1. مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر

سیّد محمّد میرتقیان رودسری؛ احمد پوراحمد؛ کرامت اله زیاری

دوره 17، شماره 57 ، فروردین 1401، ، صفحه 113-146

http://dx.doi.org/10.22054/tms.2021.46606.2206

چکیده
  به منظور مدیریت بهتر رقابت در بازار گردشگری میراث فرهنگی، مهم است که رفتار گردشگر درک شود. یکی از نمودهای رفتار گردشگر، تمایلات رفتاری و وفاداری است. هدف از انجام تحقیق حاضر تبیین مدل وفاداری گردشگر میراث فرهنگی (ملموس و ناملموس) در مقصد رامسر است. جامعه آماری تحقیق گردشگران، بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان در جاذبه‌های میراث فرهنگی ...  بیشتر