ا
-
ابعاد گردشگری
بررسی نگرش ساکنان شهر بندرعباس نسبت به تاثیرات گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 43-65]
-
ارزش ادراک شده
بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 111-129]
-
ارزشهای اسلامی
بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزشهای اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 21-42]
-
ارزشهای سنتی
بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزشهای اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 21-42]
-
اعتماد الکترونیکی
الگوی اعتماد در گردشگری الکترونیکی [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 129-148]
-
اقامتگاه سبز
ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت اقامتگاههای سبز [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 87-67]
-
اکوتوریسم
ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت اقامتگاههای سبز [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 87-67]
-
اکوکمپ
ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت اقامتگاههای سبز [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 87-67]
-
انگیزه
توسعه مدل تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از مقصد گردشگری ایران [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 21-44]
-
اوقاتفراغت
جایگاه فضاهای سبز شهری در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهروندان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 71-84]
ب
-
بازیگران شبکه
شبکه خط مشی گردشگری کشور [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
بازیگری سطحی
تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 19-39]
-
بازیگری عمقی
تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 19-39]
-
باورهای ادراک شده
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در هتلهای شهر شیراز [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 69-93]
-
برجستگی برند
بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 111-129]
-
برند شهری
برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 41-69]
-
بندرعباس
بررسی نگرش ساکنان شهر بندرعباس نسبت به تاثیرات گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 43-65]
پ
-
پارکچنگری
جایگاه فضاهای سبز شهری در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهروندان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 71-84]
ت
-
تاثیرات مثبت ومنفی گردشگری
بررسی نگرش ساکنان شهر بندرعباس نسبت به تاثیرات گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 43-65]
-
تبلیغات
اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان برتوسعه گردشگری پایدار آن [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 103-131]
-
تبلیغات شفاهی
برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 41-69]
-
تحلیل گفتمان انتقادی(تگفا)
تحلیل گفتمان مدیران و نخبگان کشور درباره صنعت گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 1-18]
-
تصویر برند
برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 41-69]
-
تصویر برند
بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 111-129]
-
تصویر ذهنی
اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان برتوسعه گردشگری پایدار آن [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 103-131]
-
تصویر کلان
توسعه مدل تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از مقصد گردشگری ایران [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 21-44]
-
تصویر مقصد
توسعه مدل تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از مقصد گردشگری ایران [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 21-44]
-
تقاضای گردشگری
تأثیر بحران مالی جهانی بر تقاضای گردشگری در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
توسعه گردشگری
اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان برتوسعه گردشگری پایدار آن [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 103-131]
چ
-
چرخه عمر مشتری
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 107-127]
د
-
دفاتر خدمات مسافرتی
موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط با مشتری اجتماعی در دفاتر خدماتی مسافرتی [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 1-19]
ر
-
رضایت
بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزشهای اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 21-42]
-
رضایت شغلی
تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 19-39]
-
رضایت مشتری
تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 19-39]
-
رفتار
گردشگری
اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان برتوسعه گردشگری پایدار آن [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 103-131]
-
رهیافت دادههای تابلویی پویا
تأثیر بحران مالی جهانی بر تقاضای گردشگری در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
روستای دماب
ارزیابی نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
روش پرالونگ
ارزیابی توانمندی های ژئومورفوتوریستی لندفرم ها مطالعه موردی: منطقه جنوب غربی شهرستان گناباد [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 45-67]
-
روش تحلیل اکتشافی
مطالعه اثر بخشی تارنماهای گردشگری پزشکی در ایران [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
روش کوچین
ارزیابی توانمندی های ژئومورفوتوریستی لندفرم ها مطالعه موردی: منطقه جنوب غربی شهرستان گناباد [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 45-67]
-
رویکرد پژوهش ترکیبی
توسعه مدل تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از مقصد گردشگری ایران [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 21-44]
ز
-
زباله پراکنی
شرایط محیطی اثرگذار بر زباله پراکنی در استان مازندران با تأکید بر شرایط محیطی تسهیل کننده آن [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 123-144]
-
زیبایی شناسی
تحلیل زیبا شناختی نقوش تزئینی سردر کاروانسرای گنجعلی خان [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 95-122]
ژ
-
ژئومورفوتوریسم
ارزیابی توانمندی های ژئومورفوتوریستی لندفرم ها مطالعه موردی: منطقه جنوب غربی شهرستان گناباد [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 45-67]
س
-
ساختار
شبکه
شبکه خط مشی گردشگری کشور [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
سرانه کاربریهای گردشگری
ارزیابی ظرفیت برد درتعیین کاربریهای مجموعه های گردشگری [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 85-102]
-
سردر کاروانسرای گنجعلی خان
تحلیل زیبا شناختی نقوش تزئینی سردر کاروانسرای گنجعلی خان [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 95-122]
-
سیرچ
ارزیابی ظرفیت برد درتعیین کاربریهای مجموعه های گردشگری [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 85-102]
-
سیستم اطلاعات جغرافیایی
مکانیابی وب کیوسک های اطلاع رسانی در مقاصد گردشگری شهری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 89-109]
ش
-
شبکه خط مشی گردشگری
شبکه خط مشی گردشگری کشور [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
شبکه های اجتماعی
موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط با مشتری اجتماعی در دفاتر خدماتی مسافرتی [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 1-19]
-
شهر اصفهان
مکانیابی وب کیوسک های اطلاع رسانی در مقاصد گردشگری شهری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 89-109]
-
شهر کوهدشت
جایگاه فضاهای سبز شهری در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهروندان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 71-84]
ص
-
صنعت گردشگری
الگوی اعتماد در گردشگری الکترونیکی [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 129-148]
ط
-
طیف لیکرت
الگوی اعتماد در گردشگری الکترونیکی [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 129-148]
ظ
-
ظرفیت برد
ارزیابی ظرفیت برد درتعیین کاربریهای مجموعه های گردشگری [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 85-102]
ع
-
عادت
شرایط محیطی اثرگذار بر زباله پراکنی در استان مازندران با تأکید بر شرایط محیطی تسهیل کننده آن [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 123-144]
ف
-
فرایند تحلیل سلسله مراتبی
مکانیابی وب کیوسک های اطلاع رسانی در مقاصد گردشگری شهری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 89-109]
-
فضای سبز
جایگاه فضاهای سبز شهری در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهروندان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 71-84]
-
فعالیت های ارتباطی مقصد
توسعه مدل تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از مقصد گردشگری ایران [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 21-44]
-
فناوری اطلاعات
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در هتلهای شهر شیراز [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 69-93]
-
فناوری اطلاعات
الگوی اعتماد در گردشگری الکترونیکی [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 129-148]
ق
-
قم
بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزشهای اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 21-42]
ک
-
کار هیجانی
تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 19-39]
-
کتیبه
تحلیل زیبا شناختی نقوش تزئینی سردر کاروانسرای گنجعلی خان [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 95-122]
-
کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا
تأثیر بحران مالی جهانی بر تقاضای گردشگری در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
کیفیت ادراک شده
بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 111-129]
-
کیفیت خدمات
برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 41-69]
-
کیفیت رابطه
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 107-127]
گ
-
گردشگران استان مازندران
شرایط محیطی اثرگذار بر زباله پراکنی در استان مازندران با تأکید بر شرایط محیطی تسهیل کننده آن [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 123-144]
-
گردشگری
ارزیابی نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
گردشگری
تحلیل گفتمان مدیران و نخبگان کشور درباره صنعت گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 1-18]
-
گردشگری
جایگاه فضاهای سبز شهری در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهروندان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 71-84]
-
گردشگری
بررسی نگرش ساکنان شهر بندرعباس نسبت به تاثیرات گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 43-65]
-
گردشگری الکترونیکی
الگوی اعتماد در گردشگری الکترونیکی [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 129-148]
-
گردشگری پزشکی
مطالعه اثر بخشی تارنماهای گردشگری پزشکی در ایران [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
گردشگری سبز
ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت اقامتگاههای سبز [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 87-67]
-
گناباد
ارزیابی توانمندی های ژئومورفوتوریستی لندفرم ها مطالعه موردی: منطقه جنوب غربی شهرستان گناباد [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 45-67]
ل
-
لندفرم های ژئومورفولوژیکی
ارزیابی توانمندی های ژئومورفوتوریستی لندفرم ها مطالعه موردی: منطقه جنوب غربی شهرستان گناباد [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 45-67]
م
-
متینآباد
ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت اقامتگاههای سبز [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 87-67]
-
مدیران
تحلیل گفتمان مدیران و نخبگان کشور درباره صنعت گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 1-18]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط با مشتری اجتماعی در دفاتر خدماتی مسافرتی [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 1-19]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 107-127]
-
مسأله زیست محیطی
شرایط محیطی اثرگذار بر زباله پراکنی در استان مازندران با تأکید بر شرایط محیطی تسهیل کننده آن [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 123-144]
-
مشروعیت
تحلیل گفتمان مدیران و نخبگان کشور درباره صنعت گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 1-18]
-
مکانیابی
مکانیابی وب کیوسک های اطلاع رسانی در مقاصد گردشگری شهری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 89-109]
-
مناطق روستایی
ارزیابی نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
موانع مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط با مشتری اجتماعی در دفاتر خدماتی مسافرتی [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 1-19]
ن
-
نخبگان
تحلیل گفتمان مدیران و نخبگان کشور درباره صنعت گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 1-18]
-
نقوش نمادین
تحلیل زیبا شناختی نقوش تزئینی سردر کاروانسرای گنجعلی خان [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 95-122]
-
نقوش هندسی
تحلیل زیبا شناختی نقوش تزئینی سردر کاروانسرای گنجعلی خان [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 95-122]
-
نگرش
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در هتلهای شهر شیراز [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 69-93]
-
نگرش
بررسی نگرش ساکنان شهر بندرعباس نسبت به تاثیرات گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 43-65]
-
نگرش به برند
برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 41-69]
-
نگرش جامعه میزبان
ارزیابی نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 30، 1394]
و
-
واژگان کلیدی: بحران مالی جهانی
تأثیر بحران مالی جهانی بر تقاضای گردشگری در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
واژگان کلیدی: خط مشی گذاری گردشگری
شبکه خط مشی گردشگری کشور [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
وب سایت های گردشگری پزشکی
مطالعه اثر بخشی تارنماهای گردشگری پزشکی در ایران [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
وب کیوسک اطلاع رسانی(TWK)
مکانیابی وب کیوسک های اطلاع رسانی در مقاصد گردشگری شهری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 89-109]
-
وفاداری
بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزشهای اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 21-42]
-
وفاداری برند
بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 111-129]
-
ویژگیهای فردی
اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان برتوسعه گردشگری پایدار آن [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 103-131]
ه
-
هتل
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در هتلهای شهر شیراز [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 69-93]
-
هتل های شهر ایلام
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 107-127]
-
همنواختی معنایی
تحلیل زیبا شناختی نقوش تزئینی سردر کاروانسرای گنجعلی خان [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 95-122]
-
هنجارهای ذهنی
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در هتلهای شهر شیراز [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 69-93]