نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی محیط‌زیست اثر جهت‌گیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیط‌زیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]
  • آینده پژوهی تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 15، شماره 50، 1399]
  • آینده نگاری آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 157-195]

ا

  • اتحادهای استراتژیک شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 129-155]
  • ایران رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]
  • ارزش‌های محیط‌زیست اثر جهت‌گیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیط‌زیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]
  • اسب سواری الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]
  • انتخاب شریک شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 129-155]

ب

  • بازدید پیوسته مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]
  • بازطراحی مدل کسب و کار شناسایی و تبیین آمیختۀ بازطراحی مدل‌های کسب‌ و کار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 253-276]
  • برند طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]
  • برندسازی پایدار آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 157-195]
  • برند مشهد نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت) [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 1-32]
  • برند مقصد گردشگری مذهبی نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]

پ

  • پایداری تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]

ت

  • تجاری‌سازی نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]
  • تحقیقات گردشگری تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متن‌کاوی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 97-127]
  • تحلیل رگرسیونی تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]
  • تحلیل شبکه مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]
  • تحلیل عاملی اکتشافی رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]
  • تحلیل مضمون شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 129-155]
  • تقاضای گردشگری مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]
  • تکنیک زیمت‌ نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت) [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 1-32]
  • تکنیک نگاشت شناختی بررسی تحلیلی زیرساخت‌های گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 227-297]
  • تمایل به بازگشت رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]
  • تمایل به توصیه رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]
  • تئوری داده‌بنیاد نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]

ج

  • جاذبه‌های گردشگری مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]

چ

  • چابهار آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 157-195]

ح

  • حلال طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]
  • حمل‌و‌نقل تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل‌و‌نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]

ر

  • رضایت از گردشگری محیط‌زیست اثر جهت‌گیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیط‌زیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]
  • رضایت گردشگر تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل‌و‌نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]
  • رفتار گردشگری محیط‌زیستی دوستانه اثر جهت‌گیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیط‌زیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]
  • رفتارهای حافظ محیط‌زیست اثر جهت‌گیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیط‌زیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]
  • رقابت‌پذیری عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]
  • روش کیفی الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]

ز

  • زیرساخت بررسی تحلیلی زیرساخت‌های گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 227-297]

ژ

  • ژئوتوریسم عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]

س

  • سناریونویسی تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 15، شماره 50، 1399]

ش

  • شبکه عصبی تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]
  • شخصیت مقصد رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]
  • شهر اهواز تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]

ص

  • صنعت رستوران داری تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 61-94]
  • صنعت گردشگری شناسایی و تبیین آمیختۀ بازطراحی مدل‌های کسب‌ و کار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 253-276]

ف

  • فرهنگ الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]
  • فستیوال سنتی الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]
  • فصلنامه مطالعات گردشگری تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متن‌کاوی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 97-127]

ق

  • قیف پارادایم مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]

ک

  • کارآفرینی سازمانی شناسایی و تبیین آمیختۀ بازطراحی مدل‌های کسب‌ و کار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 253-276]
  • کرمان تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 15، شماره 50، 1399]
  • کیفیت خدمات تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل‌و‌نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]
  • کیفیت رابطه با مشتری تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 61-94]

گ

  • گردشگر تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل‌و‌نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]
  • گردشگری عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]
  • گردشگری پایدار تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 15، شماره 50، 1399]
  • گردشگری پزشکی شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 129-155]
  • گردشگری درمانی طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]
  • گردشگری سلامت بررسی تحلیلی زیرساخت‌های گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 227-297]
  • گردشگری شهری تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]
  • گردشگری مذهبی‌ نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت) [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 1-32]
  • گردشگری هوشمند مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]
  • گردشگری ورزشی پایدار الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]

م

  • متن‌کاوی تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متن‌کاوی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 97-127]
  • مدیریت گردشگری تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متن‌کاوی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 97-127]
  • مرکزیت فضایی مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]
  • مرور سیستماتیک مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]
  • مقاصد گردشگری هوشمند مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]
  • مقاله‌های گردشگری تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متن‌کاوی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 97-127]
  • مقصد عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]
  • مقصدهای گردشگری ساحلی آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 157-195]

ن

  • نقشه اجماعی نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت) [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 1-32]

و

  • وفاداری مشتری تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 61-94]

ه

  • هتل بیمارستان طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]

ی

  • یزد بررسی تحلیلی زیرساخت‌های گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 227-297]