ا
-
ابراهیم زاده گنجی، سیده زینب
تبیین نقش عوامل مؤثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایتهای گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 111-129]
-
ابوهاشم آبادی، فرزانه
شناسایی مولفهها و تعیین محتوای وبسایتهای تسهیلگر گردشگری پزشکی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 1-18]
-
احمدی، علی
اولویت بندی و سطح استراحتگاههای گردشگری بینراهی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 105-126]
-
اسدی، علی
ارزیابی وفاداری گردشگر به مقصد با رویکرد داده کاوی گردشگران داخلی شهر اصفهان [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 85-106]
-
اسدیان اردکانی، فائزه
ارائه مدل توسعهی گردشگری الکترونیکی با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 19-39]
-
اسماعیلی، بنفشه
توسعه گردشگری بومی و پایداری نظام سکونتگاهی حاشیه کویر [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 1-30]
-
افشار، امیرحسین
شناسایی تواناسازها و توانمندیهای چابکی در صنعت خدمات هتلداری با مطالعه تطبیقی آن با بخش تولید [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 85-108]
-
امیر احمدی، ابوالقاسم
نگرشی نوین در ارزیابی ژئومورفوسایتها و ژئوسایتها در ایران [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 41-64]
-
انصاری، آذرنوش
ارزیابی وفاداری گردشگر به مقصد با رویکرد داده کاوی گردشگران داخلی شهر اصفهان [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 85-106]
ب
-
بوسحاق، محمدرضا
تبیین اثرات جشنواره گلاب گیری از دیدگاه ساکنان محلی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 65-92]
پ
-
پویا، علیرضا
شناسایی تواناسازها و توانمندیهای چابکی در صنعت خدمات هتلداری با مطالعه تطبیقی آن با بخش تولید [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 85-108]
ت
-
ترابی، ذبیح الله
چالشها و مباحث توسعه گردشگری کشاورزی موردمطالعه: مناطق روستایی شاهرود [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 61-84]
-
ترکستانی، محمدصالح
تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 93-109]
-
تقویفرد، محمد تقی
ارائه مدل توسعهی گردشگری الکترونیکی با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 19-39]
-
تقی زاده یزدی، محمد رضا
شناسایی مولفهها و تعیین محتوای وبسایتهای تسهیلگر گردشگری پزشکی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 1-18]
ج
-
جمشیدی، زینت
تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران داخلی استان یزد با استفاده از مدل دیمتل فازی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 85-104]
ح
-
حاتمی فر، پژمان
ارزیابی زنجیره تامین گردشگری روستایی روستای مصر [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 41-62]
-
حسینی، ابوالحسن
تبیین نقش عوامل مؤثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایتهای گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 111-129]
-
حسینی پور، سید احسان
بررسی عوامل کشش و رانش مؤثر بر نیت سفر گردشگری مذهبی و نحوه تأثیر آنها (شهر قم) [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 109-124]
-
حقیقت، فاطمه
تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 93-109]
-
حقیقی، محمد
شناسایی مولفهها و تعیین محتوای وبسایتهای تسهیلگر گردشگری پزشکی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 1-18]
خ
-
خلیفه، مجتبی
کارآفرینی، یادگیری محوری، بازارمحوری و فعالیتهای منابع انسانی در هتلهای چهار و پنج ستاره ایران [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 41-61]
-
خوراکیان، علیرضا
شناسایی تواناسازها و توانمندیهای چابکی در صنعت خدمات هتلداری با مطالعه تطبیقی آن با بخش تولید [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 85-108]
ر
-
رضاقلی زاده، مهدیه
بررسی تاثیر گردشگری بر مثلث فقر، نابرابری و رشد اقتصادی [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 125-160]
-
رضایی دولت آبادی، حسین
بررسی عوامل کشش و رانش مؤثر بر نیت سفر گردشگری مذهبی و نحوه تأثیر آنها (شهر قم) [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 109-124]
-
رضوانی، محمد رضا
چالشها و مباحث توسعه گردشگری کشاورزی موردمطالعه: مناطق روستایی شاهرود [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 61-84]
-
روشنیان، سوران
ویژگی ها و رفتار خرید گردشگران شهر بانه [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 31-59]
ز
-
زنگنه اسدی، محمدعلی
نگرشی نوین در ارزیابی ژئومورفوسایتها و ژئوسایتها در ایران [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 41-64]
س
-
سجادی، ژیلا
برآورد ارزش اقتصادی مناطق گردشگری (مورد پژوهی: رودبار قصران) [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 1-18]
-
سعیدا اردکانی، سعید
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 63-83]
-
سلطانی، المیرا
بررسی عوامل موثر بر تمایل به رفتارهای کم کربن در گردشگران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 19-40]
-
سیدی، پیمان
بررسی نقش محدودیتها در انگیزه مشارکت گردشگران ورزشهای زمستانی پیستهای اسکی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 1-24]
ش
-
شامی زنجانی، مهدی
شناسایی مولفهها و تعیین محتوای وبسایتهای تسهیلگر گردشگری پزشکی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 1-18]
-
شایان یگانه، علی اکبر
نگرشی نوین در ارزیابی ژئومورفوسایتها و ژئوسایتها در ایران [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 41-64]
-
شفیعا، سعید
تبیین مفهوم معنویت در گردشگری با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 107-127]
-
شیرخدایی، میثم
تبیین نقش عوامل مؤثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایتهای گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 111-129]
ص
-
صالحی، صادق
شایستگیهای فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتلهای چهار ستاره استان مازندران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 63-84]
-
صباغ پور آذریان، مهدیه
تبیین مفهوم معنویت در گردشگری با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 107-127]
-
صفایی، بهزاد
کارآفرینی، یادگیری محوری، بازارمحوری و فعالیتهای منابع انسانی در هتلهای چهار و پنج ستاره ایران [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 41-61]
-
صمدی، رقیه
برآورد ارزش اقتصادی مناطق گردشگری (مورد پژوهی: رودبار قصران) [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 1-18]
ض
-
ضیایی، محمود
بررسی عوامل موثر بر تمایل به رفتارهای کم کربن در گردشگران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 19-40]
ط
-
طباطبایی، سید مهدی
ارزیابی زنجیره تامین گردشگری روستایی روستای مصر [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 41-62]
-
طهماسبی، اصغر
ویژگی ها و رفتار خرید گردشگران شهر بانه [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 31-59]
ع
-
عبدالملکی، حسین
طراحی مدل موانع فراروی توسعه گردشگری ورزشی مشهد [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 25-35]
-
عزیزی، فاطمه
تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران داخلی استان یزد با استفاده از مدل دیمتل فازی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 85-104]
-
علی اکبری، اسماعیل
توسعه گردشگری بومی و پایداری نظام سکونتگاهی حاشیه کویر [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 1-30]
ف
-
فرزین فر، زهره
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 63-83]
ق
-
قادری، اسماعیل
بررسی عوامل موثر بر تمایل به رفتارهای کم کربن در گردشگران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 19-40]
-
قدیری معصوم، مجتبی
ارزیابی زنجیره تامین گردشگری روستایی روستای مصر [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 41-62]
-
قلیچ خانی، بهنام
اولویت بندی و سطح استراحتگاههای گردشگری بینراهی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 105-126]
ک
-
کاظمی، علی
بررسی عوامل کشش و رانش مؤثر بر نیت سفر گردشگری مذهبی و نحوه تأثیر آنها (شهر قم) [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 109-124]
-
کروبی، مهدی
بررسی نقش محدودیتها در انگیزه مشارکت گردشگران ورزشهای زمستانی پیستهای اسکی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 1-24]
-
کیانی سلمی، صدیقه
تبیین اثرات جشنواره گلاب گیری از دیدگاه ساکنان محلی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 65-92]
م
-
محمدی، علی
کارآفرینی، یادگیری محوری، بازارمحوری و فعالیتهای منابع انسانی در هتلهای چهار و پنج ستاره ایران [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 41-61]
-
محمدی، مصطفی
شایستگیهای فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتلهای چهار ستاره استان مازندران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 63-84]
-
محمودی، احمد
بررسی نقش محدودیتها در انگیزه مشارکت گردشگران ورزشهای زمستانی پیستهای اسکی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 1-24]
-
مروتی شریف آبادی، علی
تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران داخلی استان یزد با استفاده از مدل دیمتل فازی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 85-104]
-
مسلمی، آرمان
برآورد ارزش اقتصادی مناطق گردشگری (مورد پژوهی: رودبار قصران) [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 1-18]
-
مفاخری، فهمیه
تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 93-109]
-
میرتقیان رودسری، سیّد محمّد
شایستگیهای فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتلهای چهار ستاره استان مازندران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 63-84]
-
میرزازاده، زهرا سادات
طراحی مدل موانع فراروی توسعه گردشگری ورزشی مشهد [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 25-35]
ن
-
نادری بنی، محمود
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 63-83]
-
نجارزاده، محمد
چالشها و مباحث توسعه گردشگری کشاورزی موردمطالعه: مناطق روستایی شاهرود [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 61-84]