ا
-
ارزش ادراک شده
شایستگیهای فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتلهای چهار ستاره استان مازندران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 63-84]
-
ارزش اقتصادی
برآورد ارزش اقتصادی مناطق گردشگری (مورد پژوهی: رودبار قصران) [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 1-18]
-
ارزش مشتری
کارآفرینی، یادگیری محوری، بازارمحوری و فعالیتهای منابع انسانی در هتلهای چهار و پنج ستاره ایران [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 41-61]
-
ارزیابی وفاداری
ارزیابی وفاداری گردشگر به مقصد با رویکرد داده کاوی گردشگران داخلی شهر اصفهان [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 85-106]
-
استان گلستان
اولویت بندی و سطح استراحتگاههای گردشگری بینراهی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 105-126]
-
استراحتگاه های گردشگری
اولویت بندی و سطح استراحتگاههای گردشگری بینراهی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 105-126]
-
اعتماد
تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 93-109]
-
اعتماد
تبیین نقش عوامل مؤثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایتهای گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 111-129]
-
اعتماد الکترونیک
تبیین نقش عوامل مؤثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایتهای گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 111-129]
-
اعتماد مشتری
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 63-83]
-
اکوتوریسم
برآورد ارزش اقتصادی مناطق گردشگری (مورد پژوهی: رودبار قصران) [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 1-18]
-
امنیت ادراکشده
تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 93-109]
-
انگیزش محافظت
بررسی عوامل موثر بر تمایل به رفتارهای کم کربن در گردشگران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 19-40]
-
انگیزه
بررسی نقش محدودیتها در انگیزه مشارکت گردشگران ورزشهای زمستانی پیستهای اسکی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 1-24]
-
اولویتدهی
اولویت بندی و سطح استراحتگاههای گردشگری بینراهی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 105-126]
ب
-
بازارمحوری
کارآفرینی، یادگیری محوری، بازارمحوری و فعالیتهای منابع انسانی در هتلهای چهار و پنج ستاره ایران [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 41-61]
-
بازاریابی
طراحی مدل موانع فراروی توسعه گردشگری ورزشی مشهد [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 25-35]
-
بخش تولیدی
شناسایی تواناسازها و توانمندیهای چابکی در صنعت خدمات هتلداری با مطالعه تطبیقی آن با بخش تولید [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 85-108]
پ
-
پیست اسکی
بررسی نقش محدودیتها در انگیزه مشارکت گردشگران ورزشهای زمستانی پیستهای اسکی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 1-24]
ت
-
تحلیل پوششی داده ها
ارزیابی زنجیره تامین گردشگری روستایی روستای مصر [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 41-62]
-
تحلیل محتوا
شناسایی مولفهها و تعیین محتوای وبسایتهای تسهیلگر گردشگری پزشکی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 1-18]
-
تغییرات آب و هوا
بررسی عوامل موثر بر تمایل به رفتارهای کم کربن در گردشگران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 19-40]
-
تکنیک دیمتل فازی
تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران داخلی استان یزد با استفاده از مدل دیمتل فازی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 85-104]
-
تمایل به پرداخت
برآورد ارزش اقتصادی مناطق گردشگری (مورد پژوهی: رودبار قصران) [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 1-18]
ج
-
جذب گردشگر
شناسایی مولفهها و تعیین محتوای وبسایتهای تسهیلگر گردشگری پزشکی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 1-18]
-
جشنواره گلابگیری
تبیین اثرات جشنواره گلاب گیری از دیدگاه ساکنان محلی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 65-92]
چ
-
چابکی
شناسایی تواناسازها و توانمندیهای چابکی در صنعت خدمات هتلداری با مطالعه تطبیقی آن با بخش تولید [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 85-108]
خ
-
خدمات هتلداری
شناسایی تواناسازها و توانمندیهای چابکی در صنعت خدمات هتلداری با مطالعه تطبیقی آن با بخش تولید [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 85-108]
ذ
-
ذینفعان
چالشها و مباحث توسعه گردشگری کشاورزی موردمطالعه: مناطق روستایی شاهرود [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 61-84]
ر
-
رشد اقتصادی
بررسی تاثیر گردشگری بر مثلث فقر، نابرابری و رشد اقتصادی [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 125-160]
-
رضایت
تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 93-109]
-
رضایت
شایستگیهای فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتلهای چهار ستاره استان مازندران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 63-84]
-
رضایت گردشگران داخلی
تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران داخلی استان یزد با استفاده از مدل دیمتل فازی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 85-104]
-
رضایت مشتری
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 63-83]
-
رفتار خرید گردشگران
ویژگی ها و رفتار خرید گردشگران شهر بانه [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 31-59]
-
رفتارهای کم کربن
بررسی عوامل موثر بر تمایل به رفتارهای کم کربن در گردشگران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 19-40]
-
روستای مصر
ارزیابی زنجیره تامین گردشگری روستایی روستای مصر [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 41-62]
-
روش AHP
اولویت بندی و سطح استراحتگاههای گردشگری بینراهی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 105-126]
-
روش ارزش گذاری مشروط
برآورد ارزش اقتصادی مناطق گردشگری (مورد پژوهی: رودبار قصران) [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 1-18]
-
روش گشتاورهای تعمیم یافته (GMM)
بررسی تاثیر گردشگری بر مثلث فقر، نابرابری و رشد اقتصادی [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 125-160]
ز
-
زنجیره تامین
ارزیابی زنجیره تامین گردشگری روستایی روستای مصر [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 41-62]
-
زنجیره تامین گردشگری
ارزیابی زنجیره تامین گردشگری روستایی روستای مصر [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 41-62]
-
زیرساختها و اماکن
طراحی مدل موانع فراروی توسعه گردشگری ورزشی مشهد [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 25-35]
ژ
-
ژئوپارک
نگرشی نوین در ارزیابی ژئومورفوسایتها و ژئوسایتها در ایران [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 41-64]
-
ژئوتوریسم
نگرشی نوین در ارزیابی ژئومورفوسایتها و ژئوسایتها در ایران [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 41-64]
-
ژئوسایت
نگرشی نوین در ارزیابی ژئومورفوسایتها و ژئوسایتها در ایران [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 41-64]
-
ژئومورفوسایت
نگرشی نوین در ارزیابی ژئومورفوسایتها و ژئوسایتها در ایران [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 41-64]
س
-
ساکنان محلی
تبیین اثرات جشنواره گلاب گیری از دیدگاه ساکنان محلی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 65-92]
ش
-
شاهرود
چالشها و مباحث توسعه گردشگری کشاورزی موردمطالعه: مناطق روستایی شاهرود [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 61-84]
-
شایستگیهای فردی منابع انسانی
شایستگیهای فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتلهای چهار ستاره استان مازندران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 63-84]
-
شهر بانه
ویژگی ها و رفتار خرید گردشگران شهر بانه [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 31-59]
-
شهرستان کاشان
تبیین اثرات جشنواره گلاب گیری از دیدگاه ساکنان محلی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 65-92]
ص
-
صنعت هتلداری
شایستگیهای فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتلهای چهار ستاره استان مازندران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 63-84]
ع
-
عوامل رانش
بررسی عوامل کشش و رانش مؤثر بر نیت سفر گردشگری مذهبی و نحوه تأثیر آنها (شهر قم) [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 109-124]
-
عوامل کشش
بررسی عوامل کشش و رانش مؤثر بر نیت سفر گردشگری مذهبی و نحوه تأثیر آنها (شهر قم) [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 109-124]
ف
-
فقر و نابرابری
بررسی تاثیر گردشگری بر مثلث فقر، نابرابری و رشد اقتصادی [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 125-160]
-
فناوری اطلاعات
ارائه مدل توسعهی گردشگری الکترونیکی با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 19-39]
ق
-
قابلیت وبسایت
تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 93-109]
ک
-
کارآفرینی
کارآفرینی، یادگیری محوری، بازارمحوری و فعالیتهای منابع انسانی در هتلهای چهار و پنج ستاره ایران [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 41-61]
گ
-
گردشگر
ارزیابی وفاداری گردشگر به مقصد با رویکرد داده کاوی گردشگران داخلی شهر اصفهان [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 85-106]
-
گردشگر ورزشی
بررسی نقش محدودیتها در انگیزه مشارکت گردشگران ورزشهای زمستانی پیستهای اسکی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 1-24]
-
گردشگری
ارائه مدل توسعهی گردشگری الکترونیکی با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 19-39]
-
گردشگری
تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران داخلی استان یزد با استفاده از مدل دیمتل فازی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 85-104]
-
گردشگری
اولویت بندی و سطح استراحتگاههای گردشگری بینراهی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 105-126]
-
گردشگری
تبیین مفهوم معنویت در گردشگری با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 107-127]
-
گردشگری
بررسی تاثیر گردشگری بر مثلث فقر، نابرابری و رشد اقتصادی [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 125-160]
-
گردشگری الکترونیک
تبیین نقش عوامل مؤثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایتهای گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 111-129]
-
گردشگری الکترونیکی
ارائه مدل توسعهی گردشگری الکترونیکی با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 19-39]
-
گردشگری پزشکی
شناسایی مولفهها و تعیین محتوای وبسایتهای تسهیلگر گردشگری پزشکی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 1-18]
-
گردشگری خرید
ویژگی ها و رفتار خرید گردشگران شهر بانه [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 31-59]
-
گردشگری کشاورزی
چالشها و مباحث توسعه گردشگری کشاورزی موردمطالعه: مناطق روستایی شاهرود [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 61-84]
-
گردشگری کم کربن
بررسی عوامل موثر بر تمایل به رفتارهای کم کربن در گردشگران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 19-40]
-
گردشگری مذهبی
بررسی عوامل کشش و رانش مؤثر بر نیت سفر گردشگری مذهبی و نحوه تأثیر آنها (شهر قم) [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 109-124]
-
گردشگری ورزشی
طراحی مدل موانع فراروی توسعه گردشگری ورزشی مشهد [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 25-35]
م
-
محدودیت
بررسی نقش محدودیتها در انگیزه مشارکت گردشگران ورزشهای زمستانی پیستهای اسکی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 1-24]
-
محصولات گردشگری
تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 93-109]
-
مدل Black box
ویژگی ها و رفتار خرید گردشگران شهر بانه [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 31-59]
-
مدلسازی ساختاری پی ال اس
بررسی عوامل کشش و رانش مؤثر بر نیت سفر گردشگری مذهبی و نحوه تأثیر آنها (شهر قم) [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 109-124]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
ارائه مدل توسعهی گردشگری الکترونیکی با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 19-39]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
تبیین اثرات جشنواره گلاب گیری از دیدگاه ساکنان محلی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 65-92]
-
مدیریت
طراحی مدل موانع فراروی توسعه گردشگری ورزشی مشهد [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 25-35]
-
مسئولیت اجتماعی شرکت
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 63-83]
-
مصرف انرژی. انتشار دی اکسید کربن
بررسی عوامل موثر بر تمایل به رفتارهای کم کربن در گردشگران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 19-40]
-
مطالعه تطبیقی
شناسایی تواناسازها و توانمندیهای چابکی در صنعت خدمات هتلداری با مطالعه تطبیقی آن با بخش تولید [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 85-108]
-
معنویت
تبیین مفهوم معنویت در گردشگری با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 107-127]
-
معنویت در گردشگری
تبیین مفهوم معنویت در گردشگری با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 107-127]
-
مفهوم سازی
تبیین مفهوم معنویت در گردشگری با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 107-127]
-
مناطق روستایی
چالشها و مباحث توسعه گردشگری کشاورزی موردمطالعه: مناطق روستایی شاهرود [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 61-84]
-
منطقة رودبارقصران
برآورد ارزش اقتصادی مناطق گردشگری (مورد پژوهی: رودبار قصران) [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 1-18]
ن
-
نگرش نو
نگرشی نوین در ارزیابی ژئومورفوسایتها و ژئوسایتها در ایران [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 41-64]
-
نوآوری
کارآفرینی، یادگیری محوری، بازارمحوری و فعالیتهای منابع انسانی در هتلهای چهار و پنج ستاره ایران [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 41-61]
-
نیت سفر
بررسی عوامل کشش و رانش مؤثر بر نیت سفر گردشگری مذهبی و نحوه تأثیر آنها (شهر قم) [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 109-124]
و
-
وبسایتهای تسهیلگر
شناسایی مولفهها و تعیین محتوای وبسایتهای تسهیلگر گردشگری پزشکی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 1-18]
-
ورزشهای زمستانی
بررسی نقش محدودیتها در انگیزه مشارکت گردشگران ورزشهای زمستانی پیستهای اسکی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 1-24]
-
وفاداری
تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 93-109]
-
وفاداری کُنشی
شایستگیهای فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتلهای چهار ستاره استان مازندران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 63-84]
-
وفاداری مشتری
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 63-83]
-
ویژگی های گردشگران
ویژگی ها و رفتار خرید گردشگران شهر بانه [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 31-59]
ه
-
هتلهای چهار و پنج ستاره ایران
کارآفرینی، یادگیری محوری، بازارمحوری و فعالیتهای منابع انسانی در هتلهای چهار و پنج ستاره ایران [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 41-61]
ی
-
یادگیریمحوری
کارآفرینی، یادگیری محوری، بازارمحوری و فعالیتهای منابع انسانی در هتلهای چهار و پنج ستاره ایران [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 41-61]