دوره 19 (1403)
دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
نویسنده = %D8%B2%D9%87%D8%B1%D9%87 %D8%AF%D9%87%D8%AF%D8%B4%D8%AA%DB%8C %D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%B1%D8%AE
تعداد مقالات: 6
مدل تجربه همآفرینی مشتری در صنعت میهماننوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز
دوره 17، شماره 59 ، مهر 1401، ، صفحه 9-38
چکیده
با ظهوراقتصاد اشتراکی، اقامتگاههای نظیر به نظیر رونق چشمگیری یافتهاند. یکی از راهها برای موفقتر عمل نمودن این اقامتگاهها، بهرهبرداری از پتانسیل همآفرینی گردشگران است. همچنین در سالهای اخیر توجه ویژهای به تجربه مصرف در صنعت میهماننوازی میشود. بنابراین هدف این پژوهش ارائه مدلی جدید برای تجربه همآفرینی گردشگران ... بیشترشناسایی عناصر تجربهی مطلوب صرف غذاهای محلی در گردشگری
دوره 16، شماره 54 ، تیر 1400، ، صفحه 75-94
چکیده
تکیه بر جنبههای تمایزآفرین مقصدهای گردشگری لازمة موفقیت در بازار گردشگری است. غذای محلی و فرهنگ غذای محلی برای یک مقصد توریستی یک مزیت رقابتی پایدار است. پژوهش حاضر تلاشی برای شناسایی عناصر مطلوب صرف غذای محلی است و برای این مقصود از روش حافظهران استفاده شدهاست. جامعة آماری پژوهش را اعضای باشگاه مشتریان یک آژانس گردشگری شکل دادند ... بیشترتحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متنکاوی
دوره 15، شماره 50 ، تیر 1399، ، صفحه 97-127
چکیده
امروزه کسبوکارها و مدیریت بازاریابی روندی به سمت داده محور شدن را میپیمایند و در این مسیر بسیاری از آنها نیازمند دادههای مفید و البته روشهای تحلیل درست دادهها هستند، متنکاوی یکی از فنون نوین تحلیل دادهها میباشد که برای تحلیل دادههای متنی به کار میرود، دادههای متنی برای سالهای طولانی به علل مختلفی چون حجم زیاد ... بیشترتاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری
دوره 12، شماره 40 ، دی 1396، ، صفحه 1-20
چکیده
هدف از این پژوهش بررسی تأثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری است. در این راستا پس از مطالعه دقیق ادبیات، مدل جدیدی طراحی گردید. این پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی بوده و از روش نمونهگیری در دسترس استفاده شده است. حجم نمونه مورد بررسی 384 نفر از میهمانان ایرانی هتل عباسی شهر اصفهان است. برای تحلیل دادهها و ... بیشترتاثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت هتل داری
دوره 7، شماره 17 ، فروردین 1391، ، صفحه 1-32
چکیده
برندینگ یکی از عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برند در صنعت هتل داری جهانی است. هدف از این مقاله بررسی تاثیر رضایت مصرف کننده بر رابطه بین ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده و وفاداری به برند است. متغیرهای مستقل مدل مفهومی این پژوهش شامل: کیفیت فیزیکی، رفتار کارکنان، تناسب با خودپنداره ایده آل، هویت برند، تناسب با سبک زندگی، آگاهی از برند، ... بیشترراهکارهای توسعه گردشگری در جمهوری اسلامی ایران ( برگرفته از راهکارهای توسعه گردشگری در کشور های مالزی، ترکیه و تونس)
دوره 2، شماره 4 ، خرداد 1383، ، صفحه 31-67