بمانیان، محمدرضا؛ پور جعفر، محمدرضا و محمودی نژاد، هادی. ( 1388 ). ارائه مدل
پیشنهادی جهت پیاده سازی گردشگری الکترونیک در طرح های توسعه گردشگری
.71-88 ،(23) روستایی. مدیریت شهری، 7
تاج زاده نمین، ابوالفضل و اسمعیل مشرفی، فاطمه. ( 1392 ). اولویت بندی مؤلفه های ارزش
ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی. مطالعات مدیریت
.35-58 ،(24) گردشگری، 8
دهدشتی، زهره؛ خانی، سجاد و اجلی امین. ( 1393 ). نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در
ارتق ا ارز ش ویژ ه برن د د ر مقص د گردشگر ی شه ر اصفهان . مطالعات مدیریت
.27-61 ،(25) گردشگری، 8
دهدشتی شاهرخ، زهره و شکیبا جمال آباد، غدیر. ( 1392 ). مدل ساختاری جهت شناسایی
مؤلفه های استراتژیک اثربخش بر نهادینه سازی گردشگری الکترونیک. مطالعات
.163-190 ،(22) مدیریت گردشگری، 8
روحانی، سعید و زارع رواسان، احد. ( 1392 ). شناسایی و دسته بندی عوامل مؤثر بر ارتقاء
.184-206 ،(5) گردشگری الکترونیکی در ایران. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 2
زنگی آبادی، علی؛ محمدی، جمال و زیرک باش، دیبا. ( 1385 ). تحلیل بازار گردشگری
.131-153 ،(8) داخلی شهر اصفهان. جغرافیا و توسعه، 4
سلیمی، مجید؛ شهبازمرادی، سعید و بامداد صوفی جهانیار. ( 1387 ) .طراحی و ساخت
مقیاس مجموع نمرات لیکرت با رویکرد پژوهشی در مدیریت. دانش مدیریت،
.41-60 ،(90)21
سیدنقوی، میرعلی و شکیبا جمال آباد، غدیر. ( 1392 ). مؤلفه های مؤثر بر اعتماد گردشگران
.1-27 ،(21) در حوزه گردشگری الکترونیک. مطالعات مدیریت گردشگری، 8
شارع پور، محمود؛ رازقی، نادر و غلام زاده، خلیل. ( 1390 ). بررسی رابطة انواع اعتماد با
،(3) اعتماد اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه مازندران. مطالعات اجتماعی ایران، 4
.63-82
معمار زاده، غلامرضا؛ سرفرازی، مهرزاد و فایض، سمانه. ( 1391 ). رویکرد فناوری
در توسعه گردشگری الکترونیک. مجموعه مقالات اولین همایش ملی (IT) اطلاعات
1 Belief bayesian network (BBN)
ارائه مدلی مفهومی برای اعتماد در گردشگری الکترونیکی 147
جغرافیا و گردشگری در هزاره سوم، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، اردیبهشت
.1391
هاشمی، سید سعید؛ محبوبفر، محمدرضا؛ خاکی، ندا و مختاری، فیروزه. ( 1393 ). تحلیل
عوامل مؤثر در برنامه ریزی توسعه گردشگری الکترونیک با استفاده از مدل راهبردی
.73-84 ،(2) موردمطالعه: کشور ایران. گردشگری علم و فرهنگ، 2 ،SWOT
Aldebert, B., Dang, R. J., & Longhi, C. (2011). Innovation in the tourism industry: The case of Tourism@. Tourism Management, 32(5), 1204-1213.
BüYüKöZkan, G., & ErgüN, B. (2011). Intelligent system
applications in electronic tourism. Expert Systems with
Applications, 38(6), 6586-6598.
Chen, S.-C. (2012). The customer satisfaction–loyalty relation in an interactive e-service setting: The mediators. Journal of Retailing and Consumer Services, 19(2), 202-210.
Dayal, S., Landesberg, H., & Zeisser, M. (2003). How to build trust
online. Trust in the Network Economy, 89-95.
Gefen, D. (2000). E-commerce: the role of familiarity and trust. Omega, 28(6), 725-737.
Ha, H.-Y. (2004). Factors influencing consumer perceptions of brand trust online. Journal of Product & Brand Management, 13(5), 329-342.
Hsu, L.-C., & Wang, C.-H. (2008). A study of e-trust in online auctions. Journal of Electronic Commerce Research, 9(4), 310-321.
Jacobs, R. A. (1995). Methods for combining experts' probability
assessments. Neural computation, 7(5), 867-888.
Jogummerus, J., Liljander, V., Pura, M., & Van Riel, A. (2004).
Customer loyalty to content-based web sites: the case of an online
health-care service. Journal of services Marketing, 18(3), 175-186.
Kim, J., Jin, B., & Swinney, J. L. (2009). The role of etail quality, e-satisfaction and e-trust in online loyalty development process. Journal of Retailing and Consumer Services, 16(4), 239-247.
Lee, M. K., & Turban, E. (2001). A trust model for consumer internet shopping. International Journal of electronic commerce, 6(1), 75-91.
Maswera, T., Dawson, R., & Edwards, J. (2008). E-commerce adoption of travel and tourism organisations in South Africa, Kenya, Zimbabwe and Uganda. Telematics and Informatics, 25(3), 187-200.
148 فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری- سال دهم- شماره 30 - تابستان 1394
Mueller, R. O. (1996). Basic principles of structural equation
modeling: An introduction to LISREL and EQS: Springer Science
& Business Media.
Munar, A. M., & Jacobsen, J. K. S. (2013). Trust and involvement in
tourism social media and web-based travel information sources.
Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism, 13(1), 1-19.
Nicolaou, A. I., Ibrahim, M., & Van Heck, E. (2013). Information
quality, trust, and risk perceptions in electronic data exchanges.
Decision Support Systems, 54(2), 986-996.
Ribbink, D., Van Riel, A. C., Liljander, V., & Streukens, S. (2004).
Comfort your online customer: quality, trust and loyalty on the
internet. Managing Service Quality: An International Journal,
14(6), 446-456.
Salo, J., & Karjaluoto, H. (2007). A conceptual model of trust in the online environment. Online Information Review, 31(5), 604-621.
Sebastia, L., Garcia, I., Onaindia, E., & Guzman, C. (2009). e-Tourism: a tourist recommendation and planning application. International Journal on Artificial Intelligence Tools, 18(05), 717-738.
Shah Alam, S., & Mohd Yasin, N. (2010). What factors influence
online brand trust: evidence from online tickets buyers in Malaysia.
Journal of theoretical and applied electronic commerce research,
5(3), 78-89.
Srinivasan, S. (2004). Role of trust in e-business success. Information
management & computer security, 12(1), 66-72.
United Nations World Tourism Organization (UNWTO). (2013).
UNWTO Tourism Highlights: 2013 Edition. Available from:
http://www.e-unwto.org/doi/pdf/10.18111/9789284415427
United Nations World Tourism Organization (UNWTO). (1995). Technical manual no. 2: Collection of tourism expenditure statistics: World Tourism Organisation (WTO). Available from: http://www.e-unwto.org/doi/book/10.18111/9789284401062
Wu, C.-S., Cheng, F.-F., & Yen, D. C. (2014). The Influence of Seller, Auctioneer, and Bidder Factors on Trust in Online Auctions. Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, 24(1), 36-57.
You, Z., Chen, W., & Song, L. (2011). Evaluating Ecological Tourism under Sustainable Development in Karst Area. Journal of Sustainable Development, 4(2), 234-239
Yousafzai, S. Y., Pallister, J. G., & Foxall, G. R. (2003). A proposed
model of e-trust for electronic banking. Technovation, 23(11), 847-
860.