امینی، مرجان، رحیم نیا، فریبرز و نبی زاده، طاهره(1390). ارائه چارچوبی برای فرایند ایجاد اعتماد الکترونیک و توسعه تجارت الکترونیک، ششمین همایش ملی تجارت و اقتصاد الکترونیک، تهران.
خدادادحسینی،سیدحمید؛ شیرخدایی،میثم وکردنائیج،اسدالله(1388). عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری درتجارت الکترونیک. مدرس علوم انسانی، شماره 61، تابستان، 93-118.
دهدشتی، زهره و شکیبا جمال آباد، غدیر(1392). مدل ساختاری جهت شناسایی مولفه های استراتژیک اثربخش بر نهادینه سازی گردشگری الکترونیک. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، شماره22، 163-190.
راودراد، اعظم و محمدی، علی(1389). تفاوت شناخت حاصل از گردشگری واقعی و گردشگری مجازی. فصلنامه تحقیقات فرهنگی، شماره دو، 61-88.
رحیم نیا، فریبرز، عبدی، زهرا و فاطمی، زهرا(1390). کنکاشی بر عوامل اعتماد زای وب سایت ها در بستر تجارت الکترونیک به منظور ارائه مدل مفهومی. ششمین همایش ملی تجارت و اقتصاد الکترونیک، تهران.
سیدنقوی، علی وشکیبا جمال آباد، غدیر(1392). مولفه های مؤثر بر اعتماد گردشگران در حوزه گردشگری الکترونیک. مطالعات گردشگری، شماره 21، بهار،1-28.
لطیفی، فریبا وکاشانی، نوشین(1389). اعتمادالکترونیکی:بررسی نقش تجربه خرید اینترنتی ودانش مشتری نسبت به کاربری اطلاعات و مکانیزم های ایجاد امنیت. فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی،شماره55، 235-267.
مومن کاشانی، نوشین(1387). پایان نامه کارشناسی ارشد، شناسایی عوامل موثر بر ایجاد اعتماد به تجارت الکترونیکی در مشتریان ایرانی. استاد راهنما، دکترفریبا لطفی، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد دانشگاه، الزهرا.
Araujo, I., and Araujo, I. (2003). Developing Trust in Internet Commerce. In roceedings of the Conference of the Centre for Advanced Studies on Collaborative Research, Toronto, Ontario, Canada.1-15.
Alam, Sh., & Yasin, N.M. (2010). What factors influence online brand trust: evidence from online tickets buyers in Malaysia . Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, 78-89.
Aghajani, A.A. (2008). Assessment of conception model of internal impact factors on organizational function. [MA thesis]. Babul: Islamic Azad University. (In Persian).
Corbitt, B.J., Thanasankit, T., and Han, Y.(2003). Trust and e-commerce: a study of consumer perceptions . .Electronic Commerce Research and Applications, 2, 203–215.
Cheskin and Sapient.(1999). Ecommerce trust study. Available.
AT:http://www.cheskin.com/p/ar.asp?mlid¼٧&arid¼٤٠&art
Dash S.B. and Saji, K.B.(2007). Role of Self-Efficacy and Website Social-Presence in Customers Adoption of B2C Online Shopping: An Empirical Study in the Indian Context . Journal of International Consumer Marketing, 20(2), 33-48.
Egger ,F.N(2003). From interactions to transactions: designing the trust experience for B٢C electronic commerce” PhD thesis. Eindhoven university of technology.
Errol, E., Bruce, E., & Winston. (2005). A Correlation of Servant Leadership, Leader Trust and organizational Trust. Leadership & organizational Development journal, 26(1), 6- 22.
Gummers, J., Liljander,V., Pura, M., & Van Riel, A(2004). Customer loyalty to content-base web sites: The case of an online health care service . Journal of Services Marketing, 18(3), 175-192.
Ha, H.Y.(2004). Factors influencing consumer perceptions of brand trust online. Journal of Product & Brand Management, 13(5), 329-342.
Jeanson, B., & Ingham, J. (2006).Consumer TRUST in E-Commerce . Idea Group Inc.55-120.
Ja Kim, M., Chung, N., & Ki Lee, Ch. (2011). The effect of perceived trust on electronic commerce: Shopping online for tourism products and services in South Korea. Tourism Management , 256-265.
Kim, M. J., Chung, N., & Lee, C. K.(2011). The effect of perceived trust on electronic commerce: shopping online for tourism products and services in South Korea. Tourism Management, 32(2), 256-265.
Kim, D.J., Ferrin, D.L. and Rao, R.(2008). A trust-based consumer decision-making model in electronic commerce: The role of trust, perceived risk, and their antecedents. Decision Support Systems, 44, 544–564.
Kima, J., Yong, I., Songb, S.B., Braynovc, H.R.(2004). A multidimensional trust formation model in B-to-C e-commerce: a conceptual framework and content analyses of academia/practitioner perspectives. Decision support systems, (Article in press).
Lee, K. O., & Turban, E.(2001). A trust model for consumer internet shopping.International Journal of Electronic Commerce, 6 (1), 75–91.
Ou, C. X. and Sia, C. L. (2010).Consumer trust and distrust: An issue of website design International Journal of Human-Computer Studies, 68, 913–934.
Ponte, E., Trujillo, E., & Rodríguez(2015). TInfluence of trust and perceived value on the intention to purchase travel online: Integrating the effects of assurance on trust antecedents. Tourism Management,47,286-302
Phutela, N., & Desgupta, H.(2014). Study on factors influencing consumer trust for e-tourism companies in India . Abhinav National Monthly Refereed Journal of Research in Commerce & Management, Volume 3, 79-115.
Qingyun, J., Xun, H., and Zhuohao, C.(2009). Antecedents and consequences of consumers’ trust in electronic intermediaries: An empirical study of hotel booking websites. Frontiers of Business Research in China, 3(4), 647–666.
Ray, S., Ow, T., & Kim, S. S.(2011). Security assurance: how online service providers can influence security control perceptions and gain trust. Decision Sciences, 42(2), 391-412.
Ribbinik, D., Van Riel, C.R., Liljander, V., & Streukens,S.(2004). Comfort your online customer. Quality trust and loyalty on internet. Managing Service Quality,14(6), 446-456.
Schneiderman, B.(2000). Designing trust into online experiences. Communications of the ACM, Vol 63, No 12, 52 – 53.
Sultan, F., Urban, G.L., Shankar, V., & Bart, I.Y.(2005). Are the drivers and role of online trust the same for all web sites and consumers? A large scale exploratory empirical study. MIT sloan working paper , 4(1), 282-302.
Thakur, R. and Summey, J. S (2007). E-trust: empirical insights into influential antecedents .The Marketing Management Journal,17(2), 67 – 80.
Urban, G. L., Shankar, V., Sultan,F., & Bart, I.Y.(2002). Determinants and Role of Trust in E-Business: A Large Scale Empirical Study . MIT sloan working paper , 4(1), 1- 47.
Webster's new twentieth century dictionary of the English: language, unabridged based upon the board foundation laid down.( 2004), P2456.
Yousafzai, S.Y., Pallister, J.G., & Foxall, G.R.(2005) Strategies for building and communicating trust in electronic banking: a field experiment. Psychology & Marketing , 22، 181-201.
Yoon, S.J.(2002). The antecedents and consequences of trust in online purchase decisions. Journal of Interactive Marketing, 16 (2), 47-63.
Yang, M., Chandlrees, N., Lin ,B., & Chao ,H.(2009). The Effect of Perceived Ethical Perfomance of Shopping Websites on Customer Trust, Journal of Computer Information Systems,15-24.