دوره 20 (1404)
دوره 19 (1403)
دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
نویسنده = �������������� ����������
تعداد مقالات: 2
تحلیل ابعاد کلیدی فرایند پیادهسازی هم آفرینی درهتلدری
دوره 20، شماره 69 ، فروردین 1404، ، صفحه 239-304
چکیده
پژوهش حاضر با هدف شناسایی ابعاد کلیدی فرایند پیادهسازی همآفرینی در هتلداری و با استفاده از روش کیفی فراترکیب و گروه کانونی انجام شده است. در بخش اول برای انجام روش فراترکیب، 1500 مقاله از پایگاه دادههای معتبر امرالد، ساینس دایرکت، پروکوئست و ... در بازه زمانی 2004 تا 2022 دانلود و در نهایت 87 مقاله به تحلیل نهایی راه یافتند. در بخش دوم ... بیشتربازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی)
دوره 16، شماره 55 ، مهر 1400، ، صفحه 357-388