اسمعیلی ابهریان، مرضیه(1393). نگاشت شبکه تداعیهای برند از نظر مصرفکنندگان با استفاده از روش نقشه مفهومی برند، مورد مطالعاتی: ایرانسل و همراه اول. (پایاننامه کارشناسی ارشد) دانشگاه الزهرا، تهران.
رستمپور، زهرا(1393). نگاشت شبه تداعیهای برند با استفاده از BCM، مورد مطالعاتی: دانشگاه علامه طباطبائی. (پایاننامه کارشناسی ارشد) دانشگاه علامه طباطبائی، تهران.
زرافشان، سینا(1391). نگاشت شبکه وابستگی برند بانک ملت از منظر مشتریان با استفاده از روش نقشه مفهومی برند. (پایاننامه کارشناسی ارشد) دانشگاه شاهد، تهران.
شیرخدایی، میثم.، نجات، سهیل.، اسفیدانی، محمدرحیم.، و شاهی، محبوبه(1394). بررسی تأثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری. 32، 111-129.
محمدی، فاطمه(1393). نگاشت شبکه وابستگی نام تجاری بیمهگذاران با استفاده از روش BCM، مورد مطالعاتی: بیمه ملت. (پایاننامه کارشناسی ارشد) مؤسسه آموزش عالی مهر البرز، تهران.
منصوری مؤید، فرشته.، و سلیمانی، سمیرا(1391). ابزارهای بازاریابی و تصویر ذهنی گردشگران از مقصد. مطالعات مدیریت گردشگری. 18، 93-110.
مونسان، علیاصغر(1394). توسعه گردشگری کیش نیازمند برنامههای زیرساختی و نگاه بلند مدت است. اخبار مهم مناطق آزاد جهان، خرداد و تیر ماه 1394، شماره 12.
Aaker, David A. (1996), Building Strong Brands. New York: The Free Press.
Aaker, D. (1991). Managing Brand Equity. New York, NY: The Free Press.
Anderson, John R. (1983), The Architecture of Cognition. Cambridge, MA: Harvard University Press.
Anholt, S. (2005). Some important distinctions in place branding. Place Branding and Public Diplomacy, 1(2), 116-121.
Anholt, S. (2010). Definitions of place branding–Working towards a resolution. Place Branding and Public Diplomacy, 6(1), 1-10.
Brandt, C., de Mortanges. C. P., Bluemelhuber. C., & van Riel. A. C. (2011). Associative network. International Journal of Market Research, 53(2), 187-208.
Brandt, C., & de Mortanges, C. P. (2011). City branding: A brand concept map analysis of a university town. Place Branding and Public Diplomacy,7(1), 50-63.
Freire, J. R. (2009). ‘Local people’ a critical dimension for place brands. Journal of Brand Management, 16(7), 420-438.
French, A., & Smith, G. (2010). Measuring political brand equity: A consumer oriented approach. European Journal of Marketing, 44(3/4), 460-477.
Hanna, S., & Rowley, J. (2008). An analysis of terminology use in place branding. Place branding and public diplomacy, 4(1), 61-75.
Hosany, S., Ekinci, Y., & Uysal, M. (2006). Destination image and destination personality: An application of branding theories to tourism place. Journal of business research, 59(5), 638-642.
John, D. R., Loken, B., Kim, K., & Monga, A. B. (2006). Brand concept maps: A methodology for identifying brand association network. Journal of Marketing Research, 43(4), 549-563.
Keller, K. L. (1993). Conceptualizing, measuring, and managing customer-based brand equity. the Journal of Marketing, 1-22.
Kotler, p., & Keller, K. L. (2006). Marketing Management. 12th Ed., New Delhi: Prentice-Hall of India.
Low, G. S., & Lamb Jr, C. W. (2000). The measurement and dimensionality of brand associations. Journal of Product & Brand Management, 9(6), 350-370.
World Tourism Organization. (2015). Unwto annual report 2014. Madrid: Authors.
Zaltman, G., & Zaltman, L. H. (2008). Marketing metaphoria: What deep metaphors reveal about the minds of consumers. Harvard Business Press.
Zenker, S., & Braun, E. (2010). Branding a City – A Conceptual Approach for Place Branding and Place Brand Management. Paper presented at the 39th European Marketing Academy Conference, Copenhagen, Denmark.