ارزش اقتصادی طاق بستان با استفاده از روش B (CVM) ارزش گذاری مشروط [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 83-96]
-
آزادی، فرهاد
برآورد ارزش اقتصادی طاق بستان با استفاده از روش B (CVM) ارزش گذاری مشروط [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 83-96]
ا
-
ابراهیمی، مهدی
ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی در هتل ها B 1B (مورد مطالعه: هتل های 3 و 4 ستاره استان یزد) [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 103-123]
-
اجلی، امین
نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 34-68]
-
امامی میبدی، علی
برآورد ارزش اقتصادی طاق بستان با استفاده از روش B (CVM) ارزش گذاری مشروط [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 83-96]
-
امین بیدختی، علی اکبر
رابطه تعلق اجتماعی و مشارکت اجتماعی با توسعه گردشگری B پایدار: نقش میانجی اثرات ادراک شده [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 7-30]
ب
-
باقریه مشهدی، امیرحسین
عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 23-46]
-
براتی، جواد
نقش صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال در استان خراسان رضوی [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 106-141]
-
برزکار، محسن
ارزیابی توانمندیهای ژئوتوریسمی ژئومورفوسایتهای شهرستان مهاباد [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 88-114]
پ
-
پورعیدی وند، لاله
روند شاخص اقلیمی گردشگری در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 143-164]
-
پوریزدی، سمانه
تحلیل عوامل موثر بر گردشگری در پارک های شهری: مورد مطالعه بوستان علوی قم [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 73-94]
ت
-
تاج زاده نمین، ابولفضل
نقش جشنواره های موسیقی محلی در توسعه گردشگری از دید گاه گردشگران بالقوه [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 31-58]
-
تقی میرترابی، محمد
عوامل موثر بر توسعه مقصدهای گردشگری نجوم [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 93-115]
ج
-
جعفری، سکینه
رابطه تعلق اجتماعی و مشارکت اجتماعی با توسعه گردشگری B پایدار: نقش میانجی اثرات ادراک شده [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 7-30]
-
جلالی، سید حسین
ارزیابی موانع پیاده سازی استراتژی در صنعت گردشگری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 7-33]
-
جهانبازی، ندا
رده بندی استانهای کشور بر حسب جاذبه های گردشگری [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 17-37]
ح
-
حدادیان، علیرضا
عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 23-46]
-
حسینی، سید صادق
ارزیابی وضعیت آموزش راهنمایان گردشگری در ایران با رویکرد ارایه الگوی آموزشی در سطح دانشگاهی [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 115-144]
-
حشمتی، فرزانه
گونه شناسی مشتریان در گردشگری پزشکی [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 60-82]
-
حلبیان، امیرحسین
روند شاخص اقلیمی گردشگری در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 143-164]
خ
-
خاکساری، علی
ظرفیت گردشگری ماجراجویانه درکویرهای ایران با استفاده از تکنیکS.W.O.T [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 1-22]
-
خاکساری، مهدی
برآورد ارزش اقتصادی طاق بستان با استفاده از روش B (CVM) ارزش گذاری مشروط [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 83-96]
-
خانی، سجاد
نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 34-68]
-
خرازی، پوریا
ارزیابی پتانسیل گردشگری لندفرم های انحلالی بر اساس مدل اصلاح شده پرالونگ کوچین( و مدل پرالونگ )مطالعه موردی: سه غار سرآب، سید عیسی و چهل پله در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 142-158]
د
-
دلاور، علی
جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 1-16]
-
دهدشتی، زهره
نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 34-68]
-
دهقانی، معصومه
ظرفیت گردشگری ماجراجویانه درکویرهای ایران با استفاده از تکنیکS.W.O.T [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 1-22]
ر
-
رشیدی، محمد رضا
عوامل موثر بر توسعه مقصدهای گردشگری نجوم [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 93-115]
-
رفیعی دارانی، هادی
نقش صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال در استان خراسان رضوی [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 106-141]
ز
-
زحمت کش، زینب
تاثیرات گردشگری بر توسعه پایدار شهری از نظر ساکنان (مورد مطالعه: جزیره قشم) [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 39-72]
س
-
سعیدا اردکانی، سعید
واکاوی هوش تجاری در دفاتر خدمات گردشگری با رویکرد فازی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 117-142]
-
سیدنقوی، میرعلی
بررسی شکاف میان اخلاق سازمانی حاکم و اخلاق سازمانی کلامی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 47-92]
ش
-
شاهوردی قهفرخی، شعله
ارزیابی پتانسیل گردشگری لندفرم های انحلالی بر اساس مدل اصلاح شده پرالونگ کوچین( و مدل پرالونگ )مطالعه موردی: سه غار سرآب، سید عیسی و چهل پله در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 142-158]
-
شفیعی رودپشتی، میثم
واکاوی هوش تجاری در دفاتر خدمات گردشگری با رویکرد فازی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 117-142]
-
شورج، فردین
بررسی رابطه میان مدیریت دانش، کارآفرینی و عملکرد در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 95-113]
ص
-
صابری، امیر
توان ها و قابلیت های اکوتوریستی مناطق حفاظت شده محیط زیست در جهت توسعه پایدار بررسی (مطالعه موردی: منطقه ی حفاظت شده جهان نمای گرگان) [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 70-86]
-
صالح زاده، رضا
بررسی رابطه میان مدیریت دانش، کارآفرینی و عملکرد در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 95-113]
-
صالحی کارونیان، زینب
توان ها و قابلیت های اکوتوریستی مناطق حفاظت شده محیط زیست در جهت توسعه پایدار بررسی (مطالعه موردی: منطقه ی حفاظت شده جهان نمای گرگان) [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 70-86]
-
صالحی کارونیان، علیرضا
توان ها و قابلیت های اکوتوریستی مناطق حفاظت شده محیط زیست در جهت توسعه پایدار بررسی (مطالعه موردی: منطقه ی حفاظت شده جهان نمای گرگان) [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 70-86]
-
صفری، سعید
شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینانه در صنعت گردشگری شهرستان یزد [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 131-147]
-
صفری، علی
بررسی رابطه میان مدیریت دانش، کارآفرینی و عملکرد در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 95-113]
ض
-
ضرغام بروجنی، حمید
عوامل موثر بر توسعه مقصدهای گردشگری نجوم [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 93-115]
ط
-
طباطبایی، سید محمد
گونه شناسی مشتریان در گردشگری پزشکی [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 60-82]
ع
-
عباسی، موسی
ارزیابی توانمندیهای ژئوتوریسمی ژئومورفوسایتهای شهرستان مهاباد [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 88-114]
-
علیزاده طولی، محمد
تاثیرات گردشگری بر توسعه پایدار شهری از نظر ساکنان (مورد مطالعه: جزیره قشم) [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 39-72]
ف
-
فرهادی، وحید رضا
رابطه تعلق اجتماعی و مشارکت اجتماعی با توسعه گردشگری B پایدار: نقش میانجی اثرات ادراک شده [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 7-30]
-
فنی، زهره
تاثیرات گردشگری بر توسعه پایدار شهری از نظر ساکنان (مورد مطالعه: جزیره قشم) [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 39-72]
ق
-
قادری، اسماعیل
جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 1-16]
ک
-
کروبی، مهدی
ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی در هتل ها B 1B (مورد مطالعه: هتل های 3 و 4 ستاره استان یزد) [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 103-123]
-
کیانیان، محمد کیا
ارزیابی پتانسیل گردشگری لندفرم های انحلالی بر اساس مدل اصلاح شده پرالونگ کوچین( و مدل پرالونگ )مطالعه موردی: سه غار سرآب، سید عیسی و چهل پله در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 142-158]
م
-
مجدی، نیما
جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 1-16]
-
محمد موسوی، سید
واکاوی هوش تجاری در دفاتر خدمات گردشگری با رویکرد فازی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 117-142]
-
محمد میرزایی بافقی، ملیحه
شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینانه در صنعت گردشگری شهرستان یزد [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 131-147]
-
محمد نوری، زهره
گونه شناسی مشتریان در گردشگری پزشکی [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 60-82]
-
محمدی، زهره
ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی در هتل ها B 1B (مورد مطالعه: هتل های 3 و 4 ستاره استان یزد) [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 103-123]
-
مرادی، انور
ارزیابی توانمندیهای ژئوتوریسمی ژئومورفوسایتهای شهرستان مهاباد [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 88-114]
-
مظلومی، نادر
ارزیابی موانع پیاده سازی استراتژی در صنعت گردشگری [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 7-33]
-
مقصودی، مهران
ارزیابی توانمندیهای ژئوتوریسمی ژئومورفوسایتهای شهرستان مهاباد [دوره 9، شماره 25، 1393، صفحه 88-114]
-
ملکیان، منصوره
تحلیل عوامل موثر بر گردشگری در پارک های شهری: مورد مطالعه بوستان علوی قم [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 73-94]
-
میرتقیان رودسری، سید محمد
بررسی شکاف میان اخلاق سازمانی حاکم و اخلاق سازمانی کلامی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 47-92]
ن
-
ناصری، طاهره
رده بندی استانهای کشور بر حسب جاذبه های گردشگری [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 17-37]
-
نصراللهی، زهرا
رده بندی استانهای کشور بر حسب جاذبه های گردشگری [دوره 9، شماره 28، 1393، صفحه 17-37]
-
نوری، ابوالفضل
گونه شناسی مشتریان در گردشگری پزشکی [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 60-82]
ه
-
هاشم زاده، ژاله
نقش جشنواره های موسیقی محلی در توسعه گردشگری از دید گاه گردشگران بالقوه [دوره 9، شماره 26، 1393، صفحه 31-58]
-
هنرور باوجدان، فاطمه
عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی [دوره 9، شماره 27، 1393، صفحه 23-46]