ابراهیم پور، حبیب؛ سید نقوی، میرعلی و یعقوبی، نورمحمد. (1390). عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل. فصلنامه مطالعات گردشگری، شماره 14، صص 92-69.
پیرس، فیلیپ. (1389). رفتار گردشگر، بن مایه و طرح های مفهومی. ترجمه؛ حمید ضرغام برجنی و همکاران، تهران، انتشارات مهکامه.
تقوی، مهدی و قلی پور سلیمانی، علی. (1388). عوامل مؤثر بر رشد صنعت گردشگری. پژوهشنامه اقتصادی، سال نهم، شماره سوم، صص 172-157.
حسینی، میرزا حسن و سازور، اعظم. (1390). بهبود کیفیت خدمات گردشگری شهر یزد از دیدگاه گردشگران خارجی، فصلنامه مطالعات جهانگردی، سال هفتم، شماره 16، صص 117-141.
رنجبریان، بهرام، زاهدی، محمد. (1386). بررسی اثرات تکرار سفر به اصفهان بر میزان رضایت گردشگران خارجی. مجله جغرافیا و توسعه ناحیهای، شماره نهم، صص 78-65.
سلطانی، سحر و شاهنوشی، ناصر. (1391). اولویتبندی جاذبههای گردشگری عمدۀ شهرستان مشهد از منظرگردشگران داخلی. دو فصلنامه مطالعات گردشگری، دوره اول، سال اول، صص 5-17.
عابسی، سعید، شمسالهی، سارا و شاه طهماسبی، اسماعیل. (1392). بررسی کارایی نسبی مدیریت گردشگری استانهای کشور در برنامه سوم و چهارم توسعه. راهبرد اقتصادی، سال دوم، شماره هفتم، صص 179-198.
فنی، زهره، برغمدی، مجتبی، اسکندرپور، مجید و سلیمانی، منصور. (1391). سنجش میزان رضایتمندی گردشگران شهر گرگان. فصلنامه مطالعات گردشگری، سال هفتم، شماره 20، صص 31-48.
فیروزیان، محمود؛ محمدیان، مقدسه؛ غفوریان، هادی .( 1385). وزن دهی و رتبهبندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP). فرهنگ مدیریت، سال چهارم، شماره سیزدهم، صص 64-37.
مکیان، سیدنظام الدین.، نادری بنی، محمود. (1382). بررسی گردشگری خارجی در شهرستان یزد. مجله تحقیقات اقتصادی، شماره62، صص 205-195.
میرغفوری، حبیباله؛ اسفندیاری، سعید و صادقی آرانی، زهرا. (1391). بررسی روابط علت و معلولی بین معیارهای کیفیت خدمات در کتابخانهها با رویکرد ترکیبی لایب کوآل- دیماتل فازی. کتابداری و اطلاعرسانی، 1 (پیاپی 57). صص 89-112.
میرغفوری، حبیباله، عزیزی، فاطمه و اسدیان اردکانی، فائزه. (1393). روشهای تصمیمگیری چندشاخصه (همراه با معرفی نرمافزارهای کاربردی)، انتشارات جهاد دانشگاهی: تهران.
وثوقی، لیلا، دادور خانی، فضیله، مطیعی لنگرودی، سید حسن و رهنمایی، محمدتقی. (1390). ارزیابی عوامل مؤثر بر رضایت در گردشگری زمستانی. فصلنامه مطالعات گردشگری، سال هفتم، شماره 15، صص 27-1.
Abu Ali, J. & Howaidee, M. (2012). The Impact of Service Quality on Tourist Satisfaction in Jerash. Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business, 3(12), 164-187.
Aksu, A., Tarcan, E. & Ehtiyar, R. (2010). A Comparison of Tourist Expectations and Satisfaction: A Case Study from Antalya Region of Turkey. TURIZAM, 14, 66-77.
Alegre, J. & Jaume, G. (2010). Tourist satisfication and dissatisfaction. Annals of tourism research, 37(1), 52-73.
Arasl, H. & Baradarani, S. (2014). European Tourist Perspective on Destination Satisfaction in Jordan’s industries. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 109, 1416 – 1425.
Cam, T. (2011). Explaining tourists satisfaction and intention to revisit NHA trang, Vietnam, Master thesis in in Fisheries and Aquaculture Management and Economics, 1-78.
Chang, P-T. (1998). The fuzzy Delphi method via fuzzy statisticsand membership function fitting and application to the human resources. Fuzzy Sets and Systems, 112.
Chao, D., Kanno, T. & Furuta, K. (2013). Experimental study on tourist satisfaction using participatory simulation in a virtual environment, Springer Plus, 2, 552, 1-9.
Cheng, C-H., & Lin, Y. (2002). Evaluating the best main battle tank using fuzzy decision theory with linguistic criteria evaluation European. Journal of Operational Research, 142, 147-186.
Hoare, R,J. & Butcher, K. (2008), Do Chinese cultural values affect customer satisfaction/loyalty?. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 20, 156 – 171.
Hsu, C-W., Kuo, T-C., Chen, S-H. & Hu, A-H. (2011). Using DEMATEL to develop a carbon management model of supplier selection in green supply chain management. Journal of Cleaner Production, 56, 164-172.
Hsu, Y-L., Lee, C-H., & Kreng, V.B. (2010). The application of Fuzzy Delphi Method and Fuzzy AHP in lubricant regenerative technology selection. Expert Systems with Applications, 37, 419–425.
Jassbi, J., Mohamadnejad, F. & Nasrollahzadeh, H. (2011). A Fuzzy DEMATEL Framework for Modeling Cause and Effect relationships of strategy ma. Safety Science, 49, 243–252.
Lin, H-F. (2010). An application of fuzzy AHP for evaluating course website quality. Computers & Education, 54, 877–888.
Lioua, J., Yenb, L. & Tzeng, G-H. (2008). Building an effective safety management system for airlines. Journal of Air Transport Management, 14, 20–26.
Mokonyama, M. & Venter, Ch. (2013). Incorporation of customer satisfaction in public transport contracts- A preliminary analysis. Research in Transportation Economics, 39, 58-66.
Okello, M.M. & yerian, S. (2009). Tourist satisfaction in relation to attractions and implications for conservation in the protected areas of the Northern Circuit, Tanzania. Journal of Sustainable Tourism, 17(5), 605-625.
Rajesh, R. (2013). Impact of Tourist Perceptions, Destination Image and Tourist Satisfaction on Destination Loyalty: A Conceptual Model. Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, 11(3), 67-78.
Rostamzadeh, R. & Sofian, S. (2011). Prioritizing effective 7Ms to improve production systems performance using fuzzy AHP and fuzzy TOPSIS (case study). Expert Systems with Applications, 38, 5166-5177.
Salleh, M., Omar, K., yaakop, A. & Mahmmod, A.R. (2013). Tourist Satisfaction in Malaysia. International Journal of Business and Social Science, 4(5), 221-226.
Song, H. & Cheung, C. (2010). Attributes affecting the level of tourist satisfaction with and loyalty towards theatrical performance in China: Evidence from a qualitative study. International Journal of Tourism Research, 12, 665-679.
Vetitnev, A., Romanova, G., Matushenko, N. & Knetenadze, E. (2013). Factors AffectIng DomestIc Tourists' DestInatIon SatisfactIon: The Case of RussIa Resorts. World Applied Sciences Journal, 22(8), 1162-1173.
Wong, I.A. (2013). Exploring customer equity and the role of service experience in the casino service encounter. International Journal of Hospitality Management, 32, 91–101.
Wong, I.A. & Dioko, L.A.N. (2013). Understanding the mediated moderating role of customer expectations in the customer satisfaction model: The case of casinos. Tourism Management, 36, 188-199.