دوره 20 (1404)
دوره 19 (1403)
دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
جامعه شناسی گردشگری
تحلیل سیستماتیک مدل‌های سفر مشتری در گردشگری دیجیتال: کاربست چارچوب نظری قیف پارادایم

مرضیه مرادی؛ ابوالحسن حسینی؛ محمد صفری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 خرداد 1404

https://doi.org/10.22054/tms.2025.85256.3057

چکیده
  در این پژوهش با هدف تحلیل نظام‌مند مدل‌های سفر مشتری در بستر گردشگری دیجیتال، با بهره‌گیری از رویکرد مفهومی «قیف پارادایم» به دسته‌بندی، تحلیل و ترکیب یافته‌های پیشین پرداخته شده است. این چارچوب امکان تمایز میان سطوح مختلف دانش از داده‌های تجربی تا مفاهیم بنیادی را فراهم می‌سازد. با استفاده از الگوی مرور سیستماتیک بولاند ...  بیشتر

تبیین نقش عوامل مؤثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایتهای گردشگری

سیده زینب ابراهیم زاده گنجی؛ میثم شیرخدایی؛ ابوالحسن حسینی

دوره 11، شماره 34 ، آبان 1395، ، صفحه 111-129

https://doi.org/10.22054/tms.2016.5732

چکیده
  اعتماد آغاز هر نوع رابطه دوطرفه و از عناصر اصلی مورد نیاز در انجام دادوستد است. ارتباط بین خریدار و فروشنده الکترونیکی که از طریق اینترنت به انجام مبادلاتمیپردازند، جدا از این مسئله نبوده و اعتمادسازی در بخش گردشگری الکترونیک میتواند نقش بسزایی در جذب گردشگران ایجاد کرده و بهعنوان استراتژی مناسبی در ایجاد مزیت رقابتی مورد ...  بیشتر