دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تأثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری

مریم اخوان خرازیان؛ فاطمه درمنکی فراهانی

دوره 16، شماره 54 ، تیر 1400، ، صفحه 235-277

https://doi.org/10.22054/tms.2021.12793

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت ارائة خدماتِ پس از ارائة راهکارهایی در جهت ارتقای میزان خدمات ارائه‌شده در هتل‌هاست. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی ـ پیمایشی است. پایایی پرسشنامه با محاسبة آلفای کرونباخ و شاخص CR و روایی آن با روش‌های روایی محتوا، روایی همگرا و واگرا تایید شده‌است. ...  بیشتر

موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط با مشتری اجتماعی در دفاتر خدماتی مسافرتی

مریم اخوان خرازیان؛ بهاره ریخته گران

دوره 10، شماره 29 ، اردیبهشت 1394، ، صفحه 1-19

چکیده
  در دنیای امروز شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در روابط مردم سرتاسر جهان ایفا می کنند. با افزایش محبوبیت شبکه های اجتماعی در میان کاربران ایرانی و تبدیل شدن این شبکه ها به مکانی که می توان به استخراج تمایلات و علایق افراد پرداخت. بدین ترتیب این شبکه ها هم اکنون به جزء جدایی ناپذیر از زندگی بیشتر افراد جامعه ما تبدیل گشته است. ...  بیشتر