ا
-
احمدی، محمد مهدی
بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزشهای اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 21-42]
-
احمدی، میلاد
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 107-127]
-
اخوان خرازیان، مریم
موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط با مشتری اجتماعی در دفاتر خدماتی مسافرتی [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 1-19]
-
ادیب زاده، مرضیه
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در هتلهای شهر شیراز [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 69-93]
-
اردشیر تاج زاده نمین، ابوالفضل
مطالعه اثر بخشی تارنماهای گردشگری پزشکی در ایران [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
اسفیدانی، محمد رحیم
بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 111-129]
-
اکبری، محسن
برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 41-69]
-
اکبری، محمد رضا
جایگاه فضاهای سبز شهری در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهروندان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 71-84]
-
امراللهی بیوکی، ناهید
اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان برتوسعه گردشگری پایدار آن [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 103-131]
-
امینی، عباس
ارزیابی نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 30، 1394]
ب
-
باباجمالی، فرهاد
ارزیابی نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
بختی، سمیرا
ارزیابی نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
بیات، سوده
مطالعه اثر بخشی تارنماهای گردشگری پزشکی در ایران [دوره 10، شماره 30، 1394]
پ
-
پور امرایی، سمیرا
جایگاه فضاهای سبز شهری در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهروندان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 71-84]
ج
-
جهاندیده، سامان
شبکه خط مشی گردشگری کشور [دوره 10، شماره 30، 1394]
خ
-
خالقی زاده، سعیده
تحلیل زیبا شناختی نقوش تزئینی سردر کاروانسرای گنجعلی خان [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 95-122]
-
خنیفر، حسین
شبکه خط مشی گردشگری کشور [دوره 10، شماره 30، 1394]
د
-
دلشاد، علی
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در هتلهای شهر شیراز [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 69-93]
-
دهقان، محمدحسین
ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی در گردشگری روستایی [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 1-20]
-
دهقانی سلطانی، مهدی
تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 19-39]
ر
-
رشیدی، محمد رضا
مکانیابی وب کیوسک های اطلاع رسانی در مقاصد گردشگری شهری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 89-109]
-
رضایی، پژمان
ارزیابی ظرفیت برد درتعیین کاربریهای مجموعه های گردشگری [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 85-102]
-
رضایی، زهرا
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 107-127]
-
رنجبریان، بهرام رنجبریان
توسعه مدل تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از مقصد گردشگری ایران [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 21-44]
-
ریخته گران، بهاره
موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط با مشتری اجتماعی در دفاتر خدماتی مسافرتی [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 1-19]
ز
-
زرندیان، ندا
ارزیابی توانمندی های ژئومورفوتوریستی لندفرم ها مطالعه موردی: منطقه جنوب غربی شهرستان گناباد [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 45-67]
س
-
سعیدی شهری، سوزان سادات
ارزیابی توانمندی های ژئومورفوتوریستی لندفرم ها مطالعه موردی: منطقه جنوب غربی شهرستان گناباد [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 45-67]
-
سلطانی بناوندی، اعظم
تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 19-39]
-
سمیعی، سحر
تحلیل گفتمان مدیران و نخبگان کشور درباره صنعت گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 1-18]
ش
-
شاهی، محبوبه
بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 111-129]
-
شایسته فر، مهناز
تحلیل زیبا شناختی نقوش تزئینی سردر کاروانسرای گنجعلی خان [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 95-122]
-
شمسی ماربینی، نرگس
ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت اقامتگاههای سبز [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 87-67]
-
شیرخدایی، میثم
بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 111-129]
-
شیری، اردشیر
تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 19-39]
ص
-
صابری، امیر
جایگاه فضاهای سبز شهری در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهروندان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 71-84]
ظ
-
ظهیری نیا، مصطفی
بررسی نگرش ساکنان شهر بندرعباس نسبت به تاثیرات گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 43-65]
غ
-
غلامرضازاده، فاطمه
شرایط محیطی اثرگذار بر زباله پراکنی در استان مازندران با تأکید بر شرایط محیطی تسهیل کننده آن [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 123-144]
-
غیاثیان، مریم سادات
تحلیل گفتمان مدیران و نخبگان کشور درباره صنعت گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 1-18]
ف
-
فارسی زاده، حسن
تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 19-39]
-
فتحی، سعید
توسعه مدل تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از مقصد گردشگری ایران [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 21-44]
-
فرزان، نرگس
شبکه خط مشی گردشگری کشور [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
فعالجو، حمیدرضا
تأثیر بحران مالی جهانی بر تقاضای گردشگری در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
فیروزجائیان، علی اصغر
شرایط محیطی اثرگذار بر زباله پراکنی در استان مازندران با تأکید بر شرایط محیطی تسهیل کننده آن [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 123-144]
ق
-
قنبری، سیروس
ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی در گردشگری روستایی [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 1-20]
-
قنبری، یوسف
مکانیابی وب کیوسک های اطلاع رسانی در مقاصد گردشگری شهری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 89-109]
-
قهرمانی، نسرین
ارزیابی ظرفیت برد درتعیین کاربریهای مجموعه های گردشگری [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 85-102]
ک
-
کریمی، جمیله
مکانیابی وب کیوسک های اطلاع رسانی در مقاصد گردشگری شهری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 89-109]
-
کریمی علیوچه، محمد رضا
بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزشهای اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 21-42]
م
-
محمدی، اسفندیار
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 107-127]
-
محمدی، شهریار
الگوی اعتماد در گردشگری الکترونیکی [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 129-148]
-
محمدی، فاطمه
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در هتلهای شهر شیراز [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 69-93]
-
محمودی، سمیه
توسعه مدل تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از مقصد گردشگری ایران [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 21-44]
-
معتمد، حسن
برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 41-69]
-
میرکی اناری، حسین
ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی در گردشگری روستایی [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 1-20]
ن
-
نادری بنی، محمود
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در هتلهای شهر شیراز [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 69-93]
-
نجات، سهیل
بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 111-129]
-
نصیریان، ابراهیم
تأثیر بحران مالی جهانی بر تقاضای گردشگری در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا [دوره 10، شماره 30، 1394]
-
نظری، اعظم
اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان برتوسعه گردشگری پایدار آن [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 103-131]
-
نظری، مهسا
بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزشهای اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 21-42]
-
نیکخواه، هدایت الله
بررسی نگرش ساکنان شهر بندرعباس نسبت به تاثیرات گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 43-65]
و
-
وثوقی، لیلا
ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت اقامتگاههای سبز [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 87-67]
ه
-
هوشمند چایجانی، میلاد
برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 41-69]
ی
-
یادگاری، مهدی
الگوی اعتماد در گردشگری الکترونیکی [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 129-148]
-
یارمحمدی سامانی، پیمان
الگوی اعتماد در گردشگری الکترونیکی [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 129-148]