الوانی، سید مهدی. صفری، سعید.کهن هوش نژاد، سعید. خدا مرادی، سعید(1393). «عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی». فصلنامه علمی- پژوهشی مطالعات مدیریت(بهبود و تحول)، دوره 25، شماره 82، ص 27-1.
بازرگان، عباس(1389). مقدمه ای بر روش های تحقیق کیفی و آمیخه: رویکرد متداول در علوم رفتاری، چاپ هشتم، تهران، نشر دیدار.
رمضانیان، محمد رحیم. حیدرنیای کهن، پدرام(1390). «عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت گردشگری مورد مطالعه: آزانسهای مسافرتی شهر تهران». فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، دوره 6، شماره 14، ص 151- 125.
محمودی، سمیه. رنجبریان، بهرام. فتحی، سعید(1394). «توسعه مدل ذهنی گردشگران بالقوه از مقصد گردشگری ایران». فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، دوره 10، شماره 21، ص 44-21.
نیومن، ویلیام لاورنس (1389). شیوه های پژوهش اجتماعی: رویکردهای کیفی و کمّی، حسن دانایی فرد، سید حسین کاظمی، جلد اول، چاپ دوم، تهران، انتشارات مهربان.
یاوری گهر، فاطمه. منصوری مؤید، فرشته(1396). «مدیریت بحران در صنعت گردشگری». فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، دوره 12، شماره 40، ص 40- 21.
Bouncken, Ricarda B., Viktor Fredrich. (2016). “Business Model Innovation in Alliances: Successful Configurations”. Journal of Business Research, 69(9), 3584-3590.
Chesbrough H.(2010). “Business Model Innovation: Opportunities and Barriers. ” Long Range Planning 43, 354 – 363.
Corbett A., Covin J. G., O'Connor G. C., Tucci C. L. (2013). “Corporate Entrepreneurship: State‐Of‐The‐Art Research and a Future Research Agenda.” Journal of Product Innovation Management, 30(5), 812-820.
Demil B., Lecocq X., Ricart J., and Zott C.)2015). “Introduction to the SEJ Special Issue on Business Models: Business Models within the Domain of Strategic Entrepreneurship”. Strategic Entrepreneurship Journal, Strat. Entrepreneurship J., 9: 1–11.
Grabowska M. (2015). “Innovativeness in Business Models”. Procedia Computer Science, 65, 1023-1030.
Hughes M., Mustafa M. (2016). “Antecedents of Corporate Entrepreneurship in SMEs: Evidence from an Emerging Economy”. Journal of Small Business Management, 55, 115-140.
Ireland R.D., Hitt M.A., Sirmon D.G.(2003). “A model of Strategic Entrepreneurship: The Construct and its Dimensions”. Journal of Management, 29(6), 963–989.
Johnson, Mark W. Seizing the white space: Business model innovation for growth and renewal, Harvard Business Press, 2010.
Kraus S., Kauranen I., Henning Reschke C. (2011).“Identification of Domains for a New Conceptual Model of Strategic Entrepreneurship Using the Configuration Approach”. Management Research Review, 34(1), 58-74 .
Kuratko D.F., Hornsby J.S. (2018). New Venture management: The Entrepreneurship’s Roadmap, NY, Routledge, Taylor & Francis Group
Kuratko D.F., Hornsby J.S., Hayton J. (2015). “Corporate Entrepreneurship: the Innovative Challenge for a New Global Economic Reality”. Small Bus Econ, 45, 245–253.
Kuratko, D. F., Audretsch, D. B., (2009). “Strategic entrepreneurship: exploring different perspectives of an emerging concept. ” Entrepreneurship Theory and Practice, 33(1), 1–17.
Kuratko D.F., Audretsch D.B. (2013). “Clarifying the Domains of Corporate Entrepreneurship.” International Entrepreneurship and Management Journal, 9(3), 323-335.
Kuratko D.F., Hornsby J.S., Covin J.G. (2014). “Diagnosing a Firm’s Internal Environment for Corporate Entrepreneurship.” Business Horizons, 57(1), 37–47.
Lombert S.C., Davidson R.A(2013). “Applications of the business model in studies of enterprise success, innovation and classification: An analysis of empirical research from 1996 to 2010” European Management Journal, 31, 668 – 681.
Sharma, P., Chrisman, J. (1999). “Toward a Reconciliation of the Definition Issues in the Field Corporate Entrepreneurship”. Entrepreneurship: Theory & Practice, 23, 11-27.
Timmers P. 1998. “ Business models for electronic markets”. Electronic Markets 8(2): 3–8.
Tsai K. H., Yang, S. Y. (2012). “The Contingent Value of Firm Innovativeness for Business Performance Under Environmental Turbulence”. International Entrepreneurship and Management Journal, 10(2), 343-366.
Zahra S.A. (2016). “Portrait of a Research Pioneer: Andrew Van de Ven”. Strategic Entrepreneurship Journal, 10, 413 – 429.
Zott C., Amit R. Massa L. (2011) “The Business Model: Recent developments and Future Research” Journal of management, 37, 1019-1042.