ایمانی خوشخو، محمدحسین و ایوبی یزدی، حمید(1389)، "عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد".
فصلنامه مطالعات مدیریت جهانگردی، دوره 8، شماره 13، پاییز 1389، صفحه 137-113
تاجزاده نمین، ابوالفضل و اسمعیل مشرفی، فاطمه(1393). "اولویتبندی مؤلفههای ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی"،
فصلنامه مطالعات مدیریت جهانگردی، دوره 8، شماره 24، پاییز 1393، صفحه 35-58
رحیم نیا، فریبرز؛ فاطمی، سیده زهرا و هرندی، عطاءاله(1392). "بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستاره کلان شهر مشهد)"، مدیریت بازرگانی
ضیایی، محمود و عباسپور، نیلوفر(1389)، "ارزیابی کیفیت محصول گردشگری شهری تهران از دید گردشگران درونمرزی"، فصلنامه گردشگری و توسعه.
محمودی، سمیه؛ رنجبران، بهرام و فتحی، سعید(1394)، "توسعه مدل تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از مقصد گردشگری ایران"، فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری، سال دهم.
منوریان، عباس؛ ابویی اردکان، محمد؛ پور موسوی، سید موسی و رحیمیان، اشرف(1392)، "مدل فرآیندی برندسازی شهری برای کلانشهرهای ایران"، چشمانداز مدیریت دولتی، شماره 13، صفحه 63-41
Aaker, J.( 1997), 'Dimensions of brand personality', Journal of Marketing
Ashwell, J, (2015),Going bush' Factors which influence international tourists' decisions to travel to remote Flinders Business School destinations
Ashwell, J.( 2013), 'Developing a Consumer Based Brand Equity model in an Aboriginal tourism context', paper presented to 6th International Colloquium on Tourism and Leisure (ICTL) Bangkok, Thailand, 2013.
Bloch, P. & Bruce, G. (1984). 'Product involvement as leisure behavior. Advances in Consumer Research', X, 197–202
Boo, S, Busser, J & Baloglu, S 2009, 'A model of customer-based brand equity and its application to multiple destinations', Tourism Management, vol. 30, no. 2, pp. 219-31
Chhabra, D, Healy, R & Sills, E.( 2003), 'Staged authenticity and heritage tourism', Annals of Tourism Research', vol. 30, no. 3, pp. 702-19.
Dimanche, F.,Havitz, M.E.&Howard, D.R.(1993). 'Consumer involvement profiles as a tourism segmentation tool'. Journal of Traveland Tourism Marketing, 1(4), 33–52.
Ferns n ,B, Walls, A,(2012), 'Enduring travel involvement, destination brand equity, and travelers’ visit intentions: A structural model analysis', Journal of Destination Marketing & Management
Gartner, W & Konecnik , Ruzzier, M( 2011), 'Tourism Destination Brand Equity Dimensions Renewal versus Repeat Market', Journal of Travel Research, vol. 50, no. 5, pp. 471-81.
Harris, L. C. & M. M. H. Goode (2010), 'The Four Levels of Loyalty and the Pivotal Role of Trust: a Study of Online Services Dynamics', J Relailing, Vol. 80, No. 2, PP. 139-158.
Havitz, M. E. and F. Dimanche (1999). 'Leisure involvement revisited: Drive properties and paradoxes'. 31(2): 122-149.
Hu, B. & Yu, H. (2007). 'Segmentation by craft selection criteria and shopping. Tourism Management', 28(4), 1079–1092
Iwasaki, Y. & Havitz, M. F. (2004) . 'Examining relationships between leisure involvement, psychological commitment and loyalty to a recreation agency'. Journal of Leisure Studies, 36(1), 45–72
Keller, K. L. (2003); “Understanding Brands, Branding and Brand Equity”, Interactive Marketing, vol.5 (1), pp.7-20.
Keller, K.L. (2007) .Strategic Brand Management: Building, Measuring and Managing Brand Equity, 2nd ed., Prentice-Hall.
Kim, H, Cheng, C & O’Leary, J( 2008), 'Understanding participation patterns and trends in tourism cultural attractions', Tourism Management, vol. 28, no. 5, pp. 1366-71.
Kim, H, Kim, W & An, J( 2003), 'The effect of consumer-based brand equity on firms' financial performance', Journal of consumer marketing, vol. 20, no. 4-5, pp. 335-51.
Konecnik, M & Gartner, W 2007, 'Customer-based brand equity for a destination', Annals of Tourism Research' , vol. 34, no. 2, pp. 400-21.
Lee, S., Scott, D. & Kim, H. (2005). 'Celebrity fan involvement and destination perceptions. Annals of Tourism Research', 35(3), 809–832
Michaelidou, Nina & Sally Dubb (2006), "Product Involvement: an Applied in Cloting", Journal of Consumer Behavior, Vol. 5, No. 5 , PP. 442-453.
Ohnemus Lars. (2009). B2B branding: 'A financial burden for shareholders? Business Horizons'، 52(2): 159-166.
Petrick, J. F., Morais, D. and Norman, W. (2001) ‘An examination of the determinants of entertainment vacationers’ intentions to visit’, Journal of Travel Research, 40, 1. 41–48
Sanchez-Hernandez, M. Mirandaf ,J.(2001). 'Linking Internal Market Orientation and New Service Performance'. European Journal of Innovation Management.
Sheller, M. & Urry, J. (2006). The new mobilities paradigm. Environment and Planning, 3(2), 207–226
Sherif, M. & Cantril, H. (1947). 'The psychology of ego-involvement'. New York: John Wiley & Sons, Inc
Shouli, R. (2007). 'Exploring the decision-making process of men’s branded underwear consumers' (Master dissertation, North Carolina State University).
Yuwo,,H. Ford, J. Purwanegara,M.(2013), 'Customer-Based Brand Equity For a Tourism Destination (CBBETD) ' The Specific Case of Branding City, Indonesia, ISSN 2029-4581. Organization and market in emerging econoies, 2013, VOL. 4