دوره 19 (1403)
دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
مدیریت گردشگری
تحلیل ابعاد کلیدی فرایند پیاده‌سازی هم آفرینی در گردشگری

فاطمه محمدی؛ حمیدرضا یزدانی؛ مونا جامی پور؛ مرتضی سلطانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 آذر 1403

https://doi.org/10.22054/tms.2024.81368.2968

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف شناسایی ابعاد کلیدی فرایند پیاده‌سازی هم‌آفرینی در هتل‌داری و با استفاده از روش کیفی فراترکیب و گروه کانونی انجام شده است. در بخش اول برای انجام روش فراترکیب، 1500 مقاله از پایگاه داده‌های معتبر امرالد، ساینس دایرکت، پروکوئست و ... در بازه زمانی 2004 تا 2022 دانلود و در نهایت 87 مقاله به تحلیل نهایی راه یافتند. در بخش دوم ...  بیشتر

بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی)

مریم ساریخانی خرمی؛ میثم شفیعی؛ بهمن حاجی پور؛ مرتضی سلطانی

دوره 16، شماره 55 ، مهر 1400، ، صفحه 357-388

https://doi.org/10.22054/tms.2021.59232.2511

چکیده
  هدف این مقاله بررسی و تبیین جایگاه بازاریابی گردشگری در مقایسه با سایر مفاهیم بازاریابی براساس مفاهیم"رویکرد"، "تکنیک" و "پارادایم" است. بدین منظور با استفاده از مطالعات کتابخانه ای و روش فراترکیب ، مفاهیم بازاریابی استخراج شد. به‌منظور پالایش این مفاهیم و اطمینان از اعتبار اطلاعات به‌دست‌آمده، پرسشنامه ای برای اساتید حوزه بازاریابی ...  بیشتر