ابراهیم پور، حبیب؛ سیدنقوی، میرعلی و یعقوبی، نورمحمد.(1389). عوامل موثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل- مطالعه موردی گردشگران سرعین. مطالعات گردشگری. شماره 14. صص 69-92.
آقازاده،هاشم؛ اسفیدانی، محمد رحیم وقلی مطلق، مجید(1395). طراحی مقیاس اخلاقی فروشندگان. پژوهشهای مدیریت در ایران. دوره 20، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 1-24.
ایمانی خوشخو، محمد حسین؛ ایوبی یزدی، حمید. (1389). عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد، فصلنامهمطالعاتگردشگری، شماره 13، 113-138.
بحرینی زاده، منیجه و زمانی، زینب.(1394) .تعیین جایگاه مکانهای تاریخی ایران با تحلیل اهمیت/ عملکرد ویژگیها و رویکرد نقشه ادراکی از دید گردشگران خارجی (مطالعهی :تخت جمشید، عالی قاپو و مسجد جامع اصفهان. پژوهشهای مدیریت در ایران. دوره 19. شماره 1. صص 1-21.
پورفرج، اکبر؛ ایمانی خوشخو، محمدحسین؛ بهبودی، ریحانه (1389)، تأثیر معماری ایرانی- اسلامی بر انگارهی ادراکی گردشگران اروپایی از مقصد ایران، فصلنامه مطالعات جهانگردی، شماره 11.
تاجزاده نمین، ابوالفضل؛ گریگور قضاریان (1389)، فرایند و عوامل مؤثر در شکلگیری انگاره مقصد گردشگری، فصلنامه مطالعات گردشگری، شماره 13.
تاجزاده نمین، ابوالفضل؛ قضاریان، گریگور؛ تاجزاده نمین، آیدین (1390)، انگارهی مردم ارمنستان از ایران به عنوان یک مقصد، پژوهشنامهی جامعهشناسی جوانان، سال اول، شمارهی اول.
تیموری، راضیه؛ کرمی، فریبا؛ تیموری، زینب؛ صفدری، امین. (1393). عوامل مؤثر بر گردشگری مکانهای تاریخی شهری نمونۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز، گردشگری شهری، دوره 1، شماره 1، 63-78.
دانایی فرد، حسن؛ الوانی، سید مهدی؛ آذر، عادل. (1383). روش شناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکرد جامع، تهران: انتشارات صفار.
رنجبریان، بهرام؛ امامی، علیرضا؛ فتحی، سعید (1393)، عملیاتیسازی فاصلهی روانی در بازاریابی گردشگری، مجلهیبرنامهریزیوتوسعهگردشگری، سال 3، شماره 9.
رنجبریان بهرام؛ خزائی پول، جواد؛ بالوئی جام خانه،هادی. (1391). تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای گردشگری خارجی استان اصفهان با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی، مجلهی برنامه ریزی و توسعه گردشگری، سال اول، شماره یک 13-34.
رنجبریان، بهرام؛ خزائیپول، جواد (1392)، توسعه مدلی جهت تبیین تأثیر سازههای بازاریابی مدیریت شهری بر تمایلات رفتاری نسبت به مقاصد گردشگری شهری، فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری، شماره سوم.
طباطبایینسب، سیدمحمد؛ ضرابخانه، فرزانه (1392)، بررسی عوامل تعیین کننده موفقیت مقصد گردشگری)مورد مطالعه: شهر اصفهان)، اولینهمایشداخلیگردشگریپایدار؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز.
عباسپور، نیلوفر (1392)، تبلیغات پنهان: استراتژی نوین برندسازی و ایجاد تصویر مقصدهای گردشگری، دومین همایش ملی گردشگری و طبیعتگردی ایران زمین، تهران، ایران.
غفاری، محمد؛ رضایی دولت آبادی، حسین؛ دهقانی اناری، فرشید. (1393). تحلیل عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری )مورد مطالعه: گردشگران خارجی سفرکرده به شهر اصفهان(، مدیریتفرهنگسازمانی، دوره 12، شماره 3، 551-568.
فرزین، محمدرضا؛ نادعلیپور، زهرا (1390)، عوامل مؤثر بر مزیت رقابتی مقصدهای گردشگری در ایران(مورد مطالعه: منطقه چابهار)، فصلنامةمطالعاتگردشگری، شمارة 14.
کروبی، مهدی (1390)، رسانههای ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری، فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات گردشگری، سال 7، شماره 15.
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی؛ بلوچی، حسین؛ فارسی زاده، حسین. (1394). بررسی تاثیر تصویر مقصد و رضایت از مقصد بر نیتهای بازدید گردشگران، مجلهیبرنامهریزیوتوسعهگردشگری، سال چهارم، شماره 12، 11-33.
Allenby, G. M.; Lenk, P. J. (1995). “Reassessing Brand Loyalty, Price Sensitivity, and Merchandising Effects on Consumer Brand Choice”. Journal of Business and Economic Statistics, 13 (3), 281-289.
Baloglu, Henthorne, T. Le & Sahin S. (2014). “Destination Image and Brand Personality of Jamaica: A Model of Tourist Behavior Seyhmus Published online”. Journal of Travel & Tourism Marketing.
Chen A, Peng N & peng Hung K. (2015). “Examining tourists’ loyalty toward cultural quarters Research Notes and Reports”. Annals of Tourism Research 51, 51–63.
Faullant, R.; Matzler, K.; Fuller, J. (2008). “The Impact of Satisfaction and Image on Loyalty: The case of Alpine ski resorts”. Managing Service Quality. 18 (2), 163-178.
Fu Chen Ch & Phou S. (2013). “A closer look at destination: Image, personality, relationship and loyalty”. Tourism Management 36, 269-278.
Gursoy D, Chen J.S & Christina G. Chi. (2014). “Theoretical examination of destination loyalty formation”. International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 26, Iss 5, pp. 809 – 827.
Ho Kim S, Holland S & Sook Han H. (2013). “A Structural Model for Examining how Destination Image, Perceived Value, and Service Quality Affect Destination Loyalty: a Case Study of Orlando”. INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM RESEARCH Int. J. Tourism Res. 15, PP. 313–328.
Konecnik, M. and De Chernatony, L. (2010). A Systematic Approach to Branding Slovenia, Paper Presented at 2010 Thought Leaders International Conference on Brand Management, Lugano, Switzerland.
Kumara V & J.K. Nayaka Anatolia. (2015). “Examining the relationship between patterns of emotional responses, satisfaction, and loyalty”. An International Journal of Tourism and Hospitality Research.
Meleddu M, Paci R & Pulina M. (2015). “Repeated behaviour and destination loyalty”. Tourism Management. 50, 159-171.
Serna A, Marchiori E, Gerrikagoitia J.K, Sorzabal A.A & Cantoni L. (2015). “An Auto-Coding Process for Testing the Cognitive-Affective and Conative Model of Destination Image Springer International Publishing Switzerland”. Information and Communication Technologies in Tourism, DOI 10.
Su L.J, Hsu M.K & Swanson S. (2014). “The Effect of Tourist Relationship Perception on Destination Loyalty at a World Heritage Site in China: The Mediating Role of Overall Destination Satisfaction and Trust”. Journal of Hospitality & Tourism Research, 1–31.
Wang, C. & Hsu, M. (2010). “The relationships of destination image, satisfaction, and behavioral intentions: an integrated model”. Journal of Travel and Tourism Marketing, 27(8), PP. 829-843.
Zhang H, Fu X, Cai L.A & Lu L. (2014). “Destination image and tourist loyalty: A meta-analysis”. Tourism Management 40, 213-223.