دیواندری. علی، حقیقی. محمد، الهیاری. اشکان، باقری. تینا ( 1388)، بهبود ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری توسط ایجاد تصویر ذهنی از مزیتهای کارکردی و غیرکارکردی (مورد مطالعه: بانک ملت)، فصلنامه چشمانداز مدیریت بازرگانی، دوره 8، شماره30، 29-38.
رضایی. رضا ( 1392)، ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مطالعه موردی: شهر شیراز)، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)، قزوین.
زارعی. عظیم، قربانی. فاطمه، پدرام نیا. مینو ( 1391)، عوامل مؤثر بر واکنشهای رفتاری بازدیدکنندگان از مقصدهای گردشگری، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، دوره 7، شماره20، 141-166.
ضرابخانه. فرزانه ( 1393)، مطالعه عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد و بخشبندی بازار گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان)، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه یزد، یزد.
غفاری. محمد، رنجبریان. بهرام، فتحی. سعید ( 1393)، ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری (مطالعه موردی: شهر اصفهان)، فصلنامه مدیریت بازرگانی، دوره 6، شماره 4، 845-866.
فربد. ابراهیم ( 1393)، مدلسازی معادلات ساختاری در دادههای پرسشنامهای به کمک 22AMOS، چاپ اول، تهران، انتشارات مهرگان قلم.
گودرزی. میثم ( 1393)، رابطه بین تصویر فروشگاه و وفاداری به آن با توجه به نقش ارزش ویژه برند فروشگاه مورد مطالعه فروشگاههایپر استار)، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران.
مؤمنی. منصور، فعال قیومی. علی (1394)، تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS، چاپ هشتم، ویرایش سوم، تهران، انتشارات کتاب نو.
هومن. حیدرعلی ( 1384)، مدلیابی معادلات ساختاری با کاربرد نرمافزار لیزرل، چاپ اول، تهران، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
یزدی. سمانه ( 1393)، تأثیر تبلیغات و ترفیع فروش بر ایجاد ارزش ویژه برند در شرکتهای اپراتور تلفن همراه، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران.
Alhaddad, A. (2014). "The effect of brand image and brand loyalty on brand equity". International Journal of Business and Management Invention, 3(5): 28-32.
Boo, S., Busser, J. and Baloglu, S. (2009). "A molel of customer- based brand equity and its applicatio to multiple destinations". Tourism Management, 30: 219-231.
Chow,H.W., Ling, G.J., Yen, I.Y. and Hwang, K.P. (2016). "Building brand equity through industrial tourism". Asia Pacific Management Review, 22(2): 70-79.
Gartner.W.C . and Konecnik R. M. (2011). "Tourism Destination Brand Equity Dimensions: Renewal Versus Repeat Market", 50(5): 471- 481.
Gholizadeh S., N. (2012). "Destination Brand Equity, satisfaction and Revisit Intention: An Application InTRNC as a Tourism Destination". Master Thesis. Eastern Mediteranean University.
Gomez, M., Lopez, C. and Molina, A. (2015). "A model of tourism destination brand equity: The case of wine tourism destinations in Spain". Tourism Management, 51: 210 – 222.
Gomez,M. and Molina, A. (2012). "Estrategias de gestión del valor de marca en los destinos enoturísticos". Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa, 22: 69 –79.
Irfan Sabir, R. and Ahmad, W. (2013). "Measuring Customer Based Brand Equity in Hotel Industry of Pakistan". Journal of Basic and Applied Scientific Research, 3(10): 437-442.
Kladou, S. and Kehagias, J. (2014). "Assessing destination brand equity: An integrated approach". Journal of Destination Marketing & Management,.3(1): 2-10.
Konecnik, M., Gartner, W. C. (2007). "Customer-based brand equity for a tourism destination". Annals of Tourism Research, 34(2): 400-420.
Pike,S., Bianchi,C. (2013). "Destination brand equity for Australia : testing a model of CBBE in short haul and long haul market". Journal of Hospitality and Tourism Research. 40(1): 114-134.
Pike, S., Bianchi, C., Kerr, G. and Patti, C. (2010). "Consumer-based brand equity for Australia as a long-haul tourism destination in an emerging market". International Marketing Review, 27(4), 434 - 449.
Tabatabai, S. M. and Zarabkhaneh, F. (2015). "Explaining tourism destination brand equity model". Urban - Regional Studies and Research Journal, 6(24): 192-216.
Uslu, A., Durmus, B . and Kolivar, B. K. (2013). "Analyzing the brand equity of airlines services: Comparing the Japanese and Turkish perspectives". Procedia-social and Behavioral Sciences, 99: 446-454.
Zhang, H., Xiaoxiao, F., Cai, L. A. and Lu. L. (2014). "Destination Image and Tourist Loyalty: A Meca- Analysis". Tourism Management, 40: 213-223.