دوره 19 (1403)
دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
تبیین نقش عوامل مؤثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایتهای گردشگری

سیده زینب ابراهیم زاده گنجی؛ میثم شیرخدایی؛ ابوالحسن حسینی

دوره 11، شماره 34 ، آبان 1395، ، صفحه 111-129

https://doi.org/10.22054/tms.2016.5732

چکیده
  اعتماد آغاز هر نوع رابطه دوطرفه و از عناصر اصلی مورد نیاز در انجام دادوستد است. ارتباط بین خریدار و فروشنده الکترونیکی که از طریق اینترنت به انجام مبادلاتمیپردازند، جدا از این مسئله نبوده و اعتمادسازی در بخش گردشگری الکترونیک میتواند نقش بسزایی در جذب گردشگران ایجاد کرده و بهعنوان استراتژی مناسبی در ایجاد مزیت رقابتی مورد ...  بیشتر

مولفه های مؤثر بر اعتماد گردشگران در حوزه گردشگری الکترونیک

میر علی سید نقوی؛ غدیر شکیبا جمال آباد

دوره 8، شماره 21 ، فروردین 1392، ، صفحه 1-27

چکیده
  در جهان امروزی صنعت گردشگری در برنامههای بازرگانی و اقتصادی جایگاه خاصی پیدا کرده و نقشتعیینکننده ای در درآمدزایی کشورها بر عهده دارد؛ اما از سوی دیگر کسب و کار الکترونیک به صورتیک الزام در بخشهای مختلف تجارت جهانی نفوذ کرده و به عنوان یک عامل کلیدی تعیینکننده در پیشبرداهداف تجاری است، لذا توسعهی صحیح و پیگیرانهی گردشگری الکترونیک ...  بیشتر